Welke dan?quote:Op maandag 6 september 2010 13:17 schreef SingleCoil het volgende:
...en nog steeds die tranentrekkende fouten in de OP
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Rotterdamquote:Op maandag 6 september 2010 13:17 schreef SingleCoil het volgende:
...en nog steeds die tranentrekkende fouten in de OP
Het is wel origineler dan de welbekende deur.quote:Op maandag 6 september 2010 13:17 schreef SingleCoil het volgende:
Geloven ze het trouwens, van dat fietsenrek?
Nee, dus ik heb maar gewoon gezegd dat ik thuis geslagen word.quote:Op maandag 6 september 2010 13:17 schreef SingleCoil het volgende:
Geloven ze het trouwens, van dat fietsenrek?
Ja, of het met grote regelmaat van de trap vallen.quote:Op maandag 6 september 2010 13:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is wel origineler dan de welbekende deur.
En wat zeiden ze? "Dat krijg je als je dt-fouten maakt"?quote:Op maandag 6 september 2010 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, dus ik heb maar gewoon gezegd dat ik thuis geslagen wordt.
Nee, zo geletterd zijn ze hier niet.quote:Op maandag 6 september 2010 13:19 schreef Reya het volgende:
En wat zeiden ze? "Dat krijg je als je dt-fouten maakt"?
Nee, ik was zelfs volledig nuchter. Het was wel donker.quote:Op maandag 6 september 2010 13:21 schreef Isegrim het volgende:
Was je dronken, dat je struikelde over een fietsenrek?
Bij Alicey is beneveldheid geen noodzakelijke voorwaarde voor dergelijke incidenten.quote:Op maandag 6 september 2010 13:21 schreef Isegrim het volgende:
Was je dronken, dat je struikelde over een fietsenrek?
Bovendien hoor je het verschil niet tussen 'word' en 'wordt' wanneer het om het gesproken woord gaat.quote:Op maandag 6 september 2010 13:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, zo geletterd zijn ze hier niet.
Goed excuus!quote:Op maandag 6 september 2010 13:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ik was zelfs volledig nuchter. Het was wel donker.
Dat is waar.quote:Op maandag 6 september 2010 13:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Bij Alicey is beneveldheid geen noodzakelijke voorwaarde voor dergelijke incidenten.
quote:Op maandag 6 september 2010 13:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vraag je nu aan Alicey of ze dronken was?
En aangezien schrijven enkel het weergeven is van wat we normaal spreken, kunnen we taalregels die je toch niet hoort wel afschaffen.quote:Op maandag 6 september 2010 13:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bovendien hoor je het verschil niet tussen 'word' en 'wordt' wanneer het om het gesproken woord gaat.
Nee, is ze een keer nuchter, kan ze gelijk niet meer op dr benen staanquote:
Veel te flexibel. Normaal sta ik stijf van de drank.quote:Op maandag 6 september 2010 13:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nee, is ze een keer nuchter, kan ze gelijk niet meer op dr benen staan
Nou, nee, dat lijkt me niet zo'n goed plan.quote:Op maandag 6 september 2010 13:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En aangezien schrijven enkel het weergeven is van wat we normaal spreken, kunnen we taalregels die je toch niet hoort wel afschaffen.
Heeft-ie het toch een poosje uitgehouden.quote:Op maandag 6 september 2010 13:32 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben onze ex-keuken in stukjes aan het zagen voor makkelijker afvoer. Kwam een datumstempel tegen op een stuk hout. Die keuken zat er dus al sinds 1981 in.
Logisch he, slimpie, aangezien het een geuzennaam is.quote:Op maandag 6 september 2010 14:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geen enkele rechtgeaarde Rotterdammer noemt Rotterdam 'Rotjeknor'.
Optyfen.
Jij weet zeker niet wat een geuzennaam inhoudt?quote:Op maandag 6 september 2010 14:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Logisch he, slimpie, aangezien het een geuzennaam is.
Gelukkig maar dat ik geen 010er ben... pff
Bedankt dat je dat even kwam melden. Doei!quote:Op maandag 6 september 2010 14:12 schreef Boudibou het volgende:
Gelukkig maar dat ik geen 010er ben... pff
Prima toch, Rotjeknor is voor jullie eervol, voor ons een scheldnaamquote:Op maandag 6 september 2010 14:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij weet zeker niet wat een geuzennaam inhoudt?
"Een geuzennaam is een erenaam die men zichzelf geeft, terwijl deze oorspronkelijk door anderen als scheld- of spotnaam werd gebruikt."
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Geuzennaam
Ik zei dus dat Rotterdammers die naam nooit zullen gebruiken.quote:Op maandag 6 september 2010 14:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Prima toch, Rotjeknor is voor jullie eervol, voor ons een scheldnaam
Ik snapte hem ook niet. Maar aangezien hij nogal tokkie over komt, dacht ik voetbal. Et voila:quote:Op maandag 6 september 2010 15:04 schreef Alicey het volgende:
Wat is er 19 september 12.30?
Als de verzorger meent dat ik hem voer, moet-ie het maar zeggen.
Zuid, Sultanquote:Op maandag 6 september 2010 19:21 schreef JopJuh het volgende:
Jullie kunnen me vast helpen .
Waar haal ik lekkere lamsrug filets in Rotterdam (centrum)? Oftewel, waar vind ik een goede slager met lams vlees
?
Die Spaanse?quote:
quote:Zelfs van naar de auto lopen word je al zeiknat met dit weer. Gelukkig stond SC's automobiel voor de deur, zodat hij me bij mijn auto kon afzetten.
Jaa leuk!quote:Op maandag 6 september 2010 18:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dit weekend Wereld van de Witte de With![]()
Als ik had geweten dat je kunt groeien door een inhaler, had ik er 1 gekocht. Ik wist gewoon niet dat er groeiinhalers bestaan. Maar nu heb ik uiteindelijk wel vrede met m'n lengtequote:Op dinsdag 7 september 2010 12:43 schreef SingleCoil het volgende:
ben ik af en toe wat kort 's ochtends, dus daar heb ik een inhaler voor gekregen.
Ik ben er fors van gegroeidquote:Op woensdag 8 september 2010 10:32 schreef SingleCoil het volgende:
Tja, het platteland,he? Hier in de grote stad zijn ze vrij algemeen, vooral vertikaal uitgedaagden schijnen er veel baat bij te hebben.
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"Mensen met een verticale beperking" klinkt wel heel erg politiek correct. Dwergen is een betere benaming
*zucht*quote:Op woensdag 8 september 2010 10:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben overigens horizontaal en verticaal begaafd
Ik vind het ook geen lekker weer om eens lekker te hardlopen.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:19 schreef ChatGirl het volgende:
Wat een grafweer zeg. Ik ging een rondje hardlopen in het Zuiderpark, maar dat was geen succes
Toen ik ging was het droog en 5 min nadat ik thuis kwam stopte het met regenen. Maar ik troost me met de gedachte dat ik in ieder geval ben gaan hardlopen.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen lekker weer om eens lekker te hardlopen.
Dat scheelt al weer. Na ziekte voel ik inspanning vaak toch wel flink..quote:Op woensdag 8 september 2010 19:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Toen ik ging was het droog en 5 min nadat ik thuis kwam stopte het met regenen. Maar ik troost me met de gedachte dat ik in ieder geval ben gaan hardlopen.
't was wel ff wennen na een week ziek geweest te zijn, maar het ging wel lekker gelukkig.
Twello, dat is bijna Duitsland iddquote:Op woensdag 8 september 2010 19:24 schreef Alicey het volgende:
Dus je kunt iedere keer naar Duitsland zo'n beetje ofzo junkie?
Dat is een optie, maar moet wel genoeg rust pakken want ik ben weer in wiebelige wazige periode, sta met microfoon voor de gasten zondag dus als ik een potje van m'n praatje bak (die heb ik idd nog niet voorbereid dus uit m'n hoofd leren wordt um ook niet) is er niemand die dat mist. . En dan kan ik dus niemand bij mij thuis laten logeren (denkt aan Reya) want ik ben er dan 's nachts en 's ochtends niet. Ik heb ook nog niets metquote:Op donderdag 9 september 2010 08:17 schreef Isegrim het volgende:
Kun je dan niet beter met SC & Alicey terug naar Rotterdam, als die toch komen?
haha, idd. Zo zijn er vele.. Vooral die van: "Het was de schuld van de examinator dat ik zakte", heb ik vaak gehoord.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:15 schreef Isegrim het volgende:
Jullie zijn dan ook geen achterlijke debielen.Maar als je het vervoersbedrijf er de schuld van gaat geven dat jij vergeet uit te checken, tja...
Ik ben blij voor jullie dat hij het riool niet heeft schoongemaakt.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:25 schreef Alicey het volgende:
Een Duitser heeft hier net het luchtkanaal schoongemaakt en er komt nu een heel sterke deolucht uit, die meteen op je keel slaat.
Het riool is luchtdicht, dus dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:29 schreef Causa het volgende:
Ik ben blij voor jullie dat hij het riool niet heeft schoongemaakt.
quote:Op dit moment staat de buurman onze dakgoot spontaan en voor niets schoon te maken. Echte helden bestaan nog
domperquote:Op donderdag 9 september 2010 16:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Pfff buikpijn en niet lekker
Vertel eens wat we aan die boeren hebben?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:15 schreef Vogue het volgende:Jij hebt het echt niet op Brabanders he?
Nee hoor, het is meer dat tenenkrommende streekgebondenspraakgebrek en het ophemelen van hun provinciequote:Op vrijdag 10 september 2010 09:15 schreef Vogue het volgende:
Jij hebt het echt niet op Brabanders he?
Laten we er dan maar van af zien, we halen het wel een keertje in als je je beter voelt danquote:Op donderdag 9 september 2010 16:52 schreef Causa het volgende:
SingleCoil, Alicey, Reya... Misschien moet ik het allemaal maar niet doen zaterdag, misschien wil ik teveel...
De Sultan vlakbij Zuidplein hebben we best veel gehaald. In Centrum weet ik niet, maar ik denk dat je bijv. op de Middellandstraat ook wel een islamitische slager kunt vinden met goed vlees.quote:Op maandag 6 september 2010 19:21 schreef JopJuh het volgende:
Jullie kunnen me vast helpen .
Waar haal ik lekkere lamsrug filets in Rotterdam (centrum)? Oftewel, waar vind ik een goede slager met lams vlees
?
Huissie kopen. Verkopers zouden als het goed is vandaag tekenen. Dan kan ik tekenen en achter een hypotheek aan gaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Je gaat een huis kopen of je huis verkopen of je hebt een date met je makelaar?
Je verwart het kopen van het huis met het transport.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik had mn hypotheek geregeld voor ik mn huis gekocht had... Of lees ik je post nu verkeerd?
Is nog niet de overdracht, maar het voorlopig koopcontract. Lijkt me handig dat dat eerst geregeld is voor je kosten gaat maken voor hypotheekoffertes. Er is een mondelinge overeenkomst mbt prijs en leverdatum, maar nog niet getekend.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik had mn hypotheek geregeld voor ik mn huis gekocht had... Of lees ik je post nu verkeerd?
Nee, want financiering is een ontbindende voorwaarde. Zoals gebruikelijk bij een *voorlopig* koopcontract.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ok. Dus als je er acher komt dat je toch niet een hypotheek kan krijgen die je in gedachte had, dan zit je met 10% koopsom?![]()
Dat zijn geen offertes, dat zijn voorbeeldberekeningen wat een bepaalde financiering bij hun zou kkosten. Bij die bladen staat dat er ook heel duidelijk onder. Daarop baseer je je keus bij wie je verder gaat. En zodra die de daadwerkelijke offerteaanvraag in gang zet bij een hypotheekverstrekker gaat wel degelijk de meter lopen.quote:(En kosten voor hyptoheekoffertes? Ik ben langs de ABN, RABO, en de Hypotheker geweest, en die hoefde daar geen van alle geld voor te hebben).
Maar wel een ontbindende voorwaarde die je geld kost.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:30 schreef Metatron het volgende:
[..]
Nee, want financiering is een ontbindende voorwaarde. Zoals gebruikelijk bij een *voorlopig* koopcontract.
[..]
Als het geen je mee krijgt een geldigheid van een X tal weken heeft, is het een offerte en geen berekening.quote:Dat zijn geen offertes, dat zijn voorbeeldberekeningen wat een bepaalde financiering bij hun zou kkosten. Bij die bladen staat dat er ook heel duidelijk onder. Daarop baseer je je keus bij wie je verder gaat. En zodra die de daadwerkelijke offerteaanvraag in gang zet bij een hypotheekverstrekker gaat wel degelijk de meter lopen.
(afbreken voor tekenen van de uiteindelijke offerte kost meestal iets van E 700. Als je afkapt na tekenen van die offerte meestal dik boven de E 1000,-)
Geen zin om het Euro-symbool te moeten zoeken op m'n Macquote:
Gelukkig had ik al besloten om af te gaan op de overeenkomsten die ik hier voor me heb liggen, en niet op wat iemand op een internetforum roeptquote:LHO is duidelijk nog niet zo ervaren in het kopen van huizen.
Sprak de gene met een monsterhypotheek waar zelfs Dirk Scheringa angstig van wordtquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:37 schreef Isegrim het volgende:
E? Wat voor munteenheid is dat?
LHO is duidelijk nog niet zo ervaren in het kopen van huizen.
Hoe kom je daarbij? Dat is helemaal niet zo. Je tekent een voorlopig koopcontract onder voorbehoud van financiering. Komt de financiering niet rond, dan vervalt het voorlopige contract. Kost niets.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar wel een ontbindende voorwaarde die je geld kost.
Nee. Daarom heet het ook 'ONTBINDENDE' voorwaarde. Redenen om niet te kopen die BUITEN de ontbindende voorwaarden vallen kosten je de borgstelling.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar wel een ontbindende voorwaarde die je geld kost.
A) dat staat er niet bij. B) staat er expliciet dat het GEEN OFFERTE IS en C) wordt er in die berekeningen een aantal kosten meegenomen die niet op voorhand duidelijk zijn. Bijvoorbeeld de notariskosten, die afhankelijk zijn van welke notaris je kiest. Die berekeningen betreffen MEER dan alleen de hypoyheek, en is derhalve geen offerte. Zeker in het geval van de Hypotheker (of andere tussenpersoon), aangezien je de lening helemaal niet met hun aangaat, maar met een hypotheekverstrekker. Waar de tussenpersoon de offerte moet aanvragen. Die eerste berekening KAN dus niet eens een offerte zijn in die gevallen.quote:Als het geen je mee krijgt een geldigheid van een X tal weken heeft, is het een offerte en geen berekening.
Onzin, alleen de kk zou ik als restschuld overhouden zo'n beetje. Maar dat is niet mijn schuld maar die van de economie van de afgelopen paar jaar.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Sprak de gene met een monsterhypotheek waar zelfs Dirk Scheringa angstig van wordt
Oja, jij was die schreeuwlelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:48 schreef Metatron het volgende:
[..]
Nee. Daarom heet het ook 'ONTBINDENDE' voorwaarde. Redenen om niet te kopen die BUITEN de ontbindende voorwaarden vallen kosten je de borgstelling.
[..]
A) dat staat er niet bij. B) staat er expliciet dat het GEEN OFFERTE IS en C) wordt er in die berekeningen een aantal kosten meegenomen die niet op voorhand duidelijk zijn. Bijvoorbeeld de notariskosten, die afhankelijk zijn van welke notaris je kiest. Die berekeningen betreffen MEER dan alleen de hypoyheek, en is derhalve geen offerte. Zeker in het geval van de Hypotheker (of andere tussenpersoon), aangezien je de lening helemaal niet met hun aangaat, maar met een hypotheekverstrekker. Waar de tussenpersoon de offerte moet aanvragen. Die eerste berekening KAN dus niet eens een offerte zijn in die gevallen.
Het ging toch ook over die van mij?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:57 schreef Isegrim het volgende:
Eigenwijs stuk vreten.Jij weet toch niet wat er in zijn offerte / berekening staat?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
(En kosten voor hyptoheekoffertes? Ik ben langs de ABN, RABO, en de Hypotheker geweest, en die hoefde daar geen van alle geld voor te hebben).
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:30 schreef Metatron het volgende:
Dat zijn geen offertes, dat zijn voorbeeldberekeningen wat een bepaalde financiering bij hun zou kkosten. Bij die bladen staat dat er ook heel duidelijk onder. Daarop baseer je je keus bij wie je verder gaat. En zodra die de daadwerkelijke offerteaanvraag in gang zet bij een hypotheekverstrekker gaat wel degelijk de meter lopen.
(afbreken voor tekenen van de uiteindelijke offerte kost meestal iets van E 700. Als je afkapt na tekenen van die offerte meestal dik boven de E 1000,-)
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:48 schreef Metatron het volgende:
[..]
A) dat staat er niet bij. B) staat er expliciet dat het GEEN OFFERTE IS en C) wordt er in die berekeningen een aantal kosten meegenomen die niet op voorhand duidelijk zijn. Bijvoorbeeld de notariskosten, die afhankelijk zijn van welke notaris je kiest. Die berekeningen betreffen MEER dan alleen de hypoyheek, en is derhalve geen offerte. Zeker in het geval van de Hypotheker (of andere tussenpersoon), aangezien je de lening helemaal niet met hun aangaat, maar met een hypotheekverstrekker. Waar de tussenpersoon de offerte moet aanvragen. Die eerste berekening KAN dus niet eens een offerte zijn in die gevallen.
Voor kopers is het een prima tijd. Huizenprijzen staan onder druk, en veel mensen moeten nu echt van hun huis af. Ik heb een prima prijs weten te bedingen. Daarnaast hoef ik maar een beperkt deel te financieren, en ook de hypotheekrente voor langere tijd is behoorlijk laag.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:53 schreef SingleCoil het volgende:
ALLES IS DE SCHULD VAN DE ECONOMIE!
Ik begin niet gelijk als een of andere frusti om de drie woorden in hoofdletters te tikkenquote:
Ben jij altijd zo stront-eigenwijs? Ik heb de papieren gewoon voor me liggen hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oja, jij was die schreeuwlelijk![]()
IK HEB OOK EEN SHIFT!!!
A) Dat staat er wel bij
B) DAT STAAT ER DUS NIET EXPLICIET
Je haalt weer twee zaken door elkaar. Dat maximumbedrag is het bedrag wat in de voorlopige koopovereenkomst staat, (1.1 * koopsom) waarvoor de noraris voor een bepaalde datum wil weten of het financieel gaat lukken. Dat kan een heel ander bedrag zijn dan waar de hypotheek uiteindelijk over gaat.quote:C) KLOPT! Vandaar dat er dus van een MAXIMUM BEDRAG wordt uitgegaan, waarbinnen je uiteindelijke bod moet vallen.
Stel je niet aan. Hoofdletters kun je ook gebruiken om iets te BENADRUKKEN. Ik heb meer te doen dan <b> </b> in te moeten tikken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik begin niet gelijk als een of andere frusti om de drie woorden in hoofdletters te tikkenLoud Howard is er niets bij.
CTRL Bquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:08 schreef Metatron het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Hoofdletters kun je ook gebruiken om iets te BENADRUKKEN. Ik heb meer te doen dan <b> ;</b> in te moeten tikken.
En zonder flinke benadrukking wil het bij jou toch niet doordringen, dat blijkt wel.
Zoek jij hem ff op op m'n iPad?quote:
Volgens mij had ik het gewoon over mijn situatie, en begon JIJ te roepen dat dat offertes zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het ging over mijn offerte, waarvan jij beweerde dat het geen offerte was (zie edit vorige pagina). Lijkt mij sterk dat je die voor je hebt liggen.
Zie mn quotes eerder. Ik gaf aan dat ik niets kwijt was voor een offerte. Volgens jou was het ook geen offerte. Ik gaf aan waarom er dan een geldigheidsduur aan zat. Volgens jou zit die er niet aan. Vervolgens beweer je dat ik eigenwijs ben, omdat jij de papieren voor je hebt liggenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:10 schreef Metatron het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het gewoon over mijn situatie, en begon JIJ te roepen dat dat offertes zijn.
En nou kap ik er mee, je begint me al weer flink te irriteren met je stront-eigenwijze ge-emmer.
Verkapte 'ik heb een iPad'-pimp-post.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:10 schreef Metatron het volgende:
[..]
Zoek jij hem ff op op m'n iPad?
bedankt!
Inderdaad!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:11 schreef Alicey het volgende:
Pfff kunnen jullie niet even ophouden? Ik ben chagrijnig en van dat gedoe word ik niet vrolijker.
Kijk maar uit, of Metatron beweert zometeen dat het helemaal geen cola is, maar sinas. Hij heeft de fles zelfs voor zich staanquote:
Je kan wel in discussie blijven gaan met Singlecoil maar hij/zij weet toch alles beter.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kijk maar uit, of Metatron beweert zometeen dat het helemaal geen cola is, maar sinas. Hij heeft de fles zelfs voor zich staan
Het hij/zij gedeelte. Ik denk dat je Vault_tec even een foto moet sturen van jezelf in een bikiniquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:40 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Je kan wel in discussie blijven gaan met Singlecoil maar hij/zij weet toch alles beter.
Wat is daar nu niet aan te begrijpen?
ik heb geen bikiniquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het hij/zij gedeelte. Ik denk dat je Vault_tec even een foto moet sturen van jezelf in een bikini
Oh, op die manier kan ik er ook nog wel een paar bedenkenquote:
A. heeft B85, mijn borstomvang is 115...moet je daar een foto van hebben of snap je het zo wel?quote:
Ik zou zo graag een keer blazen, maar ik kom dus nooit in dat soort controles terecht.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:47 schreef junkiexp het volgende:
Flinke alcohol controle overal, ik ben er 2 naar huis tegen gekomen.
Midden op de weg, dus heel de Spaanse Polder staat vest, stelletje mafkezen op vrijdamiddag
Uiteraard is het wel handig dat je zo'n beetje weet wat je mogelijkheden zijn, voordat je een bod doet op landhuis Eikenhorstquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:48 schreef junkiexp het volgende:
O ja, LHO het is vrij normaal hoor dat je eerst een bod doet en dan achter je hypotheek aangaat.
Ik heb ook nog nooit hoeven blazen, en heb toch al dik 18 jaar m'n rijbewijs.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou zo graag een keer blazen, maar ik kom dus nooit in dat soort controles terecht.
Gewoon even een kort gesprek zodat je weet wat je limiet is idd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:05 schreef Metatron het volgende:
[..]
Uiteraard is het wel handig dat je zo'n beetje weet wat je mogelijkheden zijn, voordat je een bod doet op landhuis Eikenhorst. Dus laat je aan het begin van je zoektocht even een indicatieve berekening maken.
Heb je iets gevonden, dan laat je 2 of 3 adviseurs het zaakje nog eens doorrekenen adhv de situatie op dat moment.
Plus dat de hypotheekofferte dat ding is wat je krijgt wanneer je het hele traject in bent gegaan. Inleveren van inkomensgegevens, werkgeversverklaring, bouwkeuring, taxatie... En dan gaat een bank er eens een paar weken op broeden, BKR checks doen, evt controleren of je het vermogen wat je zegt er zelf in te steken wel hebt.. Dat soort geneuzel. Uiteindelijk krijg je dan een hypotheekofferte, en die gaat getekend naar de notaris, icm een bankgarantie (of gestorte borgsom). En om dat hele traject te starten stuurt iedereen je een rekening zogezegd.
Wat je bij een gesprekje bij de hypotheker e.d. meekrijgt is een indicatie, en hooguit een offerte voor wat betreft wat zij in rekening brengen voor de diensten (taxateur, schatting notariskosten, en eventuele verzekeringen.)
Maar goed, dat geldt voor heel Nederland, behalve voor LHO.
Ja, dat scheelt wel. Ik rijd bijna alleen maar snelweg tijdens werktijden (of extreem vroeg). Binnen de stad doe ik bijna alles met de metro. Met de auto het centrum in gaan heeft gewoon geen zin.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:10 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb in de 5 jaar dat ik me rijbewijs heb al wel 20 keer moeten blazen.
Maar ik rijd ook vaak wel op risicoplekken en tijden
Ik moet het centrum wel in, anders kom ik niet thuisquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:13 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt wel. Ik rijd bijna alleen maar snelweg tijdens werktijden (of extreem vroeg). Binnen de stad doe ik bijna alles met de metro. Met de auto het centrum in gaan heeft gewoon geen zin.
Vrijdagmiddag willen ze bij bedrijventerreinen nog wel eens een fuikje neerzetten. Maar ik ben normaliter al ver voor 16:00 pleiten, en dan staan ze er nog niet omdat de vrijmibo's dan nog niet begonnen zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:33 schreef junkiexp het volgende:
Op maandagochtend hoor je wel vaker, dan ben je wel een droeftoeter hoor, als je dan dronken in de auto zit
Zo heel vreemd is het niet hoor. Als je flink 's avonds drinkt kun je gewoon slapen en je 's ochtends nuchter voelen, maar nog steeds straalbezopen zijn..quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:33 schreef junkiexp het volgende:
Op maandagochtend hoor je wel vaker, dan ben je wel een droeftoeter hoor, als je dan dronken in de auto zit
Dat is wel zo, maar dan moet je wel veel gedronken hebben hoor en heel weinig geslapen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo heel vreemd is het niet hoor. Als je flink 's avonds drinkt kun je gewoon slapen en je 's ochtends nuchter voelen, maar nog steeds straalbezopen zijn..
Welk water bedenk ik me net haha.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:10 schreef junkiexp het volgende:
PRIO 1 TS231 AL311 WO441 OD201 Witte De Withstraat Rotterdam HV personen te water Vak: 5991240
1400200 Brandweer Noord OD 20.1 Officier van Dienst
1400201 Brandweer Noord OD 20.1 Officier van Dienst
1400231 Brandweer Rotterdam Noord kazernealarm Baan
1400311 Brandweer Rotterdam IBO Bosland Kazernealarm
1400441 Brandweer Rotterdam IBZ Mijnsherenlaan Kazernealarm
1400999 Brandweer Regionaal Monitorcode - lichtkrant RAC
Hoeveel je hebt geslapen doet er niet zoveel toe.. Het kost een uur a anderhalf uur eer een glas alcohol is afgebroken, dus als je echt flink doordrinkt kun je een gewone nachtrust hebben en toch nog steeds flink onder invloed zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:14 schreef junkiexp het volgende:
Dat is wel zo, maar dan moet je wel veel gedronken hebben hoor en heel weinig geslapen.
Ik heb er doorgaans geen last van, maar één keer ben ik toch best blij geweest dat ik geen controle heb gehad toen ik 's ochtends naar mijn werk reed.quote:Met de Zwarte cross heb ik zondagnacht tot 04:00 echt flink gedronken.
Geslapen tot 11:00 uur en toen in de auto en gelijk controle.
Niets aan de hand.
Het is mij toch wel een keer gebeurd.. En ik ben dan niet eens een feestbeest ofzo.quote:Maar het zal per situatie verschillen.
Ik kan me alleen niet zo goed voorstellen dat er zo heel veel mensen zondag nacht flink en laat doorgaan om vervolgens om 08:00 weer in de auto te stappen.
Maar wat doe je als het wel gebeurt dat je zondag flink doorzakt?quote:Ik zou het zelf niet doen iig
Daar heb je gelijk in, maar het scheel wel voor je gevoelquote:[quote]Op vrijdag 10 september 2010 21:50 schreef Alicey het volgende:
Hoeveel je hebt geslapen doet er niet zoveel toe.. Het kost een uur a anderhalf uur eer een glas alcohol is afgebroken, dus als je echt flink doordrinkt kun je een gewone nachtrust hebben en toch nog steeds flink onder invloed zijn.
Kan het me voorstellenquote:Ik heb er doorgaans geen last van, maar één keer ben ik toch best blij geweest dat ik geen controle heb gehad toen ik 's ochtends naar mijn werk reed.
Wat gebeurt, dat gebeurtquote:Het is mij toch wel een keer gebeurd.. En ik ben dan niet eens een feestbeest ofzo.
Dan ga ik niet werken of zorg ik dat ik vrij ben.quote:Maar wat doe je als het wel gebeurt dat je zondag flink doorzakt?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:11 schreef junkiexp het volgende:
Ik stap regelmatig na 5-6 biertjes in de auto,
Zaterdag/zondagochtend staan ze weleens bij de maastunnel (telkens één richting). Ben ook een keer op de oprit van de A13 bij Blijdorp (onder dat viaduct net voor de Texaco) gecontroleerd, om 3 uur 's nachts.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou zo graag een keer blazen, maar ik kom dus nooit in dat soort controles terecht.
Genoteerdquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:38 schreef SingleCoil het volgende:
Wie trouwens zin heeft: zaterdag 2 oktober vier ik mijn verjaardag
Vrij opvallendquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zojuist een paar stukken achtbaanrails op de snelweg zien liggen :p
Is het ook.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]Dat vind ik echt heel erg dom.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:03 schreef junkiexp het volgende:
Nieuwe bewoner is gearriveerd :
[ afbeelding ]
Awquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:03 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik dat van te voren weet wel. Het komt er echter eerder op neer dat het qua drank op een zomerse dag harder gaat dan je in de gaten hebt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:11 schreef junkiexp het volgende:
Dan ga ik niet werken of zorg ik dat ik vrij ben.
Dat heb ik net zo goed.quote:Mijn verantwoordelijkheidsgevoel op dat vlak is te groot, maar dat heeft meer met werk als met het rijden te maken.
5 a 6 biertjes vind ik eigenlijk al best waanzinnig veel..quote:Ik stap regelmatig na 5-6 biertjes in de auto, maar nog nooit dronken in de auto gestapt
Als je dan niet al onderweg bent wel natuurlijk.quote:Dan pak ik wel een taxi uiteraard als het heel erg is.
Zou ik 's ochtends naar mijn werk eventueel ook nog wel kunnen doen![]()
Cutequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:03 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een droppiequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:03 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:03 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schatje!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:03 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
So true.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:30 schreef Alicey het volgende:
Als ik dat van te voren weet wel. Het komt er echter eerder op neer dat het qua drank op een zomerse dag harder gaat dan je in de gaten hebt.
Gebruik het dan ookquote:Dat heb ik net zo goed.
Waanzinnig niet, wel veel.quote:5 a 6 biertjes vind ik eigenlijk al best waanzinnig veel..
Anders is het te laat iddquote:Als je dan niet al onderweg bent wel natuurlijk.
Wat zij zegtquote:Op zondag 12 september 2010 04:28 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wereld van de Witte de WithWas het maar elk weekend zo gezellig in de stad.
Dat viel mij ook op ja!quote:Op zondag 12 september 2010 22:16 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wat zij zegt![]()
Maar ik vond het dit jaar wel andere muziek, wat hipper als voorgaande jaren.
Maar het thema was dan ook jonge kunstenaars naar ik begreep
Nope, ik ben sowieso niet echt geweest, maar ik woon op de hoek dus ik ben er een paar keer doorheen gelopen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja!
Ben je in die geurruimtes geweest? Ik ging bijna over mn nek bij die sigarettenkamermaar t was wel heel tof gedaan
Je moet die kut ook niet stofzuigen, dan komen de huisstofmijtlijkjes los, hoorde ik laatst.quote:
Aanwijzingen met betrekking tot de persoonlijke hygiene zijn niet vunzig. En laten we verder alsjeblieft bij de feiten blijven: wij zijn geen surinamers en geen famillie.quote:Op maandag 13 september 2010 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja, die vunzige praatjes altijd. En dat op zijn leeftijd.
SC, als wij surinamers en familie waren geweest, dan had jij mijn grootvader kunnen zijn en had ik al kleinkinderen gehad(uitgaande van een gemiddelde werpleeftijd van 13).
Nouja, van binnen ben ik wel een beetje Surinaams hoor.. Ik houd van warm weer en van lekker eten, maar ik houd niet zo erg van werken..quote:Op maandag 13 september 2010 11:49 schreef SingleCoil het volgende:
Aanwijzingen met betrekking tot de persoonlijke hygiene zijn niet vunzig. En laten we verder alsjeblieft bij de feiten blijven: wij zijn geen surinamers en geen famillie.
Ah, hetzelfde hier. En van zoete dingen, zoals schaafijs, fernandes en Maaza. Alleen fiets ik niet zo langzaam dat ik bijna omvalquote:Op maandag 13 september 2010 11:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, van binnen ben ik wel een beetje Surinaams hoor.. Ik houd van warm weer en van lekker eten, maar ik houd niet zo erg van werken..
Deze post deed mij er even aan herinneren dat ik achter mn spaarloonregeling aan moetquote:Op maandag 13 september 2010 11:37 schreef Vogue het volgende:
Volgende week krijg ik ein-de-lijk mijn belastinggeld terugKan ik nieuwe gordijnen kopen
Ik krijg spontaan zin in een broodje Pomquote:Op maandag 13 september 2010 12:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, hetzelfde hier. En van zoete dingen, zoals schaafijs, fernandes en Maaza. Alleen fiets ik niet zo langzaam dat ik bijna omval
niet alleen jonge kunstenaars maar ook domoren vanwege die ponton die omsloegquote:Op zondag 12 september 2010 22:16 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wat zij zegt![]()
Maar ik vond het dit jaar wel andere muziek, wat hipper als voorgaande jaren.
Maar het thema was dan ook jonge kunstenaars naar ik begreep
Van d'r Reet events?quote:Op maandag 13 september 2010 14:15 schreef reeevents het volgende:
In de (herfstvakantie)week van 16 tot en met 23 oktober 2010 organiseert Van der Ree Events in het Schiedamse Beatrixpark diverse optredens en activiteiten.
Zou Reeevents een vrouw zijn met een nogal slechte hygiene 'down under'?quote:Op maandag 13 september 2010 14:26 schreef Alicey het volgende:
Ik ruik opeens een heel sterke ingeblikte hamlucht..
Heul niet.quote:Op maandag 13 september 2010 14:26 schreef Alicey het volgende:
Schiedam is gewoon ook Rotterdam, net als bijv. Overschie en Delfshaven dat ook zijn.
Ja, laten we het op de 020 manier bekijken, waar ze Almere bij de agglomeratie betrekkenquote:Op maandag 13 september 2010 14:26 schreef Alicey het volgende:
Schiedam is gewoon ook Rotterdam, net als bijv. Overschie en Delfshaven dat ook zijn.
Mothers against Canada aanzetten!quote:Op maandag 13 september 2010 15:17 schreef Isegrim het volgende:
Thuiswerken is ineens een stuk minder leuk als de bovenburen weer eens besluiten om keihard Celine Dion te gaan draaien.
Frans Bauer kan ik nog wel waarderen als ik dronken ben. Celine Dion niet.quote:Op maandag 13 september 2010 15:21 schreef Vogue het volgende:
OMGDat is bijna net zo erg als Frans Bauer.
In een enveloppe doen en opsturen naar stichting schreeuw om leven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:38 schreef SingleCoil het volgende:
nou ja, ik wil liever ook geen foetus. Wat moet je er ook mee?
In een enveloppe doen en opsturen naar stichting schreeuw om leven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:43 schreef Alicey het volgende:
Maarja, wat moet je met een breezerslet?
Opvoeden, d'r make-up, lelijke tas, en kleren afpakken en dan heb je er best nog wat aanquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:43 schreef Alicey het volgende:
Maarja, wat moet je met een breezerslet?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:49 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
In een enveloppe doen en opsturen naar stichting schreeuw om leven.
Ik lach hardop en mijn collega zit mij enigszins vreemd aan te kijkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:49 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
In een enveloppe doen en opsturen naar stichting schreeuw om leven.
Het risico van werkfokkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:05 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik lach hardop en mijn collega zit mij enigszins vreemd aan te kijken
quote:De conventie in Nederland en België dat de herfst op 21 september begint, is afgeleid van de algemene regel dat jaargetijden op de 21e beginnen. Tot nu toe is de astronomische herfst echter nog nooit op 21 september begonnen, en t/m 2020 zal dat ook niet gaan gebeuren
Ik dacht dat eerste.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:15 schreef Breuls het volgende:
De vraag is; mag je hakken voor vijf euro of krijg je vijf euro om eens goed dames te hakken?
Als je maar van Breda afblijftquote:Op maandag 13 september 2010 14:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja, laten we het op de 020 manier bekijken, waar ze Almere bij de agglomeratie betrekken![]()
Als we dat hier zouden doen, dan is het zo dat (uitgaande van de afstand) Rotterdam bestaat uit oa. Leiden, Den Haaag, Delft, Dordrecht, Gouda, en alles wat binnen die cirkel ligt
quote:Op donderdag 16 september 2010 08:01 schreef Causa het volgende:
Als ik met de fyra naar Rotterdam wil moet ik zo lang op m'n aansluiting wachten dat de reis even lang duurt als met andere treinen. wachten tot ik een ons weeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |