kennelijk nietquote:

quote:

die moeten gewoon hun muil houdenquote:

quote:Op donderdag 16 september 2010 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die moeten gewoon hun muil houden
(is in mike bodde mood
)

dagje ruilen? Jij n dag mijn terrorkids, ik n dag stenen bevriezen en buisjes schuden?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:01 schreef VorteXxX het volgende:
[..]goedesmorges!!! Gaat vandaag weer een laaaaaaange saaie dag worden

quote:Op donderdag 16 september 2010 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die moeten gewoon hun muil houden
(is in mike bodde mood
)

haha ... Had ik maar wat te doen vandaag...quote:Op donderdag 16 september 2010 11:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dagje ruilen? Jij n dag mijn terrorkids, ik n dag stenen bevriezen en buisjes schuden?

zie je, meer dan genoeg energie over voor mijn kidsquote:Op donderdag 16 september 2010 11:54 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
haha ... Had ik maar wat te doen vandaag...
14:00 beginnen en wachten op de koeriers
17:00 - 18:00 koeriers afhandelen
18:00 - 19:00 ff uurtje werk monsters voorbewerken
19:00 - 20:00 wachten op een collega die geen rijbewijs heeft en dan naar huis
...
Maar wel voor 8 uur uitbetaald krijgen

je hebt toch wel nog pauzes hoop ikquote:Op donderdag 16 september 2010 11:54 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
haha ... Had ik maar wat te doen vandaag...
14:00 beginnen en wachten op de koeriers
17:00 - 18:00 koeriers afhandelen
18:00 - 19:00 ff uurtje werk monsters voorbewerken
19:00 - 20:00 wachten op een collega die geen rijbewijs heeft en dan naar huis
...
Maar wel voor 8 uur uitbetaald krijgen

wachten = pauze :p gaat een pak sigretten en 3 kannen koffie per dag doorheen... Het is echt te rustig niet leuk meerquote:Op donderdag 16 september 2010 12:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt toch wel nog pauzes hoop ik

lijkt me idd niet leukquote:Op donderdag 16 september 2010 12:02 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
wachten = pauze :p gaat een pak sigretten en 3 kannen koffie per dag doorheen... Het is echt te rustig niet leuk meer

zondag is het pas weekendquote:Op donderdag 16 september 2010 12:12 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ach... Nog 1 dag dan ist weeeeeekend!!!

tsja... Dat doe je zelf :p misschien over 6 maanden van baan wisselen maar dan wel werk in belgie hoop dat ik dan geen weekenden hoef te werkenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zondag is het pas weekend

we kunnen ook met iedereen op de wereld afspreken dat vanaf nu het weekend al donderdag begind...quote:Op donderdag 16 september 2010 12:19 schreef littledrummergirl het volgende:
heb ook behoefte aan het weekendnog twee daagjes doorbikkelen hier

nee dan liever de maandagen afschaffen! Maandagen zijn erger dan vrijdagenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:23 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
we kunnen ook met iedereen op de wereld afspreken dat vanaf nu het weekend al donderdag begind...

niks maandagen afschaffenquote:Op donderdag 16 september 2010 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee dan liever de maandagen afschaffen! Maandagen zijn erger dan vrijdagen

dan verschuif je je vrije dagen maarquote:Op donderdag 16 september 2010 13:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niks maandagen afschaffen![]()
dan heb ik vrij

echt nietquote:Op donderdag 16 september 2010 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan verschuif je je vrije dagen maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |