abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:15:23 #51
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_86170959
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:04 schreef Peterselieman het volgende:

[..]


Ik betwijfel zelf of de CTA wel door iedereen goed gelezen wordt. Daarom draag ik juist een subtiele oplossing aan.
Ik betwijfel ook of reizigers verder denken dan alleen aan directe verbindingen...
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:17:39 #52
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_86171050
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:14 schreef greavy het volgende:
De verschillende tariefstructuren van de OV-Chipkaart en het falen bij berekenen van korting.

Tegenwoordig reis ik dagelijks Zwijndrecht - Rotterdam Lombardijen op en neer. Een enkeltje Vol-tarief met de OV-Chipkaart kost ¤2,35. Een enkeltje Reductie met de OV-Chipkaart kost ¤1,40. Een verschil van ¤0,95 dus.

Op 4 van de 5 dagen reis ik vóór 9 uur naar Rotterdam Lombardijen. De gemiddelde incheck ligt dan rond 7:45/7:50. De trein van 7:58 neem ik. Op de andere dag reis ik pas om 10:40.
Zoals bij velen wel bekend is, is een kortingskaartje pas geldig ná 09:00.

Inmiddels heb ik 6 keer voor 9 uur gereisd. Tot op heden heb ik maar één keer ¤2,35 hoeven betalen. Vier keer heb ik ¤1,40 betaald, en 1 keer is er helemaal niks afgeschreven. Er kwam een foutmelding na het uitchecken in Rotterdam Lombardijen, en later bleek er geen saldo afgeschreven te zijn.

Nu zal je wel denken, dat wanneer ik gecontroleerd word, een boete kan krijgen, omdat ik 'Korting' heb. Dit zelf voor 9:00. Dit is normaal gesproken niet mogelijk. De OV-Chipkaart berekent zelf het af te schrijven bedrag. In dit geval dus meestal ¤1,40. Voor mij heeft het al een besparing opgeleverd van (6*0,95): ¤5,70.
Het systeem van de OV-Chipkaart is zeker nog niet waterdicht.
Heb je de ene keer dat je voor niets meereisde ingeklokt?
pi_86172905
Echt wat de neuk, 4 bakken VIRM in de fucking ochtendspits naar Eindhoven. Eindhoven. In de ochtendspits. Alsof er niemand naar fucking Eindhoven hoeft 's ochtends |:( . 't Was weer lekker stapelen tot in de coupés aan toe.
pi_86173200
Harvest time *O*

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_86173236
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:15 schreef Ireyon het volgende:
Echt wat de neuk, 4 bakken VIRM in de fucking ochtendspits naar Eindhoven. Eindhoven. In de ochtendspits. Alsof er niemand naar fucking Eindhoven hoeft 's ochtends |:( . 't Was weer lekker stapelen tot in de coupés aan toe.
Boeiend, ze rijden nou iedere drie minuten toch *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_86173267
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Harvest time *O*

[ afbeelding ]
Bahnhof? :D
pi_86173311
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Boeiend, ze rijden nou iedere drie minuten toch *)
Tussen Tilburg en Eindhoven moet men het voorlopig nog met 10x minder treinen per uur doen.
pi_86173423
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:26 schreef Igen het volgende:

[..]

Bahnhof? :D
In een aantal gevallen is die kwalificatie inderdaad een beetje overdreven :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_86173472
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

In een aantal gevallen is die kwalificatie inderdaad een beetje overdreven :P
Die discussie hebben we al eens gehad, maar ik vroeg me meer af of er nog iets meer dan alleen 'Bahnhof' stond. Een plaatsnaam bijvoorbeeld. :)

Ik keek niet goed. :@

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2010 18:33:22 ]
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:32:45 #60
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_86173497
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:07 schreef RubenK het volgende:
Zie trouwens nu op Haarlem tot Fyra-prio overgestickerde ICRm rijtuigen staan :O
Die zijn klaar, maar hebben tot op heden nog de oude ICRm stoelen erin ;)

quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:17 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Heb je de ene keer dat je voor niets meereisde ingeklokt?
Ja, toen heb ik zeker ingeklokt. Ik wou uitchecken in Lombardijen, maar werd de volledige ¤10,00 teruggeboekt.
En het mooiste is nog dat ik voor 9 uur met korting reis :P
pi_86173506
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:31 schreef Igen het volgende:

[..]

Die discussie hebben we al eens gehad, maar ik vroeg me meer af of er nog iets meer dan alleen 'Bahnhof' stond. Een plaatsnaam bijvoorbeeld. :)
Voor een antwoord op die vraag kun je bijvoorbeeld een paar millmeter rechts van het door jou gesignaleerde woord "Bahnhof" kijken :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_86173523
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Voor een antwoord op die vraag kun je bijvoorbeeld een paar millmeter rechts van het door jou gesignaleerde woord "Bahnhof" kijken :Y
Ja, ik had het zelf ook al gemerkt ja. :')
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:36:16 #63
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86173616
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Harvest time *O*

[ afbeelding ]
Leuke collectie weer. En ze zijn wel vriendelijk daar bij de Rurtalbahn. Alleen in Broich ben je net wat minder welkom.. :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_86173760
Uiteraard is het overal even Herzlich :P

Wel mooi dat ze ook de voorzetsels goed doen. Niet overal "in" maar als het te pas komt ook "am" of "in der" etc ^O^

Waarom het AN der Renkerstrasse en IN der Eifelstrasse is, zoeken we nog op trouwens :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_86173844
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Uiteraard is het overal even Herzlich :P

Wel mooi dat ze ook de voorzetsels goed doen. Niet overal "in" maar als het te pas komt ook "am" of "in der" etc ^O^

Waarom het AN der Renkerstrasse en IN der Eifelstrasse is, zoeken we nog op trouwens :D
:Y

Opvallend verder ook die speciale bordjes. Hebben ze op de regiobahn S28 ook, maar op andere geprivatiseerde lijnen heb ik ze nog niet gezien?
  dinsdag 7 september 2010 @ 19:06:20 #66
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86174791
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:43 schreef trolololo het volgende:

[..]

Ik had lapo :9

Boeiend. Gebeurt wel eens.

Treinentopic _O_
De TT begon niet met trein... ;(
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 7 september 2010 @ 19:19:40 #67
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_86175342
Die extra gepimpte ICRm-rijtuigen zijn voor Hispeed ja, wat ik heb begrepen is het erop of eronder voor HSA: of meer Fyra's rijden (in de hoop meer reizigers aan te trekken) of het einde van HSA.
  Moderator dinsdag 7 september 2010 @ 19:22:27 #68
155227 crew  Guppy
dus
pi_86175457
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:48 schreef Crientj het volgende:

[..]

Jap. ;D Triple Choc koekie?
*;
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_86175462
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
Het enige klagen wat ik zou kunnen verzinnen is dat doordeweek op Leeuwarden - Groningen de 19:34 trein ontbreekt. Zou volgens mij een welkome aanvulling zijn op het treinenpakket.
Dr gaat wel 1 en ander veranderen per december, o.a. meer sneltreinen Lw-Gn.

quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Harvest time *O*

[ afbeelding ]
Wow mega!
pi_86175481
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:19 schreef James1988 het volgende:
Die extra gepimpte ICRm-rijtuigen zijn voor Hispeed ja, wat ik heb begrepen is het erop of eronder voor HSA: of meer Fyra's rijden (in de hoop meer reizigers aan te trekken) of het einde van HSA.
En het wordt; meer Fyra's rijden, niet meer reizigers aantrekken en het einde van HSA ^O^

/droommode
  dinsdag 7 september 2010 @ 19:24:48 #71
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_86175547
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Harvest time *O*

[ afbeelding ]
Ik wacht nog wel langer op het bordje met mijn naam er op :'(
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_86176434
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:41 schreef Igen het volgende:

[..]

:Y

Opvallend verder ook die speciale bordjes. Hebben ze op de regiobahn S28 ook, maar op andere geprivatiseerde lijnen heb ik ze nog niet gezien?
Dat is Kaarster See - Mettmann Stadtwald toch?

Verder heb ik afwijkende bordjes gezien op het stuk tussen Osnabrück en Dissen-Bad Rothenfelde. Dat hoort bij de NordWestBahn, maar de rest van die lijn heeft wel gewoon de DBAG bordjes.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 september 2010 @ 19:59:07 #73
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_86176858
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:22 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Dr gaat wel 1 en ander veranderen per december, o.a. meer sneltreinen Lw-Gn.

Nog meer?

Vind de hoeveelheid sneltreinen die er nu rijden op zich wel voldoende.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:08:37 #74
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_86177254
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:59 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Nog meer?

Vind de hoeveelheid sneltreinen die er nu rijden op zich wel voldoende.
Is er ook al iets bekend over internationale treinen voor 2011?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_86178114
Uiteraard, maar niet bij mij. Wellicht wordt e.e.a. duidelijk bij het verschijnen van het nieuwe DSO-blaadje, dat een dezer dagen in de bus moet liggen.
pi_86186835
quote:
Sein op groen voor verkoop spoor in Velsen

VELSEN -
Het spoor is Velsen mag worden verkocht. Dat blijkt uit de beantwoording van Kamervragen door minister Eurlings.

De trein zal nooit meer rijden door IJmuiden.

http://www.ijmuidercouran(...)koop-spoor-in-Velsen
:'( :'( :'( :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2010 23:07:37 ]
pi_86190400
Whehe een DM'90 die beplakt en ingericht is als stopper Zwolle Zutphen - Apeldoorn reedt vandaag op Nijverdal - Enschede :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2010 08:32:54 ]
  woensdag 8 september 2010 @ 00:54:19 #78
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_86191294
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:19 schreef James1988 het volgende:
Die extra gepimpte ICRm-rijtuigen zijn voor Hispeed ja, wat ik heb begrepen is het erop of eronder voor HSA: of meer Fyra's rijden (in de hoop meer reizigers aan te trekken) of het einde van HSA.
Of ze kunnen gaan voor de Noord-Koreaanse variant: reizigers betalen om met Fyra te reizen.

Ik bied me alvast aan.
pi_86192250
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:38 schreef James1988 het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed he? Eerst klagen dat de trein in het midden vol zit omdat iedereen als een kuddedier vlak bij de (rol)trap blijft staan... verspreiden mensen zich eens is het wéér niet goed. :')

j/k :P
Slimme oplossing hiervoor: op de tegelrand LEDjes aanbrengen in het groen of wit. In de systemen van NS is al bekend hoelang een trein is. Aan de hand van de treinlengte kan je zo het perrondeel verlichten waar de eerstvolgende trein zal stoppen.

De machinist ziet de LEDjes ook en kan aan de hand hiervan ook goed zien waar deze moet halteren (naast de blauwe borden in het spoor). Het probleem met baklengteverschillen tussen SLT en het overige materieel wordt hierdoor ook opgelost.

Het is een kwestie van een LEDstrip aanbrengen of een LEDje in elk kruispunt van een tegel en deze met een computer verbinden. Bijna onderhoudsvrij en bestand tegen de weersinvloeden en schoenen.

Na een gewenningsperiode hoeft niemand meer bij aankomst van een te korte trein te rennen naar de andere kan van het perron.


  woensdag 8 september 2010 @ 08:06:16 #80
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86193564
quote:
Op woensdag 8 september 2010 00:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Whehe een DM'90 die beplakt en ingericht is als stopper Zwolle - Apeldoorn reedt vandaag op Nijverdal - Enschede :')
Moet dat niet Zutphen - Apeldoorn zijn?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86193869
quote:
Op woensdag 8 september 2010 08:06 schreef Duvel het volgende:

[..]


Moet dat niet Zutphen - Apeldoorn zijn?
Ooh ja natuurlijk :P foutje w/
  woensdag 8 september 2010 @ 08:39:41 #82
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_86193975
quote:
Op woensdag 8 september 2010 01:55 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Slimme oplossing hiervoor: op de tegelrand LEDjes aanbrengen in het groen of wit. In de systemen van NS is al bekend hoelang een trein is. Aan de hand van de treinlengte kan je zo het perrondeel verlichten waar de eerstvolgende trein zal stoppen.

De machinist ziet de LEDjes ook en kan aan de hand hiervan ook goed zien waar deze moet halteren (naast de blauwe borden in het spoor). Het probleem met baklengteverschillen tussen SLT en het overige materieel wordt hierdoor ook opgelost.

Het is een kwestie van een LEDstrip aanbrengen of een LEDje in elk kruispunt van een tegel en deze met een computer verbinden. Bijna onderhoudsvrij en bestand tegen de weersinvloeden en schoenen.

Na een gewenningsperiode hoeft niemand meer bij aankomst van een te korte trein te rennen naar de andere kan van het perron.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je dit idee al voorgelegd aan ProRail? :)
  woensdag 8 september 2010 @ 09:39:14 #83
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_86195060
NMBS verlaagt toeslag internationaal loket na kritiek

De Belgische spoorwegen verlaagt na een storm van kritiek de toeslag van 7 euro voor internationale reizen naar 3,5 euro. Voor hst-treinreizen (Thalys, Eurostar, TGV) blijft de toeslag van 7 euro per dossier. Dat heeft de NMBS dinsdag gemeld.

De NMBS voerde vorige maand de toeslag in. Tot onvrede van de reizigersvereniging TreinTramBus en de vakbonden. Het loketpersoneel belegde een spontane staking tegen de toeslag, uit vrees voor banenverlies.

Dossierkosten
'Vanaf donderdag 9 september zal de dossierkost niet langer 7 euro, maar nog slechts 3,5 euro bedragen voor de dossiers die betrekking hebben op reizen met klassieke internationale dagtreinen', luidt het.

Grensoverschrijdend verkeer
De NMBS herinnert eraan dat de toeslag niet geldt voor minder mobiele reizigers en ook niet voor internationale treinreizen naar het eerste station voorbij de grens (het zogenaamde grensoverschrijdende verkeer).

Online
De toeslag is van toepassing per dossier, en niet per ticket. Wie online een ticket besteld hoeft geheel geen toeslag te betalen.
pi_86195168
quote:
Op woensdag 8 september 2010 08:39 schreef James1988 het volgende:

[..]

Heb je dit idee al voorgelegd aan ProRail? :)
Nee, bedacht het gisteren pas nadat ik de quote had gelezen, waarbij ik ook dacht aan een artikel in de NRC Next een paar maanden geleden. Deze ging over displays in de Madrileense metro's over treinlengte.

Ik heb er vannacht nog over nagedacht om het idee uit te breiden, maar eerst ff het college planning theory volgen. Tot zo.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 8 september 2010 @ 09:59:39 #85
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_86195500
quote:
Op woensdag 8 september 2010 01:55 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Slimme oplossing hiervoor: op de tegelrand LEDjes aanbrengen in het groen of wit. In de systemen van NS is al bekend hoelang een trein is. Aan de hand van de treinlengte kan je zo het perrondeel verlichten waar de eerstvolgende trein zal stoppen.

De machinist ziet de LEDjes ook en kan aan de hand hiervan ook goed zien waar deze moet halteren (naast de blauwe borden in het spoor). Het probleem met baklengteverschillen tussen SLT en het overige materieel wordt hierdoor ook opgelost.

Het is een kwestie van een LEDstrip aanbrengen of een LEDje in elk kruispunt van een tegel en deze met een computer verbinden. Bijna onderhoudsvrij en bestand tegen de weersinvloeden en schoenen.

Na een gewenningsperiode hoeft niemand meer bij aankomst van een te korte trein te rennen naar de andere kan van het perron.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets was mijn idee dus ook.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 8 september 2010 @ 10:01:10 #86
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86195535
Als je meerkleurenledjes gebruikt en weet welk type trein je krijgt kun je zelfs de positie van de deuren aangeven.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_86195623
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:01 schreef De_Hertog het volgende:
Als je meerkleurenledjes gebruikt en weet welk type trein je krijgt kun je zelfs de positie van de deuren aangeven.
Dat was mijn idee ook idd. Met een derde kleur de eerste klas aangeven (een vierde voor de fietsenafdeling, al wordt het wel complexer). Instappen gaat hierdoor sneller, wat goed past binnen ETMET. je vermijdt er ook het meelopen met de trein mee, wat mensen automatisch doen.
  woensdag 8 september 2010 @ 10:06:04 #88
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_86195633
Of het op de CTA verwerken, zoals de DB ook doet. Werkt daar ook wel goed volgens mij.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 8 september 2010 @ 10:10:00 #89
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_86195704
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:05 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Dat was mijn idee ook idd. Met een derde kleur de eerste klas aangeven (een vierde voor de fietsenafdeling, al wordt het wel complexer). Instappen gaat hierdoor sneller, wat goed past binnen ETMET. je vermijdt er ook het meelopen met de trein mee, wat mensen automatisch doen.
2 kleuren is de max. Anders is het net een kerstboom en is het effect weg.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_86195757
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:10 schreef Peterselieman het volgende:

[..]


2 kleuren is de max. Anders is het net een kerstboom en is het effect weg.
En als je al twee kleuren doet, dan zou ik het gebruiken voor Groningen / Leeuwarden en Maastricht / Heerlen etc.
pi_86195971
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:12 schreef Igen het volgende:

[..]

En als je al twee kleuren doet, dan zou ik het gebruiken voor Groningen / Leeuwarden en Maastricht / Heerlen etc.
Neuh. Prorail wil steeds meer naar corridors, om verstoringen te voorkomen. Ik verwacht dat treindelen steeds minder zullen voorkomen.

Aanduidingen op CTA's kunnen ook, maar is minder precies. Vind het idee met LEDjes wat accurater.
  woensdag 8 september 2010 @ 10:22:04 #92
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_86196003
Het zou denk ik het handigste zijn als er ook een klein onderscheid wordt gemaakt tussen de bakken, zodat mensen kunnen anticiperen op waar de deuren naar verwachting gaan komen. Het wordt alleen wel lastig om dit goed te krijgen, want een SLT heeft veel kortere bakken dan een Koploper.
pi_86196194
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:22 schreef James1988 het volgende:
Het zou denk ik het handigste zijn als er ook een klein onderscheid wordt gemaakt tussen de bakken, zodat mensen kunnen anticiperen op waar de deuren naar verwachting gaan komen. Het wordt alleen wel lastig om dit goed te krijgen, want een SLT heeft veel kortere bakken dan een Koploper.
Zal als ik tijd heb het idee wat verder visualiseren.
pi_86196311
Wat voegt het toe dat mensen weten waar de deuren komen? Vind het wel fijn dat ik één van de weinigen ben die ongeveer weet waar de deuren komen en als eerste in kan stappen. Volledige treinlengte weten is natuurlijk nuttig, maar weten waar elke deur komt te zitten.. :?

In Italië hadden ze voor de FrecciaRossa ook een prima systeem trouwens. Een tiental kleine schermen op een baklengte afstand, die aangaven welk rijtuig(nummer) op die plek zou gaan stoppen. Dan weet je dus ook meteen of je straks alsnog een eind mag lopen omdat je bij een 1ste Klas rijtuig stilstaat.
pi_86196688
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:34 schreef Ireyon het volgende:
Wat voegt het toe dat mensen weten waar de deuren komen? Vind het wel fijn dat ik één van de weinigen ben die ongeveer weet waar de deuren komen en als eerste in kan stappen. Volledige treinlengte weten is natuurlijk nuttig, maar weten waar elke deur komt te zitten.. :?


Kortere stationnementen, kortere reistijdvergoeding voor doorgaande reizigers en een efficiënter gebruik van de perrons
pi_86196721
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:48 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Kortere stationnementen, kortere reistijdvergoeding voor doorgaande reizigers en een efficiënter gebruik van de perrons
Reistijd. Kuttelefoon
pi_86197084
Het is opzich wel een tof idee Bitlord. ;o

Oke, nu weg richting de To go ;D Voor het eerst een lange dienst. :')
  woensdag 8 september 2010 @ 11:02:43 #98
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86197127
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:01 schreef Crientj het volgende:
Het is opzich wel een tof idee Bitlord. ;o

Oke, nu weg richting de To go ;D Voor het eerst een lange dienst. :')
Zet voor mij maar vast een sapje koel. :')
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86197152
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:02 schreef Duvel het volgende:

[..]


Zet voor mij maar vast een sapje koel. :')
Oh god; kom je weer langs? :P Maar vooruit; ik zal er eentje neerzetten voor je ;D
pi_86197195
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:48 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Kortere stationnementen, kortere reistijdvergoeding voor doorgaande reizigers en een efficiënter gebruik van de perrons
Hoezo dat? Als je halverwege een rijtuig blijkt te staan en je loopt naar de dichtstbijzijnde deur, dan kun je nog gewoon gaan wachten totdat iedereen is uitgestapt. 'k Denk dat het juist langer gaat duren wanneer de uitstappers zich door een vervelende meute aan huisvrouwen en verhuizende bejaarden moeten wurmen, omdat zij al wisten waar de deuren kwamen en zo dom zijn dat ze dan ook recht voor de deur blijven staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')