Ga je dan ook met zo'n hele kewle grote A3map met stickers erop in de metro zitten. Met je design bril en kekke sneakertjes. Hippe muziek luisteren op je iPod, en bij de artistieke scene horen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
wat vulpotloden en voornamelijk markers en fineliners
en een blok A3 markerpapier, en een A3 map
dood aan de kunstof design bril!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga je dan ook met zo'n hele kewle grote A3map met stickers erop in de metro zitten. Met je design bril en kekke sneakertjes. Hippe muziek luisteren op je iPod, en bij de artistieke scene horen.
je wildfire wordt geupdate naar symbian 2quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
M'n Wildfire krijgt een update...
zou het
Nee het is een of andere gare update. Geen Froyoquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je wildfire wordt geupdate naar symbian 2
Jaja leuk HTC. NOW HAND OVER THE FROYOquote:1.25.405.1
Update Information: 1. Enhances support for Facebook status display when dialing; 2. Increases support for Google Services like Google Talk, Android Market and others; 3. Improves combining contacts from Outlook and other source
Nou poeh poeh, nog even 2 weken wachten op een update voor m'n telefoon. Wat ben ik hard gepowned zeg. Dat word vanavond in slaap huilen denk ik.quote:
Zal ik je troosten?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou poeh poeh, nog even 2 weken wachten op een update voor m'n telefoon. Wat ben ik hard gepowned zeg. Dat word vanavond in slaap huilen denk ik.
stiekem huil je welquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou poeh poeh, nog even 2 weken wachten op een update voor m'n telefoon. Wat ben ik hard gepowned zeg. Dat word vanavond in slaap huilen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |