Welke dan?quote:Op maandag 6 september 2010 13:17 schreef SingleCoil het volgende:
...en nog steeds die tranentrekkende fouten in de OP
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Rotterdamquote:Op maandag 6 september 2010 13:17 schreef SingleCoil het volgende:
...en nog steeds die tranentrekkende fouten in de OP
Het is wel origineler dan de welbekende deur.quote:Op maandag 6 september 2010 13:17 schreef SingleCoil het volgende:
Geloven ze het trouwens, van dat fietsenrek?
Nee, dus ik heb maar gewoon gezegd dat ik thuis geslagen word.quote:Op maandag 6 september 2010 13:17 schreef SingleCoil het volgende:
Geloven ze het trouwens, van dat fietsenrek?
Ja, of het met grote regelmaat van de trap vallen.quote:Op maandag 6 september 2010 13:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is wel origineler dan de welbekende deur.
En wat zeiden ze? "Dat krijg je als je dt-fouten maakt"?quote:Op maandag 6 september 2010 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, dus ik heb maar gewoon gezegd dat ik thuis geslagen wordt.
Nee, zo geletterd zijn ze hier niet.quote:Op maandag 6 september 2010 13:19 schreef Reya het volgende:
En wat zeiden ze? "Dat krijg je als je dt-fouten maakt"?
Nee, ik was zelfs volledig nuchter. Het was wel donker.quote:Op maandag 6 september 2010 13:21 schreef Isegrim het volgende:
Was je dronken, dat je struikelde over een fietsenrek?
Bij Alicey is beneveldheid geen noodzakelijke voorwaarde voor dergelijke incidenten.quote:Op maandag 6 september 2010 13:21 schreef Isegrim het volgende:
Was je dronken, dat je struikelde over een fietsenrek?
Bovendien hoor je het verschil niet tussen 'word' en 'wordt' wanneer het om het gesproken woord gaat.quote:Op maandag 6 september 2010 13:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, zo geletterd zijn ze hier niet.
Goed excuus!quote:Op maandag 6 september 2010 13:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ik was zelfs volledig nuchter. Het was wel donker.
Dat is waar.quote:Op maandag 6 september 2010 13:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Bij Alicey is beneveldheid geen noodzakelijke voorwaarde voor dergelijke incidenten.
quote:Op maandag 6 september 2010 13:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vraag je nu aan Alicey of ze dronken was?
En aangezien schrijven enkel het weergeven is van wat we normaal spreken, kunnen we taalregels die je toch niet hoort wel afschaffen.quote:Op maandag 6 september 2010 13:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bovendien hoor je het verschil niet tussen 'word' en 'wordt' wanneer het om het gesproken woord gaat.
Nee, is ze een keer nuchter, kan ze gelijk niet meer op dr benen staanquote:
Veel te flexibel. Normaal sta ik stijf van de drank.quote:Op maandag 6 september 2010 13:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nee, is ze een keer nuchter, kan ze gelijk niet meer op dr benen staan
Nou, nee, dat lijkt me niet zo'n goed plan.quote:Op maandag 6 september 2010 13:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En aangezien schrijven enkel het weergeven is van wat we normaal spreken, kunnen we taalregels die je toch niet hoort wel afschaffen.
Heeft-ie het toch een poosje uitgehouden.quote:Op maandag 6 september 2010 13:32 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben onze ex-keuken in stukjes aan het zagen voor makkelijker afvoer. Kwam een datumstempel tegen op een stuk hout. Die keuken zat er dus al sinds 1981 in.
Logisch he, slimpie, aangezien het een geuzennaam is.quote:Op maandag 6 september 2010 14:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geen enkele rechtgeaarde Rotterdammer noemt Rotterdam 'Rotjeknor'.
Optyfen.
Jij weet zeker niet wat een geuzennaam inhoudt?quote:Op maandag 6 september 2010 14:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Logisch he, slimpie, aangezien het een geuzennaam is.
Gelukkig maar dat ik geen 010er ben... pff
Bedankt dat je dat even kwam melden. Doei!quote:Op maandag 6 september 2010 14:12 schreef Boudibou het volgende:
Gelukkig maar dat ik geen 010er ben... pff
Prima toch, Rotjeknor is voor jullie eervol, voor ons een scheldnaamquote:Op maandag 6 september 2010 14:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij weet zeker niet wat een geuzennaam inhoudt?
"Een geuzennaam is een erenaam die men zichzelf geeft, terwijl deze oorspronkelijk door anderen als scheld- of spotnaam werd gebruikt."
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Geuzennaam
Ik zei dus dat Rotterdammers die naam nooit zullen gebruiken.quote:Op maandag 6 september 2010 14:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Prima toch, Rotjeknor is voor jullie eervol, voor ons een scheldnaam
Ik snapte hem ook niet. Maar aangezien hij nogal tokkie over komt, dacht ik voetbal. Et voila:quote:Op maandag 6 september 2010 15:04 schreef Alicey het volgende:
Wat is er 19 september 12.30?
Als de verzorger meent dat ik hem voer, moet-ie het maar zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |