SLOWCHATquote:Op zondag 12 september 2010 17:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we mogen niks meer zeggen van ado
quote:Op zondag 12 september 2010 21:57 schreef littledrummergirl het volgende:
waarom houd mijn hoofd nou noooooit op met verliefd wordenik ben het zat!
quote:Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ja maar ik heb je toch gezegd ik ben al bezet
quote:Op zondag 12 september 2010 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet ik stinkie, jij bent ook niet de lul deze keer
die combinatie bestaat nietquote:
Jawel ik vind ze ter plekken uitquote:Op maandag 13 september 2010 12:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die combinatie bestaat niet
Om dan maar even on-topic te blijven, komt er weer een meet?quote:Op zondag 12 september 2010 17:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we mogen niks meer zeggen van ado
de damesmeetquote:Op maandag 13 september 2010 13:07 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Om dan maar even on-topic te blijven, komt er weer een meet?
Ik voel mij gediscrimineerdquote:Op maandag 13 september 2010 15:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de damesmeetmet high tea en massage
bij genoeg animo kan ik sowieso dat laatste wel regelen![]()
daarna lekker n dansje doen![]()
goed idee?
fix n mannenmeet danquote:
Goed planquote:
het is soms zo simpelquote:
Bierproeven, whiskeyproeven, slipcursusquote:Op maandag 13 september 2010 19:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is soms zo simpel
en dan wat onwijs mannelijks doen heiets met modder ofzo, of pijn of herrie!
wedstrijdje abc boerenquote:Op maandag 13 september 2010 19:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is soms zo simpel
en dan wat onwijs mannelijks doen heiets met modder ofzo, of pijn of herrie!
Klinkt als een planquote:Op maandag 13 september 2010 20:39 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
wedstrijdje abc boeren
wedstrijd hardste ruften laten
naar de hoeren
daarna naar een ruigbikers cafe om een biertje te doen
en savonds in bed eindigen met iemand die je net een uurtje kent
ideale mannen avondquote:
Je weet dat die massages uitlopen op een grote lesbische orgiequote:Op maandag 13 september 2010 20:52 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ideale mannen avondwe zullen die vrouw wezens es laten zien wat echte mannen doen... Ipv suffe massages en vrouwendingen... Gezamelijk de libelle en margriet lezen....
als ze er maar filmpjes van maken dan kunnen we die gebruiken op de mannen avondquote:Op maandag 13 september 2010 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet dat die massages uitlopen op een grote lesbische orgie
Nicequote:Op maandag 13 september 2010 21:02 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
als ze er maar filmpjes van maken dan kunnen we die gebruiken op de mannen avond
lol... nu haakt vort af denkquote:Op maandag 13 september 2010 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nice![]()
Mogen de mannen ook aan elkaar zitten?
Dat denk ik ook ja. Maar Vortje rustig maar ik doe niets wat jij niet wiltquote:Op maandag 13 september 2010 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lol... nu haakt vort af denk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |