haha van mij wel hoor maare gezien mijn geaardheid zal het bij mij meer een tegenovergestelde reactie uitlokken denk ikquote:Op maandag 13 september 2010 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nice![]()
Mogen de mannen ook aan elkaar zitten?
Jammerquote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
haha van mij wel hoor maare gezien mijn geaardheid zal het bij mij meer een tegenovergestelde reactie uitlokken denk ik
Hahahquote:Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
tsja kan er ook niks aan doen :p
jij mag helemaal geen thee meer van painterdudequote:
kan ik me goed voorstellen, ben ik zelf ook wel bang voor, dat ik dat vrije heel erg ga missen als ik weer n relatie heb.. Het is zo makkelijk enzo..quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee. 100 % monogamie... Oh boy dat is moeilijk nadat ik een tijdje single ben geweest!
Idd Maar aan de andere kan is het me ook eerder gelukt dus waarom nu niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan ik me goed voorstellen, ben ik zelf ook wel bang voor, dat ik dat vrije heel erg ga missen als ik weer n relatie heb.. Het is zo makkelijk enzo..
voor de mannenmeetquote:
als het andersom ook gebeurtquote:
haha ik wil best filmen hoor ik doe toch niet mee aan dubieuse praktijkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als het andersom ook gebeurt
ik kan beter filmenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:16 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
haha ik wil best filmen hoor ik doe toch niet mee aan dubieuse praktijken
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:22 schreef VorteXxX het volgende:
ik film wel eerst op de vrouwen meetdan zie je mn film-skills daarna op de mannen meet.
Slaapkopquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:30 schreef Pizzapuntje het volgende:
omygosh, ik heb er weeer een dag school op zitten![]()
Arm meisje die weet niet wat haar overkomtquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:15 schreef VorteXxX het volgende:
zo weer lekker optijd klaar met werkenvan et weekendd mn nieuwe gf in het diepe gooien bij mn familie.. Heb er nu al zin in
ach.. Ik werd dit weekend int diepe gegooit ... Plat aalst dialect is niet leuk als iedereen het verstaat behalve jijquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arm meisje die weet niet wat haar overkomt
Hahaquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:26 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ach.. Ik werd dit weekend int diepe gegooit ... Plat aalst dialect is niet leuk als iedereen het verstaat behalve jij
Meidenmeet of mogen jongentjes zoals ik ook komen?quote:Op woensdag 15 september 2010 02:47 schreef Suuz_ het volgende:
Meet in Breda over 2 weken (want dan heb ik ZOMER vakantie
Dat is mooiquote:Op woensdag 15 september 2010 18:42 schreef Suuz_ het volgende:
Iedereen die zin en tijd heeft mag komen! En datum ff prikken moet lukken, zal zo ff kijken.
Dat was mijn dag alquote:Op woensdag 15 september 2010 18:55 schreef Pizzapuntje het volgende:
tijnbrein zijn dag is weer helemaal goed
Niets speciaals eigenlijkquote:
Ongesteld.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:32 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe komt het?![]()
*geeft aai over de bol*
Nee dat helpt niet echt nee.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:35 schreef Pizzapuntje het volgende:
He, balen joh. Lekker met een kruikje je bed induiken!
Al weet ik uit ervaring dat dat meestal ook niet echt helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |