Dat werkte op m'n Diamond al aardig. Maar nu op de Desire is het helemaal super!quote:Op donderdag 9 september 2010 09:46 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik wil bij deze ook even vermelden hoe ONWIJS RELAXED ik het vind dat gewoon alle drie de calendars van google die ik gebruik supernetjes gesynct worden met mijn telefoon
huldeheb nog nooit zo relaxed met kalenders gewerkt. Aanpassen in outlook > hoppa! zit ook al in calendar > en ook meteen in mijn telefoon
Hulde!
ik snap er niks van leg mij eens uit hoe je met kalenders werktquote:Op donderdag 9 september 2010 09:46 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik wil bij deze ook even vermelden hoe ONWIJS RELAXED ik het vind dat gewoon alle drie de calendars van google die ik gebruik supernetjes gesynct worden met mijn telefoon
huldeheb nog nooit zo relaxed met kalenders gewerkt. Aanpassen in outlook > hoppa! zit ook al in calendar > en ook meteen in mijn telefoon
Hulde!
Jup.net erop gepleurdquote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef automatic_ het volgende:
Iemand de nieuwe update al binnen?
U ook een fijne dag meneer.quote:
Gewoon nooit (meer) T-mobile nemen, die stoppen altijd veranderingen in de firmwares en doen er ook langer over het uitbrengen.quote:
Zojuist geïnstalleerd.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef automatic_ het volgende:
Iemand de nieuwe update al binnen?
androidworld.nl/42572/nieuwe-update-voor-desire-rolt-uit/
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:01 schreef MuRKie het volgende:
ik durf hem niet te installeren.. Vorige keer toen ik 2.2 ging installeren liep mijn hele Desire in de soep en moet ik hem helemaal opnieuw flashen..
Need for Speed is er ook gewoon voor Androidquote:Op donderdag 9 september 2010 15:55 schreef Gkhn het volgende:
Nog even een vraag over de apps.
Ik heb vandaag even Street Fighter en Need For Speed gespeeld op de iPhone van een vriend.
Zijn er ook zulke spellen voor een Android toestel?
Dan bedoel ik dus van die officiele spellen.
Heb jij je Desire ook ge-unbrand dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nergens last van ben nu bezig met de nieuwe update
*afkloppen * voor het mis gaat![]()
hoezo unbrand? gewoon naar software zoeken updates klikken en installerenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:16 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Heb jij je Desire ook ge-unbrand dan?
Ik heb eigenlijk nergens uitsluitsel kunnen vinden dat wanneer je je Desire unbrand met de originele HTC Rom of hij dan echt als origineel is.. Of dat je met updates weer je Goldcard moet gebruiken enzo.. Als ik dat nou eens zeker kon weten dan kon ik met een gerust hart updaten.. Waren namelijk meerdere mensen (ook met originele HTC rom) die met de 2.2 OTA update hun Desire in de soep hadden gedraaid. proces "system" die constant vastloopt.. Dat wil ik met deze update niet weer want dan ben ik alles kwijt
Je snapt me niet.. Mijn Desire was Vodafone branded.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoezo unbrand? gewoon naar software zoeken updates klikken en installeren![]()
niks moeilijks aan denk nog een paar updates moet doen want ik zit nog niet op 2.2?
Draadloos internet + abbonement niks met goldcards.![]()
Android versie
2.2
Kernel versie
2.6.32.15-g6a358a9
htc-kernel@and18-2 #1
softwarenummer
2.10.405.2
klopt het?
oooh ik heb nergens last van ook vodafone. gewoon updaten en niks aan de handquote:Op donderdag 9 september 2010 16:24 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Je snapt me niet.. Mijn Desire was Vodafone branded.
Deze heb ik nu unbranded gemaakt..
Maar ik moest voor de 2.2 update eerst mijn GoldCard weer in mijn Desire doen anders loopt hij in de soep.
Ik lees net hier dat dat voor elke update zo is.. Dus ik ga hem thuis pas updaten met mijn SIM-kaart eruit en GoldCard erin..
Zit er toch nog een nadeel aan debranden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |