abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86271415
Net in VoA10 een DK tank. Die kerel gebruikte geen taunt bij 4 stacks en zat in blood presence :')
________________ :')

Wat mij betreft een dikke 10 op de faalmeter :')
  vrijdag 10 september 2010 @ 11:15:15 #102
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86271650
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:07 schreef GlenSpey het volgende:
Net in VoA10 een DK tank. Die kerel gebruikte geen taunt bij 4 stacks en zat in blood presence :')
________________ :')

Wat mij betreft een dikke 10 op de faalmeter :')
blood presence makez me do moar dps! more dps is moar thret!

priceless :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_86271950
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:15 schreef jagga het volgende:

[..]

blood presence makez me do moar dps! more dps is moar thret!

priceless :')
And I selfheal moar in blood!
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  vrijdag 10 september 2010 @ 11:37:50 #104
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_86272354
Ik zit er ook over na te denken weg te gaan bij Burning Legion heeft iemand een leuke server in gedachten? Ongeveer gelijke ratio is leuk maar is leuker als er iets meer Ally's zijn, ben zelf Horde.
  vrijdag 10 september 2010 @ 11:39:37 #105
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86272415
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:25 schreef internal het volgende:

[..]

And I selfheal moar in blood!
dit :D

Trouwens.

Een nieuwe rage op onze server, en dit gaat dus de hele tijd door. /2 en dan iets met anal. en een skill linken :')

dus:
Anal [Rend]
Anal [ Charge]

enz enz :')

de heeeeeeleeeee godganse avond :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_86272538
Anal [They love me in that tunnel]

:D
pi_86272569
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:39 schreef jagga het volgende:

[..]

Trouwens.

Een nieuwe rage op onze server, en dit gaat dus de hele tijd door. /2 en dan iets met anal. en een skill linken :')

dus:
Anal [Rend]
Anal [ Charge]

Dat doen ze op de server Hellfire de hele dag. Al een jaar lang :')
pi_86272616
Wat wel leuke blijven zijn:
Anal [Toughness] en Anal [Impurity]
  Redactie Frontpage vrijdag 10 september 2010 @ 11:52:01 #109
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86272826
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:39 schreef jagga het volgende:

[..]

Trouwens.

dus:
Anal [Rend]
Anal [ Charge]

Dat heb ik al zo vaak gezien :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_86273308
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:32 schreef jagga het volgende:
ik ben het zat.

Gisteren "joined guildrun"icc25.

> NO and ur a lootwhore if u dont agree! .. ok.. :')

Ik verbaas me hier al over.
Verder moet je gewoon rustig blijven, jouw hele guild weet dat je een goede dps-er bent, dus maak je niet druk, dat hij heeft "gewonnen". Ik let nooit op wie eerste is of tweede, enz. Tuurlijk moet je niet de helft dps doen tewijl je gelijk waardige gear hebt, maar voor de rest. Er zijn ook nog zoveel andere zaken die belangrijk zijn.

Als ik het goed begrijp wordt in Cata cc weer erg belangrijk. Ik ben echt benieuwd hoe men dat gaat doen. Bijna niemand kent het meer.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_86273425
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:07 schreef Omega het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp wordt in Cata cc weer erg belangrijk. Ik ben echt benieuwd hoe men dat gaat doen. Bijna niemand kent het meer.
Ik merk het altijd het meeste bij Lady Deathwhisper. Die Frostbolts worden nooit interrupted echt ongelooflijk, dat scheelt zo veel raid damage en maakt het allemaal stukken makkelijker.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_86273569
We hadden gisteren een hunter die niet wist hoe hij trap goed moest uitvoeren. Iemand deed de icoontjes (skull, cross, blue, star) en er werd gevraagd wie er geshackled moest worden en wat de volgorde is. Dat geeft aan dat er veel spelers van na TBC zijn. Want in TBC was het noodzakelijk om die dingen te weten :D
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_86273883
Vanaf welk lvl kan ik dat event completen? Heb het op mijn 73 rogue geprobeerd en ik kon alle pre-quests doen behalve dus die waar je met VolJin Zalazane moet verslaan... beetje jammer.
pi_86273913
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:25 schreef GlenSpey het volgende:
Vanaf welk lvl kan ik dat event completen? Heb het op mijn 73 rogue geprobeerd en ik kon alle pre-quests doen behalve dus die waar je met VolJin Zalazane moet verslaan... beetje jammer.
Bij ons in het guild zat een level 76 die de chain heeft gecomplete, dus ik gok 75 :)
pi_86273955
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:26 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Bij ons in het guild zat een level 76 die de chain heeft gecomplete, dus ik gok 75 :)
Hm dat moet te doen zijn... mits het event nog minimaal tot en met morgen duurt :P
pi_86278528
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:25 schreef GlenSpey het volgende:
Het is lvl 75 wanneer je de laatste quest kan doen. De rest kan je doen vanaf lvl 5. Voor de gasten hier die nog maar een paar quest moeten voor Loremaster. Als horde tellen ze voor Kalimdor. Dus ik neem aan dat ze ook tellen als Ally in EK.
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_86278653
Ben trouwens toch maar resto gegaan op m'n druid. Die tbc dingen grind ik later wel weer verder als ik er zin in heb :P . Heb wel een pvp spec genomen en ben nu een beetje battlegrounds aan het healen.

Erg leuk is dat, stuk beter dan pvp dps, waar ik altijd geirriteerd van raak :P . En nu ga ik ook niet zo snel dood. Laatst een rogue die een halve minuut op me in stond te hakken en uiteindelijk maar iemand anders uitzocht :') .
pi_86279159
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
Ben trouwens toch maar resto gegaan op m'n druid. Die tbc dingen grind ik later wel weer verder als ik er zin in heb :P . Heb wel een pvp spec genomen en ben nu een beetje battlegrounds aan het healen.

Erg leuk is dat, stuk beter dan pvp dps, waar ik altijd geirriteerd van raak :P . En nu ga ik ook niet zo snel dood. Laatst een rogue die een halve minuut op me in stond te hakken en uiteindelijk maar iemand anders uitzocht :') .
Tree's gaan bijna nooit dood in pvp ;(
pi_86279283
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:58 schreef internal het volgende:

[..]

je kan ze wel leuk banishen als warlock ~O>
pi_86279414
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:01 schreef Evertjan het volgende:

[..]

je kan ze wel leuk banishen als warlock ~O>
Dat wel ja :P Maar de warlock waarmee ik arena's doe faalt enorm hard in banishen :P
pi_86279582
Waarom kan ik maar een paar van m'n chars race changen @ beta? :{w
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86279850
Glory of the Hero gehaald :D Nu naast mijn groene ook een rode proto in de collectie. Binnenkort maar eens verder/beginnen met de Netherdrakes, Talbuks en de Nether Rays.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_86279921
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:58 schreef internal het volgende:

[..]

Ik liep gister in een EOTS met mn tree @ 927 resi. Op een gegeven moment zaten er 3 man achter me aan die me niet neer kregen. Tis dat er toen een rogue met stunlock bijkwam anders had ik het nog wel even volgehouden :P

In arena's (2v2) krijgen ze me gek genoeg vaak wel erg snel neer, weet niet waar dat aan ligt :{
pi_86279996
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:20 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

In arena's (2v2) krijgen ze me gek genoeg vaak wel erg snel neer, weet niet waar dat aan ligt :{
Skills.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86280045
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:22 schreef Blistering het volgende:

[..]

Skills.
Dit ja :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')