Daar heb ik er 8 voor...quote:Op maandag 6 september 2010 19:10 schreef Gkhn het volgende:
Originele Screen Protector voor de HTC Desire
Tevens tvp![]()
Dan denk ik dat er iets mis met of je oordopjes of je oren. Verder moet je inderdaad die bovenste knop gebruiken, wellicht dat er apps zijn die je ook een andere knop laat gebruiken, maar ik ken die niet.quote:Op maandag 6 september 2010 19:16 schreef MaatjeTho het volgende:
Ik ben vanaf vrijdag overgestapt van de Hero naar de Desire, ik sta echt versteld van hoe snel en soepel deze is tegenover m'n Hero op 2.2
Echter wel twee dingetjes; is het mogelijk om de telefoon met een andere knop te unlocken dan met die boven?
En het viel me vandaag op tijdens het luisteren van muziek dat het maximale volume van de Desire een stuk lager ligt dan die van de Hero, als ik hem op vol volume zet gaat hij nog niet bijzonder hard
Hahaquote:Op maandag 6 september 2010 19:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Heel dat tabblad gemist, zat me vorige keer ook al rot te zoeken
Weet je hoeveel e-reader apps er te krijgen zijn?quote:Op maandag 6 september 2010 17:34 schreef DaFrenk het volgende:
En vergeet de E-Book reader functie niet![]()
Maar verder is het wel een verdomd leuk lijstje specs hoor![]()
Welke gebruik je en zijn het NL boeken?quote:Op maandag 6 september 2010 20:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Weet je hoeveel e-reader apps er te krijgen zijn?
Ik heb al twee e-books op m'n Desire gelezen.
Besteldquote:Op maandag 6 september 2010 19:10 schreef Gkhn het volgende:
Originele Screen Protector voor de HTC Desire
Tevens tvp![]()
En dan heb je alles 3 sterren?quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:09 schreef resque het volgende:
klopt, maar je hebt em zo uitgespeeld.... wachten tot de volledige versie uit is?zijn toch maar 15 levels ofzo nu?
branded toestel waarschijnlijk. T-mobile bijvoorbeeld had hem afgekeurd (reden is mij niet bekend)quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:35 schreef sk888er het volgende:
Heb ondertussen al 3 weken mn desire en heb nog steeds de 2.2 update niet gekregen.... Ook als ik deze handmatig selecteer krijg ik deze niet.....
Ik heb hem van Telfort, en ik wil heel graag die 2.2 hebben namelijk zodat ik een hotspot kan maken voor mn laptop (ik heb nog wel daadwerkelijk unlimited internetquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
branded toestel waarschijnlijk. T-mobile bijvoorbeeld had hem afgekeurd (reden is mij niet bekend)
Ik vroeg jou toch over oa de hoeveelheid homepages van launcher pro. Heb je daar antwoord op gegeven?quote:Op maandag 6 september 2010 20:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Weet je hoeveel e-reader apps er te krijgen zijn?
Ik heb al twee e-books op m'n Desire gelezen.
Heel fijn! dankjewel, nu lekker gratis VI terugkijken:)quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:28 schreef Blinker het volgende:
Voor de mensen die RTL Gemist willen kijken moet je het volgende doen.
- Xscope lite installeren (via de market)
- Settings gaan en als agen iPad instellen
- Ga naar http://rtl.nl/service/gemist/device/ipad
Presto!
Excuses, als het al langs is gekomen
Goede tip, werkt perfect! Thanksquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:28 schreef Blinker het volgende:
Voor de mensen die RTL Gemist willen kijken moet je het volgende doen.
- Xscope lite installeren (via de market)
- Settings gaan en als agen iPad instellen
- Ga naar http://rtl.nl/service/gemist/device/ipad
Presto!
Excuses, als het al langs is gekomen
En ik had nog zo spijt van niet Vodafone gekozen te hebben, bwehehe de hehehe...quote:Op maandag 6 september 2010 18:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En ik hoor ze 2 topics geleden nog allemaal juichen over Vodafone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |