haha van mij wel hoor maare gezien mijn geaardheid zal het bij mij meer een tegenovergestelde reactie uitlokken denk ikquote:Op maandag 13 september 2010 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nice![]()
Mogen de mannen ook aan elkaar zitten?
Jammerquote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
haha van mij wel hoor maare gezien mijn geaardheid zal het bij mij meer een tegenovergestelde reactie uitlokken denk ik
Hahahquote:Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
tsja kan er ook niks aan doen :p
jij mag helemaal geen thee meer van painterdudequote:
kan ik me goed voorstellen, ben ik zelf ook wel bang voor, dat ik dat vrije heel erg ga missen als ik weer n relatie heb.. Het is zo makkelijk enzo..quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee. 100 % monogamie... Oh boy dat is moeilijk nadat ik een tijdje single ben geweest!
Idd Maar aan de andere kan is het me ook eerder gelukt dus waarom nu niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan ik me goed voorstellen, ben ik zelf ook wel bang voor, dat ik dat vrije heel erg ga missen als ik weer n relatie heb.. Het is zo makkelijk enzo..
voor de mannenmeetquote:
als het andersom ook gebeurtquote:
haha ik wil best filmen hoor ik doe toch niet mee aan dubieuse praktijkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als het andersom ook gebeurt
ik kan beter filmenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:16 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
haha ik wil best filmen hoor ik doe toch niet mee aan dubieuse praktijken
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:22 schreef VorteXxX het volgende:
ik film wel eerst op de vrouwen meetdan zie je mn film-skills daarna op de mannen meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |