Wat is volgens jou dan een asociale vakantie?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:12 schreef lynda het volgende:
Jij snapt hemEchte echte asociale vakantie doen we daarna wel weer
Of een hotelletje wat verder weg... maar ja, ons kinder-uitleen-crediet zit er wel weer doorheen na oktober vrees ikquote:Op woensdag 8 september 2010 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
Op vakantie met 2 kinderen maakt het allemaal meteen weer zo duur, dus voorlopig houden we het op dicht bij huis vakanties
Ja maar dan wordt het ook wel weer erg druk he, november en december, één en al verjaardag en sinterklaastijdquote:Op woensdag 8 september 2010 14:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Of een hotelletje wat verder weg... maar ja, ons kinder-uitleen-crediet zit er wel weer doorheen na oktober vrees ik
Laten uitbetalen?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:39 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi! Wat zal ik gaan doen met mijn overschot aan vrije dagen?
Extra vrijnemen en anders laten uitbetalen ?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:39 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi! Wat zal ik gaan doen met mijn overschot aan vrije dagen?
Langer dan 8 dagen, andere landen, ander budgetquote:Op woensdag 8 september 2010 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan een asociale vakantie?
Op vakantie met 2 kinderen maakt het allemaal meteen weer zo duur, dus voorlopig houden we het op dicht bij huis vakanties
Waarom is dat suf?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:52 schreef douche-eendje het volgende:
Mweh laten uitbetalen vind ik zo suf. Ga ik wel lekker even thuis zitten, bankhangen, konijntjes knuffelen en uitslapen.
Oh op die manierquote:Op woensdag 8 september 2010 15:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Langer dan 8 dagen, andere landen, ander budget
We hebben nu na verhuizing en zomer zoiets van ja we moeten weg.
Nope.. Begin maart kregen wij de sleutel van ons huis en daar zit toch wel een hoop geld en tijd in haha.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom is dat suf?
[..]
Oh op die manier
Je bent dit jaar nog niet op vakantie geweest? Dan is even een weekje naar de zon nog zo slecht nog niet. Vind je het niet jammer dat je dan schoolvakantie afhankelijk ben? (gezien school enzo) En dat maakt het juist ook zo prijzig.
Inmiddels hebben we nu 2 keer België gehad en 1 keer Duitsland
Ja dan boek je ook niet even snel nog een reisje.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Nope.. Begin maart kregen wij de sleutel van ons huis en daar zit toch wel een hoop geld en tijd in haha.
En ik ben niet vakantie afhankelijk als ik het slim plan.
Na januari sowieso geen les meer woei
Goed bezigquote:Op woensdag 8 september 2010 15:33 schreef Ener-G het volgende:
komend weekend ff naar Madrid, en volgend jaar als alles goed gaat een week Indonesie en daarna nog 3 weken compleet van de kaart verdwenen naar Thailand/Laos
Omdat ik dan nog meer geld heb en nogsteeds geen tijd heb om het uit te gevenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom is dat suf?
[..]
Oh op die manier
Je bent dit jaar nog niet op vakantie geweest? Dan is even een weekje naar de zon nog zo slecht nog niet. Vind je het niet jammer dat je dan schoolvakantie afhankelijk ben? (gezien school enzo) En dat maakt het juist ook zo prijzig.
Inmiddels hebben we nu 2 keer België gehad en 1 keer Duitsland
Nu je werk kennelijk nog niet vervelend vind, moet je dat extra geld juist sparen.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Omdat ik dan nog meer geld heb en nogsteeds geen tijd heb om het uit te geven
Dat kan inderdaad ook. Maar ach, denk dat ik binnenkort gewoon maar lekker even 2 weekjes niks ga doen. Ben ik ook wel eens aan toequote:Op woensdag 8 september 2010 16:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nu je werk kennelijk nog niet vervelend vind, moet je dat extra geld juist sparen.
Kan je uiteindelijk eerder stoppen als je het wel zat bent
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:11 schreef douche-eendje het volgende:
Omdat ik dan nog meer geld heb en nogsteeds geen tijd heb om het uit te geven
Ja, dat gaat dus nog niet helemaal goed.... Maar het is toch zo dat het geld van anderen uitgeven leuker is dan dat van jezelf? Moet ik maar een vriendje met een goede baan gaan vindenquote:Op woensdag 8 september 2010 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]je bent een vrouw... dan MAAK je tijd om het uit te geven
Of online shoppenquote:Op woensdag 8 september 2010 16:27 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, dat gaat dus nog niet helemaal goed.... Maar het is toch zo dat het geld van anderen uitgeven leuker is dan dat van jezelf? Moet ik maar een vriendje met een goede baan gaan vinden
Ja oke dat is lastigquote:Op woensdag 8 september 2010 16:33 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, dan kan ik alles weer terugsturen. Ik wil nog nieuwe schoenen, dat gaat weer leuk worden, hehe
Het is ook nooit goed he?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
oh noes... het gaat over shoppen
Ik vind ze schattig, met dat soort dingen moet je eerst idd passen en voelen en bekijkenquote:Op woensdag 8 september 2010 16:41 schreef douche-eendje het volgende:
Ik wil nieuwe Dr. Martens maar weet nog niet welkeja, dr martens idd. Onderhand het enige merk schoenen waar ik wel fatsoenlijk op kan lopen.
Deze lijken zo wel leuk, maar moet ze eerst maar eens in het echt zien:
[ afbeelding ]
Ik welquote:Op woensdag 8 september 2010 18:34 schreef Ayca het volgende:
Volgende week komt deze http://www.thomann.de/nl/fender_ja90_jim_adkins_ct.htm![]()
Zoveel geld heb ik nog nooit in 1 keer uitgegeven.
Ik ben ook nog niet zo oud.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wel. Daarvan kan je niet eens fatsoenlijk op vakantie
.
Duurste wat ik in één keer heb uitgegeven was 5500 euro voor mijn motor.
Naais!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:34 schreef Ayca het volgende:
Volgende week komt deze http://www.thomann.de/nl/fender_ja90_jim_adkins_ct.htm![]()
Zoveel geld heb ik nog nooit in 1 keer uitgegeven.
Hoezo niet fatsoenlijk op vakantie?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:40 schreef Bart het volgende:
.
Niet? Hmm doen wij het beterquote:Op woensdag 8 september 2010 18:40 schreef Bart het volgende:
[..]
.
Bof jij evenquote:
Da's geen vakantie, da's een tussendoortjequote:Op woensdag 8 september 2010 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo niet fatsoenlijk op vakantie?
Wij zaten voor dat geld een week in een huisjeecht top vakantie hoor
Huis tel ik niet mee hequote:
quote:
Ja hequote:Op woensdag 8 september 2010 19:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Bof jij even.
[..]
Da's geen vakantie, da's een tussendoortje.
[..]
Huis tel ik niet mee he.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2010 19:52:16 ]
Voor mensen, die het niet al te breed hebben, vind ik het wel gewoon 'vakantie'quote:Op woensdag 8 september 2010 19:40 schreef Bart het volgende:
Weekje Barchum was voor mij toch echt wel vakantiequote:Op woensdag 8 september 2010 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mensen, die het niet al te breed hebben, vind ik het wel gewoon 'vakantie'
Woei! Die zijn ook tof zegquote:Op woensdag 8 september 2010 20:06 schreef douche-eendje het volgende:
Voor dat geld heb ik rond kunnen trekken in Ierland, met een huurauto, van hostel naar hostel en de meest prachtige plekken kunnen zien. Wil weer terug!![]()
Lovelylady, ik ga zeker kijken of ik die schoenen ergens kan vinden. Heb ook nog een ander paar dr. Martens waar ik helemaal vlieft op ben, deze:
[ afbeelding ]
Ze lopen ontzettend lekker.
Huh? Wij gaan voor dat bedrag straks makkelijk op vakantie hoor..quote:Op woensdag 8 september 2010 19:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Bof jij even.
[..]
[..]
Huis tel ik niet mee he.
[..]
Als ik ergens een weekje naartoe ga, en de week daarna ga ik weer naar mijn werk, dan heb ik echt niet het gevoel vakantie te hebben gehad en uitgerust te zijn. Heeft niets met breed hebben te maken hoor.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mensen, die het niet al te breed hebben, vind ik het wel gewoon 'vakantie'
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Huh? Wij gaan voor dat bedrag straks makkelijk op vakantie hoor..
Daar doelde ik op
quote:
Drukquote:
bonjourquote:
Geile stagiaires?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
het is drukker dan de afgelopen weken.
hoop nakijk werk en correcties van stagaires
eh... neequote:
jeujquote:
Jammerquote:
1 jongen van 18 en een of andere kakkerige manwijfquote:
Is dat niet geil dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
1 jongen van 18 en een of andere kakkerige manwijf
niet echt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:32 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
niet echt...
ik weet niet wat jou definitie van geil isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:37 schreef Bart het volgende:
[..]
had je ze al in levende lijve gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
Nee nog steeds niet. Jij wel?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:38 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
had je ze al in levende lijve gezien?
nee.quote:
bart begon er overquote:Op donderdag 9 september 2010 09:51 schreef douche-eendje het volgende:
De tetten van een nader niet te noemen persoon bespreken is beter dan het praten over shoppen?
Dat hangt er vanaf wie zijn tieten, maar ik ken heul dat niet nader te noemen persoon nietquote:Op donderdag 9 september 2010 09:51 schreef douche-eendje het volgende:
De tetten van een nader niet te noemen persoon bespreken is beter dan het praten over shoppen?
ik ken het. mn neefje wordt ook 3 jaar. die viert het zondag. ik geef mn zus gewoon geld. mag ze zelf wat uitzoekenquote:Op donderdag 9 september 2010 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wie zijn tieten, maar ik ken heul dat niet nader te noemen persoon niet
dus ...
Shoppen
Ik moet nog een kadootje zoeken voor een jongetje die 3 jaar wordt
Lekker makkelijkquote:Op donderdag 9 september 2010 10:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik ken het. mn neefje wordt ook 3 jaar. die viert het zondag. ik geef mn zus gewoon geld. mag ze zelf wat uitzoeken
neequote:Op donderdag 9 september 2010 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker makkelijkdoe je dat straks bij je eigen kids ook? Of geef je dan je vrouw geld
Heeft ze ook een fotoboek? Waar?quote:
Ja.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:51 schreef douche-eendje het volgende:
Een Xbox 360.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wie zijn tieten, maar ik ken heul dat niet nader te noemen persoon niet
dus ...
Shoppen
Ik moet nog een kadootje zoeken voor een jongetje die 3 jaar wordt
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker makkelijkdoe je dat straks bij je eigen kids ook? Of geef je dan je vrouw geld
Linkje?quote:Op donderdag 9 september 2010 10:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
ze heeft facebook, die ander FB
http://rozepetra.hyves.nl/quote:Op donderdag 9 september 2010 10:23 schreef ErwinDikkie het volgende:
de fb profiel is niet toegangelijk als je geen vrienden bent.
ik ben haar vriend niet...![]()
http://nl-nl.facebook.com/rozepetra
die naam alleen al, rozepetra
yepquote:
Het had nog erger gekund, de justme*naam* accountsquote:Op donderdag 9 september 2010 10:23 schreef ErwinDikkie het volgende:
ook erg iddquote:Op donderdag 9 september 2010 10:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het had nog erger gekund, de justme*naam* accounts
Oh dan wacht ik wel tot ze me vraagt om vriend te worden.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:23 schreef ErwinDikkie het volgende:
Hoe koppel je Flickr aan hyves dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 10:41 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Hyves doe ik echt helemaal niks meer mee... ik lijk daar alleen heel actief omdat al mn tweets en flickr uploads via RSS doorgepiped worden![]()
[..]
ik nietquote:Op donderdag 9 september 2010 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
Oh hier houden ze wel van nerdtalk
*fapfapfap*quote:Op donderdag 9 september 2010 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
Oh hier houden ze wel van nerdtalk
quote:
quote:
captain obviousquote:
quote:
Genetisch bepaald.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weet je ook hoe het komt dat je zo raar bent?
Hij is in de ketel gevallen toen ie nog klein was...quote:Op donderdag 9 september 2010 11:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weet je ook hoe het komt dat je zo raar bent?
dat wel. alleen bij de meeste programmas die ik gebruikt geen wachtwoord kunnenquote:Op donderdag 9 september 2010 11:58 schreef Ener-G het volgende:
Omdat je geen password protected eigen account op die bak hebt?
tafel gevecht?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Nerds![]()
Vanavond gevecht om de tafel.
Jij vind nerds ook leuk?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Nerds![]()
Kolonisten?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Nerds![]()
kolonisten?quote:
Monopolyquote:
Nerdquote:Op donderdag 9 september 2010 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben zelf een nerd, dus tsja. En gevecht om de tafel omdat onderdelen van de pc beneden er zijn en er ook een naaimachine op zou gaan staan. Da's krapjes...
Gast, kom eens buiten ofzoquote:
Vrouwelijke nerdsquote:Op donderdag 9 september 2010 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben zelf een nerd, dus tsja. En gevecht om de tafel omdat onderdelen van de pc beneden er zijn en er ook een naaimachine op zou gaan staan. Da's krapjes...
dat bepaal ik nog altijd zelf jaquote:
quote:
Ik wel!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Newsflash, je zit op fok. Fokkers komen niet buiten![]()
Doe je wel voorzichtig?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik straks ook. Al is het wel eng.
Ik durf eigenlijk nietquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:02 schreef douche-eendje het volgende:
Zullen we het samen proberen Draakje? Is misschien minder eng...
En om naar de auto te lopen.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Om de vuilniszak buiten te brengen?
Luchtig.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij held! hoe is het buiten?!
Hoe moet ik dan mijn bier halen?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:22 schreef Ener-G het volgende:
pff.. true definition of a nerd: Never Enters Real Daylight
Hebben ze dat in Alkmaar?quote:
Ja, ondanks dat we hier 250 jaar achterlopen op de rest van Nederland hebben we wel een AH thuisbezorgservice.quote:
wow 250 jaar maar?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat we hier 250 jaar achterlopen op de rest van Nederland hebben we wel een AH thuisbezorgservice.
volgens mij 300 jaarquote:
opvlieger?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb buiten overleefd
Best warm nu trouwens.
kan ookquote:
Hij is hier nu niet heel overtuigend meer, maar toen ik net buiten liep had ik het gewoon warmquote:Op donderdag 9 september 2010 16:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, hier in purmereutel is weinig zon hoor
was dat?quote:
Je moeder!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, een plush Cthulhuquote:Op donderdag 9 september 2010 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is dat ook zo'n world of warcraft knuffelbeest?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je moeder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ow, dat mannetje waar Cradle Of Filth wel eens over zingt?
Ik ken Lovecraft alleen van naam, nooit iets van gelezen.NIEUW: Foto's!![]()
Ik heb een schurfthekel aan COF, dus geen idee.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:45 schreef Cryothic het volgende:
Ow, dat mannetje waar Cradle Of Filth wel eens over zingt?
Ik ken Lovecraft alleen van naam, nooit iets van gelezen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ah, zonde...quote:Op donderdag 9 september 2010 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een schurfthekel aan COF, dus geen idee.
Al ken ik ook maar een handje vol nummers die ik vet vind.
De rest is bagger
NIEUW: Foto's!![]()
Och, ik heb een heeeeeleboel muziek die ik wel ontzettend tof vind, dus ik mis niks aan geen COF luisteren hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 16:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, zonde...
Al ken ik ook maar een handje vol nummers die ik vet vind.
De rest is bagger
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
M'n last.fm wordt begluurd...
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Subscription is handig daarvoor.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Is een van de voordeeltjesquote:De voornaamste reden dat ik subscriber ben, is vanwege de radio. Handig wanneer je ergens anders zit.
(En Spotify is voor mij niet boeiend, dus mja.
)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Waarom is spotify voor jou niet boeiend dan?![]()
Zelf gebruik ik lastfm niet echt, alleen om stalkerig te kijken naar wat andere mensen luisteren.Gebruik thuis vaak vlc en soms spotify (wat je dus ook ziet op lastfm). En als ik niet thuis ben gewoon mn mobiel.
![]()
![]()
Er staat stiekem maar weinig muziek op die ik luister.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:13 schreef Ayca het volgende:
Waarom is spotify voor jou niet boeiend dan?![]()
Zelf gebruik ik lastfm niet echt, alleen om stalkerig te kijken naar wat andere mensen luisteren.Gebruik thuis vaak vlc en soms spotify (wat je dus ook ziet op lastfm). En als ik niet thuis ben gewoon mn mobiel.
En aangezien ik toch veel te veel muziek op m'n pc heb staan om te luisteren en een prima aaipot heb voor onderweg, vind ik het de moeite niet om te nemen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
spotify heb ik opgegeven, luister nu veel op thesixtyone.com
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."![]()
Ziet er wel tof uit, morgen eens rustig bekijkenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:07 schreef Ener-G het volgende:
spotify heb ik opgegeven, luister nu veel op thesixtyone.com
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Mogge.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HA! ik kreeg net een mailtje van hyves... wanneer gaan we kroegen om je verjaardag te vieren
Niet, want ik vier het niet.
moguh
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
ik heb last van een recalcitrante kat“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
waardeloos vind ik dat altijd als je alleen bentquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:44 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi Erwin! Pauze, ik zit hier helemaal alleen“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Vond het wel even fijn, al die drukte hierquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
waardeloos vind ik dat altijd als je alleen bent
![]()
![]()
Maar we kunnen nog steeds gewoon een keer naar de kroeg hoorquote:. Je mag me zelfs bier cadeau doen, ook al vier ik het niet
.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar we kunnen nog steeds gewoon een keer naar de kroeg hoor. Je mag me zelfs bier cadeau doen, ook al vier ik het niet
.
Ik zeg: Wanneerquote:![]()
![]()
Succes met aanbellenquote:.
Vorige meet was ook op een doordeweekse dag.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan ik niet (doordeweekse dagenenzo)
Lieverd, je naam+achternaam staat in je profiel. Dus heb ik net even in de telefoongids gekeken en jawel, daar sta je ook inquote:.
![]()
ik denk dat ie bedoeld dat ie dan toch niet thuis isquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lieverd, je naam+achternaam staat in je profiel. Dus heb ik net even in de telefoongids gekeken en jawel, daar sta je ook in.
NIEUW: Foto's!![]()
Bart woont in een monsterlijk flatgebouw, daar kan het nog wel eens latig zijn om de juiste bel te vindenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik denk dat ie bedoeld dat ie dan toch niet thuis is
![]()
![]()
Dat dus. Ik ben de hele dag niet thuis.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik denk dat ie bedoeld dat ie dan toch niet thuis isI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Tssss. Dan kom ik je wel een andere keer stalkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ben de hele dag niet thuis.
![]()
![]()
Stalken? Ontvoerenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:15 schreef douche-eendje het volgende:
Tssss. Dan kom ik je wel een andere keer stalken![]()
![]()
Doe je bestquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tssss. Dan kom ik je wel een andere keer stalken.
Dan mag ze wel wat mensen meenemenquote:.
Ik heb nog wel een zolderquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:23 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb geen kelder waar ik hem in kan verstoppen.
![]()
![]()
SM-zolder?quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
iets met handboeien ofzoquote:
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Spaghetti en Macaroni.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Zolang het met witte saus is zeker?quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ja tof om te zienAl is Alkmaar ook een zeer toffe stad om te wonen
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
die reeks duurt al een tijdjequote:Op vrijdag 10 september 2010 15:28 schreef douche-eendje het volgende:
Dat is het zeker, we hebben ook gewoon een hele toffe reeks.
Mijn oude ik heeft deze reeks gestartquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
die reeks duurt al een tijdje
je oude ik?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:32 schreef Olga het volgende:
[..]
Mijn oude ik heeft deze reeks gestart“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
aha... en dat was?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
moet ik zoekenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:48 schreef Olga het volgende:
als je in de openingspost klikt op eerste alkmaartopic zie je dat
Alkmaar !!
nogal... of meestal is het: ik doe het morgen welquote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Jeetje Erwinquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
nogal... of meestal is het: ik doe het morgen wel![]()
![]()
![]()
neequote:
oh haiquote:![]()
zo erg is het ook weer niet hoor. alles wat ik de volgende kan doen, doe ik de volgende dag. anders dezelfde dag nog.
zo erg ben ik ook weer niet“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
oh hai?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
oh hai![]()
zo erg is het ook weer niet hoor. alles wat ik de volgende kan doen, doe ik de volgende dag. anders dezelfde dag nog.
zo erg ben ik ook weer nietJe bent niet ontzettend lui?
![]()
![]()
niet ontzettend lui, ik ben lui als het kanquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh hai?Je bent niet ontzettend lui?
Ik ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
niet ontzettend lui, ik ben lui als het kan
Maar nu moet ik wel wat doen... eten maken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
nee![]()
[..]
oh hai![]()
zo erg ben ik ook weer niet
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dat aquarium zou je twee maanden terug toch morgen doen?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
die vergeet ik steeds. die wou ik idd morgen dien. na de kapper“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Dat zou je al héél wat eerder doen. Net als zoveel dingen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:36 schreef ErwinDikkie het volgende:
die vergeet ik steeds. die wou ik idd morgen dien. na de kapper
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
ja jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zou je al héél wat eerder doen. Net als zoveel dingen.
snif ik wordt gepest
Olgaquote:Nuongirl.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Topickillerquote:.
ha bart ga je mee bieren in de vic?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Omdat het hier een troep is. Vind het nooit fijn als ik in een weekend wat meer thuis "aanwezig" ben, als in meer in levende staat, het dan een grote chaos is. Dus vrijdagavond ben ik altijd aan het opruimen![]()
![]()
Nee ik ging naar bedquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:05 schreef ErwinDikkie het volgende:
ha bart ga je mee bieren in de vic?.
goedemorgen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:57 schreef douche-eendje het volgende:
GoedemorgenZo naar Amsterdam.
ik ben al actief geweest.
heggeschaar door mn haar“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:57 schreef douche-eendje het volgende:
GoedemorgenZo naar Amsterdam.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:58 schreef ErwinDikkie het volgende:
goedemorgen.
ik ben al actief geweest.
heggeschaar door mn haar
* LovelyLady voelt aan Erwindikkies voorhoofd of alles nog wel goed gaat
En nu het aquarium ???Mogguhquote:![]()
![]()
aqua wordt morgen moeten straks wegquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
[..]
* LovelyLady voelt aan Erwindikkies voorhoofd of alles nog wel goed gaat
En nu het aquarium ???
[..]
Mogguh“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Goeiemorgen, zo naar Hoogeveen.
Vandaag lekker niets doen, morgen naar rommelmarkt op schermereilandGenealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Tja, housewarming van vrienden...quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Nog iets speciaals wat je daar hoopt te vinden?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:39 schreef Olga het volgende:
Vandaag lekker niets doen, morgen naar rommelmarkt op schermereilandI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Boeken. Ik heb net mijn boekenkast weer opgeruimd dus er is weer plaats
Daar heb je toch een bieb voorquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:08 schreef Olga het volgende:
Boeken. Ik heb net mijn boekenkast weer opgeruimd dus er is weer plaats.
Nee, want die vergeet ik steeds terug te brengen waardoor ik dan weer een boete kreeg dus daar ben ik al geruime tijd mee gekapt
Sneller lezen of minder boeken meenemen, dan moet je welquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:13 schreef Olga het volgende:
Nee, want die vergeet ik steeds terug te brengen waardoor ik dan weer een boete kreeg dus daar ben ik al geruime tijd mee gekapt.
En via internet verlengen! Gewoon ff op je gsm een afspraak inplannen een dag van tevoren ofzo.
Ayçaquote:
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.![]()
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.![]()
Ayca en ik drinken samen breezahsquote:
Nee, ik had een datequote:Op zaterdag 11 september 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ging je eigenlijk doen in A'dam?
Dr. Martens scoren?
![]()
![]()
Om mezelf even te citeren uit een ander topic:Dat zegt wel genoeg denk ikquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:16 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, dat was wel een date zeg. Ik ben voor hem gevallen, letterlijk![]()
![]()
. Over een bruggetje lopen, afstapje niet zien en *PLOF* daar lag ik op de grond
.
ik zie geen diepte door een oogafwijking.
Gelukkig heb ik door mijn charmante actie wel een onweerstaanbare indruk achter gelaten en komt er zeker een vervolgdate.
.
![]()
Och meis, heb je je bezeerd? Over indruk achter laten gesproken zegquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:17 schreef douche-eendje het volgende:
Om mezelf even te citeren uit een ander topic:
[..]
Dat zegt wel genoeg denk ik.
Wel leuk dat er een vervolgdate inzit![]()
![]()
Enkel verzwikt, doet best pijn nu. Maar het was heel leukquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Och meis, heb je je bezeerd? Over indruk achter laten gesproken zeg
Wel leuk dat er een vervolgdate inzit
.
![]()
Je moet verzorgd wordenquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:26 schreef douche-eendje het volgende:
Enkel verzwikt, doet best pijn nu. Maar het was heel leuk.
En voor je het weet heb je pulletjes![]()
hoe lief
![]()
![]()
Verbandje eromheen gedaan, en nee, geen pulletjes voor mij voorlopigquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet verzorgd worden
En voor je het weet heb je pulletjes![]()
hoe lief
.
![]()
Dat weet ik, maar ik vind pulletjes zo'n leuk woord, en pulletjes zijn liefquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Verbandje eromheen gedaan, en nee, geen pulletjes voor mij voorlopig.
![]()
![]()
is er koopzondag dan ? nee toch
ik zat er gisteren voor t eerst op een terras.. komt er zo'n stom draaiorgelmannetje staan..
ik wist niet dat mijn irritatiegrens zo laag was![]()
![]()
Nee geen koopzondag, even naar opa en oma, en daarna een feestje van mijn oma in de Gulden Vliesquote:Op zondag 12 september 2010 09:04 schreef Kleurdoos het volgende:
is er koopzondag dan ? nee toch
ik zat er gisteren voor t eerst op een terras.. komt er zo'n stom draaiorgelmannetje staan..
ik wist niet dat mijn irritatiegrens zo laag was![]()
![]()
Je kan ook naar Purmerend? Daar is het koopzondagquote:Op zondag 12 september 2010 09:07 schreef Kleurdoos het volgende:
zat je me alweer blij te maken.
nu moet ik de hele dag roze kastelen bouwen![]()
quote:Op zondag 12 september 2010 09:12 schreef Kleurdoos het volgende:
of a'dam, maar neh. ik ga denk ik maar schoonmaken vandaagEn roze kastelen maken
Veel plezier
* LovelyLady gaat aankleden en dan op naar Koedijk
En hier verder
Alkmaar #25 Op bezoek bij....
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2010 09:15:21 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: