Heb jij Vodafone ook debranded?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
oooh ik heb nergens last van ook vodafone. gewoon updaten en niks aan de hand.
blijkbaarquote:
snap niet waarom jij nou die goldcard gebruikt? ik heb htc 2.2 original rom op mijn desire staan zonder gold card oid..quote:Op donderdag 9 september 2010 16:24 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Je snapt me niet.. Mijn Desire was Vodafone branded.
Deze heb ik nu unbranded gemaakt..
Maar ik moest voor de 2.2 update eerst mijn GoldCard weer in mijn Desire doen anders loopt hij in de soep.
Ik lees net hier dat dat voor elke update zo is.. Dus ik ga hem thuis pas updaten met mijn SIM-kaart eruit en GoldCard erin..
Zit er toch nog een nadeel aan debranden
Ja, is niets vreemds aan.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Net m'n Desire binnen en ben nu al bang dat er iets mis is.
Hoort de onderkant/achterkant van de telefoon na het opladen lang warm te blijven?
Niet de enige. Ik kreeg het toestel vanmiddag binnen en toen bleek er een deukje in het toestel te zitten aan de linkerzijde. Morgen maar terugsturenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Net m'n Desire binnen en ben nu al bang dat er iets mis is.
Kan best, de batterij is pas op volledige capaciteit na een aantal oplaadbeurten. Verder kun je eens op Google zoeken naar HTC Desire battery calibration, dat schijnt ook te helpen (doe dat wel pas over een week of 2).quote:Op donderdag 9 september 2010 21:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
De batterij gaat wel erg snel leeg zeg.
Had 'em zoals aangegeven 3 uur opgeladen en lampje was groen om half 7 en hij is nu alweer op 51%.
Ik heb zelf een programma genaamd RingTone gedownload via de Market. Hier kun je zoeken naar ringtones en deze instellen als bel-/smstoon.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
Wordt ene beetje tureluurs van de standaard ringtone(s) die aanwezig zijn op de desire.
Heeft een van jullie sites waar ik nieuwe ringtones kan downloaden? En hoe moet ik ze op de desire plaatsen?
Ik zou toch even een taskkillertje installeren, al is het maar om te zien wat er voor energieslurpends draait. Kun je die om zeep helpen en uiteraard de taskkiller zelf ook.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
De batterij gaat wel erg snel leeg zeg.
Had 'em zoals aangegeven 3 uur opgeladen en lampje was groen om half 7 en hij is nu alweer op 51%.
Kijk even bij instellingen - accounts en synchronisatie en kijk of daar het weer ook tussen staat.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ok en dan meteen nog een vraagje: als ik het weer wil zien geeft hij aan "geen weergegevens beschikbaar" en als ik het vernieuw is hij 4 min bezig en vindt uiteindelijk nog niks?
ik heb die original rom over de vodafone rom gezet, en dat moest met een goldcard..quote:Op donderdag 9 september 2010 19:26 schreef resque het volgende:
[..]
snap niet waarom jij nou die goldcard gebruikt? ik heb htc 2.2 original rom op mijn desire staan zonder gold card oid..
Here's what I summed up from all the advices:quote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Kan best, de batterij is pas op volledige capaciteit na een aantal oplaadbeurten. Verder kun je eens op Google zoeken naar HTC Desire battery calibration, dat schijnt ook te helpen (doe dat wel pas over een week of 2).
[..]
Ik heb zelf een programma genaamd RingTone gedownload via de Market. Hier kun je zoeken naar ringtones en deze instellen als bel-/smstoon.
Mijn batterij ging in het begin net geen dag mee en nu inmiddels volgens mij wel net een dag..quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:48 schreef Blinker het volgende:
[..]
Here's what I summed up from all the advices:
1.) Let the battery drain out till the device turns off or there is just 4-5% left indicated
2.) Take out the battery+sim+MicroSD card and wait 30 seconds to 2 minutes
3.) Place it back
4.) Turn on the phone
5.) Plug it in the AC charger
6.) Charge it overnight, once 100% let it charge for 2-3 hours minimum, 8 hours recommended, 12 or more hours for best
7.) Plug out the charger
8.) Turn off the phone
9.) Wait few seconds
10.) Put the plug back
11.) If it's charging let it charge until green light+2 minutes. If it's green let it be charged so for extra 2-3 hours
12.) If you have ROOT go to recovery and wipe battery stats.
13.) Reboot
14.) If you had green light turn off and take out battery for 30 seconds - 2 minutes, and wipe stats again. Then charge till 100% again when turned on, and charge till 100% again turned off, then just reboot.
14a.) If you've successfully charged it to 100% and wiped battery stats, try to charge 100% again turned on and again turned off. Just in case. If it's okay continue using the device.
15.) Download Battery Doctor/overcharged and check if the voltage is more then 4150mv. 4197mv is the best = successful. 4150mv-4197mv = quite successful and <4150mv unsuccessful.
Mijne gaat toch eigenlijk wel twee dagen mee met gemiddeld gebruik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:31 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Mijn batterij ging in het begin net geen dag mee en nu inmiddels volgens mij wel net een dag..
Als dat niet zo blijkt te zijn of als het niet genoeg is naar mijn wens ga ik je stappenplan maar eens proberen..
Maar zolang hij het maar een dag uithoudt met gemiddeld tot behoorlijk gebruik dan vind ik het goed..
Hang hem toch elke nacht aan de lader..
hmm vreemdquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:01 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Mijne gaat toch eigenlijk wel twee dagen mee met gemiddeld gebruik.
Held!quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:28 schreef Blinker het volgende:
Voor de mensen die RTL Gemist willen kijken moet je het volgende doen.
- Xscope lite installeren (via de market)
- Settings gaan en als agen iPad instellen
- Ga naar http://rtl.nl/service/gemist/device/ipad
Presto!
Excuses, als het al langs is gekomen
http://www.xgadget.nl/de-(...)art-dc.html?vmcchk=1quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:12 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb voor m'n verjaardag ook een autolader gevraagd voor m'n Desire.. Hoop dat die ook genoeg stroom levert om niet leeg te lopen met navigatie
Ja maar hij is al besteld enzo.. Ze wachten alleen nog tot hij geleverd is..quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.xgadget.nl/de-(...)art-dc.html?vmcchk=1
Geen dank
jeuj \o/quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:00 schreef Holy_Goat het volgende:
***tromgeroffel***
Angry birds beta op mn desire heeft nu 15x 3 sterren !
Is dat met 3G continu aan? Dat red ik echt never.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:01 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Mijne gaat toch eigenlijk wel twee dagen mee met gemiddeld gebruik.
Stel datum/tijd in?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:43 schreef toenie het volgende:
Heb sinds vandaag ook een HTC Desire. Opgeladen en een aantal uur later opgestart.
Nu alles ingesteld is, krijg ik een vreemde melding in de linker bovenhoek met een plaatje van de SIM kaart en een uitroepteken. Mijn oude prepaid-kaart is vanmorgen gemigreerd naar abonnement (Hi), daar kreeg ik op mijn oude telefoon nog berichten van. De simkaart heb ik hieruit gehaald en in de Desire gestopt. Ik vraag mij af wat die melding inhoudt, heeft iemand een idee?
Die melding van de tijd krijg je soms ook als je je telefoon uit en aanzet. Als je tijd gewoon goed staat, dan kan je gewoon die melding wissen en zijn er geen problemenquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:12 schreef toenie het volgende:
Staat goed. Maar kreeg net bij het opstarten de melding dat mijn simkaart vol is. Apart dat mijn vorige mobiel daar weer niets over zei.
Edit: Opgelost door mijn simkaart te legen in mijn oude Samsung. Oproepen en berichten.
In de map DCIM.quote:Op zondag 12 september 2010 09:12 schreef LostFormat het volgende:
Waar kan ik mijn foto's terugvinden als ik m'n desire op m'n pc aansluit?
Dat van die youtube video's 'video kan niet worden afgespeeld' had ik donderdag continue via 3g in de trein. Heel soms kan hij de video afspelen maar stopte het halverwege. Denk je lekker ff wat youtube te kunnen kijken....quote:Op zondag 12 september 2010 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
Hebben jullie ook vaak dat 's ochtends de telefoon blijkt te zijn overgeschakeld van wifi naar 3g? Dan moet je weer eerst de wifi handmatig 'uit' en aan zetten...
Oh, en bijna dagelijks een spontane reboot, terwijl het ding op tafel ligt ofzo, waarna ik dus weer de sim-pincode moet invoeren.
Plus nog 't continue geneuzel met 'video kan niet worden afgespeeld' in youtube-filmpjes, en de vrijwel onmogelijkheid om vooruit te spoelen in filmpjes...
Van mij had dat Froyo eigenlijk niet zo gehoeven.
Heb alleen last van dat youtube probleem als ik het via de widget wil afspelen. Als ik gewoon de site benader is er niets aan de hand.quote:Op zondag 12 september 2010 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
Hebben jullie ook vaak dat 's ochtends de telefoon blijkt te zijn overgeschakeld van wifi naar 3g? Dan moet je weer eerst de wifi handmatig 'uit' en aan zetten...
Oh, en bijna dagelijks een spontane reboot, terwijl het ding op tafel ligt ofzo, waarna ik dus weer de sim-pincode moet invoeren.
Plus nog 't continue geneuzel met 'video kan niet worden afgespeeld' in youtube-filmpjes, en de vrijwel onmogelijkheid om vooruit te spoelen in filmpjes...
Heb ik trouwens nergens last vanquote:Op zondag 12 september 2010 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
Wat dacht je ervan om gewoon de vensters te sluiten in je browserquote:Op zondag 12 september 2010 12:33 schreef Tazmaniac het volgende:
ik heb wel vaker de melding "kan pagina niet openen, maximaal aantal vensters zijn geopend"
moet ik weer heul die task killer gebruiken en dan opnieuw naar site gaan.. is hier geen handigere optie voor?
Nouja je zou bijvoorbeeld een venster kunnen sluiten misschienquote:Op zondag 12 september 2010 12:33 schreef Tazmaniac het volgende:
ik heb wel vaker de melding "kan pagina niet openen, maximaal aantal vensters zijn geopend"
moet ik weer heul die task killer gebruiken en dan opnieuw naar site gaan.. is hier geen handigere optie voor?
Raar. 'k Heb het zowel met 3g als met wifi. Zowel in mobiele browsers (m.youtube.com start dan een fullscreen mediaplayer op) als in de officiële youtube app. Het gebeurt volgens mij alleen niet als ik de desktop versie van youtube pak, en dan fullscreen maak. Maar in dat geval zijn de controls nauwelijks te bedienen.quote:Op zondag 12 september 2010 12:28 schreef Dennis101 het volgende:
Heb alleen last van dat youtube probleem als ik het via de widget wil afspelen. Als ik gewoon de site benader is er niets aan de hand.
Dit had ik continu op vakantie in Turkije.. Lag ie idd gewoon op mn nachtkastje of in mn broekzak en dan ging ie ineens rebooten. Maar voordat en nadat ik in Turkije ben geweest, is het niet meer voorgekomen. Erg vreemd..quote:Op zondag 12 september 2010 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=htc+desirequote:Op zondag 12 september 2010 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat was eigenlijk de losse nieuwprijs van de desire,
Iets duurder dan de Desire, 450 ofzo.quote:en wat verwachten jullie dat de nieuwprijs van de HD gaat zijn?
Die stond op die link (als je even op de desire klikt), dan zie je dat dat slechts een paar euro meer was.quote:Op zondag 12 september 2010 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik bedoelde de prijs toen hij net uitkwam. of is die niet gedaald.
Ik heb twee jaar een iPhone gehad voordat ik overstapte naar de Desire, dus ik heb de twee echt wel op elke mogelijke manier vergeleken. Ik vind de Desire fijner, alleen de muziekapplicatie van de iPhone is beter dan die van de Desire (logisch eigenlijk). Verder prefereer ik echt de Desire.quote:Op zondag 12 september 2010 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik bedoelde de prijs toen hij net uitkwam. of is die niet gedaald. 450 is ook nog te doen, eigenlijk. Heeft iemand hier de desire echt in z'n handen vergeleken met een iPhone? Het is een doodgegooide vraag, maar ik zit te twijfelen of ik niet overstap naar de desire maar ben bang dat ik me dood ga zitten ergeren als hij niet zo soepel loopt...
Naar de winkel terug ermee. Is mogelijk een moederbord probleem.quote:Op zondag 12 september 2010 13:25 schreef Devolution het volgende:
[..]
Dit had ik continu op vakantie in Turkije.. Lag ie idd gewoon op mn nachtkastje of in mn broekzak en dan ging ie ineens rebooten. Maar voordat en nadat ik in Turkije ben geweest, is het niet meer voorgekomen. Erg vreemd..
Ik heb zelf de iPhone 4. Mijn vader heeft sinds enkele dagen de Desire, die ik inmiddels al helemaal gecustomized heb voor hem. De iPhone is platter en iets kleiner, maar voelt zwaarder en steviger aan. In algemeen gebruik is de Desire niet minder soepel, al heeft hij iets meer moeite met zware applicaties (die toch nauwelijks te krijgen zijn voor Android). Voor normaal smartphonegebruik -bellen, smsen, mailen, internetten, chatten, facebook e.d.- doet de Desire niet echt onder. Voor multimediagebruik wel (zeker met audioboeken!), mede daarom heb ik ook een iPhone.quote:Op zondag 12 september 2010 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik bedoelde de prijs toen hij net uitkwam. of is die niet gedaald. 450 is ook nog te doen, eigenlijk. Heeft iemand hier de desire echt in z'n handen vergeleken met een iPhone? Het is een doodgegooide vraag, maar ik zit te twijfelen of ik niet overstap naar de desire maar ben bang dat ik me dood ga zitten ergeren als hij niet zo soepel loopt...
Instellingen - beeld. Dan kan je hem alleen niet meer handmatig kantelen volgens mij.quote:Op zondag 12 september 2010 20:52 schreef Irving het volgende:
Hoe schakel je uit dat het scherm draait als je je Desire een beetje kantelt?Dat is een beetje hinderlijk aan het worden omdat het te snel gebeurt -.-
Je kunt 'm ook opladen mbv waterstofquote:Op maandag 13 september 2010 12:36 schreef Unknown18 het volgende:
Dat snap ik. Maar je kan zon ding ook thuis via USB/PC/NETstroom opladen. Dus dan is het alsnog handig als je een klein mobiel opladertje heb waarmee je toch weer 30/60min extra zou kunnen.
Je kan ook voor 6 euro een extra accutje kopen: http://www.buyincoins.com(...)g5-product-2181.htmlquote:Op maandag 13 september 2010 08:59 schreef Unknown18 het volgende:
Zelf zag ik bijv op MegaGadgets, Solar Power Pack .. of de SOLAR CHARGER SPODS ZONNE-OPLADER.
Maar ik weet niet zeker of die geschikt zijn voor de desire? (Zal geen links geven, weet niet of dat kan/mag hier, zoek op de site zelf). Dus iemand ervaring hiermee?
Thnx
Ik heb een tijdje de Gum Pro van Just Mobile gebruikt. Dat ding levert 4400 mAh, genoeg om je Desire 3x volledig mee op te laden. Kost wat, heb je ook wat.quote:Op maandag 13 september 2010 08:59 schreef Unknown18 het volgende:
Eey,
Ik heb ook een desire voor zon 2 maandjes nu gok ik. Bevalt goed
Heb alleen een vraagje, kan er bar weinig reviews of informatie over vinden dus ik ga het hier eens vragen.
Heeft iemand ervaring met een Pocket charger? Want ik zie ook wel eens dat er Solar chargers zijn. Klein dingetje waarmee je onderweg apparaten kan opladen. Dit lijkt me wel erg handig voor m'n Desire sinds de batterij natuurlijk snel kan gaan en als ik dan onderweg ben, erop kan blijven.
Het hoeft niet per se solar te zijn, als iemand een gewone "Mobile pocket charger" weet mag dat ook.
Zelf zag ik bijv op MegaGadgets, Solar Power Pack .. of de SOLAR CHARGER SPODS ZONNE-OPLADER.
Maar ik weet niet zeker of die geschikt zijn voor de desire? (Zal geen links geven, weet niet of dat kan/mag hier, zoek op de site zelf). Dus iemand ervaring hiermee?
Thnx
Kort komt het er gewoon op neer dat je je SMTP-server van je provider moet gebruiken. Maar dat is bij alle telefoons zo.quote:Op maandag 13 september 2010 17:45 schreef Ottaav het volgende:
Wat misschien ook handig is om hier te vermelden (weet niet of het ook voor andere Android toestellen geldt, maar denk het wel), zijn de instellingen van inkomende en uitgaande mail van andere mailservices dan hotmail/gmail etc. Heb zelf namelijk twee uur lopen kloten om mijn universiteitsmail werkend te krijgen.
Erg goedkoop, maar op een of andere manier ben ik een beetje huiverig voor "neppe" accu's voor je telefoon.quote:Op maandag 13 september 2010 17:06 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Je kan ook voor 6 euro een extra accutje kopen: http://www.buyincoins.com(...)g5-product-2181.html
Klopt.quote:Op maandag 13 september 2010 17:45 schreef Ottaav het volgende:
Wat misschien ook handig is om hier te vermelden (weet niet of het ook voor andere Android toestellen geldt, maar denk het wel), zijn de instellingen van inkomende en uitgaande mail van andere mailservices dan hotmail/gmail etc. Heb zelf namelijk twee uur lopen kloten om mijn universiteitsmail werkend te krijgen.
Voor Vodafone zijn de instellingen:
Inkomend:
Protocol: IMAP
E-mailadres: het_e-mailadres_dat_je_wilt@toevoegen.nl
Gebruikersnaam: gebruikersnaam dat bij het e-mailadres (bv je studentnummer)
Wachtwoord: wachtwoord dat bij dat e-mailadres hoort
IMAP-server: de inkomende imap server staat op de site van de instelling vermeld (b.v. imap.instelling.nl)
Beveiligingstype: SSL
Poort: 993 (voert de Desire vanzelf in)
Uitgaand:
Aanmelden vereist aanvinken
Gebruikersnaam: naam van je vodafone mail, zonder @vodafone.nl
(Hier zat de ellende bij mij, ik wist niet eens dat ik een vodafone mail account had. Je mail-adres kun je checken door in te loggen op My Vodafone, dan rechtsonder "naar mijn inbox" en even een mail naar je eigen (hotmail) account te sturen. De gebruikersnaam is dus niet je telefoonnummer!
Wachtwoord: het wachtwoord waarmee je inlogt op My Vodafone
SMTP-server: authsmtp.vodafone.nl
Beveiligingstype: geen
Serverpoort: 25 (voert de Desire vanzelf in)
Op deze manier werkt alles prima. Hoop dat er iemand mee geholpen is.
Dit soort dingen zitten nog in m'n geheugen.quote:Op maandag 13 september 2010 19:13 schreef Unknown18 het volgende:
Wat is het nadeel dan van zon nep accu voor je telefoon? 6 euro is inderdaad wel extreem goedkoop, maar als het zijn werk doet, prima toch?
Daar kwam ik inderdaad achter, ben nu iets minder leek dan dat ik vóór mijn zoektocht wasquote:Op maandag 13 september 2010 18:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kort komt het er gewoon op neer dat je je SMTP-server van je provider moet gebruiken. Maar dat is bij alle telefoons zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |