abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86368800
Zo vandaag eerste try van die booty bay contest win ik hem meteen ook even.

Nu nog 2 achievements voor Salty te gaan :)
pi_86369104
Wat zal ik trouwens blij zijn als Cata eindelijk live gaat. Iedereen begint eigelijk weer op 0 en zodra we 85 zijn beginnen we allemaal weer fris en fruitig aan het raiden. De eerste weken nog lekker zonder gekanker over achi's + GS :D
Denk dat ik het beste ook maar met een DPS class kan beginnen, een healer of tank is tenslotte altijd makkelijker om te gearen en binnen zo'n raid te krijgen.
pi_86369440
Ja lijkt me ook wel weer leuk inderdaad. Ook de nieuwe dingen, guild achiievements, instances, stats en natuurlijk archaeology.

Ik ga als eerste m'n druid levellen, omdat het ook weer mn main word in cata. Gewoon tankgear aan en mobs per pack doden :P . Dan op 85 maar weer balance gear verzamelen dmv heroics tanken.
  Moderator maandag 13 september 2010 @ 00:42:40 #204
9859 crew  Karina
Woman
pi_86369516
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:31 schreef GlenSpey het volgende:
Wat zal ik trouwens blij zijn als Cata eindelijk live gaat. Iedereen begint eigelijk weer op 0 en zodra we 85 zijn beginnen we allemaal weer fris en fruitig aan het raiden. De eerste weken nog lekker zonder gekanker over achi's + GS :D
Denk dat ik het beste ook maar met een DPS class kan beginnen, een healer of tank is tenslotte altijd makkelijker om te gearen en binnen zo'n raid te krijgen.
Ja precies, ik ga gewoon weer vanaf nul beginnen met een Worgen of Goblin en lekker questen. Ik denk dat ik een Warlock ga aanmaken dan, die heb ik nog niet geprobeerd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_86369541
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja precies, ik ga gewoon weer vanaf nul beginnen met een Worgen of Goblin en lekker questen.
Veel succes in de eerste paar weken :+
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  Moderator maandag 13 september 2010 @ 00:45:58 #206
9859 crew  Karina
Woman
pi_86369626
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:43 schreef Avey het volgende:

[..]

Veel succes in de eerste paar weken :+
Mmm ja zal wel druk zijn inderdaad, maar ik heb geen haast ;)
niet zo tof doen
pi_86369946
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja precies, ik ga gewoon weer vanaf nul beginnen met een Worgen of Goblin en lekker questen. Ik denk dat ik een Warlock ga aanmaken dan, die heb ik nog niet geprobeerd.
Ik ga me er maar niet aan wagen. Toen wotlk uitkwam was ik er ook als de kippen bij met een DK. Uiteindelijk heb ik gigantisch lopen slacken... mijn rogue afgedankt lang voor ie 80 was.... mijn DK afgedankt lang voor ie 80 was en net toen de eerste Naxx-bazen voor het eerst werden verslagen zat ik met een lvl 26 mage ergens in de Hillsbrad Foothills :')

En nu heb ik (bijna) 6 lvl 80's waarvan er 3 in T9 gear @ 4.7k GS en geeneen van daarboven. Ik kanmag eigelijk geen enkele raid in, battlegrounds zijn waardeloos en gearen heeft met de expansion voor de deur (maar nog altijd onaangekondigd) nauwelijks nog zin.

Nee, ik ben wel klaar met het slacken en uitproberen van nieuwe races, zodra Cata hit schiet ik naar 85 om teminste fatsoenlijk mee te kunnen draaien met de top :P
  Moderator maandag 13 september 2010 @ 01:07:34 #208
9859 crew  Karina
Woman
pi_86370102
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:58 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik ga me er maar niet aan wagen. Toen wotlk uitkwam was ik er ook als de kippen bij met een DK. Uiteindelijk heb ik gigantisch lopen slacken... mijn rogue afgedankt lang voor ie 80 was.... mijn DK afgedankt lang voor ie 80 was en net toen de eerste Naxx-bazen voor het eerst werden verslagen zat ik met een lvl 26 mage ergens in de Hillsbrad Foothills :')

En nu heb ik (bijna) 6 lvl 80's waarvan er 3 in T9 gear @ 4.7k GS en geeneen van daarboven. Ik kanmag eigelijk geen enkele raid in, battlegrounds zijn waardeloos en gearen heeft met de expansion voor de deur (maar nog altijd onaangekondigd) nauwelijks nog zin.

Nee, ik ben wel klaar met het slacken en uitproberen van nieuwe races, zodra Cata hit schiet ik naar 85 om teminste fatsoenlijk mee te kunnen draaien met de top :P
Dat laatste ga ik in ieder geval OOK doen, want ik ga ervan uit dat er van 80-85 toch ook weer nieuwe quests zijn ;) PLUS vliegen in Azeroth! Oh alleen meedraaien met de top kan ik toch niet, daar heb ik de tijd niet voor.
niet zo tof doen
pi_86370221
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:58 schreef GlenSpey het volgende:
Dat laatste is een beetje raar, waarom heeft dat geen zin?

Ik wil in dat maandje speeltijd wat ik heb best m'n DK nog een beetje upgraden, betere gear krijgen blijft leuk *O*
And I never will
pi_86370292
quote:
Op maandag 13 september 2010 01:14 schreef Avey het volgende:

[..]

Dan ga je weer epics met greens/blues vervangen.
pi_86370372
quote:
Op maandag 13 september 2010 01:18 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Dat duurt nog wel een paar maanden, bovendien vervang je tegenwoordig gear vaker dan je ondergoed :+
And I never will
pi_86370444
quote:
Op maandag 13 september 2010 01:23 schreef Avey het volgende:

[..]

Dat duurt nog wel een paar maanden, bovendien vervang je tegenwoordig gear vaker dan je ondergoed :+
Als Cata in November/December uit komt zijn het niet echt een paar maanden meer, en sparen mensen eerder gold dan ze het uitgeven.
pi_86370697
Tja ik snap niet waarom je het spelen van het spel zou stilleggen voor een expansion die nog heel ver weg is...

Maar ja ik snap ook niet waarom mensen überhaupt cataclysm willen hebben dus het zal wel aan mij liggen :')
And I never will
pi_86371353
quote:
Op maandag 13 september 2010 01:48 schreef Avey het volgende:
Tja ik snap niet waarom je het spelen van het spel zou stilleggen voor een expansion die nog heel ver weg is...

Maar ja ik snap ook niet waarom mensen überhaupt cataclysm willen hebben dus het zal wel aan mij liggen :')
Waarom spelen mensen eigenlijk wow?! Maar dat zal wel aan mij liggen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 13 september 2010 @ 08:05:16 #215
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86371938
Restodruids zijn tof om mee te spelen :D ^O^

Tis mijn eerste healer, en vind healen eigenlijk best wel tof *O*

Komt ook omdat ik met een paar guildies (pally tank, hunter, ele shammy) aan het dungeonspammen ben.

En guildies zijn toch heel wat beter dan pugs :)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_86372074
quote:
Op maandag 13 september 2010 01:14 schreef Avey het volgende:

[..]

Ik wil in dat maandje speeltijd wat ik heb best m'n DK nog een beetje upgraden, betere gear krijgen blijft leuk *O*
Een paar lichte epics sowieso ja, maar om echt richting de 5k+ GS te gaan niet... dat kost zoveel tijd tegen de tijd dat je klaar bent kun je naar 85 :P echt tijd voor raiden is er dus niet meer. Een aankondiging over wanneer Cata precies komt zou daarbij trouwens wel helpen, ik heb lui gehoord die zeggen eind september maar ik heb ook volgend jaar mei al horen vallen :') in dat laatste geval heeft goed gearen natuurlijk nog wel zin...
pi_86372089
quote:
Op maandag 13 september 2010 08:05 schreef jagga het volgende:
Restodruids zijn tof om mee te spelen :D ^O^
Wacht tot je rond 1k resi komt in pvp _O_ en dan vlaggen cappen in EOTS/WSG. Niemand die je neerkrijgt hoor :D
  maandag 13 september 2010 @ 08:44:13 #218
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86372407
quote:
Op maandag 13 september 2010 08:21 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Wacht tot je rond 1k resi komt in pvp _O_ en dan vlaggen cappen in EOTS/WSG. Niemand die je neerkrijgt hoor :D
tis nu al grappig , duelen :D

Hots op mezelf en maar debiel een beetje rondhoppen en moonfire spam + roots + wrath. Doet geen ruk dmg, maar ik win door mijn epic mana regen (lvl 45 :P)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_86373215
Gisteren achievement run voortgezet in ICC 10. _O_ Vanavond LK en daarna alleen nog maar hardmodes. Dan heb ik eindelijk de mount. Ik was gisteren de enige zonder :')
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_86373370
quote:
Op maandag 13 september 2010 08:21 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Als er 4 om je heen staan in full Wrathful met stuns, silences en interrupts dan ga je echt wel neer.
pi_86373450
quote:
Op maandag 13 september 2010 09:33 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Als er 4 om je heen staan in full Wrathful met stuns, silences en interrupts dan ga je echt wel neer.
Dan ben je inderdaad kansloos :P
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  † In Memoriam † maandag 13 september 2010 @ 10:00:12 #222
159966 lifeblind
pi_86373981
Ik begin healen op mijn priest echt heel tof te vinden nu O+ Als de groep goed is en de tank aggro kan houden, hoef ik echt alleen maar af en toe een PW:Shield op de tank te gooien en klaar, heerlijk! Op z'n tijd een renew of een kleinere heal erop om weer aan te vullen en klaar :P

Ik probeer in ieder geval mijn priest ook op 80 te hebben voor cataclysm, maar dat zal ook echt wel lukken (is nu 29 bijna, en pak en beet 2 weken en zoveel heb ik eigenlijk niet gespeeld erop). Dan heb ik dus straks een Paladin (main), Mage en Priest om met cata mee te beginnen. Heb ook nog die warlock van me op chroma rondlopen op lvl 36 ofzo, maar daar heb ik eigenlijk niet meer op gespeeld de laatste tijd, speel liever op m'n mainserver in mijn eigen guild :P Ik zou voor cata eigenlijk ook nog wel een andere melee dps willen hebben, zal waarschijnlijk een warrior worden (heb een hekel aan dat combopoint systeem voor rogues :P ) en heb nog een mooi plate heirloom setje liggen wat ik kan gebruiken om een warrior te levellen. Ik zie nu trouwens in dungeons nu ik zelf heal ook heel wat verschil qua tanks, en warrior tanks zijn het fijnste om te healen, dus ik ga gewoon een warrior tank in elkaar flansen :P
pi_86374044
quote:
Op maandag 13 september 2010 01:18 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Dat valt best mee hoor, van 70 naar 80 heb ik volgens mij alleen mijn wapen vervangen met het wapen van de amphitheater of anguish.
pi_86374126
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:02 schreef Stranger het volgende:

[..]

Dat valt best mee hoor, van 70 naar 80 heb ik volgens mij alleen mijn wapen vervangen met het wapen van de amphitheater of anguish.
http://www.mmo-champion.com/content/?page=2

En dan zag ik nog een starter epic polearm die met bs te maken is van 640dps ofzo. Ik denk dat je heel snel je huidige gear vervangt.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  † In Memoriam † maandag 13 september 2010 @ 10:10:22 #225
159966 lifeblind
pi_86374247
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:05 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

http://www.mmo-champion.com/content/?page=2

En dan zag ik nog een starter epic polearm die met bs te maken is van 640dps ofzo. Ik denk dat je heel snel je huidige gear vervangt.
Lijkt me ook wel :')

Maar toch hou ik mijn huidige raiding gear van mijn paladin in mn bank (mn Tier 10 dps gear dan in ieder geval), puur voor de show :P Moet overigens nog steeds m'n tier 2 set voor mn paladin compleet krijgen, heb 'm 1/3e compleet nog ofzo :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')