Ja precies, ik ga gewoon weer vanaf nul beginnen met een Worgen of Goblin en lekker questen. Ik denk dat ik een Warlock ga aanmaken dan, die heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 13 september 2010 00:31 schreef GlenSpey het volgende:
Wat zal ik trouwens blij zijn als Cata eindelijk live gaat. Iedereen begint eigelijk weer op 0 en zodra we 85 zijn beginnen we allemaal weer fris en fruitig aan het raiden. De eerste weken nog lekker zonder gekanker over achi's + GS
Denk dat ik het beste ook maar met een DPS class kan beginnen, een healer of tank is tenslotte altijd makkelijker om te gearen en binnen zo'n raid te krijgen.
Veel succes in de eerste paar wekenquote:Op maandag 13 september 2010 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, ik ga gewoon weer vanaf nul beginnen met een Worgen of Goblin en lekker questen.
Mmm ja zal wel druk zijn inderdaad, maar ik heb geen haastquote:Op maandag 13 september 2010 00:43 schreef Avey het volgende:
[..]
Veel succes in de eerste paar weken
Ik ga me er maar niet aan wagen. Toen wotlk uitkwam was ik er ook als de kippen bij met een DK. Uiteindelijk heb ik gigantisch lopen slacken... mijn rogue afgedankt lang voor ie 80 was.... mijn DK afgedankt lang voor ie 80 was en net toen de eerste Naxx-bazen voor het eerst werden verslagen zat ik met een lvl 26 mage ergens in de Hillsbrad Foothillsquote:Op maandag 13 september 2010 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, ik ga gewoon weer vanaf nul beginnen met een Worgen of Goblin en lekker questen. Ik denk dat ik een Warlock ga aanmaken dan, die heb ik nog niet geprobeerd.
Dat laatste ga ik in ieder geval OOK doen, want ik ga ervan uit dat er van 80-85 toch ook weer nieuwe quests zijnquote:Op maandag 13 september 2010 00:58 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik ga me er maar niet aan wagen. Toen wotlk uitkwam was ik er ook als de kippen bij met een DK. Uiteindelijk heb ik gigantisch lopen slacken... mijn rogue afgedankt lang voor ie 80 was.... mijn DK afgedankt lang voor ie 80 was en net toen de eerste Naxx-bazen voor het eerst werden verslagen zat ik met een lvl 26 mage ergens in de Hillsbrad Foothills![]()
En nu heb ik (bijna) 6 lvl 80's waarvan er 3 in T9 gear @ 4.7k GS en geeneen van daarboven. Ik kanmag eigelijk geen enkele raid in, battlegrounds zijn waardeloos en gearen heeft met de expansion voor de deur (maar nog altijd onaangekondigd) nauwelijks nog zin.
Nee, ik ben wel klaar met het slacken en uitproberen van nieuwe races, zodra Cata hit schiet ik naar 85 om teminste fatsoenlijk mee te kunnen draaien met de top
Dat laatste is een beetje raar, waarom heeft dat geen zin?quote:Op maandag 13 september 2010 00:58 schreef GlenSpey het volgende:
En nu heb ik (bijna) 6 lvl 80's waarvan er 3 in T9 gear @ 4.7k GS en geeneen van daarboven. Ik kanmag eigelijk geen enkele raid in, battlegrounds zijn waardeloos en gearen heeft met de expansion voor de deur (maar nog altijd onaangekondigd) nauwelijks nog zin.
Dan ga je weer epics met greens/blues vervangen.quote:Op maandag 13 september 2010 01:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat laatste is een beetje raar, waarom heeft dat geen zin?
Dat duurt nog wel een paar maanden, bovendien vervang je tegenwoordig gear vaker dan je ondergoedquote:Op maandag 13 september 2010 01:18 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Dan ga je weer epics met greens/blues vervangen.
Als Cata in November/December uit komt zijn het niet echt een paar maanden meer, en sparen mensen eerder gold dan ze het uitgeven.quote:Op maandag 13 september 2010 01:23 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een paar maanden, bovendien vervang je tegenwoordig gear vaker dan je ondergoed
Waarom spelen mensen eigenlijk wow?! Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 13 september 2010 01:48 schreef Avey het volgende:
Tja ik snap niet waarom je het spelen van het spel zou stilleggen voor een expansion die nog heel ver weg is...
Maar ja ik snap ook niet waarom mensen überhaupt cataclysm willen hebben dus het zal wel aan mij liggen
Een paar lichte epics sowieso ja, maar om echt richting de 5k+ GS te gaan niet... dat kost zoveel tijd tegen de tijd dat je klaar bent kun je naar 85quote:Op maandag 13 september 2010 01:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat laatste is een beetje raar, waarom heeft dat geen zin?
Ik wil in dat maandje speeltijd wat ik heb best m'n DK nog een beetje upgraden, betere gear krijgen blijft leuk
Wacht tot je rond 1k resi komt in pvpquote:
tis nu al grappig , duelenquote:Op maandag 13 september 2010 08:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wacht tot je rond 1k resi komt in pvpen dan vlaggen cappen in EOTS/WSG. Niemand die je neerkrijgt hoor
Als er 4 om je heen staan in full Wrathful met stuns, silences en interrupts dan ga je echt wel neer.quote:Op maandag 13 september 2010 08:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wacht tot je rond 1k resi komt in pvpen dan vlaggen cappen in EOTS/WSG. Niemand die je neerkrijgt hoor
Dan ben je inderdaad kansloosquote:Op maandag 13 september 2010 09:33 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Als er 4 om je heen staan in full Wrathful met stuns, silences en interrupts dan ga je echt wel neer.
Dat valt best mee hoor, van 70 naar 80 heb ik volgens mij alleen mijn wapen vervangen met het wapen van de amphitheater of anguish.quote:Op maandag 13 september 2010 01:18 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Dan ga je weer epics met greens/blues vervangen.
http://www.mmo-champion.com/content/?page=2quote:Op maandag 13 september 2010 10:02 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor, van 70 naar 80 heb ik volgens mij alleen mijn wapen vervangen met het wapen van de amphitheater of anguish.
Lijkt me ook welquote:Op maandag 13 september 2010 10:05 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
http://www.mmo-champion.com/content/?page=2
En dan zag ik nog een starter epic polearm die met bs te maken is van 640dps ofzo. Ik denk dat je heel snel je huidige gear vervangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |