Mja, daarbij kan ik me het nog wel voorstellen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook een rouwafdeling (auto's dan) en die gasten die het opruimen maken de meest gruwelijke grapjes, moet ook wel anders kun je er niet mee omgaan, maar die denken niet zoals wij denken hoor
Klopt die vent van verleden week heeft er niks van gezegd, geen briefje achtergelaten niks, en met het springen maakte hij ook geen geluidquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk is ook zo. Maar sorry, ik ga iemand die na 1 dagje slecht weer al suicidaal word niet serieus nemen. En sowieso heb ik op dat gebied een beetje een 'blaffende honden bijten niet'-gevoel. De grootste aandachtshoeren roepen vaak genoeg dat ze het gaan doen. En de mensen die het echt willen doen het in stilte.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ZAKLAMP! WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!11
zitten er potdomme alweer stukjes tussen de ruitenwisser!quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:22 schreef JJH het volgende:
Ik kan je vertellen, machinisten vinden een zelfmoord helemaal niet leuk. Dat blijft je de rest van je leven bij.
Die zit al out-of-the-box op de Wildfirequote:Op dinsdag 7 september 2010 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ZAKLAMP! WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!11
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zitten er potdomme alweer stukjes tussen de ruitenwisser!
Wil je mij als vriend?quote:
Nein.quote:
En ik en ik en ik?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben me de hele tijd aan het indenken hoe jullie stemmen klinken. Kally heb ik een doorrookte stem, Benny een gladde stem, Ll zo'n Rotterdamse tongval, crv zo'n Franse homostem.
En ik?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben me de hele tijd aan het indenken hoe jullie stemmen klinken. Kally heb ik een doorrookte stem, Benny een gladde stem, Ll zo'n Rotterdamse tongval, crv zo'n Franse homostem.
Nou doorrookt, redelijk zwaar gewoonquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
Jij bent zo'n negerin, die dan ineens heul broabants gaat pratenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
Die van mij is alles behalve gladquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
Jij een beetje rustig, langzaam.quote:
Heb ik al gehoord, lekker Brabants en grofquote:
Jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent zo'n negerin, die dan ineens heul broabants gaat pratenzo onverwacht
Plus dat ze de rest van hun leven met een trauma in de ziektenwet zitten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zitten er potdomme alweer stukjes tussen de ruitenwisser!
Okee, echt nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij een beetje rustig, langzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |