blood presence makez me do moar dps! more dps is moar thret!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:07 schreef GlenSpey het volgende:
Net in VoA10 een DK tank. Die kerel gebruikte geen taunt bij 4 stacks en zat in blood presence
And I selfheal moar in blood!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:15 schreef jagga het volgende:
[..]
blood presence makez me do moar dps! more dps is moar thret!
priceless
ditquote:
Dat doen ze op de server Hellfire de hele dag. Al een jaar langquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:39 schreef jagga het volgende:
[..]
dit
Trouwens.
Een nieuwe rage op onze server, en dit gaat dus de hele tijd door. /2 en dan iets met anal. en een skill linken
dus:
Anal [Rend]
Anal [ Charge]
enz enz
de heeeeeeleeeee godganse avond
Dat heb ik al zo vaak gezienquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:39 schreef jagga het volgende:
[..]
dit
Trouwens.
Een nieuwe rage op onze server, en dit gaat dus de hele tijd door. /2 en dan iets met anal. en een skill linken
dus:
Anal [Rend]
Anal [ Charge]
enz enz
de heeeeeeleeeee godganse avond
Ik verbaas me hier al over.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:32 schreef jagga het volgende:
ik ben het zat.
Gisteren "joined guildrun"icc25.
> NO and ur a lootwhore if u dont agree! .. ok..
Ik merk het altijd het meeste bij Lady Deathwhisper. Die Frostbolts worden nooit interrupted echt ongelooflijk, dat scheelt zo veel raid damage en maakt het allemaal stukken makkelijker.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:07 schreef Omega het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp wordt in Cata cc weer erg belangrijk. Ik ben echt benieuwd hoe men dat gaat doen. Bijna niemand kent het meer.
Bij ons in het guild zat een level 76 die de chain heeft gecomplete, dus ik gok 75quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:25 schreef GlenSpey het volgende:
Vanaf welk lvl kan ik dat event completen? Heb het op mijn 73 rogue geprobeerd en ik kon alle pre-quests doen behalve dus die waar je met VolJin Zalazane moet verslaan... beetje jammer.
Hm dat moet te doen zijn... mits het event nog minimaal tot en met morgen duurtquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:26 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Bij ons in het guild zat een level 76 die de chain heeft gecomplete, dus ik gok 75
Het is lvl 75 wanneer je de laatste quest kan doen. De rest kan je doen vanaf lvl 5. Voor de gasten hier die nog maar een paar quest moeten voor Loremaster. Als horde tellen ze voor Kalimdor. Dus ik neem aan dat ze ook tellen als Ally in EK.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:25 schreef GlenSpey het volgende:
Vanaf welk lvl kan ik dat event completen? Heb het op mijn 73 rogue geprobeerd en ik kon alle pre-quests doen behalve dus die waar je met VolJin Zalazane moet verslaan... beetje jammer.
Tree's gaan bijna nooit dood in pvpquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
Ben trouwens toch maar resto gegaan op m'n druid. Die tbc dingen grind ik later wel weer verder als ik er zin in heb. Heb wel een pvp spec genomen en ben nu een beetje battlegrounds aan het healen.
Erg leuk is dat, stuk beter dan pvp dps, waar ik altijd geirriteerd van raak. En nu ga ik ook niet zo snel dood. Laatst een rogue die een halve minuut op me in stond te hakken en uiteindelijk maar iemand anders uitzocht
.
je kan ze wel leuk banishen als warlockquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:58 schreef internal het volgende:
[..]
Tree's gaan bijna nooit dood in pvp
Dat wel jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je kan ze wel leuk banishen als warlock
Ik liep gister in een EOTS met mn tree @ 927 resi. Op een gegeven moment zaten er 3 man achter me aan die me niet neer kregen. Tis dat er toen een rogue met stunlock bijkwam anders had ik het nog wel even volgehoudenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:58 schreef internal het volgende:
[..]
Tree's gaan bijna nooit dood in pvp
Skills.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:20 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
In arena's (2v2) krijgen ze me gek genoeg vaak wel erg snel neer, weet niet waar dat aan ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |