De volgende aflevering is ook met deze 2... dan gaan ze naar Vader Abraham in de hoop dat ze zijn baard kunnen afknippen om in de strot van die piepmuis te proppenquote:Op maandag 6 september 2010 22:32 schreef newyorknewyork het volgende:
Wie komt er volgende week eigenlijk ?
Uh the mental imagequote:Op maandag 6 september 2010 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Maar dan zet hij gewoon een plaatje op van Lady Gaga of Janet Jackson en dan is het weer 'ping'
Als het in de intro op volgorde was komt geloof ik Grad Damen.quote:Op maandag 6 september 2010 22:32 schreef newyorknewyork het volgende:
Wie komt er volgende week eigenlijk ?
Wie ?quote:Op maandag 6 september 2010 22:33 schreef Alouette het volgende:
[..]
Als het in de intro op volgorde was komt geloof ik Grad Damen.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Zelden zo een slecht programma gezien trouwens.
Nou kan ik niet meer slapen.quote:
Heeft die fansquote:Op maandag 6 september 2010 22:33 schreef Alouette het volgende:
[..]
Als het in de intro op volgorde was komt geloof ik Grad Damen.
Dat stond op een bordje onderin bij de intro.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 22:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Zelden zo een slecht programma gezien trouwens.
Volgens mij was hij van Arno en Gradje. Wat ze zongen, geen idee.quote:Op maandag 6 september 2010 22:35 schreef Alouette het volgende:
[..]
Dat stond op een bordje onderin bij de intro.Volgens mij is het een zanger, maar ik weet het niet zeker.
quote:Maandag 13 september, 22.00 uur: Aflevering 3 - Grad Damen
Miranda is al tien jaar fan van Grad Damen. Vroeger was ze verliefd op hem, maar omdat hij getrouwd is en kinderen heeft, maakt ze al een tijdje geen kans meer. Miranda heeft inmiddels haar vriend Mark ontmoet waar ze graag mee wil trouwen. Ze doet hem tijdens een optreden van Grad Damen een huwelijksaanzoek op het podium.
Zal ie blij mee zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 22:38 schreef Battlefan het volgende:
Ze doet hem tijdens een optreden van Grad Damen een huwelijksaanzoek op het podium.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Anky van Grunsven haar eerstvolgende kur op muziek van Lady Gaga gaat rijden... het nieuwe paard heeft zich ook al aangeboden
quote:Op maandag 6 september 2010 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Anky van Grunsven haar eerstvolgende kur op muziek van Lady Gaga gaat rijden... het nieuwe paard heeft zich ook al aangeboden
ik ook niet, maar ga t toch proberenquote:Op maandag 6 september 2010 22:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou kan ik niet meer slapen.
Vandaag niet dan?quote:Op maandag 6 september 2010 22:42 schreef Karina het volgende:
Volgende week wordt echt een gevalletje plaatsvervangende schaamte.
Dit hele programma is plaatsvervangende schaamte gecombineerd met leedvermaakquote:Op maandag 6 september 2010 22:42 schreef Karina het volgende:
Volgende week wordt echt een gevalletje plaatsvervangende schaamte.
Nee dit was gewoon lachwekkend, maar iemand ten huwelijk vragen tijdens een concert van Grad Damen, dat is toch erg? Die arme man (die gevraagd wordt bedoel ik).quote:Op maandag 6 september 2010 22:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vandaag niet dan?
Damn, ik dacht dat het niet slechter kon dan vandaag...
Nee Arno en Gradje zijn op onfortuinlijke wijze aan hun einde gekomen.quote:Op maandag 6 september 2010 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij was hij van Arno en Gradje. Wat ze zongen, geen idee.
quote:Op maandag 6 september 2010 23:21 schreef CasB het volgende:
Volgens mij was de tandenfee goed dronken op een bepaalde avond.
ja vond ik ook, ik vond er niet veel aan!quote:Op maandag 6 september 2010 22:34 schreef Battlefan het volgende:
Dit was wel een matige aflevering eigenlijk
Wat ik echt goed vond was dat die kleine het hoge stemmetje deed en die grote deed het zware: MA MA MA MA"quote:Op woensdag 8 september 2010 09:15 schreef Michellee het volgende:
Dat dansje aan het begin op pokerface!Ik wil ook zo kunnen dansen!
quote:Miranda is al tien jaar fan van Grad Damen. Vroeger was ze verliefd op hem, maar omdat hij getrouwd is en kinderen heeft, maakt ze al een tijdje geen kans meer. Miranda heeft inmiddels haar vriend Mark ontmoet waar ze graag mee wil trouwen. Ze doet hem tijdens een optreden van Grad Damen een huwelijksaanzoek op het podium.
ik zit er al helemaal klaar voorquote:Op maandag 13 september 2010 21:37 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Goede kick, dit mag ik natuurlijk niet missen!
Inderdaad. En voor "Red mijn vakantie" trekken ze wel een uur uitquote:Op maandag 13 september 2010 21:45 schreef Karina het volgende:
Ben weer benieuwd! Altijd jammer dat het programma zo kort duurt, het mag van mij wel een uur duren.
Dat is ook een legendarisch cult programmaquote:Op maandag 13 september 2010 21:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Inderdaad. En voor "Red mijn vakantie" trekken ze wel een uur uit
PARDON!quote:Op maandag 13 september 2010 21:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is ook een legendarisch cult programma
Ik heb gisteren weer genotenquote:
Rob die Engels gaat pratenquote:Op maandag 13 september 2010 21:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb gisteren weer genoten
Rob Geus met zijn zwembadmeting![]()
Alberto en die groep paupers die Beachmasters voor lul zetten
Ik vond eigenlijk dat die paupers voor lul stondenquote:Op maandag 13 september 2010 21:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb gisteren weer genoten
Rob Geus met zijn zwembadmeting![]()
Alberto en die groep paupers die Beachmasters voor lul zetten
bij verstandige mensen stonden ze voor lul, bij de rest nietquote:Op maandag 13 september 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk dat die paupers voor lul stonden
Inderdaad zeg, plaatsvervangende schaamte.quote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef Karina het volgende:
Dat programma nu is ook ontzettend stom trouwens.
wat stem jij? stemmen op suffe grappenquote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef Karina het volgende:
Dat programma nu is ook ontzettend stom trouwens.
Het SBS6 publiekquote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef Karina het volgende:
Die fans zijn ook allemaal van hetzelfde stalkerige type, maar daar zijn ze op uitgekozen natuurlijk.
ha inderdaad, had ik nog niet gezien.quote:Op maandag 13 september 2010 22:07 schreef Aventura het volgende:
Dikzak met Marlies Dekkers-bh, check.
volslankquote:Op maandag 13 september 2010 22:07 schreef Aventura het volgende:
Mijn gedachte, ik had werkelijk geen idee.quote:Op maandag 13 september 2010 22:07 schreef Karina het volgende:
Uh heeft die Grad zoveel cd's gemaakt?
Nee, gewoon dikquote:
maar is ze nooit verliefd geweestquote:Op maandag 13 september 2010 22:08 schreef Kwalberto het volgende:
Mark is leuker omdat Grad getrouwd is
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op maandag 13 september 2010 22:07 schreef Aventura het volgende:
Idd, echt een Zeeman-merk geworden.quote:Op maandag 13 september 2010 22:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat ik dachtDie BH's zijn tegenwoordig ook te koop bij de supermarkt om de hoek
Daar dacht die tante anders overquote:Op maandag 13 september 2010 22:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar is ze nooit verliefd geweest
Ja, de compositietekening van diegene die haar gezicht zo toegetakeld heeft denk ik.quote:Op maandag 13 september 2010 22:09 schreef RaymanNL het volgende:
Leuke spontane foto aan de muur trouwens.
SBS clubdagen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
Het is al een keer eerder gezegd in dit topic, maar WAAR halen ze die types vandaan toch?
Je zoekt gewoon op Marktplaats.nl naar mensen die een unieke foute CD zoekenquote:Op maandag 13 september 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
Het is al een keer eerder gezegd in dit topic, maar WAAR halen ze die types vandaan toch?
Redelijke down to earth opmerkin eigenlijk. Ze lijkt bijna normaalquote:Op maandag 13 september 2010 22:08 schreef Kwalberto het volgende:
Mark is leuker omdat Grad getrouwd is
SBS heeft een neus voor zulke types.quote:Op maandag 13 september 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
Om te compenseren dat ze naar het concert mag.quote:Op maandag 13 september 2010 22:10 schreef Battlefan het volgende:
Waarom vraagt zij hem ten huwelijk eigenlijk? Waarom doet ie dat niet andersom?
hij heeft al gevraagdquote:Op maandag 13 september 2010 22:10 schreef Battlefan het volgende:
Waarom vraagt zij hem ten huwelijk eigenlijk? Waarom doet ie dat niet andersom?
Tegenvaller iddquote:Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Redelijke down to earth opmerkin eigenlijk. Ze lijkt bijna normaal. Jammer! Ik zit hier te wachten een een psycho die haar idool verkiest boven haar man en die gaat janken als ze hem ziet en hysterisch loopt te krijsen!
![]()
oefenen voor een aanzoekquote:Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij heeft al gevraagd
gewoon lekker simpel, in de wagen!
Er komt straks nog een huilmomentquote:
Misschien komt dat nog tijdens het concert!quote:Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Redelijke down to earth opmerkin eigenlijk. Ze lijkt bijna normaal. Jammer! Ik zit hier te wachten een een psycho die haar idool verkiest boven haar man en die gaat janken als ze hem ziet en hysterisch loopt te krijsen!
![]()
Dan zou ie een baas zijnquote:
En inzoomen op iets wat totaal niet met het onderwerp te maken heeftquote:
dat zekerquote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Karina het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt van SBS, maar ze zijn echt top in het uitzoeken van muziekjes en rare types.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Er komt straks nog een huilmoment
Daar komt het op neer jaquote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef cinnamongirl het volgende:
De fans hebben allemaal een bepaald verleden ook. Voeg daar simpelheid en lelijkheid aan toe en je hebt je fanatieke fan?!
Ik vond dat nog vrij lang duren ookquote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef Alouette het volgende:
Ik schrok me kapot dat ze in 1x ging huilen.
Daar is mijn moeder geboren.quote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Deurne.Waarom verbaast dat me niks.
Deurnequote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Deurne.Waarom verbaast dat me niks.
Ze gebruiken het bij elke serie tegenwoordigquote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef Battlefan het volgende:
En weer Dexter muziek er tussendoor, dat past er niet eens bij
Nieuwe mode bij SBS/quote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef Battlefan het volgende:
En weer Dexter muziek er tussendoor, dat past er niet eens bij
Mja, stelletje faalhazenquote:
Haha!quote:Op maandag 13 september 2010 22:17 schreef Kwalberto het volgende:
Mark kan ook wel een MarliesDekkertje gebruiken
quote:Op maandag 13 september 2010 22:17 schreef Kwalberto het volgende:
Mark kan ook wel een MarliesDekkertje gebruiken
Wat zielig.quote:
ja omdá... das keihip in deurne heurquote:Op maandag 13 september 2010 22:19 schreef Qebbel het volgende:
Jezus, heeft ze ook een witte legging achtige broek aangetrokken. Why?
Dat was me nog niet eens opgevallen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:19 schreef Qebbel het volgende:
Verbaast mij serieus ookquote:
Ik verwacht dan dat Dexter te voorschijn komt om een einde te maken aan het lijden van de Fansquote:Op maandag 13 september 2010 22:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die Dextermuziek eronder is echt zo heerlijk random.
QFTquote:Op maandag 13 september 2010 22:19 schreef teamlead het volgende:is het nou zo moeilijk om een mailtje naar het management van die gast te sturen vooraf?
Z'n [s]enige[/i] trouwste fanquote:
ik zou dat kruis van die broek wel willen zien...quote:Op maandag 13 september 2010 22:19 schreef Qebbel het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik zou dat kruis van die broek wel willen zien...
wait whut?!
[ afbeelding ]
Zij is z'n enige!quote:Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, zoveel fans zal hij niet hebben.
Had je anders verwacht dan met dit soort types?quote:Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef Aventura het volgende:
Wacht effe. De bruiloft is over 7 maanden, maar ze moet alleen de bruidegom nog vragen.
Als ik daar ook was zal ik RVM bellenquote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
DAT IS SCHANDALIG, HIJ EEN LIEDJE INLEVEREN VOOR HET AANZOEK!! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
ja.. de rest is al geregeld blijkbaarquote:Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef Aventura het volgende:
Wacht effe. De bruiloft is over 7 maanden, maar ze moet alleen de bruidegom nog vragen.
Ik verwacht een Anti-kampquote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
DAT IS SCHANDALIG, HIJ EEN LIEDJE INLEVEREN VOOR HET AANZOEK!! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
Op die manier wordt het moeilijker om nee te zeggen; zo'n pressiemiddel heeft een meid zoals zij wel nodigquote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. de rest is al geregeld blijkbaar
vraag me af of ze ook al mensen heeft uitgenodigd...
Spannend.quote:Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
echt? ben aan het opnemen, ik scan gelijk even terug
Dit opnemenquote:Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja echtquote:Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een Jan Keizer momentje was wel weer leuk geweestquote:Op maandag 13 september 2010 22:25 schreef Urquhart het volgende:
Het is weer geweldig
Maar niet zo spectaculair, Gradje werkt gewoon netjes mee
Screencapsquote:Op maandag 13 september 2010 22:25 schreef Stickertje het volgende:
aahh het was wel een vrouw... ging ook zo snel
Dat zal het hoogtepunt van het seizoen wel zijn geweestquote:Op maandag 13 september 2010 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
een Jan Keizer momentje was wel weer leuk geweest
Volgens mij zijn de spraakmakendste afleveringen wel geweest. Jannes en Stef Ekkel zullen ook wel gewoon sympathiek meewerkenquote:Op maandag 13 september 2010 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
een Jan Keizer momentje was wel weer leuk geweest
Daar is nog hoop voor ja, maar verder stelt het nog niet heel erg veel voorquote:Op maandag 13 september 2010 22:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de spraakmakendste afleveringen wel geweest. Jannes en Stef Ekkel zullen ook wel gewoon sympathiek meewerkenMisschien de Normaal-aflevering nog wat gaat worden
Misschien is er net als met BZN nog ruzie tussen de fans onderling.quote:Op maandag 13 september 2010 22:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de spraakmakendste afleveringen wel geweest. Jannes en Stef Ekkel zullen ook wel gewoon sympathiek meewerkenMisschien de Normaal-aflevering nog wat gaat worden
Normaal is Brekken, Zoepen en Angoanquote:Op maandag 13 september 2010 22:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was briljantquote:Op maandag 13 september 2010 22:31 schreef Karina het volgende:
De mooiste aflevering is toch wel die met de Thomas Berghe fan! Die kan niet meer evenaart worden.
Ja die was legendarischquote:Op maandag 13 september 2010 22:31 schreef Karina het volgende:
De mooiste aflevering is toch wel die met de Thomas Berghe fan! Die kan niet meer evenaart worden.
Wat een doosquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:33 schreef roos85 het volgende:
IK GA MARK TEN HUWELIJK VRAGEN!!!!
nog voordat ze op d'r knietjes is gegaan
Echt wel. En wat een hoop mensen daar zeg!quote:Op maandag 13 september 2010 22:32 schreef robr0 het volgende:
ik krijg toch plaatsvervangende schaamte als ik dit zie
Nee, dan moet *jij* hem vragen, nadat hij jou in de auto vroegquote:Op maandag 13 september 2010 22:33 schreef Alouette het volgende:
Als ik ooit ten huwelijk gevraagd word op zo'n manier, he.Dan moet hij wel heel leuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |