Aldiko en ja, zijn Nederlandse boeken. Dan Brown nu gelezen, werkt prima!quote:Op maandag 6 september 2010 20:52 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Welke gebruik je en zijn het NL boeken?
Klopt, in het Android topic, niet het HTC topicquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vroeg jou toch over oa de hoeveelheid homepages van launcher pro. Heb je daar antwoord op gegeven?Dan lees ik ff terug of kan je alsnog antwoord geven
Gewoon netjes kopenquote:Op woensdag 8 september 2010 00:48 schreef Konev het volgende:
Mag ik vragen hoe je aan die boeken komt? Kan het namelijk even niet zo een twee drie vinden in de market.
(en die zijn betaald neem ik aan?)
Je kunt toch gewoon elke willekeurige PDF, ePub, en wat er nog meer voor extensies voor ebooks worden gebruikt, lezen op je telefoon?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:48 schreef Konev het volgende:
Mag ik vragen hoe je aan die boeken komt? Kan het namelijk even niet zo een twee drie vinden in de market.
(en die zijn betaald neem ik aan?)
Kloptquote:Op woensdag 8 september 2010 07:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon elke willekeurige PDF, ePub, en wat er nog meer voor extensies voor ebooks worden gebruikt, lezen op je telefoon?
Kon hem al niet terugvinden...quote:Op woensdag 8 september 2010 00:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Aldiko en ja, zijn Nederlandse boeken. Dan Brown nu gelezen, werkt prima!
[..]
Klopt, in het Android topic, niet het HTC topic
Ook al op gereageerd: Android #22 Met Whatsapp problemen en Angrybird beta release!
me too. Sommigen zijn echt lastig.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:00 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik 6 op drie sterren en rest op 2. Bijna niet te doen sommigen
ik heb 117330 op lvl 14quote:Op woensdag 8 september 2010 13:19 schreef Holy_Goat het volgende:
Yay! Finished level 14 met 3sterren! 115420 punten, en maar 1 gele vogel gebruikt!
op precies de goeie plek raggenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:15 schreef Hard_Feesten het volgende:
Hoe doen jullie dat in godsnaam met 1 vogel?
Onder? Boven? Midden? Kan je me een beetje in de richting helpen?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:07 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
op precies de goeie plek raggen
Boeiend, als je wat te melden hebt over de telefoon kan je het hier nog steeds plaatsen hoor.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:22 schreef lekzzz het volgende:
Jammer dat het meer een spellen topic wordt en hoe goed iedereen ermee is dan een Desire topic
In dat geval mag je me wel helpen met mijn HTC Desire-probleem (zie post 68)quote:Op woensdag 8 september 2010 20:22 schreef lekzzz het volgende:
Jammer dat het meer een spellen topic wordt en hoe goed iedereen ermee is dan een Desire topic
Je contacten synchroniseren doe je toch automatisch, aangezien het een Android telefoon is?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:57 schreef Rituals het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik weet vrij weinig van telefoons/computers, dus ik hoop dat ik geen rare dingen zeg.
Ik heb twee gmail-accounts op mijn telefoon. Ik wil er één verwijderen, maar dat schijnt alleen te kunnen door de standaardinstellingen van de telefoon te herstellen, omdat het account vereist is voor bepaalde toepassingen. Daarvoor leek het mij handig om mijn contacten/bestanden te synchroniseren. Ik heb HTCSync geïnstalleerd, maar het lijkt niet helemaal te werken. Als ik die optie kies op mijn telefoon geeft hij aan dat hij HTCSync niet kan vinden op de pc.
Wat doe ik verkeerd?Of is er misschien een andere manier om het op te lossen?
Gegevens vanuit je ene account naar je andere exporteren, op je computer lijkt me het makkelijkst. Daarna het andere account verwijderen. Dit kan volgens mij ook online als je beide accounts met elkaar deelt.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
In dat geval mag je me wel helpen met mijn HTC Desire-probleem (zie post 68).
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:08 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Je contacten synchroniseren doe je toch automatisch, aangezien het een Android telefoon is?
Alleen zijn kennelijk jouw contacten gekoppeld aan de account die je wilt verwijderen. Maar dat is dan als je eenmaal met je Google account gesynct hebt, een probleem dat je vanaf je pc kunt oplossen (gegevens uit ene account exporteren en in de andere importeren)
Dankjewel! Dus, gegevens vanuit mijn ene account naar m'n andere account exporteren? Klinkt leuk, maar hoe?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:12 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Gegevens vanuit je ene account naar je andere exporteren, op je computer lijkt me het makkelijkst. Daarna het andere account verwijderen. Dit kan volgens mij ook online als je beide accounts met elkaar deelt.
Ga naar www.google.nl/contacts Als je daar bent kies je voor exporteren. De rest zie je hieronder.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
[..]
Dankjewel! Dus, gegevens vanuit mijn ene account naar m'n andere account exporteren? Klinkt leuk, maar hoe?![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:21 schreef Renesite het volgende:
Morgen na het werk gaat-ie naar de dokter
Dankjewel! Ik heb ze geëxporteerd, maar daarna bedacht ik me dat ik ze net zo goed gewoon kan verwijderen (heb ze niet meer nodig). Nog steeds kan ik dat account niet verwijderen op mijn telefoon. Doe ik nog steeds iets fout? Sla ik een stap over?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:34 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ga naar www.google.nl/contacts Als je daar bent kies je voor exporteren. De rest zie je hieronder.
[ link | afbeelding ]
Het is goed bedoeld hoorquote:
Heb je instellingen> accounts en synchroniseren> google> account verwijderen gedaan?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik heb ze geëxporteerd, maar daarna bedacht ik me dat ik ze net zo goed gewoon kan verwijderen (heb ze niet meer nodig). Nog steeds kan ik dat account niet verwijderen op mijn telefoon. Doe ik nog steeds iets fout? Sla ik een stap over?
Ja en dan krijg ik weer dezelfde melding...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:56 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Heb je instellingen> accounts en synchroniseren> google> account verwijderen gedaan?
Beide accounts verwijderen en daarna uitzetten, aanzetten en weer de ene die je wilt installeren?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:59 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja en dan krijg ik weer dezelfde melding...
Maar ik kan dat ene account niet verwijderen, dan moet ik de standaardinstellingen van mijn telefoon herstellen. Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:04 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Beide accounts verwijderen en daarna uitzetten, aanzetten en weer de ene die je wilt installeren?
ik hoor het wel moet gaan pitten
Het account wat ik wil houden kan ik wel verwijderen, maar de andere niet. Kan het zijn dat het account gekoppeld is aan contacten? Of zou dat nu opgelost moeten zijn doordat ik via die link van jou alle contacten verwijderd heb?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef lekzzz het volgende:
Vreemd als ik dit doe: Beide accounts verwijderen en daarna uitzetten, aanzetten en weer de ene die je wilt installeren? Heb ik gewoon de mogelijkheid hem te verwijderen en weer opnieuw toe te voegen.
Je moet ze dan ook wel importeren in het account dat je wilt behouden. Daarna online even in het account dat je verwijderen wilt de contacten verwijderen. Daarna alles op je mobiel weer synchroniseren met uitzondering van het account wat je gaat verwijderen. Misschien dat hij hierna hem wel laat verwijderen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het account wat ik wil houden kan ik wel verwijderen, maar de andere niet. Kan het zijn dat het account gekoppeld is aan contacten? Of zou dat nu opgelost moeten zijn doordat ik via die link van jou alle contacten verwijderd heb?
En wat nou als ik de contacten niet wil importeren?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:22 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Je moet ze dan ook wel importeren in het account dat je wilt behouden. Daarna online even in het account dat je verwijderen wilt de contacten verwijderen. Daarna alles op je mobiel weer synchroniseren met uitzondering van het account wat je gaat verwijderen. Misschien dat hij hierna hem wel laat verwijderen.
kon er nog niet van slapen![]()
Dat weet ik niet, denk niet dat het noodzakelijk is. Weet niet of je contacten in je telefoon gekoppeld zijn aan een bepaald account. Althans of de telefoon het zo ziet.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
En wat nou als ik de contacten niet wil importeren?Is dat noodzakelijk?
Sorry dat ik je van je slaap hou. Dankjewel!
zeiksnolquote:Op woensdag 8 september 2010 20:22 schreef lekzzz het volgende:
Wat een gedoe. Daarom wilde ik eigenlijk HTCSync gebruiken, zodat alles gesynchroniseerd is. Dan kan ik mijn telefoon terugzetten naar de standaardinstellingen en alleen het account toevoegen dat ik wel wil hebben. HTCSync lijkt alleen niet te werken.quote:Op donderdag 9 september 2010 07:16 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, denk niet dat het noodzakelijk is. Weet niet of je contacten in je telefoon gekoppeld zijn aan een bepaald account. Althans of de telefoon het zo ziet.
Dat werkte op m'n Diamond al aardig. Maar nu op de Desire is het helemaal super!quote:Op donderdag 9 september 2010 09:46 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik wil bij deze ook even vermelden hoe ONWIJS RELAXED ik het vind dat gewoon alle drie de calendars van google die ik gebruik supernetjes gesynct worden met mijn telefoon
huldeheb nog nooit zo relaxed met kalenders gewerkt. Aanpassen in outlook > hoppa! zit ook al in calendar > en ook meteen in mijn telefoon
Hulde!
ik snap er niks van leg mij eens uit hoe je met kalenders werktquote:Op donderdag 9 september 2010 09:46 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik wil bij deze ook even vermelden hoe ONWIJS RELAXED ik het vind dat gewoon alle drie de calendars van google die ik gebruik supernetjes gesynct worden met mijn telefoon
huldeheb nog nooit zo relaxed met kalenders gewerkt. Aanpassen in outlook > hoppa! zit ook al in calendar > en ook meteen in mijn telefoon
Hulde!
Jup.net erop gepleurdquote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef automatic_ het volgende:
Iemand de nieuwe update al binnen?
U ook een fijne dag meneer.quote:
Gewoon nooit (meer) T-mobile nemen, die stoppen altijd veranderingen in de firmwares en doen er ook langer over het uitbrengen.quote:
Zojuist geïnstalleerd.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef automatic_ het volgende:
Iemand de nieuwe update al binnen?
androidworld.nl/42572/nieuwe-update-voor-desire-rolt-uit/
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:01 schreef MuRKie het volgende:
ik durf hem niet te installeren.. Vorige keer toen ik 2.2 ging installeren liep mijn hele Desire in de soep en moet ik hem helemaal opnieuw flashen..
Need for Speed is er ook gewoon voor Androidquote:Op donderdag 9 september 2010 15:55 schreef Gkhn het volgende:
Nog even een vraag over de apps.
Ik heb vandaag even Street Fighter en Need For Speed gespeeld op de iPhone van een vriend.
Zijn er ook zulke spellen voor een Android toestel?
Dan bedoel ik dus van die officiele spellen.
Heb jij je Desire ook ge-unbrand dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nergens last van ben nu bezig met de nieuwe update
*afkloppen * voor het mis gaat![]()
hoezo unbrand? gewoon naar software zoeken updates klikken en installerenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:16 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Heb jij je Desire ook ge-unbrand dan?
Ik heb eigenlijk nergens uitsluitsel kunnen vinden dat wanneer je je Desire unbrand met de originele HTC Rom of hij dan echt als origineel is.. Of dat je met updates weer je Goldcard moet gebruiken enzo.. Als ik dat nou eens zeker kon weten dan kon ik met een gerust hart updaten.. Waren namelijk meerdere mensen (ook met originele HTC rom) die met de 2.2 OTA update hun Desire in de soep hadden gedraaid. proces "system" die constant vastloopt.. Dat wil ik met deze update niet weer want dan ben ik alles kwijt
Je snapt me niet.. Mijn Desire was Vodafone branded.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoezo unbrand? gewoon naar software zoeken updates klikken en installeren![]()
niks moeilijks aan denk nog een paar updates moet doen want ik zit nog niet op 2.2?
Draadloos internet + abbonement niks met goldcards.![]()
Android versie
2.2
Kernel versie
2.6.32.15-g6a358a9
htc-kernel@and18-2 #1
softwarenummer
2.10.405.2
klopt het?
oooh ik heb nergens last van ook vodafone. gewoon updaten en niks aan de handquote:Op donderdag 9 september 2010 16:24 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Je snapt me niet.. Mijn Desire was Vodafone branded.
Deze heb ik nu unbranded gemaakt..
Maar ik moest voor de 2.2 update eerst mijn GoldCard weer in mijn Desire doen anders loopt hij in de soep.
Ik lees net hier dat dat voor elke update zo is.. Dus ik ga hem thuis pas updaten met mijn SIM-kaart eruit en GoldCard erin..
Zit er toch nog een nadeel aan debranden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |