Heb jij Vodafone ook debranded?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
oooh ik heb nergens last van ook vodafone. gewoon updaten en niks aan de hand.
blijkbaarquote:
snap niet waarom jij nou die goldcard gebruikt? ik heb htc 2.2 original rom op mijn desire staan zonder gold card oid..quote:Op donderdag 9 september 2010 16:24 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Je snapt me niet.. Mijn Desire was Vodafone branded.
Deze heb ik nu unbranded gemaakt..
Maar ik moest voor de 2.2 update eerst mijn GoldCard weer in mijn Desire doen anders loopt hij in de soep.
Ik lees net hier dat dat voor elke update zo is.. Dus ik ga hem thuis pas updaten met mijn SIM-kaart eruit en GoldCard erin..
Zit er toch nog een nadeel aan debranden
Ja, is niets vreemds aan.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Net m'n Desire binnen en ben nu al bang dat er iets mis is.
Hoort de onderkant/achterkant van de telefoon na het opladen lang warm te blijven?
Niet de enige. Ik kreeg het toestel vanmiddag binnen en toen bleek er een deukje in het toestel te zitten aan de linkerzijde. Morgen maar terugsturenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Net m'n Desire binnen en ben nu al bang dat er iets mis is.
Kan best, de batterij is pas op volledige capaciteit na een aantal oplaadbeurten. Verder kun je eens op Google zoeken naar HTC Desire battery calibration, dat schijnt ook te helpen (doe dat wel pas over een week of 2).quote:Op donderdag 9 september 2010 21:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
De batterij gaat wel erg snel leeg zeg.
Had 'em zoals aangegeven 3 uur opgeladen en lampje was groen om half 7 en hij is nu alweer op 51%.
Ik heb zelf een programma genaamd RingTone gedownload via de Market. Hier kun je zoeken naar ringtones en deze instellen als bel-/smstoon.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
Wordt ene beetje tureluurs van de standaard ringtone(s) die aanwezig zijn op de desire.
Heeft een van jullie sites waar ik nieuwe ringtones kan downloaden? En hoe moet ik ze op de desire plaatsen?
Ik zou toch even een taskkillertje installeren, al is het maar om te zien wat er voor energieslurpends draait. Kun je die om zeep helpen en uiteraard de taskkiller zelf ook.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
De batterij gaat wel erg snel leeg zeg.
Had 'em zoals aangegeven 3 uur opgeladen en lampje was groen om half 7 en hij is nu alweer op 51%.
Kijk even bij instellingen - accounts en synchronisatie en kijk of daar het weer ook tussen staat.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ok en dan meteen nog een vraagje: als ik het weer wil zien geeft hij aan "geen weergegevens beschikbaar" en als ik het vernieuw is hij 4 min bezig en vindt uiteindelijk nog niks?
ik heb die original rom over de vodafone rom gezet, en dat moest met een goldcard..quote:Op donderdag 9 september 2010 19:26 schreef resque het volgende:
[..]
snap niet waarom jij nou die goldcard gebruikt? ik heb htc 2.2 original rom op mijn desire staan zonder gold card oid..
Here's what I summed up from all the advices:quote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Kan best, de batterij is pas op volledige capaciteit na een aantal oplaadbeurten. Verder kun je eens op Google zoeken naar HTC Desire battery calibration, dat schijnt ook te helpen (doe dat wel pas over een week of 2).
[..]
Ik heb zelf een programma genaamd RingTone gedownload via de Market. Hier kun je zoeken naar ringtones en deze instellen als bel-/smstoon.
Mijn batterij ging in het begin net geen dag mee en nu inmiddels volgens mij wel net een dag..quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:48 schreef Blinker het volgende:
[..]
Here's what I summed up from all the advices:
1.) Let the battery drain out till the device turns off or there is just 4-5% left indicated
2.) Take out the battery+sim+MicroSD card and wait 30 seconds to 2 minutes
3.) Place it back
4.) Turn on the phone
5.) Plug it in the AC charger
6.) Charge it overnight, once 100% let it charge for 2-3 hours minimum, 8 hours recommended, 12 or more hours for best
7.) Plug out the charger
8.) Turn off the phone
9.) Wait few seconds
10.) Put the plug back
11.) If it's charging let it charge until green light+2 minutes. If it's green let it be charged so for extra 2-3 hours
12.) If you have ROOT go to recovery and wipe battery stats.
13.) Reboot
14.) If you had green light turn off and take out battery for 30 seconds - 2 minutes, and wipe stats again. Then charge till 100% again when turned on, and charge till 100% again turned off, then just reboot.
14a.) If you've successfully charged it to 100% and wiped battery stats, try to charge 100% again turned on and again turned off. Just in case. If it's okay continue using the device.
15.) Download Battery Doctor/overcharged and check if the voltage is more then 4150mv. 4197mv is the best = successful. 4150mv-4197mv = quite successful and <4150mv unsuccessful.
Mijne gaat toch eigenlijk wel twee dagen mee met gemiddeld gebruik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:31 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Mijn batterij ging in het begin net geen dag mee en nu inmiddels volgens mij wel net een dag..
Als dat niet zo blijkt te zijn of als het niet genoeg is naar mijn wens ga ik je stappenplan maar eens proberen..
Maar zolang hij het maar een dag uithoudt met gemiddeld tot behoorlijk gebruik dan vind ik het goed..
Hang hem toch elke nacht aan de lader..
hmm vreemdquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:01 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Mijne gaat toch eigenlijk wel twee dagen mee met gemiddeld gebruik.
Held!quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:28 schreef Blinker het volgende:
Voor de mensen die RTL Gemist willen kijken moet je het volgende doen.
- Xscope lite installeren (via de market)
- Settings gaan en als agen iPad instellen
- Ga naar http://rtl.nl/service/gemist/device/ipad
Presto!
Excuses, als het al langs is gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |