Maar maar, maandagochtend isquote:Op donderdag 16 september 2010 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee dan liever de maandagen afschaffen! Maandagen zijn erger dan vrijdagen
GMTAquote:
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:45 schreef Suuz_ het volgende:
Vanavond HBO intro in de stad, zin in!!!!
Oh en vooraf ff naar de piercing shop
3 mm tunneltjes in mijn oren laten zettenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:47 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
Ik ga volgende maand heen
quote:
quote:
Ik ben 3 dagen vrijquote:Op donderdag 16 september 2010 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
maar jullie zijn allemaal vrij dan, ik moet braaf om acht uur aantreden op school
had je maar geen vak moeten lerenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
maar jullie zijn allemaal vrij dan, ik moet braaf om acht uur aantreden op school
proficiatquote:Op donderdag 16 september 2010 17:06 schreef xBlossomx het volgende:
Good evening.![]()
Ben vandaag uitgelachen omdat 'mijn Nederlands zo slecht is dat ik Engels moet praten', terwijl ik gewoon een Britse ben.![]()
Ik ga zo lasagne eten, ben al 5 kilo afgevallen en ik voel me echt geweldig vandaag.![]()
![]()
Sorry ik moest het ff kwijt.
Zo begint het meestalquote:Op donderdag 16 september 2010 19:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
oeps... ik denk dat ik een jongen leuk vind......![]()
of nouja, om 1 x mee te zoenen.
ja maar dan word mn vriendin boos... Kan et altijd ff navragen natuurlijk...quote:Op donderdag 16 september 2010 19:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
ik zal het niet verradenquote:Op donderdag 16 september 2010 19:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
Op welke maat zit je nu?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:48 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
3 mm tunneltjes in mijn oren laten zetten
(of 4 mm als dat lukt)
8 uur, oh my god. Dat is wel vroeg hoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik 7 uurquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
sta jij pas om 8 uur op?![]()
Ik om 10 voor 6
I am warm and drunkquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:55 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nou, ik zou liever ruilen hoor, soms heb ik echt geen zin om dr uit te komen.
Bijna heel de nacht wakker, en dn tegen half 6 kank lekker in slaap komen![]()
I'm cold and hungry
Knuffel om je op te warmen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:27 schreef Pizzapuntje het volgende:
I'm cold, maar niet meer hongerig![]()
Sinds school begonnen is wordt ik snachts om het uur wakker, en dan vinden ze het op school vreemd dat ik tijdens de les in slaap val.![]()
Weinig op tv vanavond, ik duik zo mijn bedje in met een tijdschrift en schoolboeken, maandag en dinsdag een pw en aangezien ik waars. nog maar zo'n 2 uur mijn ogen open kan houden is leren nu nutigg( maar wel saai
)
Als het zo moet dan nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:30 schreef Pizzapuntje het volgende:
Kom maar, al ben je wel een jongen he![]()
oh wacht, het BI forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |