Zuid, Sultanquote:Op maandag 6 september 2010 19:21 schreef JopJuh het volgende:
Jullie kunnen me vast helpen .
Waar haal ik lekkere lamsrug filets in Rotterdam (centrum)? Oftewel, waar vind ik een goede slager met lams vlees
?
Die Spaanse?quote:
quote:Zelfs van naar de auto lopen word je al zeiknat met dit weer. Gelukkig stond SC's automobiel voor de deur, zodat hij me bij mijn auto kon afzetten.
Jaa leuk!quote:Op maandag 6 september 2010 18:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dit weekend Wereld van de Witte de With![]()
Als ik had geweten dat je kunt groeien door een inhaler, had ik er 1 gekocht. Ik wist gewoon niet dat er groeiinhalers bestaan. Maar nu heb ik uiteindelijk wel vrede met m'n lengtequote:Op dinsdag 7 september 2010 12:43 schreef SingleCoil het volgende:
ben ik af en toe wat kort 's ochtends, dus daar heb ik een inhaler voor gekregen.
Ik ben er fors van gegroeidquote:Op woensdag 8 september 2010 10:32 schreef SingleCoil het volgende:
Tja, het platteland,he? Hier in de grote stad zijn ze vrij algemeen, vooral vertikaal uitgedaagden schijnen er veel baat bij te hebben.
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"Mensen met een verticale beperking" klinkt wel heel erg politiek correct. Dwergen is een betere benaming
*zucht*quote:Op woensdag 8 september 2010 10:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben overigens horizontaal en verticaal begaafd
Ik vind het ook geen lekker weer om eens lekker te hardlopen.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:19 schreef ChatGirl het volgende:
Wat een grafweer zeg. Ik ging een rondje hardlopen in het Zuiderpark, maar dat was geen succes
Toen ik ging was het droog en 5 min nadat ik thuis kwam stopte het met regenen. Maar ik troost me met de gedachte dat ik in ieder geval ben gaan hardlopen.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen lekker weer om eens lekker te hardlopen.
Dat scheelt al weer. Na ziekte voel ik inspanning vaak toch wel flink..quote:Op woensdag 8 september 2010 19:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Toen ik ging was het droog en 5 min nadat ik thuis kwam stopte het met regenen. Maar ik troost me met de gedachte dat ik in ieder geval ben gaan hardlopen.
't was wel ff wennen na een week ziek geweest te zijn, maar het ging wel lekker gelukkig.
Twello, dat is bijna Duitsland iddquote:Op woensdag 8 september 2010 19:24 schreef Alicey het volgende:
Dus je kunt iedere keer naar Duitsland zo'n beetje ofzo junkie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |