Gegevens vanuit je ene account naar je andere exporteren, op je computer lijkt me het makkelijkst. Daarna het andere account verwijderen. Dit kan volgens mij ook online als je beide accounts met elkaar deelt.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
In dat geval mag je me wel helpen met mijn HTC Desire-probleem (zie post 68).
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:08 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Je contacten synchroniseren doe je toch automatisch, aangezien het een Android telefoon is?
Alleen zijn kennelijk jouw contacten gekoppeld aan de account die je wilt verwijderen. Maar dat is dan als je eenmaal met je Google account gesynct hebt, een probleem dat je vanaf je pc kunt oplossen (gegevens uit ene account exporteren en in de andere importeren)
Dankjewel! Dus, gegevens vanuit mijn ene account naar m'n andere account exporteren? Klinkt leuk, maar hoe?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:12 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Gegevens vanuit je ene account naar je andere exporteren, op je computer lijkt me het makkelijkst. Daarna het andere account verwijderen. Dit kan volgens mij ook online als je beide accounts met elkaar deelt.
Ga naar www.google.nl/contacts Als je daar bent kies je voor exporteren. De rest zie je hieronder.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
[..]
Dankjewel! Dus, gegevens vanuit mijn ene account naar m'n andere account exporteren? Klinkt leuk, maar hoe?![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:21 schreef Renesite het volgende:
Morgen na het werk gaat-ie naar de dokter
Dankjewel! Ik heb ze geëxporteerd, maar daarna bedacht ik me dat ik ze net zo goed gewoon kan verwijderen (heb ze niet meer nodig). Nog steeds kan ik dat account niet verwijderen op mijn telefoon. Doe ik nog steeds iets fout? Sla ik een stap over?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:34 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ga naar www.google.nl/contacts Als je daar bent kies je voor exporteren. De rest zie je hieronder.
[ link | afbeelding ]
Het is goed bedoeld hoorquote:
Heb je instellingen> accounts en synchroniseren> google> account verwijderen gedaan?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik heb ze geëxporteerd, maar daarna bedacht ik me dat ik ze net zo goed gewoon kan verwijderen (heb ze niet meer nodig). Nog steeds kan ik dat account niet verwijderen op mijn telefoon. Doe ik nog steeds iets fout? Sla ik een stap over?
Ja en dan krijg ik weer dezelfde melding...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:56 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Heb je instellingen> accounts en synchroniseren> google> account verwijderen gedaan?
Beide accounts verwijderen en daarna uitzetten, aanzetten en weer de ene die je wilt installeren?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:59 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja en dan krijg ik weer dezelfde melding...
Maar ik kan dat ene account niet verwijderen, dan moet ik de standaardinstellingen van mijn telefoon herstellen. Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:04 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Beide accounts verwijderen en daarna uitzetten, aanzetten en weer de ene die je wilt installeren?
ik hoor het wel moet gaan pitten
Het account wat ik wil houden kan ik wel verwijderen, maar de andere niet. Kan het zijn dat het account gekoppeld is aan contacten? Of zou dat nu opgelost moeten zijn doordat ik via die link van jou alle contacten verwijderd heb?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef lekzzz het volgende:
Vreemd als ik dit doe: Beide accounts verwijderen en daarna uitzetten, aanzetten en weer de ene die je wilt installeren? Heb ik gewoon de mogelijkheid hem te verwijderen en weer opnieuw toe te voegen.
Je moet ze dan ook wel importeren in het account dat je wilt behouden. Daarna online even in het account dat je verwijderen wilt de contacten verwijderen. Daarna alles op je mobiel weer synchroniseren met uitzondering van het account wat je gaat verwijderen. Misschien dat hij hierna hem wel laat verwijderen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het account wat ik wil houden kan ik wel verwijderen, maar de andere niet. Kan het zijn dat het account gekoppeld is aan contacten? Of zou dat nu opgelost moeten zijn doordat ik via die link van jou alle contacten verwijderd heb?
En wat nou als ik de contacten niet wil importeren?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:22 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Je moet ze dan ook wel importeren in het account dat je wilt behouden. Daarna online even in het account dat je verwijderen wilt de contacten verwijderen. Daarna alles op je mobiel weer synchroniseren met uitzondering van het account wat je gaat verwijderen. Misschien dat hij hierna hem wel laat verwijderen.
kon er nog niet van slapen![]()
Dat weet ik niet, denk niet dat het noodzakelijk is. Weet niet of je contacten in je telefoon gekoppeld zijn aan een bepaald account. Althans of de telefoon het zo ziet.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
En wat nou als ik de contacten niet wil importeren?Is dat noodzakelijk?
Sorry dat ik je van je slaap hou. Dankjewel!
zeiksnolquote:Op woensdag 8 september 2010 20:22 schreef lekzzz het volgende:
Jammer dat het meer een spellen topic wordt en hoe goed iedereen ermee is dan een Desire topic
Wat een gedoe. Daarom wilde ik eigenlijk HTCSync gebruiken, zodat alles gesynchroniseerd is. Dan kan ik mijn telefoon terugzetten naar de standaardinstellingen en alleen het account toevoegen dat ik wel wil hebben. HTCSync lijkt alleen niet te werken.quote:Op donderdag 9 september 2010 07:16 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, denk niet dat het noodzakelijk is. Weet niet of je contacten in je telefoon gekoppeld zijn aan een bepaald account. Althans of de telefoon het zo ziet.
Dat werkte op m'n Diamond al aardig. Maar nu op de Desire is het helemaal super!quote:Op donderdag 9 september 2010 09:46 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik wil bij deze ook even vermelden hoe ONWIJS RELAXED ik het vind dat gewoon alle drie de calendars van google die ik gebruik supernetjes gesynct worden met mijn telefoon
huldeheb nog nooit zo relaxed met kalenders gewerkt. Aanpassen in outlook > hoppa! zit ook al in calendar > en ook meteen in mijn telefoon
Hulde!
ik snap er niks van leg mij eens uit hoe je met kalenders werktquote:Op donderdag 9 september 2010 09:46 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik wil bij deze ook even vermelden hoe ONWIJS RELAXED ik het vind dat gewoon alle drie de calendars van google die ik gebruik supernetjes gesynct worden met mijn telefoon
huldeheb nog nooit zo relaxed met kalenders gewerkt. Aanpassen in outlook > hoppa! zit ook al in calendar > en ook meteen in mijn telefoon
Hulde!
Jup.net erop gepleurdquote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef automatic_ het volgende:
Iemand de nieuwe update al binnen?
U ook een fijne dag meneer.quote:
Gewoon nooit (meer) T-mobile nemen, die stoppen altijd veranderingen in de firmwares en doen er ook langer over het uitbrengen.quote:
Zojuist geïnstalleerd.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef automatic_ het volgende:
Iemand de nieuwe update al binnen?
androidworld.nl/42572/nieuwe-update-voor-desire-rolt-uit/
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:01 schreef MuRKie het volgende:
ik durf hem niet te installeren.. Vorige keer toen ik 2.2 ging installeren liep mijn hele Desire in de soep en moet ik hem helemaal opnieuw flashen..
Need for Speed is er ook gewoon voor Androidquote:Op donderdag 9 september 2010 15:55 schreef Gkhn het volgende:
Nog even een vraag over de apps.
Ik heb vandaag even Street Fighter en Need For Speed gespeeld op de iPhone van een vriend.
Zijn er ook zulke spellen voor een Android toestel?
Dan bedoel ik dus van die officiele spellen.
Heb jij je Desire ook ge-unbrand dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nergens last van ben nu bezig met de nieuwe update
*afkloppen * voor het mis gaat![]()
hoezo unbrand? gewoon naar software zoeken updates klikken en installerenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:16 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Heb jij je Desire ook ge-unbrand dan?
Ik heb eigenlijk nergens uitsluitsel kunnen vinden dat wanneer je je Desire unbrand met de originele HTC Rom of hij dan echt als origineel is.. Of dat je met updates weer je Goldcard moet gebruiken enzo.. Als ik dat nou eens zeker kon weten dan kon ik met een gerust hart updaten.. Waren namelijk meerdere mensen (ook met originele HTC rom) die met de 2.2 OTA update hun Desire in de soep hadden gedraaid. proces "system" die constant vastloopt.. Dat wil ik met deze update niet weer want dan ben ik alles kwijt
Je snapt me niet.. Mijn Desire was Vodafone branded.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoezo unbrand? gewoon naar software zoeken updates klikken en installeren![]()
niks moeilijks aan denk nog een paar updates moet doen want ik zit nog niet op 2.2?
Draadloos internet + abbonement niks met goldcards.![]()
Android versie
2.2
Kernel versie
2.6.32.15-g6a358a9
htc-kernel@and18-2 #1
softwarenummer
2.10.405.2
klopt het?
oooh ik heb nergens last van ook vodafone. gewoon updaten en niks aan de handquote:Op donderdag 9 september 2010 16:24 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Je snapt me niet.. Mijn Desire was Vodafone branded.
Deze heb ik nu unbranded gemaakt..
Maar ik moest voor de 2.2 update eerst mijn GoldCard weer in mijn Desire doen anders loopt hij in de soep.
Ik lees net hier dat dat voor elke update zo is.. Dus ik ga hem thuis pas updaten met mijn SIM-kaart eruit en GoldCard erin..
Zit er toch nog een nadeel aan debranden
Heb jij Vodafone ook debranded?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
oooh ik heb nergens last van ook vodafone. gewoon updaten en niks aan de hand.
blijkbaarquote:
snap niet waarom jij nou die goldcard gebruikt? ik heb htc 2.2 original rom op mijn desire staan zonder gold card oid..quote:Op donderdag 9 september 2010 16:24 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Je snapt me niet.. Mijn Desire was Vodafone branded.
Deze heb ik nu unbranded gemaakt..
Maar ik moest voor de 2.2 update eerst mijn GoldCard weer in mijn Desire doen anders loopt hij in de soep.
Ik lees net hier dat dat voor elke update zo is.. Dus ik ga hem thuis pas updaten met mijn SIM-kaart eruit en GoldCard erin..
Zit er toch nog een nadeel aan debranden
Ja, is niets vreemds aan.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Net m'n Desire binnen en ben nu al bang dat er iets mis is.
Hoort de onderkant/achterkant van de telefoon na het opladen lang warm te blijven?
Niet de enige. Ik kreeg het toestel vanmiddag binnen en toen bleek er een deukje in het toestel te zitten aan de linkerzijde. Morgen maar terugsturenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Net m'n Desire binnen en ben nu al bang dat er iets mis is.
Kan best, de batterij is pas op volledige capaciteit na een aantal oplaadbeurten. Verder kun je eens op Google zoeken naar HTC Desire battery calibration, dat schijnt ook te helpen (doe dat wel pas over een week of 2).quote:Op donderdag 9 september 2010 21:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
De batterij gaat wel erg snel leeg zeg.
Had 'em zoals aangegeven 3 uur opgeladen en lampje was groen om half 7 en hij is nu alweer op 51%.
Ik heb zelf een programma genaamd RingTone gedownload via de Market. Hier kun je zoeken naar ringtones en deze instellen als bel-/smstoon.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
Wordt ene beetje tureluurs van de standaard ringtone(s) die aanwezig zijn op de desire.
Heeft een van jullie sites waar ik nieuwe ringtones kan downloaden? En hoe moet ik ze op de desire plaatsen?
Ik zou toch even een taskkillertje installeren, al is het maar om te zien wat er voor energieslurpends draait. Kun je die om zeep helpen en uiteraard de taskkiller zelf ook.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
De batterij gaat wel erg snel leeg zeg.
Had 'em zoals aangegeven 3 uur opgeladen en lampje was groen om half 7 en hij is nu alweer op 51%.
Kijk even bij instellingen - accounts en synchronisatie en kijk of daar het weer ook tussen staat.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ok en dan meteen nog een vraagje: als ik het weer wil zien geeft hij aan "geen weergegevens beschikbaar" en als ik het vernieuw is hij 4 min bezig en vindt uiteindelijk nog niks?
ik heb die original rom over de vodafone rom gezet, en dat moest met een goldcard..quote:Op donderdag 9 september 2010 19:26 schreef resque het volgende:
[..]
snap niet waarom jij nou die goldcard gebruikt? ik heb htc 2.2 original rom op mijn desire staan zonder gold card oid..
Here's what I summed up from all the advices:quote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Kan best, de batterij is pas op volledige capaciteit na een aantal oplaadbeurten. Verder kun je eens op Google zoeken naar HTC Desire battery calibration, dat schijnt ook te helpen (doe dat wel pas over een week of 2).
[..]
Ik heb zelf een programma genaamd RingTone gedownload via de Market. Hier kun je zoeken naar ringtones en deze instellen als bel-/smstoon.
Mijn batterij ging in het begin net geen dag mee en nu inmiddels volgens mij wel net een dag..quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:48 schreef Blinker het volgende:
[..]
Here's what I summed up from all the advices:
1.) Let the battery drain out till the device turns off or there is just 4-5% left indicated
2.) Take out the battery+sim+MicroSD card and wait 30 seconds to 2 minutes
3.) Place it back
4.) Turn on the phone
5.) Plug it in the AC charger
6.) Charge it overnight, once 100% let it charge for 2-3 hours minimum, 8 hours recommended, 12 or more hours for best
7.) Plug out the charger
8.) Turn off the phone
9.) Wait few seconds
10.) Put the plug back
11.) If it's charging let it charge until green light+2 minutes. If it's green let it be charged so for extra 2-3 hours
12.) If you have ROOT go to recovery and wipe battery stats.
13.) Reboot
14.) If you had green light turn off and take out battery for 30 seconds - 2 minutes, and wipe stats again. Then charge till 100% again when turned on, and charge till 100% again turned off, then just reboot.
14a.) If you've successfully charged it to 100% and wiped battery stats, try to charge 100% again turned on and again turned off. Just in case. If it's okay continue using the device.
15.) Download Battery Doctor/overcharged and check if the voltage is more then 4150mv. 4197mv is the best = successful. 4150mv-4197mv = quite successful and <4150mv unsuccessful.
Mijne gaat toch eigenlijk wel twee dagen mee met gemiddeld gebruik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:31 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Mijn batterij ging in het begin net geen dag mee en nu inmiddels volgens mij wel net een dag..
Als dat niet zo blijkt te zijn of als het niet genoeg is naar mijn wens ga ik je stappenplan maar eens proberen..
Maar zolang hij het maar een dag uithoudt met gemiddeld tot behoorlijk gebruik dan vind ik het goed..
Hang hem toch elke nacht aan de lader..
hmm vreemdquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:01 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Mijne gaat toch eigenlijk wel twee dagen mee met gemiddeld gebruik.
Held!quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:28 schreef Blinker het volgende:
Voor de mensen die RTL Gemist willen kijken moet je het volgende doen.
- Xscope lite installeren (via de market)
- Settings gaan en als agen iPad instellen
- Ga naar http://rtl.nl/service/gemist/device/ipad
Presto!
Excuses, als het al langs is gekomen
http://www.xgadget.nl/de-(...)art-dc.html?vmcchk=1quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:12 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb voor m'n verjaardag ook een autolader gevraagd voor m'n Desire.. Hoop dat die ook genoeg stroom levert om niet leeg te lopen met navigatie
Ja maar hij is al besteld enzo.. Ze wachten alleen nog tot hij geleverd is..quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.xgadget.nl/de-(...)art-dc.html?vmcchk=1
Geen dank
jeuj \o/quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:00 schreef Holy_Goat het volgende:
***tromgeroffel***
Angry birds beta op mn desire heeft nu 15x 3 sterren !
Is dat met 3G continu aan? Dat red ik echt never.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:01 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Mijne gaat toch eigenlijk wel twee dagen mee met gemiddeld gebruik.
Stel datum/tijd in?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:43 schreef toenie het volgende:
Heb sinds vandaag ook een HTC Desire. Opgeladen en een aantal uur later opgestart.
Nu alles ingesteld is, krijg ik een vreemde melding in de linker bovenhoek met een plaatje van de SIM kaart en een uitroepteken. Mijn oude prepaid-kaart is vanmorgen gemigreerd naar abonnement (Hi), daar kreeg ik op mijn oude telefoon nog berichten van. De simkaart heb ik hieruit gehaald en in de Desire gestopt. Ik vraag mij af wat die melding inhoudt, heeft iemand een idee?
Die melding van de tijd krijg je soms ook als je je telefoon uit en aanzet. Als je tijd gewoon goed staat, dan kan je gewoon die melding wissen en zijn er geen problemenquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:12 schreef toenie het volgende:
Staat goed. Maar kreeg net bij het opstarten de melding dat mijn simkaart vol is. Apart dat mijn vorige mobiel daar weer niets over zei.
Edit: Opgelost door mijn simkaart te legen in mijn oude Samsung. Oproepen en berichten.
In de map DCIM.quote:Op zondag 12 september 2010 09:12 schreef LostFormat het volgende:
Waar kan ik mijn foto's terugvinden als ik m'n desire op m'n pc aansluit?
Dat van die youtube video's 'video kan niet worden afgespeeld' had ik donderdag continue via 3g in de trein. Heel soms kan hij de video afspelen maar stopte het halverwege. Denk je lekker ff wat youtube te kunnen kijken....quote:Op zondag 12 september 2010 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
Hebben jullie ook vaak dat 's ochtends de telefoon blijkt te zijn overgeschakeld van wifi naar 3g? Dan moet je weer eerst de wifi handmatig 'uit' en aan zetten...
Oh, en bijna dagelijks een spontane reboot, terwijl het ding op tafel ligt ofzo, waarna ik dus weer de sim-pincode moet invoeren.
Plus nog 't continue geneuzel met 'video kan niet worden afgespeeld' in youtube-filmpjes, en de vrijwel onmogelijkheid om vooruit te spoelen in filmpjes...
Van mij had dat Froyo eigenlijk niet zo gehoeven.
Heb alleen last van dat youtube probleem als ik het via de widget wil afspelen. Als ik gewoon de site benader is er niets aan de hand.quote:Op zondag 12 september 2010 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
Hebben jullie ook vaak dat 's ochtends de telefoon blijkt te zijn overgeschakeld van wifi naar 3g? Dan moet je weer eerst de wifi handmatig 'uit' en aan zetten...
Oh, en bijna dagelijks een spontane reboot, terwijl het ding op tafel ligt ofzo, waarna ik dus weer de sim-pincode moet invoeren.
Plus nog 't continue geneuzel met 'video kan niet worden afgespeeld' in youtube-filmpjes, en de vrijwel onmogelijkheid om vooruit te spoelen in filmpjes...
Heb ik trouwens nergens last vanquote:Op zondag 12 september 2010 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
Wat dacht je ervan om gewoon de vensters te sluiten in je browserquote:Op zondag 12 september 2010 12:33 schreef Tazmaniac het volgende:
ik heb wel vaker de melding "kan pagina niet openen, maximaal aantal vensters zijn geopend"
moet ik weer heul die task killer gebruiken en dan opnieuw naar site gaan.. is hier geen handigere optie voor?
Nouja je zou bijvoorbeeld een venster kunnen sluiten misschienquote:Op zondag 12 september 2010 12:33 schreef Tazmaniac het volgende:
ik heb wel vaker de melding "kan pagina niet openen, maximaal aantal vensters zijn geopend"
moet ik weer heul die task killer gebruiken en dan opnieuw naar site gaan.. is hier geen handigere optie voor?
Raar. 'k Heb het zowel met 3g als met wifi. Zowel in mobiele browsers (m.youtube.com start dan een fullscreen mediaplayer op) als in de officiële youtube app. Het gebeurt volgens mij alleen niet als ik de desktop versie van youtube pak, en dan fullscreen maak. Maar in dat geval zijn de controls nauwelijks te bedienen.quote:Op zondag 12 september 2010 12:28 schreef Dennis101 het volgende:
Heb alleen last van dat youtube probleem als ik het via de widget wil afspelen. Als ik gewoon de site benader is er niets aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |