Hij is in de ketel gevallen toen ie nog klein was...quote:Op donderdag 9 september 2010 11:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weet je ook hoe het komt dat je zo raar bent?
dat wel. alleen bij de meeste programmas die ik gebruikt geen wachtwoord kunnenquote:Op donderdag 9 september 2010 11:58 schreef Ener-G het volgende:
Omdat je geen password protected eigen account op die bak hebt?
tafel gevecht?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Nerds![]()
Vanavond gevecht om de tafel.
Jij vind nerds ook leuk?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Nerds![]()
Kolonisten?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Nerds![]()
kolonisten?quote:
Monopolyquote:
Nerdquote:Op donderdag 9 september 2010 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben zelf een nerd, dus tsja. En gevecht om de tafel omdat onderdelen van de pc beneden er zijn en er ook een naaimachine op zou gaan staan. Da's krapjes...
Gast, kom eens buiten ofzoquote:
Vrouwelijke nerdsquote:Op donderdag 9 september 2010 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben zelf een nerd, dus tsja. En gevecht om de tafel omdat onderdelen van de pc beneden er zijn en er ook een naaimachine op zou gaan staan. Da's krapjes...
dat bepaal ik nog altijd zelf jaquote:
quote:
Ik wel!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Newsflash, je zit op fok. Fokkers komen niet buiten![]()
Doe je wel voorzichtig?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik straks ook. Al is het wel eng.
Ik durf eigenlijk nietquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:02 schreef douche-eendje het volgende:
Zullen we het samen proberen Draakje? Is misschien minder eng...
En om naar de auto te lopen.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Om de vuilniszak buiten te brengen?
Luchtig.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij held! hoe is het buiten?!
Hoe moet ik dan mijn bier halen?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:22 schreef Ener-G het volgende:
pff.. true definition of a nerd: Never Enters Real Daylight
Hebben ze dat in Alkmaar?quote:
Ja, ondanks dat we hier 250 jaar achterlopen op de rest van Nederland hebben we wel een AH thuisbezorgservice.quote:
wow 250 jaar maar?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat we hier 250 jaar achterlopen op de rest van Nederland hebben we wel een AH thuisbezorgservice.
volgens mij 300 jaarquote:
opvlieger?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb buiten overleefd
Best warm nu trouwens.
kan ookquote:
Hij is hier nu niet heel overtuigend meer, maar toen ik net buiten liep had ik het gewoon warmquote:Op donderdag 9 september 2010 16:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, hier in purmereutel is weinig zon hoor
was dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |