quote:
O die heb ik heul lang geleden gelezen, was geleuf ik wel mooiquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:27 schreef Kally het volgende:
O Bella ik ben nu The Tommyknockers aan het lezen, die had ik dus nog niet eerder gelezen
Oeh heb jij ook al zo'n sekseh stem?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou doorrookt, redelijk zwaar gewoon
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Vriend van de familie gaat 4 oktober euthenasie plegen, die heeft zwaar alzheimer en wil niet verder aftakelen dan hij nu is
Klopt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo heeft zo'n 0906 'Met Wandaaaaahhhh' stem
Ik vind er geen zak aan, aan mijn stem, maar er zijn er die hem wel sekseh vinden jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh heb jij ook al zo'n sekseh stem?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:27 schreef iBenny het volgende:
Zwabber, wat voor telefoon heb jij dan?
quote:
Pics van je stemquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind er geen zak aan, aan mijn stem, maar er zijn er die hem wel sekseh vinden ja
Nou in combi met je blonde snuit is het volgens mij wel een hete combi [/man]quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind er geen zak aan, aan mijn stem, maar er zijn er die hem wel sekseh vinden ja
een diesaaihurrquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:27 schreef iBenny het volgende:
Zwabber, wat voor telefoon heb jij dan?
Oh maak me gekquote:
Diepe stemmen zijn erg geil,maar te diep kan ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou in combi met je blonde snuit is het volgens mij wel een hete combi [/man]
Hallon.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:29 schreef crv het volgende:
[..]
zo erg
hoop dat ie goed nog met iedereen de tijd neemt. Het is zo belangrijk ook voor de acceptatie van de nabestaanden. Mijn zus heeft ook ooit euthanasie gepleegd
de zus van een vriendin van ons werkt bij de NS bij de Geestelijke hulpverlening e.d.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:22 schreef JJH het volgende:
Ik kan je vertellen, machinisten vinden een zelfmoord helemaal niet leuk. Dat blijft je de rest van je leven bij.
Ohjaquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb ik al gehoord, lekker Brabants en grof
Blonde snuitquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou in combi met je blonde snuit is het volgens mij wel een hete combi [/man]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |