Hoeveel je hebt geslapen doet er niet zoveel toe.. Het kost een uur a anderhalf uur eer een glas alcohol is afgebroken, dus als je echt flink doordrinkt kun je een gewone nachtrust hebben en toch nog steeds flink onder invloed zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:14 schreef junkiexp het volgende:
Dat is wel zo, maar dan moet je wel veel gedronken hebben hoor en heel weinig geslapen.
Ik heb er doorgaans geen last van, maar één keer ben ik toch best blij geweest dat ik geen controle heb gehad toen ik 's ochtends naar mijn werk reed.quote:Met de Zwarte cross heb ik zondagnacht tot 04:00 echt flink gedronken.
Geslapen tot 11:00 uur en toen in de auto en gelijk controle.
Niets aan de hand.
Het is mij toch wel een keer gebeurd.. En ik ben dan niet eens een feestbeest ofzo.quote:Maar het zal per situatie verschillen.
Ik kan me alleen niet zo goed voorstellen dat er zo heel veel mensen zondag nacht flink en laat doorgaan om vervolgens om 08:00 weer in de auto te stappen.
Maar wat doe je als het wel gebeurt dat je zondag flink doorzakt?quote:Ik zou het zelf niet doen iig
Daar heb je gelijk in, maar het scheel wel voor je gevoelquote:[quote]Op vrijdag 10 september 2010 21:50 schreef Alicey het volgende:
Hoeveel je hebt geslapen doet er niet zoveel toe.. Het kost een uur a anderhalf uur eer een glas alcohol is afgebroken, dus als je echt flink doordrinkt kun je een gewone nachtrust hebben en toch nog steeds flink onder invloed zijn.
Kan het me voorstellenquote:Ik heb er doorgaans geen last van, maar één keer ben ik toch best blij geweest dat ik geen controle heb gehad toen ik 's ochtends naar mijn werk reed.
Wat gebeurt, dat gebeurtquote:Het is mij toch wel een keer gebeurd.. En ik ben dan niet eens een feestbeest ofzo.
Dan ga ik niet werken of zorg ik dat ik vrij ben.quote:Maar wat doe je als het wel gebeurt dat je zondag flink doorzakt?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:11 schreef junkiexp het volgende:
Ik stap regelmatig na 5-6 biertjes in de auto,
Zaterdag/zondagochtend staan ze weleens bij de maastunnel (telkens één richting). Ben ook een keer op de oprit van de A13 bij Blijdorp (onder dat viaduct net voor de Texaco) gecontroleerd, om 3 uur 's nachts.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou zo graag een keer blazen, maar ik kom dus nooit in dat soort controles terecht.
Genoteerdquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:38 schreef SingleCoil het volgende:
Wie trouwens zin heeft: zaterdag 2 oktober vier ik mijn verjaardag
Vrij opvallendquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zojuist een paar stukken achtbaanrails op de snelweg zien liggen :p
Is het ook.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]Dat vind ik echt heel erg dom.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:03 schreef junkiexp het volgende:
Nieuwe bewoner is gearriveerd :
[ afbeelding ]
Awquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:03 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik dat van te voren weet wel. Het komt er echter eerder op neer dat het qua drank op een zomerse dag harder gaat dan je in de gaten hebt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:11 schreef junkiexp het volgende:
Dan ga ik niet werken of zorg ik dat ik vrij ben.
Dat heb ik net zo goed.quote:Mijn verantwoordelijkheidsgevoel op dat vlak is te groot, maar dat heeft meer met werk als met het rijden te maken.
5 a 6 biertjes vind ik eigenlijk al best waanzinnig veel..quote:Ik stap regelmatig na 5-6 biertjes in de auto, maar nog nooit dronken in de auto gestapt
Als je dan niet al onderweg bent wel natuurlijk.quote:Dan pak ik wel een taxi uiteraard als het heel erg is.
Zou ik 's ochtends naar mijn werk eventueel ook nog wel kunnen doen![]()
Cutequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:03 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een droppiequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:03 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:03 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schatje!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:03 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
So true.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:30 schreef Alicey het volgende:
Als ik dat van te voren weet wel. Het komt er echter eerder op neer dat het qua drank op een zomerse dag harder gaat dan je in de gaten hebt.
Gebruik het dan ookquote:Dat heb ik net zo goed.
Waanzinnig niet, wel veel.quote:5 a 6 biertjes vind ik eigenlijk al best waanzinnig veel..
Anders is het te laat iddquote:Als je dan niet al onderweg bent wel natuurlijk.
Wat zij zegtquote:Op zondag 12 september 2010 04:28 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wereld van de Witte de WithWas het maar elk weekend zo gezellig in de stad.
Dat viel mij ook op ja!quote:Op zondag 12 september 2010 22:16 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wat zij zegt![]()
Maar ik vond het dit jaar wel andere muziek, wat hipper als voorgaande jaren.
Maar het thema was dan ook jonge kunstenaars naar ik begreep
Nope, ik ben sowieso niet echt geweest, maar ik woon op de hoek dus ik ben er een paar keer doorheen gelopen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja!
Ben je in die geurruimtes geweest? Ik ging bijna over mn nek bij die sigarettenkamermaar t was wel heel tof gedaan
Je moet die kut ook niet stofzuigen, dan komen de huisstofmijtlijkjes los, hoorde ik laatst.quote:
Aanwijzingen met betrekking tot de persoonlijke hygiene zijn niet vunzig. En laten we verder alsjeblieft bij de feiten blijven: wij zijn geen surinamers en geen famillie.quote:Op maandag 13 september 2010 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja, die vunzige praatjes altijd. En dat op zijn leeftijd.
SC, als wij surinamers en familie waren geweest, dan had jij mijn grootvader kunnen zijn en had ik al kleinkinderen gehad(uitgaande van een gemiddelde werpleeftijd van 13).
Nouja, van binnen ben ik wel een beetje Surinaams hoor.. Ik houd van warm weer en van lekker eten, maar ik houd niet zo erg van werken..quote:Op maandag 13 september 2010 11:49 schreef SingleCoil het volgende:
Aanwijzingen met betrekking tot de persoonlijke hygiene zijn niet vunzig. En laten we verder alsjeblieft bij de feiten blijven: wij zijn geen surinamers en geen famillie.
Ah, hetzelfde hier. En van zoete dingen, zoals schaafijs, fernandes en Maaza. Alleen fiets ik niet zo langzaam dat ik bijna omvalquote:Op maandag 13 september 2010 11:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, van binnen ben ik wel een beetje Surinaams hoor.. Ik houd van warm weer en van lekker eten, maar ik houd niet zo erg van werken..
Deze post deed mij er even aan herinneren dat ik achter mn spaarloonregeling aan moetquote:Op maandag 13 september 2010 11:37 schreef Vogue het volgende:
Volgende week krijg ik ein-de-lijk mijn belastinggeld terugKan ik nieuwe gordijnen kopen
Ik krijg spontaan zin in een broodje Pomquote:Op maandag 13 september 2010 12:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, hetzelfde hier. En van zoete dingen, zoals schaafijs, fernandes en Maaza. Alleen fiets ik niet zo langzaam dat ik bijna omval
niet alleen jonge kunstenaars maar ook domoren vanwege die ponton die omsloegquote:Op zondag 12 september 2010 22:16 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wat zij zegt![]()
Maar ik vond het dit jaar wel andere muziek, wat hipper als voorgaande jaren.
Maar het thema was dan ook jonge kunstenaars naar ik begreep
Van d'r Reet events?quote:Op maandag 13 september 2010 14:15 schreef reeevents het volgende:
In de (herfstvakantie)week van 16 tot en met 23 oktober 2010 organiseert Van der Ree Events in het Schiedamse Beatrixpark diverse optredens en activiteiten.
Zou Reeevents een vrouw zijn met een nogal slechte hygiene 'down under'?quote:Op maandag 13 september 2010 14:26 schreef Alicey het volgende:
Ik ruik opeens een heel sterke ingeblikte hamlucht..
Heul niet.quote:Op maandag 13 september 2010 14:26 schreef Alicey het volgende:
Schiedam is gewoon ook Rotterdam, net als bijv. Overschie en Delfshaven dat ook zijn.
Ja, laten we het op de 020 manier bekijken, waar ze Almere bij de agglomeratie betrekkenquote:Op maandag 13 september 2010 14:26 schreef Alicey het volgende:
Schiedam is gewoon ook Rotterdam, net als bijv. Overschie en Delfshaven dat ook zijn.
Mothers against Canada aanzetten!quote:Op maandag 13 september 2010 15:17 schreef Isegrim het volgende:
Thuiswerken is ineens een stuk minder leuk als de bovenburen weer eens besluiten om keihard Celine Dion te gaan draaien.
Frans Bauer kan ik nog wel waarderen als ik dronken ben. Celine Dion niet.quote:Op maandag 13 september 2010 15:21 schreef Vogue het volgende:
OMGDat is bijna net zo erg als Frans Bauer.
In een enveloppe doen en opsturen naar stichting schreeuw om leven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:38 schreef SingleCoil het volgende:
nou ja, ik wil liever ook geen foetus. Wat moet je er ook mee?
In een enveloppe doen en opsturen naar stichting schreeuw om leven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:43 schreef Alicey het volgende:
Maarja, wat moet je met een breezerslet?
Opvoeden, d'r make-up, lelijke tas, en kleren afpakken en dan heb je er best nog wat aanquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:43 schreef Alicey het volgende:
Maarja, wat moet je met een breezerslet?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:49 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
In een enveloppe doen en opsturen naar stichting schreeuw om leven.
Ik lach hardop en mijn collega zit mij enigszins vreemd aan te kijkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:49 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
In een enveloppe doen en opsturen naar stichting schreeuw om leven.
Het risico van werkfokkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:05 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik lach hardop en mijn collega zit mij enigszins vreemd aan te kijken
quote:De conventie in Nederland en België dat de herfst op 21 september begint, is afgeleid van de algemene regel dat jaargetijden op de 21e beginnen. Tot nu toe is de astronomische herfst echter nog nooit op 21 september begonnen, en t/m 2020 zal dat ook niet gaan gebeuren
Ik dacht dat eerste.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:15 schreef Breuls het volgende:
De vraag is; mag je hakken voor vijf euro of krijg je vijf euro om eens goed dames te hakken?
Als je maar van Breda afblijftquote:Op maandag 13 september 2010 14:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja, laten we het op de 020 manier bekijken, waar ze Almere bij de agglomeratie betrekken![]()
Als we dat hier zouden doen, dan is het zo dat (uitgaande van de afstand) Rotterdam bestaat uit oa. Leiden, Den Haaag, Delft, Dordrecht, Gouda, en alles wat binnen die cirkel ligt
quote:Op donderdag 16 september 2010 08:01 schreef Causa het volgende:
Als ik met de fyra naar Rotterdam wil moet ik zo lang op m'n aansluiting wachten dat de reis even lang duurt als met andere treinen. wachten tot ik een ons weeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |