abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86370221
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:58 schreef GlenSpey het volgende:
En nu heb ik (bijna) 6 lvl 80's waarvan er 3 in T9 gear @ 4.7k GS en geeneen van daarboven. Ik kanmag eigelijk geen enkele raid in, battlegrounds zijn waardeloos en gearen heeft met de expansion voor de deur (maar nog altijd onaangekondigd) nauwelijks nog zin.
Dat laatste is een beetje raar, waarom heeft dat geen zin?

Ik wil in dat maandje speeltijd wat ik heb best m'n DK nog een beetje upgraden, betere gear krijgen blijft leuk *O*
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_86370292
quote:
Op maandag 13 september 2010 01:14 schreef Avey het volgende:

[..]

Dan ga je weer epics met greens/blues vervangen.
pi_86370372
quote:
Op maandag 13 september 2010 01:18 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Dat duurt nog wel een paar maanden, bovendien vervang je tegenwoordig gear vaker dan je ondergoed :+
And I never will
pi_86370444
quote:
Op maandag 13 september 2010 01:23 schreef Avey het volgende:

[..]

Dat duurt nog wel een paar maanden, bovendien vervang je tegenwoordig gear vaker dan je ondergoed :+
Als Cata in November/December uit komt zijn het niet echt een paar maanden meer, en sparen mensen eerder gold dan ze het uitgeven.
pi_86370697
Tja ik snap niet waarom je het spelen van het spel zou stilleggen voor een expansion die nog heel ver weg is...

Maar ja ik snap ook niet waarom mensen überhaupt cataclysm willen hebben dus het zal wel aan mij liggen :')
And I never will
pi_86371353
quote:
Op maandag 13 september 2010 01:48 schreef Avey het volgende:
Tja ik snap niet waarom je het spelen van het spel zou stilleggen voor een expansion die nog heel ver weg is...

Maar ja ik snap ook niet waarom mensen überhaupt cataclysm willen hebben dus het zal wel aan mij liggen :')
Waarom spelen mensen eigenlijk wow?! Maar dat zal wel aan mij liggen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 13 september 2010 @ 08:05:16 #215
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86371938
Restodruids zijn tof om mee te spelen :D ^O^

Tis mijn eerste healer, en vind healen eigenlijk best wel tof *O*

Komt ook omdat ik met een paar guildies (pally tank, hunter, ele shammy) aan het dungeonspammen ben.

En guildies zijn toch heel wat beter dan pugs :)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_86372074
quote:
Op maandag 13 september 2010 01:14 schreef Avey het volgende:

[..]

Ik wil in dat maandje speeltijd wat ik heb best m'n DK nog een beetje upgraden, betere gear krijgen blijft leuk *O*
Een paar lichte epics sowieso ja, maar om echt richting de 5k+ GS te gaan niet... dat kost zoveel tijd tegen de tijd dat je klaar bent kun je naar 85 :P echt tijd voor raiden is er dus niet meer. Een aankondiging over wanneer Cata precies komt zou daarbij trouwens wel helpen, ik heb lui gehoord die zeggen eind september maar ik heb ook volgend jaar mei al horen vallen :') in dat laatste geval heeft goed gearen natuurlijk nog wel zin...
pi_86372089
quote:
Op maandag 13 september 2010 08:05 schreef jagga het volgende:
Restodruids zijn tof om mee te spelen :D ^O^
Wacht tot je rond 1k resi komt in pvp _O_ en dan vlaggen cappen in EOTS/WSG. Niemand die je neerkrijgt hoor :D
  maandag 13 september 2010 @ 08:44:13 #218
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86372407
quote:
Op maandag 13 september 2010 08:21 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Wacht tot je rond 1k resi komt in pvp _O_ en dan vlaggen cappen in EOTS/WSG. Niemand die je neerkrijgt hoor :D
tis nu al grappig , duelen :D

Hots op mezelf en maar debiel een beetje rondhoppen en moonfire spam + roots + wrath. Doet geen ruk dmg, maar ik win door mijn epic mana regen (lvl 45 :P)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_86373215
Gisteren achievement run voortgezet in ICC 10. _O_ Vanavond LK en daarna alleen nog maar hardmodes. Dan heb ik eindelijk de mount. Ik was gisteren de enige zonder :')
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_86373370
quote:
Op maandag 13 september 2010 08:21 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Als er 4 om je heen staan in full Wrathful met stuns, silences en interrupts dan ga je echt wel neer.
pi_86373450
quote:
Op maandag 13 september 2010 09:33 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Als er 4 om je heen staan in full Wrathful met stuns, silences en interrupts dan ga je echt wel neer.
Dan ben je inderdaad kansloos :P
  † In Memoriam † maandag 13 september 2010 @ 10:00:12 #222
159966 lifeblind
pi_86373981
Ik begin healen op mijn priest echt heel tof te vinden nu O+ Als de groep goed is en de tank aggro kan houden, hoef ik echt alleen maar af en toe een PW:Shield op de tank te gooien en klaar, heerlijk! Op z'n tijd een renew of een kleinere heal erop om weer aan te vullen en klaar :P

Ik probeer in ieder geval mijn priest ook op 80 te hebben voor cataclysm, maar dat zal ook echt wel lukken (is nu 29 bijna, en pak en beet 2 weken en zoveel heb ik eigenlijk niet gespeeld erop). Dan heb ik dus straks een Paladin (main), Mage en Priest om met cata mee te beginnen. Heb ook nog die warlock van me op chroma rondlopen op lvl 36 ofzo, maar daar heb ik eigenlijk niet meer op gespeeld de laatste tijd, speel liever op m'n mainserver in mijn eigen guild :P Ik zou voor cata eigenlijk ook nog wel een andere melee dps willen hebben, zal waarschijnlijk een warrior worden (heb een hekel aan dat combopoint systeem voor rogues :P ) en heb nog een mooi plate heirloom setje liggen wat ik kan gebruiken om een warrior te levellen. Ik zie nu trouwens in dungeons nu ik zelf heal ook heel wat verschil qua tanks, en warrior tanks zijn het fijnste om te healen, dus ik ga gewoon een warrior tank in elkaar flansen :P
pi_86374044
quote:
Op maandag 13 september 2010 01:18 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Dat valt best mee hoor, van 70 naar 80 heb ik volgens mij alleen mijn wapen vervangen met het wapen van de amphitheater of anguish.
pi_86374126
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:02 schreef Stranger het volgende:

[..]

Dat valt best mee hoor, van 70 naar 80 heb ik volgens mij alleen mijn wapen vervangen met het wapen van de amphitheater of anguish.
http://www.mmo-champion.com/content/?page=2

En dan zag ik nog een starter epic polearm die met bs te maken is van 640dps ofzo. Ik denk dat je heel snel je huidige gear vervangt.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  † In Memoriam † maandag 13 september 2010 @ 10:10:22 #225
159966 lifeblind
pi_86374247
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:05 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

http://www.mmo-champion.com/content/?page=2

En dan zag ik nog een starter epic polearm die met bs te maken is van 640dps ofzo. Ik denk dat je heel snel je huidige gear vervangt.
Lijkt me ook wel :')

Maar toch hou ik mijn huidige raiding gear van mijn paladin in mn bank (mn Tier 10 dps gear dan in ieder geval), puur voor de show :P Moet overigens nog steeds m'n tier 2 set voor mn paladin compleet krijgen, heb 'm 1/3e compleet nog ofzo :')
pi_86374447
Binnenkort maar even een dk naar 80 levellen voor herbalism + skinning. Kan ik straks met cata eerst mn main naar 80 doen met LW + JC, dan mn mining pally en dan mn dk zodat ik LW en mn twee transmuters kan maxen.
pi_86374486
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:10 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel :')

Maar toch hou ik mijn huidige raiding gear van mijn paladin in mn bank (mn Tier 10 dps gear dan in ieder geval), puur voor de show :P Moet overigens nog steeds m'n tier 2 set voor mn paladin compleet krijgen, heb 'm 1/3e compleet nog ofzo :')
Heb ik ook met mijn Warrior. Ik vind die t10 zo mooi he. De normal sanctified, donker oranje achtig. Geweldig. Ook een mooie set om als Dworf met de Ironforge tabard te lopen, die staat er mooi bij. En eigenlijk moet ik nog een extra Ramaldni zien te regelen ooit. Die dual wield c_/
pi_86381299
quote:
Op maandag 13 september 2010 09:33 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Je zegt het goed. Met stun, silences en interrupts. Maar de gemiddelde halfbakken josti in een battleground heeft dat soort spells niet eens op z'n action bar staan. Healers zijn echt geweldig in battlegrounds. En niet omdat ze overpowered zijn, maar omdat 95% van de tegenstanders een IQ heeft waar een biefstuk zes weken lang goed in blijft en geen idee heeft wat ze doen. Als holy paladin in PVP kan ik gewoon altijd lekker blijven casten. Af en toe probeert een death knight een mind freeze, maar die is dan altijd te laat of totaal random (als ik niet aan het casten ben) dus dan heeft dat ook totaal geen effect. :') Je ligt echt in een deuk met dat soort idioten. Of je wordt bijna gedood door 3-4 gasten, komt er weer een death knight aanrennen die direct op zijn death grip ramt, waardoor ik de ruimte krijg om weer snel effe te healen :D

En dan is er eindelijk iemand die slim is en CC probeert, maar toch loopt er altijd wel iemand bij die alsnog begint aan te vallen en de CC breekt. In battlegrounds is de coordinatie echt de ramp. De één gaat voor de healers, de ander wilt juist silence/CC op de healer en de DPS doodmaken etc. Dat werkt allemaal langs elkaar heen en uiteindelijk betekent het dat het team met de meeste healers wint. Daarom ben ik sinds kort ook holy PVP gegaan. Retribution is heel erg simpel en lekker facerollen, maar als je zelf zo'n vervelende healer kan zijn waar ik als retribution zo'n hekel aan heb, maakt het het natuurlijk nog leuker :D If you can't beat them, join them :P

Ook ben ik op mijn DK wat pvp gear aan het verzamelen, dat speelt ook heel erg lekker. Heb nu 500 resilience met i270/i251 pvp items, en voor de rest pve i264 items etc. Echt prima te doen :D Zo enorm veel gadgets, geweldig. Healers zijn ook prima neer te krijgen met een silence, interrupt, death grip, etc. En dan heb je nog anti magic shell en de anti magic zone, je ghoul, een paar defensieve cooldowns en die vervelende diseases die niet te dispellen zijn *O* Als DK heb ik er veel meer plezier in dan met een retribution paladin.

Verder had ik nog mijn enhancement shaman, maar daar vind ik geen zak meer aan. Ik deed al raids met mijn DK en Paladin als melee dps, en enhancement nog eens erbij maakt het wel erg saai. Dus heb ik alle gear in de bank gegooid en ben ik nu als resto begonnen sinds gisteren. Nu ook maar weer proberen om van de huidige 5,5k GS weer boven de 6k te komen :D Het begon in ieder geval goed gisteren met een VoA25, weer zo'n retard groep. 2 healers bij de start al dood, de derde healer was een holy paladin in full furious met 16k mana, dus dat schoot ook niet zo op. Uiteindelijk dus zo goed als 2-man healed met een resto druid. Hij 6k HPS en ik 8k HPS. En natuurlijk dropte er holy paladin loot :') Welke gelukkig werden geninja'd door de raidleader (voor het eerst dat ik blij was met een ninja :D ).
pi_86384138
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:20 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Je zegt het goed. Met stun, silences en interrupts. Maar de gemiddelde halfbakken josti in een battleground heeft dat soort spells niet eens op z'n action bar staan. Healers zijn echt geweldig in battlegrounds. En niet omdat ze overpowered zijn, maar omdat 95% van de tegenstanders een IQ heeft waar een biefstuk zes weken lang goed in blijft en geen idee heeft wat ze doen. Als holy paladin in PVP kan ik gewoon altijd lekker blijven casten. Af en toe probeert een death knight een mind freeze, maar die is dan altijd te laat of totaal random (als ik niet aan het casten ben) dus dan heeft dat ook totaal geen effect. :') Je ligt echt in een deuk met dat soort idioten. Of je wordt bijna gedood door 3-4 gasten, komt er weer een death knight aanrennen die direct op zijn death grip ramt, waardoor ik de ruimte krijg om weer snel effe te healen :D
*O*
Ik vond zelf alleen healen in pvp als holydin nogal gauw saai worden. Maar misschien komt dat ook meer omdat ik dat in PVE gear deed en dus door zo'n beetje alles werd geoneshot :P

Trouwens, doe ik iets verkeerd met mijn (combat) rogue? Ik kom nog altijd niet boven de 1k DPS uit en ben al lvl 76. Het meerendeel van de dps'ers die ik tegenkom in dungeons zitten toch al rond de 1.5k. Kan ook deels komen omdat ik geen heirlooms heb maar ik vind het toch tegenvallen... hoe is dit op 80 voor rogues?
pi_86384701
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:44 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

*O*
Ik vond zelf alleen healen in pvp als holydin nogal gauw saai worden. Maar misschien komt dat ook meer omdat ik dat in PVE gear deed en dus door zo'n beetje alles werd geoneshot :P
Dat is met elke class zo. PvE in BG = oneshot :P
pi_86385600
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:58 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Dat is met elke class zo. PvE in BG = oneshot :P
Mha probeer me 50k bear of 45k prot pala maar neer te krijgen in 1 shot. :) Je doet dan ook ruk dmg maar kan wel eventjes overleven om de rest bezig te houden.

Je bent dan even een mini boss.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_86386189
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:20 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Mha probeer me 50k bear of 45k prot pala maar neer te krijgen in 1 shot. :) Je doet dan ook ruk dmg maar kan wel eventjes overleven om de rest bezig te houden.

Je bent dan even een mini boss.
ok, geen oneshot maar 2shot dan.
PVE is taboe in pvp, al vind ik het wel leuk om lekker te critten op die pvp'ers met pve gear :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_86386835
quote:
Op maandag 13 september 2010 08:20 schreef GlenSpey het volgende:

Een paar lichte epics sowieso ja, maar om echt richting de 5k+ GS te gaan niet... dat kost zoveel tijd tegen de tijd dat je klaar bent kun je naar 85 :P echt tijd voor raiden is er dus niet meer. Een aankondiging over wanneer Cata precies komt zou daarbij trouwens wel helpen, ik heb lui gehoord die zeggen eind september maar ik heb ook volgend jaar mei al horen vallen :') in dat laatste geval heeft goed gearen natuurlijk nog wel zin...
De target release date is 2 november (bron: mmo-champion.com). Maar dat kan natuurlijk altijd later worden, Blizzard kennende.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_86386873
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:36 schreef Olment het volgende:

ok, geen oneshot maar 2shot dan.
PVE is taboe in pvp, al vind ik het wel leuk om lekker te critten op die pvp'ers met pve gear :P
Ik vond pvp altijd maar een ramp en dacht dat ik geen skills had. Tot ik eindelijk resilience gear ging dragen en steeds betere pvp gear kocht. Was geen skill, het was een gear probleem :+
pi_86387039
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond pvp altijd maar een ramp en dacht dat ik geen skills had. Tot ik eindelijk resilience gear ging dragen en steeds betere pvp gear kocht. Was geen skill, het was een gear probleem :+
same :P
sinds ik nu full relentless/wrathfull heb met 1.2k resi gaat het een stuk beter dan in het begin met 60 resi :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_86387123
Ik heb nu iets van 1100 resilience *O* en ja, dat gaat stukken beter dan proberen te pvp'en met pve-gear _O-
pi_86388321
Tis wel altijd een lijdensweg die je aflegt, voordat je resi gear aan kan schaffen... of zitten jullie gewoon emblems te sparen? :D
  Moderator maandag 13 september 2010 @ 17:42:27 #238
9859 crew  Karina
Woman
pi_86388705
Ik heb mijn hele pvp set met HP "gekocht", verder wat drops van VoA. Ik weet nu ook niet meer wat ik met mijn HP moet doen, ik heb alle pvp mounts, de battlestandard, etc. Je kunt ook nog pvp items kopen van WG marks.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_86388772
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:42 schreef Karina het volgende:
Ik heb mijn hele pvp set met HP "gekocht", verder wat drops van VoA. Ik weet nu ook niet meer wat ik met mijn HP moet doen, ik heb alle pvp mounts, de battlestandard, etc. Je kunt ook nog pvp items kopen van WG marks.
Epic gems kopen en op de AH zetten. Zie het geld binnenstromen.
pi_86389354
ik wil wow op een 2e comp instaleren zonder de cd's. kan dat?
pi_86389543
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:06 schreef farscapevr8 het volgende:
ik wil wow op een 2e comp instaleren zonder de cd's. kan dat?
Je kan het downloaden geloof ik met je logingegevens op de site van wow.
Ben je alleen wel even bezig :P
pi_86390459
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:12 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Met 120Mbit van Ziggo niet. B-)
pi_86391249
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:12 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

gevonden alleen is de comp uit het jaar jezus dus gaat em niet worden.

wat zal ik kwijt zijn aan een simpele wow comp (hoeft dus verder niets te kunnen)
  Moderator maandag 13 september 2010 @ 19:32:15 #244
9859 crew  Karina
Woman
pi_86392377
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:45 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Epic gems kopen en op de AH zetten. Zie het geld binnenstromen.
Koopt niet iedereen die dingen met HP dan?
niet zo tof doen
pi_86392424
10k honor kan ik wel wat beter gebruiken dan 100g :P
pi_86392470
:{ nvm :P
pi_86394272
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:42 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Met 120Mbit van Ziggo niet. B-)
agreed!
pi_86395035
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:32 schreef Karina het volgende:

[..]

Koopt niet iedereen die dingen met HP dan?
Hangt van je server af. Bij ons gaan ze voor 100g. Sprak iemand die net een transfer gehad had waar ze nog voor 200g gingen.
pi_86396731
En Salty is binnen :) voor een char die nog niet zo lang 80 is.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&cn=Akwasi
pi_86396843
Meh moet nog updated worden :x.

Ben nu 43 op me paladin. Maar ik vind een dk toch ook wel toch. Ik denk dat ik na Stranglethorn Vale toch weer afhaak van me paladin, gewoon omdat ik dan niet weet wat ik moet doen :c
  Moderator maandag 13 september 2010 @ 21:18:00 #251
9859 crew  Karina
Woman
pi_86397662
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:33 schreef ufopiloot het volgende:
10k honor kan ik wel wat beter gebruiken dan 100g :P
Ik zit al weer op 50K, ik "spaar" altijd tot de 75K en ga dan maar weer eens kijken wat er mee te doen. Ik ga wel even op de AH kijken wat die gems doen (eerst even de juiste namen opzoeken).

Wel jammer dat je niet cross-realm items kunt sturen, dan had ik mijn Shaman een heirloom kunnen sturen.
niet zo tof doen
pi_86405579
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:59 schreef CraniuM het volgende:
En Salty is binnen :) voor een char die nog niet zo lang 80 is.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&cn=Akwasi
Heb je die wekelijkse contest in STV gedaan ? Ik heb me er één keer aan gewaagd, tegelijk met nog 100 man :')
GZ btw ;)
pi_86406891
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:27 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Heb je die wekelijkse contest in STV gedaan ? Ik heb me er één keer aan gewaagd, tegelijk met nog 100 man :')
GZ btw ;)
Ja die op Zondag, toch wel leuk 1ste try ever en meteen winnen.
pi_86407609
Zo, net de rep voor Timbermaw gedaan. Nu ook the Diplomat. Sinds afgelopen weekend heb ik 4 facties van neutral naar exalted gekregen :D
pi_86410511
7 days queue voor beta copy transfer :r !
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_86415443
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 00:09 schreef Sjiznit het volgende:
Zo, net de rep voor Timbermaw gedaan. Nu ook the Diplomat. Sinds afgelopen weekend heb ik 4 facties van neutral naar exalted gekregen :D
Daar wilde ik ook eens aan beginnen :Y Gratz! :)
  † In Memoriam † dinsdag 14 september 2010 @ 11:48:18 #257
159966 lifeblind
pi_86415662
Gisteren trouwens m'n nieuwe warrior klaargezet met heirlooms, bags en gold. Heb een minuut of 10 er op gespeeld, is nu level 4 ofzo dacht ik :P Eerst maar eerst mn priest op 80 zien te krijgen.
pi_86415732
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:48 schreef lifeblind het volgende:
Gisteren trouwens m'n nieuwe warrior klaargezet met heirlooms, bags en gold. Heb een minuut of 10 er op gespeeld, is nu level 4 ofzo dacht ik :P Eerst maar eerst mn priest op 80 zien te krijgen.
Ik heb er ook nog zo eentje staan :D Een level 9 mage met heirlooms bags en wat gold.
  † In Memoriam † dinsdag 14 september 2010 @ 11:55:45 #259
159966 lifeblind
pi_86415869
Het zal waarschijnlijk nog een hele tijd duren voor ik er op ga spelen, maar dan heb ik 'm in ieder geval al klaarstaan mocht ik spontaan zin hebben om warrior te gaan spelen. Heb meestal tegen de tijd dat ik dan alles klaar heb staan voor een nieuw character, geen zin meer om dan verder te spelen enzo :P
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:21:57 #260
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86416738
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:55 schreef lifeblind het volgende:
Het zal waarschijnlijk nog een hele tijd duren voor ik er op ga spelen, maar dan heb ik 'm in ieder geval al klaarstaan mocht ik spontaan zin hebben om warrior te gaan spelen. Heb meestal tegen de tijd dat ik dan alles klaar heb staan voor een nieuw character, geen zin meer om dan verder te spelen enzo :P
wat ga je doen?

questen of via randoms lvlen?

Wat advies:

questen? ga prot op lvl 40. Echt. er is bijna niets wat je niet kunt soloen, en nu met de revenge die cleaved en meer dmg doet = snel :)

dungeons? ook prot :D niets sneller dan een instant dungeon invite en warriors (mits aardig gespeeld) zijn echt goede tanks in lowlvl spul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')