Bi Yourself code termenquote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:15 schreef VorteXxX het volgende:
woohooo 2 naam topiques nog welen dat voor een niet bi int bi topique
ik had een geldige redenquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:35 schreef heiden6 het volgende:
Mensen die niet met een lapo om kunnen gaan.![]()
(* heiden6 meldt)
Dat is waar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:39 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ik had een geldige redendoordachte smoes
Oeh vertel meerquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
@logican, dame ja, geen vieze oude man van 60![]()
school viel best mee, mede dankzij de leraressen![]()
Wat dacht je van uit je lijst zetten, misschien maakt dat het wat makkelijker?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
kids zijn bijna nooit liefhoe oud zijn ze?
omygosh, ik mis mijn ex, ze is online op msn, ik moet me echt even inhouden om niks te zeggen
Kinderwens?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:55 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn stagekids zijn veelal kleintjes met psychiatrishe problemen. Net naar bed gebracht enzo, voorlezen met drie van hummels op schootfuck im soft!
Wijf!quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:55 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn stagekids zijn veelal kleintjes met psychiatrishe problemen. Net naar bed gebracht enzo, voorlezen met drie van hummels op schootfuck im soft!
hmm... Jij als moeke...quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
jadamn ik lijk wel zon moeke...
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:26 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
hmm... Jij als moeke...
Nehhh :p
Jongens zijn net zo moeilijkquote:Op woensdag 8 september 2010 13:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
@logican, de nieuwe leraressen zien er gewoon goed uit, een had echt zwaar inkijk toen ze bukte, niet dat ik daar op lette hoor![]()
heb dr wel aangesproken (ex) 't was best een oke gesprek, toch voel k me vervelend ze zei; wil je nog x afspreken om het af te sluiten? dus , we zouden dat gaan doen dan, en dn zegt ze ven later ; ik wil je wel zien, maar ik doe het niet, dan wordt het alleen maar moeilijker.
meisjes![]()
jongens zijn nooit moeilijk... In een relatie is gewoon alles de fout van de vrouw. <-- puntquote:Op woensdag 8 september 2010 16:47 schreef Cyntiaa het volgende:
Jongens en meiden kunnen moeilijk zijn, beter?
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Een klant uit Den Bosch aan de telefoon :
“Wat klinkt u fris, jong en opgewekt”
ur life just ended there...quote:Op donderdag 9 september 2010 15:51 schreef LiefHart_ het volgende:
Ik heb advies nodig...
Er was eens.....![]()
![]()
Wat zegt het als iemand waar ik (volgens mij) geen relatie mee heb, me mee vraagt naar en bbq van zijn werk? We zijn wel veel bij elkaar, al bij pa en ma geweest.. Maar nooit over het woord relatie gehad, alhoewel.. Ik heb in het begin gezegd dat ik daar niet aan doe..
Waarom ben je een kutwijf?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:11 schreef LiefHart_ het volgende:
Ik vind m wel leuk hoor, daar niet van.. Het is ook wel een schatje.. Maar ik ben echt totaal niet toe aan een relatie.. En ik dacht dat hij dat wel wist...
Ach, ik ben toch een kutwijf dus ik vraag het hem gewoon.....
U know me... Gewoon even bot en direct zijn, weet diegene ook weer wat die aan toe isquote:
Dat is waar... Meestal moet dat gewoon even!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:21 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
U know me... Gewoon even bot en direct zijn, weet diegene ook weer wat die aan toe is
oe... Die is nieuw die heb ik nog nooit gehadquote:Op donderdag 9 september 2010 18:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
ik heb straf gekregen op school vandaag, omdat ik in slaap was gevallen![]()
Hahahquote:Op donderdag 9 september 2010 18:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
ik heb straf gekregen op school vandaag, omdat ik in slaap was gevallen![]()
De reden dat je nog nooit straf hebt omdat je sliep op school was zeker omdat je er nooit wasquote:Op donderdag 9 september 2010 20:18 schreef VorteXxX het volgende:
bored...enzo... Al een half pak peuken opgerookt uit verveling... Belgische tv is kut!
hehe... Ssssstquote:Op donderdag 9 september 2010 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De reden dat je nog nooit straf hebt omdat je sliep op school was zeker omdat je er nooit was
quote:
Vandaag @ 2 uur was het weekend voor mij... lekker lang weekend maandag pas om 2 uur beginnenquote:
bij mij is het zondagochtend om 5 uur weekend tot woensdagmiddag 4 uurquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:40 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Vandaag @ 2 uur was het weekend voor mij... lekker lang weekend maandag pas om 2 uur beginnen
Vroeger slapen door de weeks??quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:57 schreef Pizzapuntje het volgende:
niet grappig hoorIk was harstikke moe, ik kon er niks aan doen, vandaag weer straf trouwens, 't loopt niet zo lekker op school. gelukkig WEEKEND.
wat ga ik doen? heel 't weekend bijslapen zodat ik maandag niet weer in slaap val
Straf? Bestaat dat nog op school?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:57 schreef Pizzapuntje het volgende:
niet grappig hoorIk was harstikke moe, ik kon er niks aan doen, vandaag weer straf trouwens, 't loopt niet zo lekker op school. gelukkig WEEKEND.
wat ga ik doen? heel 't weekend bijslapen zodat ik maandag niet weer in slaap val
School.. bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:28 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Straf? Bestaat dat nog op school?
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:57 schreef Pizzapuntje het volgende:
WTFquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:52 schreef Pizzapuntje het volgende:
Vroeger slapen? Ik ga om 8 uur slapen, ik sta om 6 uur op, als ik om half 4 thuiskom van school slaap ik tot het eten, en daarna ben ik nog zo'n 2 uurtjes wakker en dan ga ik weer slapen. En nog ben ik moe,
Jeetje, de fysiotherapeute van net had zachte handen joh
Geloof er geen reet vanquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:25 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
We missen jou heel erg met zn allen
Beterschapquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:57 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik weet het,![]()
Denk dat het er ook wel mee te maken heeft dat ik chronisch oorontsteking heb en daardoor met rechts veel minder hoor, het kost veel energie om alles mee te krijgen, en constant een ontsteking in je hoofd daar wordt je ook niet echt fris van. Waars. wordt ik in oktober geopeerd, hopen dat het dan wat beterrr wordt
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
achja, 't komt wel goed utieindelijk. Tis alleen zo vermoeiend![]()
OHJA, IK BEN SINGLE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het is nu echt uit?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Jij ook alquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:05 schreef Suuz_ het volgende:
Tja wie is er geen single tegenwoordig
Vervelende situatie!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:06 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ja, ik ben er best wel kapot van hoor , ze smste ; sorry voor je ellende, maar ik wil er na 3 jaar geen deel meer van uit maken, je redt je wel zonder mij.
't stomme is dat ze diezelfde avond eerst nog zei dat ze wel 1 laatste afspraak wilde, en daarna zei ze opeens dat ze me dat toch niet aan wilde doen omdat ik me dan weer zou gaan hechten, en toen smste me om 12 uur snachts dat smsje
Het is nog een beetje onwerkelijk, omdat het de andere keren ook goed is gekomem, maar nu is serieus, ze krijgt ook een nieuw nummer, en die geeft ze niet aan mij enzo.
Voorzichting opbouwen met dat soort dingen vertellen. Dus iedere keer een klein stukje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:09 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik red me ook wel zonder haar hoor, maar ik mis gewoon het knuffelen en iemand hebben bij wie je altijd terecht kunt, vrienden zijn toch anders.
En ze heeft alles vanaf het begin meegemaakt, de opnamens op psychiatrie enzo,
Daar hik ik wel tegenaan bij een nieuw iemand, dat die meteen een vreemde indruk krijgt, of zodra ik het vertel dat ie dan een vreemde indruk krijgt.
Delen die koe?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:14 schreef Pizzapuntje het volgende:
Dat dan weer wel ja![]()
![]()
Mm, maar 't begint al als ze vragen over woonsituatie,![]()
Nouja, voorlopig hoef ik even geen tjikkie meer hoor, ik neem gewoon een knuffelkoe
Ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:05 schreef Suuz_ het volgende:
Tja wie is er geen single tegenwoordig
ieuw gadver, typ is blobvis inquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:24 schreef heiden6 het volgende:
Zoek eens op geoduck, dat zijn echt nare beesten!
geen nare beesten maar wel hele rarequote:Op vrijdag 10 september 2010 19:24 schreef heiden6 het volgende:
Zoek eens op geoduck, dat zijn echt nare beesten!
Ik zag foto's en dacht dat die beesten daarop nep waren, maar blobvissen bestaan echt! Ranzig!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:25 schreef Plassertje97 het volgende:
[..]
ieuw gadver, typ is blobvis in
gf verdedigt de geoduck!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen nare beesten maar wel hele rare
Die mexicaanse loopvis is té schattig:Pquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
bahbah, die dingen zien er niet zo lekker uit,
doe mij dan toch maar een mexicaanse loopvis hoor, ohja, en de knuffelkoe niet vergeten
ik heb een keer bij dirty's jobs een aflevering erover gezienquote:
Dat programma is best leuk!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb een keer bij dirty's jobs een aflevering erover gezien
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat programma is best leuk!
Wat gingen ze doen met die beesten dan?
D'r posten hier wel homo jongens.quote:Op zondag 12 september 2010 01:30 schreef Just_bi het volgende:
posten hier ook jongens die Bi zijn of alleen maar dames?
quote:Op zondag 12 september 2010 02:09 schreef RotterdamseRoy het volgende:
[..]
D'r posten hier wel homo jongens.
Meer dames dan heren die Bi zijn. En een paar verdwaalde hetro'squote:Op zondag 12 september 2010 01:30 schreef Just_bi het volgende:
posten hier ook jongens die Bi zijn of alleen maar dames?
* label opplakt en in hokje zet*quote:Op zondag 12 september 2010 12:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meer dames dan heren die Bi zijn. En een paar verdwaalde hetro's![]()
Ik behoor tot de groep bi's
Nog een labelquote:Op zondag 12 september 2010 12:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* label opplakt en in hokje zet*
we mogen niks meer zeggen van adoquote:Op zondag 12 september 2010 16:46 schreef LiefHart_ het volgende:
Dit is tegenwoordig wel echt het meest hardlopende topic..
SLOWCHATquote:Op zondag 12 september 2010 17:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we mogen niks meer zeggen van ado
quote:Op zondag 12 september 2010 21:57 schreef littledrummergirl het volgende:
waarom houd mijn hoofd nou noooooit op met verliefd wordenik ben het zat!
quote:Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ja maar ik heb je toch gezegd ik ben al bezet
quote:Op zondag 12 september 2010 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet ik stinkie, jij bent ook niet de lul deze keer
die combinatie bestaat nietquote:
Jawel ik vind ze ter plekken uitquote:Op maandag 13 september 2010 12:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die combinatie bestaat niet
Om dan maar even on-topic te blijven, komt er weer een meet?quote:Op zondag 12 september 2010 17:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we mogen niks meer zeggen van ado
de damesmeetquote:Op maandag 13 september 2010 13:07 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Om dan maar even on-topic te blijven, komt er weer een meet?
Ik voel mij gediscrimineerdquote:Op maandag 13 september 2010 15:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de damesmeetmet high tea en massage
bij genoeg animo kan ik sowieso dat laatste wel regelen![]()
daarna lekker n dansje doen![]()
goed idee?
fix n mannenmeet danquote:
Goed planquote:
het is soms zo simpelquote:
Bierproeven, whiskeyproeven, slipcursusquote:Op maandag 13 september 2010 19:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is soms zo simpel
en dan wat onwijs mannelijks doen heiets met modder ofzo, of pijn of herrie!
wedstrijdje abc boerenquote:Op maandag 13 september 2010 19:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is soms zo simpel
en dan wat onwijs mannelijks doen heiets met modder ofzo, of pijn of herrie!
Klinkt als een planquote:Op maandag 13 september 2010 20:39 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
wedstrijdje abc boeren
wedstrijd hardste ruften laten
naar de hoeren
daarna naar een ruigbikers cafe om een biertje te doen
en savonds in bed eindigen met iemand die je net een uurtje kent
ideale mannen avondquote:
Je weet dat die massages uitlopen op een grote lesbische orgiequote:Op maandag 13 september 2010 20:52 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ideale mannen avondwe zullen die vrouw wezens es laten zien wat echte mannen doen... Ipv suffe massages en vrouwendingen... Gezamelijk de libelle en margriet lezen....
als ze er maar filmpjes van maken dan kunnen we die gebruiken op de mannen avondquote:Op maandag 13 september 2010 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet dat die massages uitlopen op een grote lesbische orgie
Nicequote:Op maandag 13 september 2010 21:02 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
als ze er maar filmpjes van maken dan kunnen we die gebruiken op de mannen avond
lol... nu haakt vort af denkquote:Op maandag 13 september 2010 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nice![]()
Mogen de mannen ook aan elkaar zitten?
Dat denk ik ook ja. Maar Vortje rustig maar ik doe niets wat jij niet wiltquote:Op maandag 13 september 2010 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lol... nu haakt vort af denk
haha van mij wel hoor maare gezien mijn geaardheid zal het bij mij meer een tegenovergestelde reactie uitlokken denk ikquote:Op maandag 13 september 2010 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nice![]()
Mogen de mannen ook aan elkaar zitten?
Jammerquote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
haha van mij wel hoor maare gezien mijn geaardheid zal het bij mij meer een tegenovergestelde reactie uitlokken denk ik
Hahahquote:Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
tsja kan er ook niks aan doen :p
jij mag helemaal geen thee meer van painterdudequote:
kan ik me goed voorstellen, ben ik zelf ook wel bang voor, dat ik dat vrije heel erg ga missen als ik weer n relatie heb.. Het is zo makkelijk enzo..quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee. 100 % monogamie... Oh boy dat is moeilijk nadat ik een tijdje single ben geweest!
Idd Maar aan de andere kan is het me ook eerder gelukt dus waarom nu niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan ik me goed voorstellen, ben ik zelf ook wel bang voor, dat ik dat vrije heel erg ga missen als ik weer n relatie heb.. Het is zo makkelijk enzo..
voor de mannenmeetquote:
als het andersom ook gebeurtquote:
haha ik wil best filmen hoor ik doe toch niet mee aan dubieuse praktijkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als het andersom ook gebeurt
ik kan beter filmenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:16 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
haha ik wil best filmen hoor ik doe toch niet mee aan dubieuse praktijken
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:22 schreef VorteXxX het volgende:
ik film wel eerst op de vrouwen meetdan zie je mn film-skills daarna op de mannen meet.
Slaapkopquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:30 schreef Pizzapuntje het volgende:
omygosh, ik heb er weeer een dag school op zitten![]()
Arm meisje die weet niet wat haar overkomtquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:15 schreef VorteXxX het volgende:
zo weer lekker optijd klaar met werkenvan et weekendd mn nieuwe gf in het diepe gooien bij mn familie.. Heb er nu al zin in
ach.. Ik werd dit weekend int diepe gegooit ... Plat aalst dialect is niet leuk als iedereen het verstaat behalve jijquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arm meisje die weet niet wat haar overkomt
Hahaquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:26 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ach.. Ik werd dit weekend int diepe gegooit ... Plat aalst dialect is niet leuk als iedereen het verstaat behalve jij
Meidenmeet of mogen jongentjes zoals ik ook komen?quote:Op woensdag 15 september 2010 02:47 schreef Suuz_ het volgende:
Meet in Breda over 2 weken (want dan heb ik ZOMER vakantie
Dat is mooiquote:Op woensdag 15 september 2010 18:42 schreef Suuz_ het volgende:
Iedereen die zin en tijd heeft mag komen! En datum ff prikken moet lukken, zal zo ff kijken.
Dat was mijn dag alquote:Op woensdag 15 september 2010 18:55 schreef Pizzapuntje het volgende:
tijnbrein zijn dag is weer helemaal goed
Niets speciaals eigenlijkquote:
Ongesteld.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:32 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe komt het?![]()
*geeft aai over de bol*
Nee dat helpt niet echt nee.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:35 schreef Pizzapuntje het volgende:
He, balen joh. Lekker met een kruikje je bed induiken!
Al weet ik uit ervaring dat dat meestal ook niet echt helpt.
Slaap lekker en dankje!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik duik mijn bedje in,
beterschap!
Beterschapquote:
Wat een kutopmerkingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
als er tegen je gescholden werd vond je dat toch geil? En meppen ook btw!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
yay, gotta love mijn stagegister gemept en vandaag uitgescholden voor dingen die je niet uit n zevenjarige hoort te zien komen... De tering, moet er wel flink aan wennen zeg. Zegt mn collega ' oh fijn, ze beginnen aan je te wennen.. Yay!
Morgen geven ze je een knuffelquote:Op woensdag 15 september 2010 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
yay, gotta love mijn stagegister gemept en vandaag uitgescholden voor dingen die je niet uit n zevenjarige hoort te zien komen... De tering, moet er wel flink aan wennen zeg. Zegt mn collega ' oh fijn, ze beginnen aan je te wennen.. Yay!
muilquote:Op woensdag 15 september 2010 21:07 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
als er tegen je gescholden werd vond je dat toch geil? En meppen ook btw!
ja, de labiele klootzakjesquote:Op woensdag 15 september 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen geven ze je een knuffel
quote:
Wat voor problemen/handicaps hebben ze eigenlijk?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, de labiele klootzakjes
binnenkort weer ff wijntje doen ergens?quote:
van allesquote:Op woensdag 15 september 2010 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor problemen/handicaps hebben ze eigenlijk?
Goed idee! Ik fax je een dezer dagen wel ff.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
binnenkort weer ff wijntje doen ergens?
De josti's waren toch leukerquote:Op woensdag 15 september 2010 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
van allesze zitten er voor hun gedragsproblemen, maar hebben vaak nog wel n beperking of n stoornis waardoor ze dwars zijn. Yay
waarom wilde ik dat ook alweer?
die heb ik ook nog steedsquote:
Hahaquote:Op woensdag 15 september 2010 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die heb ik ook nog steedsmaar die zijn n stuk makkelijker en grote bekken niet zo
idd wij mogen niet lekker slapenquote:
kennelijk nietquote:
quote:
die moeten gewoon hun muil houdenquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die moeten gewoon hun muil houden
(is in mike bodde mood
)
dagje ruilen? Jij n dag mijn terrorkids, ik n dag stenen bevriezen en buisjes schuden?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:01 schreef VorteXxX het volgende:
[..]goedesmorges!!! Gaat vandaag weer een laaaaaaange saaie dag worden
quote:Op donderdag 16 september 2010 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die moeten gewoon hun muil houden
(is in mike bodde mood
)
haha ... Had ik maar wat te doen vandaag...quote:Op donderdag 16 september 2010 11:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dagje ruilen? Jij n dag mijn terrorkids, ik n dag stenen bevriezen en buisjes schuden?
zie je, meer dan genoeg energie over voor mijn kidsquote:Op donderdag 16 september 2010 11:54 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
haha ... Had ik maar wat te doen vandaag...
14:00 beginnen en wachten op de koeriers
17:00 - 18:00 koeriers afhandelen
18:00 - 19:00 ff uurtje werk monsters voorbewerken
19:00 - 20:00 wachten op een collega die geen rijbewijs heeft en dan naar huis
...
Maar wel voor 8 uur uitbetaald krijgen
je hebt toch wel nog pauzes hoop ikquote:Op donderdag 16 september 2010 11:54 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
haha ... Had ik maar wat te doen vandaag...
14:00 beginnen en wachten op de koeriers
17:00 - 18:00 koeriers afhandelen
18:00 - 19:00 ff uurtje werk monsters voorbewerken
19:00 - 20:00 wachten op een collega die geen rijbewijs heeft en dan naar huis
...
Maar wel voor 8 uur uitbetaald krijgen
wachten = pauze :p gaat een pak sigretten en 3 kannen koffie per dag doorheen... Het is echt te rustig niet leuk meerquote:Op donderdag 16 september 2010 12:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt toch wel nog pauzes hoop ik
lijkt me idd niet leukquote:Op donderdag 16 september 2010 12:02 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
wachten = pauze :p gaat een pak sigretten en 3 kannen koffie per dag doorheen... Het is echt te rustig niet leuk meer
zondag is het pas weekendquote:Op donderdag 16 september 2010 12:12 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ach... Nog 1 dag dan ist weeeeeekend!!!
tsja... Dat doe je zelf :p misschien over 6 maanden van baan wisselen maar dan wel werk in belgie hoop dat ik dan geen weekenden hoef te werkenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zondag is het pas weekend
we kunnen ook met iedereen op de wereld afspreken dat vanaf nu het weekend al donderdag begind...quote:Op donderdag 16 september 2010 12:19 schreef littledrummergirl het volgende:
heb ook behoefte aan het weekendnog twee daagjes doorbikkelen hier
nee dan liever de maandagen afschaffen! Maandagen zijn erger dan vrijdagenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:23 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
we kunnen ook met iedereen op de wereld afspreken dat vanaf nu het weekend al donderdag begind...
niks maandagen afschaffenquote:Op donderdag 16 september 2010 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee dan liever de maandagen afschaffen! Maandagen zijn erger dan vrijdagen
dan verschuif je je vrije dagen maarquote:Op donderdag 16 september 2010 13:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niks maandagen afschaffen![]()
dan heb ik vrij
echt nietquote:Op donderdag 16 september 2010 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan verschuif je je vrije dagen maar
Maar maar, maandagochtend isquote:Op donderdag 16 september 2010 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee dan liever de maandagen afschaffen! Maandagen zijn erger dan vrijdagen
GMTAquote:
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:45 schreef Suuz_ het volgende:
Vanavond HBO intro in de stad, zin in!!!!
Oh en vooraf ff naar de piercing shop
3 mm tunneltjes in mijn oren laten zettenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:47 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
Ik ga volgende maand heen
quote:
quote:
Ik ben 3 dagen vrijquote:Op donderdag 16 september 2010 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
maar jullie zijn allemaal vrij dan, ik moet braaf om acht uur aantreden op school
had je maar geen vak moeten lerenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
maar jullie zijn allemaal vrij dan, ik moet braaf om acht uur aantreden op school
proficiatquote:Op donderdag 16 september 2010 17:06 schreef xBlossomx het volgende:
Good evening.![]()
Ben vandaag uitgelachen omdat 'mijn Nederlands zo slecht is dat ik Engels moet praten', terwijl ik gewoon een Britse ben.![]()
Ik ga zo lasagne eten, ben al 5 kilo afgevallen en ik voel me echt geweldig vandaag.![]()
![]()
Sorry ik moest het ff kwijt.
Zo begint het meestalquote:Op donderdag 16 september 2010 19:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
oeps... ik denk dat ik een jongen leuk vind......![]()
of nouja, om 1 x mee te zoenen.
ja maar dan word mn vriendin boos... Kan et altijd ff navragen natuurlijk...quote:Op donderdag 16 september 2010 19:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
ik zal het niet verradenquote:Op donderdag 16 september 2010 19:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
Op welke maat zit je nu?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:48 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
3 mm tunneltjes in mijn oren laten zetten
(of 4 mm als dat lukt)
8 uur, oh my god. Dat is wel vroeg hoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik 7 uurquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
sta jij pas om 8 uur op?![]()
Ik om 10 voor 6
I am warm and drunkquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:55 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nou, ik zou liever ruilen hoor, soms heb ik echt geen zin om dr uit te komen.
Bijna heel de nacht wakker, en dn tegen half 6 kank lekker in slaap komen![]()
I'm cold and hungry
Knuffel om je op te warmen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:27 schreef Pizzapuntje het volgende:
I'm cold, maar niet meer hongerig![]()
Sinds school begonnen is wordt ik snachts om het uur wakker, en dan vinden ze het op school vreemd dat ik tijdens de les in slaap val.![]()
Weinig op tv vanavond, ik duik zo mijn bedje in met een tijdschrift en schoolboeken, maandag en dinsdag een pw en aangezien ik waars. nog maar zo'n 2 uur mijn ogen open kan houden is leren nu nutigg( maar wel saai
)
Als het zo moet dan nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:30 schreef Pizzapuntje het volgende:
Kom maar, al ben je wel een jongen he![]()
oh wacht, het BI forum
Ja als dat paard ook een fiets mag zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:46 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ghehe, doe maar goed je best dan, ik ben bijna niet wakker te krijgen![]()
Gaan we daarna op je paard ergens heen om te ontbijten?
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:55 schreef Pizzapuntje het volgende:
En pizzapuntje gaat weer slaapjes doen![]()
Leren komt morgen wel, of overmorgen...... Nee, echt morgen, het MOET!
Slaap lekkah iedereen!
Weltrustenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog even gauw ga douchen, heb vnochtend al gedaan, maar heb 't koud en wil graag nog wel effe lekker douchen, ben alleen te lui om af te drogen eigenlijk
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
zal ik doen hoor, prinsje van me
ldgquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:33 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen![]()
zit al vanaf 9 uur te wachten op de postbode die iets komt ophalen tussen 9 en 13en drie keer raden..
Hij was er al om 5 over 9quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:33 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen![]()
zit al vanaf 9 uur te wachten op de postbode die iets komt ophalen tussen 9 en 13en drie keer raden..
ze laat ons wel in spanningquote:
die gast mij ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze laat ons wel in spanning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |