Aldiko en ja, zijn Nederlandse boeken. Dan Brown nu gelezen, werkt prima!quote:Op maandag 6 september 2010 20:52 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Welke gebruik je en zijn het NL boeken?
Klopt, in het Android topic, niet het HTC topicquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vroeg jou toch over oa de hoeveelheid homepages van launcher pro. Heb je daar antwoord op gegeven?Dan lees ik ff terug of kan je alsnog antwoord geven
Gewoon netjes kopenquote:Op woensdag 8 september 2010 00:48 schreef Konev het volgende:
Mag ik vragen hoe je aan die boeken komt? Kan het namelijk even niet zo een twee drie vinden in de market.
(en die zijn betaald neem ik aan?)
Je kunt toch gewoon elke willekeurige PDF, ePub, en wat er nog meer voor extensies voor ebooks worden gebruikt, lezen op je telefoon?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:48 schreef Konev het volgende:
Mag ik vragen hoe je aan die boeken komt? Kan het namelijk even niet zo een twee drie vinden in de market.
(en die zijn betaald neem ik aan?)
Kloptquote:Op woensdag 8 september 2010 07:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon elke willekeurige PDF, ePub, en wat er nog meer voor extensies voor ebooks worden gebruikt, lezen op je telefoon?
Kon hem al niet terugvinden...quote:Op woensdag 8 september 2010 00:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Aldiko en ja, zijn Nederlandse boeken. Dan Brown nu gelezen, werkt prima!
[..]
Klopt, in het Android topic, niet het HTC topic
Ook al op gereageerd: Android #22 Met Whatsapp problemen en Angrybird beta release!
me too. Sommigen zijn echt lastig.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:00 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik 6 op drie sterren en rest op 2. Bijna niet te doen sommigen
ik heb 117330 op lvl 14quote:Op woensdag 8 september 2010 13:19 schreef Holy_Goat het volgende:
Yay! Finished level 14 met 3sterren! 115420 punten, en maar 1 gele vogel gebruikt!
op precies de goeie plek raggenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:15 schreef Hard_Feesten het volgende:
Hoe doen jullie dat in godsnaam met 1 vogel?
Onder? Boven? Midden? Kan je me een beetje in de richting helpen?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:07 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
op precies de goeie plek raggen
Boeiend, als je wat te melden hebt over de telefoon kan je het hier nog steeds plaatsen hoor.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:22 schreef lekzzz het volgende:
Jammer dat het meer een spellen topic wordt en hoe goed iedereen ermee is dan een Desire topic
In dat geval mag je me wel helpen met mijn HTC Desire-probleem (zie post 68)quote:Op woensdag 8 september 2010 20:22 schreef lekzzz het volgende:
Jammer dat het meer een spellen topic wordt en hoe goed iedereen ermee is dan een Desire topic
Je contacten synchroniseren doe je toch automatisch, aangezien het een Android telefoon is?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:57 schreef Rituals het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik weet vrij weinig van telefoons/computers, dus ik hoop dat ik geen rare dingen zeg.
Ik heb twee gmail-accounts op mijn telefoon. Ik wil er één verwijderen, maar dat schijnt alleen te kunnen door de standaardinstellingen van de telefoon te herstellen, omdat het account vereist is voor bepaalde toepassingen. Daarvoor leek het mij handig om mijn contacten/bestanden te synchroniseren. Ik heb HTCSync geïnstalleerd, maar het lijkt niet helemaal te werken. Als ik die optie kies op mijn telefoon geeft hij aan dat hij HTCSync niet kan vinden op de pc.
Wat doe ik verkeerd?Of is er misschien een andere manier om het op te lossen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |