Jongens zijn net zo moeilijkquote:Op woensdag 8 september 2010 13:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
@logican, de nieuwe leraressen zien er gewoon goed uit, een had echt zwaar inkijk toen ze bukte, niet dat ik daar op lette hoor![]()
heb dr wel aangesproken (ex) 't was best een oke gesprek, toch voel k me vervelend ze zei; wil je nog x afspreken om het af te sluiten? dus , we zouden dat gaan doen dan, en dn zegt ze ven later ; ik wil je wel zien, maar ik doe het niet, dan wordt het alleen maar moeilijker.
meisjes![]()
jongens zijn nooit moeilijk... In een relatie is gewoon alles de fout van de vrouw. <-- puntquote:Op woensdag 8 september 2010 16:47 schreef Cyntiaa het volgende:
Jongens en meiden kunnen moeilijk zijn, beter?
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Een klant uit Den Bosch aan de telefoon :
“Wat klinkt u fris, jong en opgewekt”
ur life just ended there...quote:Op donderdag 9 september 2010 15:51 schreef LiefHart_ het volgende:
Ik heb advies nodig...
Er was eens.....![]()
![]()
Wat zegt het als iemand waar ik (volgens mij) geen relatie mee heb, me mee vraagt naar en bbq van zijn werk? We zijn wel veel bij elkaar, al bij pa en ma geweest.. Maar nooit over het woord relatie gehad, alhoewel.. Ik heb in het begin gezegd dat ik daar niet aan doe..
Waarom ben je een kutwijf?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:11 schreef LiefHart_ het volgende:
Ik vind m wel leuk hoor, daar niet van.. Het is ook wel een schatje.. Maar ik ben echt totaal niet toe aan een relatie.. En ik dacht dat hij dat wel wist...
Ach, ik ben toch een kutwijf dus ik vraag het hem gewoon.....
U know me... Gewoon even bot en direct zijn, weet diegene ook weer wat die aan toe isquote:
Dat is waar... Meestal moet dat gewoon even!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:21 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
U know me... Gewoon even bot en direct zijn, weet diegene ook weer wat die aan toe is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |