Hoeveel je hebt geslapen doet er niet zoveel toe.. Het kost een uur a anderhalf uur eer een glas alcohol is afgebroken, dus als je echt flink doordrinkt kun je een gewone nachtrust hebben en toch nog steeds flink onder invloed zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:14 schreef junkiexp het volgende:
Dat is wel zo, maar dan moet je wel veel gedronken hebben hoor en heel weinig geslapen.
Ik heb er doorgaans geen last van, maar één keer ben ik toch best blij geweest dat ik geen controle heb gehad toen ik 's ochtends naar mijn werk reed.quote:Met de Zwarte cross heb ik zondagnacht tot 04:00 echt flink gedronken.
Geslapen tot 11:00 uur en toen in de auto en gelijk controle.
Niets aan de hand.
Het is mij toch wel een keer gebeurd.. En ik ben dan niet eens een feestbeest ofzo.quote:Maar het zal per situatie verschillen.
Ik kan me alleen niet zo goed voorstellen dat er zo heel veel mensen zondag nacht flink en laat doorgaan om vervolgens om 08:00 weer in de auto te stappen.
Maar wat doe je als het wel gebeurt dat je zondag flink doorzakt?quote:Ik zou het zelf niet doen iig
Daar heb je gelijk in, maar het scheel wel voor je gevoelquote:[quote]Op vrijdag 10 september 2010 21:50 schreef Alicey het volgende:
Hoeveel je hebt geslapen doet er niet zoveel toe.. Het kost een uur a anderhalf uur eer een glas alcohol is afgebroken, dus als je echt flink doordrinkt kun je een gewone nachtrust hebben en toch nog steeds flink onder invloed zijn.
Kan het me voorstellenquote:Ik heb er doorgaans geen last van, maar één keer ben ik toch best blij geweest dat ik geen controle heb gehad toen ik 's ochtends naar mijn werk reed.
Wat gebeurt, dat gebeurtquote:Het is mij toch wel een keer gebeurd.. En ik ben dan niet eens een feestbeest ofzo.
Dan ga ik niet werken of zorg ik dat ik vrij ben.quote:Maar wat doe je als het wel gebeurt dat je zondag flink doorzakt?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:11 schreef junkiexp het volgende:
Ik stap regelmatig na 5-6 biertjes in de auto,
Zaterdag/zondagochtend staan ze weleens bij de maastunnel (telkens één richting). Ben ook een keer op de oprit van de A13 bij Blijdorp (onder dat viaduct net voor de Texaco) gecontroleerd, om 3 uur 's nachts.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou zo graag een keer blazen, maar ik kom dus nooit in dat soort controles terecht.
Genoteerdquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:38 schreef SingleCoil het volgende:
Wie trouwens zin heeft: zaterdag 2 oktober vier ik mijn verjaardag
Vrij opvallendquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zojuist een paar stukken achtbaanrails op de snelweg zien liggen :p
Is het ook.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]Dat vind ik echt heel erg dom.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:03 schreef junkiexp het volgende:
Nieuwe bewoner is gearriveerd :
[ afbeelding ]
Awquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:03 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik dat van te voren weet wel. Het komt er echter eerder op neer dat het qua drank op een zomerse dag harder gaat dan je in de gaten hebt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:11 schreef junkiexp het volgende:
Dan ga ik niet werken of zorg ik dat ik vrij ben.
Dat heb ik net zo goed.quote:Mijn verantwoordelijkheidsgevoel op dat vlak is te groot, maar dat heeft meer met werk als met het rijden te maken.
5 a 6 biertjes vind ik eigenlijk al best waanzinnig veel..quote:Ik stap regelmatig na 5-6 biertjes in de auto, maar nog nooit dronken in de auto gestapt
Als je dan niet al onderweg bent wel natuurlijk.quote:Dan pak ik wel een taxi uiteraard als het heel erg is.
Zou ik 's ochtends naar mijn werk eventueel ook nog wel kunnen doen![]()
Cutequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:03 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een droppiequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:03 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |