quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:03 schreef junkiexp het volgende:
Nieuwe bewoner is gearriveerd :
[ afbeelding ]
Wat een schatje!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:03 schreef junkiexp het volgende:
Nieuwe bewoner is gearriveerd :
[ afbeelding ]
So true.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:30 schreef Alicey het volgende:
Als ik dat van te voren weet wel. Het komt er echter eerder op neer dat het qua drank op een zomerse dag harder gaat dan je in de gaten hebt.
Gebruik het dan ookquote:Dat heb ik net zo goed.
Waanzinnig niet, wel veel.quote:5 a 6 biertjes vind ik eigenlijk al best waanzinnig veel..
Anders is het te laat iddquote:Als je dan niet al onderweg bent wel natuurlijk.
Wat zij zegtquote:Op zondag 12 september 2010 04:28 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wereld van de Witte de WithWas het maar elk weekend zo gezellig in de stad.
Dat viel mij ook op ja!quote:Op zondag 12 september 2010 22:16 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wat zij zegt![]()
Maar ik vond het dit jaar wel andere muziek, wat hipper als voorgaande jaren.
Maar het thema was dan ook jonge kunstenaars naar ik begreep
Nope, ik ben sowieso niet echt geweest, maar ik woon op de hoek dus ik ben er een paar keer doorheen gelopen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja!
Ben je in die geurruimtes geweest? Ik ging bijna over mn nek bij die sigarettenkamermaar t was wel heel tof gedaan
Je moet die kut ook niet stofzuigen, dan komen de huisstofmijtlijkjes los, hoorde ik laatst.quote:
Aanwijzingen met betrekking tot de persoonlijke hygiene zijn niet vunzig. En laten we verder alsjeblieft bij de feiten blijven: wij zijn geen surinamers en geen famillie.quote:Op maandag 13 september 2010 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja, die vunzige praatjes altijd. En dat op zijn leeftijd.
SC, als wij surinamers en familie waren geweest, dan had jij mijn grootvader kunnen zijn en had ik al kleinkinderen gehad(uitgaande van een gemiddelde werpleeftijd van 13).
Nouja, van binnen ben ik wel een beetje Surinaams hoor.. Ik houd van warm weer en van lekker eten, maar ik houd niet zo erg van werken..quote:Op maandag 13 september 2010 11:49 schreef SingleCoil het volgende:
Aanwijzingen met betrekking tot de persoonlijke hygiene zijn niet vunzig. En laten we verder alsjeblieft bij de feiten blijven: wij zijn geen surinamers en geen famillie.
Ah, hetzelfde hier. En van zoete dingen, zoals schaafijs, fernandes en Maaza. Alleen fiets ik niet zo langzaam dat ik bijna omvalquote:Op maandag 13 september 2010 11:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, van binnen ben ik wel een beetje Surinaams hoor.. Ik houd van warm weer en van lekker eten, maar ik houd niet zo erg van werken..
Deze post deed mij er even aan herinneren dat ik achter mn spaarloonregeling aan moetquote:Op maandag 13 september 2010 11:37 schreef Vogue het volgende:
Volgende week krijg ik ein-de-lijk mijn belastinggeld terugKan ik nieuwe gordijnen kopen
Ik krijg spontaan zin in een broodje Pomquote:Op maandag 13 september 2010 12:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, hetzelfde hier. En van zoete dingen, zoals schaafijs, fernandes en Maaza. Alleen fiets ik niet zo langzaam dat ik bijna omval
niet alleen jonge kunstenaars maar ook domoren vanwege die ponton die omsloegquote:Op zondag 12 september 2010 22:16 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wat zij zegt![]()
Maar ik vond het dit jaar wel andere muziek, wat hipper als voorgaande jaren.
Maar het thema was dan ook jonge kunstenaars naar ik begreep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |