Ik zet me op een saai moment nog wel eens in de queue voor die 'daily random BG'. Zelfs dat wordt blijkbaar door vrijwel niemand gedaan. Heb met mn DK nog een tijdje alliance gespeeld want zo werd er gezegd, 'daar heb je instant BG's', maar dat is ook onzin.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo jammer vind ik dat, ik ben niet zo een raider, dus toen ik level 80 werd ging ik lekker BG's doen, leuk! Maar inderdaad, tegenwoordig is er geen moer meer aan. Niemand weet tactics en alleen als de betreffende BG, BG Weekend is, dan is er animo, voor de rest amper.
Ja, dat dus. We doen regelmatig met een leuke groep bg's btw, dus als je online bent en we zijn bezig dan kan je wel meequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:49 schreef GlenSpey het volgende:
De battlemaster titel lijkt me nog steeds super alleen ik zie het met het huidige pvp systeem in wow niet lukken.
Als je gear redelijk is np.quote:Op zondag 12 september 2010 15:28 schreef Sjiznit het volgende:
Als ik met mijn Elemental shaman een Restoration offspec zou nemen kan ik toch redelijk uit de voeten met mijn Elemental gear?
Deathwingquote:Op zondag 12 september 2010 17:46 schreef GlenSpey het volgende:
Is er trouwens een Cata 'boss' zoals the LK in wotlk?
I see... het Ony gevoel komt weer terugquote:
Ach beetje instances doen en je hebt al weer nieuwe gear.quote:Op zondag 12 september 2010 19:33 schreef Karina het volgende:
Ik ben nou wel het hele weekend lekker aan het levellen in AV, maar nu zijn wel al mijn quests groen geworden en mijn gear is nu ook niet meer voor mij leven
Dat ging best aardig. Geen wipes wel 2 keer iemand doodgegaan. Een lolret die steeds begon met aggro pakken en een hunter van 12k die in de whirlwind ging staan.quote:Op zondag 12 september 2010 19:49 schreef Sjiznit het volgende:
Nou een Resto spec gemaakt, nu maar eens uitproberen in een heroicBen benieuwd.
Dat wel, maar ik heb ook gold nodigquote:Op zondag 12 september 2010 19:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach beetje instances doen en je hebt al weer nieuwe gear.
ik vind het dusdanig een geode trinket dat ik hem nogsteeds gebruik op mijn warrior tank.quote:Op zondag 12 september 2010 19:53 schreef ConscienceNL het volgende:
Pfoe... Probeer The Black Heart te krijgen voor m'n DK, Tanking OS. Drop rate kan echt niet 16% zijn, heb nu zeker rond de 15 runs gedaan, nog steeds niet gedropt. Alhoewel lage iLvl (en gs voor de nabs) is het toch een ontzettend goede Trinket imo.
En hoeveel ToC 5 normal runs had jij nodig voordat ie dropte?quote:Op zondag 12 september 2010 20:34 schreef jagga het volgende:
[..]
ik vind het dusdanig een geode trinket dat ik hem nogsteeds gebruik op mijn warrior tank.
Ik verkies TBH zelfs boven dat ding van professor waar je een proc van krijgt met stamina... Aangezien die proc er nog wel eens af wil vallen, heb je met the black heart continue 126 stamina en een kans op een armor proc..
Veel beter imo
Maakt dat uit? Die kan je echt kapot farmen.quote:Op zondag 12 september 2010 20:49 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
En hoeveel ToC 5 normal runs had jij nodig voordat ie dropte?
Heerlijke dungeon ook. Geen trash gewoon 3 keer een baas. Als je een beetje groep heb ben je er in 10-15min doorheen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:21 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Die kan je echt kapot farmen.
ToC normal of HC? Tijdje niet meer gedaan, shaman is nog te low level. Dropt er nog iets leuks voor hunters daar? Ik weet het niet meer eigenlijkquote:Op zondag 12 september 2010 22:21 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Die kan je echt kapot farmen.
Uhh nee.. op die Putri trinket zit van zichzelf al meer dan 2k armor. En dan die stamina proc er nog bij, veel beter. En ja, hij kan er af en toe afvallen. Maar dat wilt zeggen dat je daarna bij elke hit 27 stamina erbij krijgt (dus een paar honderd HP) waardoor je inkomende damage uiteindelijk ook lager is omdat je er telkens stamina bij krijgt. En dan zit je op het eind met 270 extra stamina. Veel beter dan zo'n kut black heart. Daar heb ik trouwens ook wel een stuk of 20 runs voor moeten doenquote:Op zondag 12 september 2010 20:34 schreef jagga het volgende:
[..]
ik vind het dusdanig een geode trinket dat ik hem nogsteeds gebruik op mijn warrior tank.
Ik verkies TBH zelfs boven dat ding van professor waar je een proc van krijgt met stamina... Aangezien die proc er nog wel eens af wil vallen, heb je met the black heart continue 126 stamina en een kans op een armor proc..
Veel beter imo
Er dropt voor iedere class wel iets eigelijkquote:Op zondag 12 september 2010 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
ToC normal of HC? Tijdje niet meer gedaan, shaman is nog te low level. Dropt er nog iets leuks voor hunters daar? Ik weet het niet meer eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |