Het is het wachten waard.quote:Op maandag 6 september 2010 12:51 schreef vosss het volgende:
Kut want het is nog geen vrijdag!
Hoe Voel Je Je Nu #627
Ongetwijfeldquote:
Wacht vrijdag maar, dan zal ik je eens gelukkig makenquote:Ontopic: Gelukkig!
Pics or it didnt happen.quote:Op maandag 6 september 2010 12:56 schreef rubje het volgende:
ik voel me prima en net gegeten en een volle pens.![]()
Wij gaan om de beurt naar de supermarkt. Dus of je het nou thuis smeert, of op het werk, maakt niet uit.quote:Op maandag 6 september 2010 12:56 schreef rubje het volgende:
Je kan ook wat van huis meenemen zoals het hoort..
ik voel me prima en net gegeten en een volle pens.![]()
ja die begint bij mij ook al op te komenquote:Op maandag 6 september 2010 15:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Beetje spierpijn, maar verder wel prima
stom nog wel, wat heb je gedaan dan?quote:
Ik niet zo zeer iets... Maak me vast te drukquote:Op maandag 6 september 2010 15:47 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
stom nog wel, wat heb je gedaan dan?
ah al een stuk duidelijker zoquote:Op maandag 6 september 2010 16:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik niet zo zeer iets... Maak me vast te druk
Ze waren wel lief iddquote:Op maandag 6 september 2010 14:45 schreef Soempie het volgende:
Beetje sip en verdrietig, omdat de twee kittens net weggebracht zijn, maar ook blij omdat ze zo lang bij ons hebben gelogeerd en het nu heel lieve sociale katjes zijn.![]()
En trots, omdat ze bij het inenten en het inbrengen van de chip -haast- geen krimp gaven.![]()
Wat goed! Uitleggen is meestal het beste dat je kan doen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 02:07 schreef zyx1981 het volgende:
Opgelucht. Net een heel erg moeilijk mailtje naar mijn scriptie-begeleider gestuurd en uitgelegd dat het hier niet goed gaat. Tevens een vraag gesteld waar ik al jaren tegenop zag.
Wat ontzettend goed van je. Hoop dat het antwoord je wat rust gaat geven. Ik duim voor je.quote:Op dinsdag 7 september 2010 02:07 schreef zyx1981 het volgende:
Opgelucht. Net een heel erg moeilijk mailtje naar mijn scriptie-begeleider gestuurd en uitgelegd dat het hier niet goed gaat. Tevens een vraag gesteld waar ik al jaren tegenop zag.
begin nu dus afkickverschijnselen te krijgen ..quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:36 schreef DeBassist het volgende:
1 dagje zonder xanax proberen, we zien wel hoe het uitpakt
verder anders, maar toch ook weer niet goed
ff doorzetten gozer. Ga lekker sporten, het liefst in gezelschap of teamverband. Echt, ook al heb je er geen zin in sport doet wonderen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:00 schreef DeBassist het volgende:
[..]
begin nu dus afkickverschijnselen te krijgen ..
geen idee of het wegtrekt binnen een dag
ben juist gestopt met sporten omdat het niet meer ging in verband met misselijkheid/maagpijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:52 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
ff doorzetten gozer. Ga lekker sporten, het liefst in gezelschap of teamverband. Echt, ook al heb je er geen zin in sport doet wonderen.
... in another town. We might as well be living in a different world...quote:
goed planquote:
en nu staat ze dus weer aan de grond omdat t naar rook stonk en er vogels in de motor gevlogen warenquote:Op woensdag 8 september 2010 00:34 schreef candygirl het volgende:
op weg naar schiphol , en dan naar Tunesie
oejaa, heb ik ook een keer meegemaakt! hadden we vervolgens 8 uur vertraging.quote:Op woensdag 8 september 2010 07:43 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
en nu staat ze dus weer aan de grond omdat t naar rook stonk en er vogels in de motor gevlogen warenarme candy
ot:moeeeee
chili sin carne.quote:Op woensdag 8 september 2010 01:05 schreef zyx1981 het volgende:
Te volHad onmeunig lekkere chili con carne gemaakt en kon er maar niet vanaf blijven. Enfin, d'r is nog genoeg over voor 3 dagen
dus mooi bakjes in de vriezer gedaan
Als ik alles niet zou regelen zouden jullie op de camping aankomen met een halve tandenborstel en zonder paspoortquote:Op woensdag 8 september 2010 10:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
chili sin carne.![]()
Je vergeet je goede nieuws als antwoord op je mailtje!![]()
OT: geduldig. Vriendje heeft me te vroeg wakker gemaakt en loopt al de hele morgen door het huis: 'blabla, dit mee, blabla, dat niet vergeten, denk je hier aan, waar ligt dat, blablabla'. Net of we op wereldreis gaan.En of mij wakker maken nog niet genoeg was heeft hij ook een vriend vroeg wakker gebeld om even te overleggen over de vakantie het weekendje weg. Net als gister en eergister. Volgens mij heeft die vriend nu wel spijt dat hij mee gaat.
quote:
dan ga je schrijven over hoe moeilijk het is om een keuze te maken uit al die talloze beroepen die er zijn. En ga je es analyseren wat je eventueel zou willen en waarom. En wat afvalt en waarom. Zoiets. Gewoon wat dom lullen en je hebt zo een a4 volquote:Op woensdag 8 september 2010 12:18 schreef Dagoduck het volgende:
Kut, net maar weer weggelopen op school omdat ik een opstel moest schrijven, en dat kan ik niet want ik kan niets verzinnen, ook al is het maar 1 a4, wat ben ik toch ook een kansloze zak.
Hoe moet ik nou in vredes naam een opstel schrijven over een beroep wat ik later wil gaan doen als ik niet eens weet wat ik worden wil
Niet weten wat je wilt is ook iets om op te schrijven, het is de taak aan de school om jou hier begeleiding in te geven. Ga niet zoals ik zomaar een studie doen om vervolgens er na 3 maanden mee te stoppen. Gelukkig had ik de mazzel dat ik vrij snel leerde daar wat ik dan wel zou doen en sindsdien gaat het primaquote:Op woensdag 8 september 2010 12:18 schreef Dagoduck het volgende:
Kut, net maar weer weggelopen op school omdat ik een opstel moest schrijven, en dat kan ik niet want ik kan niets verzinnen, ook al is het maar 1 a4, wat ben ik toch ook een kansloze zak.
Hoe moet ik nou in vredes naam een opstel schrijven over een beroep wat ik later wil gaan doen als ik niet eens weet wat ik worden wil
Ik ben gewoon iemand die liever iets doet dan dat ik ergens zit om iets te leren, ik kan ook niet stil zitten enzoquote:
werk dan vanuit dat punt.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben gewoon iemand die liever iets doet dan dat ik ergens zit om iets te leren, ik kan ook niet stil zitten enzo
Voor bovenstaande ben ik ook bang.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik krijg het razend druk de komende weken
En inmiddels is ie weer terecht. lag op straat en is gevonden door een vriendelijke mevrouwquote:Op woensdag 8 september 2010 15:11 schreef Miam het volgende:
wat een kutdag. ben ik m´n ID kaart kwijt. verdomme.![]()
ja, datquote:
Voel me wel goed, zin in het weekend.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:23 schreef Urquhart het volgende:
VaagOf ik in een soort film zit, en alles langs me heen gaat
al jarenquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:11 schreef zwartedoos het volgende:
kotsmisselijk van iets wat ik net heb gelezen, wat een farcewat een klootzak!!!! Eerst mn leven vergallen en mn vertrouwen in mensen en nu!!! Aaaarghhh
quote:
welcome to the club, damnquote:Op woensdag 8 september 2010 21:27 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mensen die de ene week zeggen dat je zn ware liefde bent en de andere week je dumpen en ineens dolgelukkig met iemand anders zijn, die sporen niet helemaal
quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:27 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mensen die de ene week zeggen dat je zn ware liefde bent en de andere week je dumpen en ineens dolgelukkig met iemand anders zijn, die sporen niet helemaal
ze komt er nog wel achter, hij verprutst toch al het goede in zn leven, zijn zn eigen woorden.quote:
Nouja, dan ben je hem maar beter kwijt dan rijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ze komt er nog wel achter, hij verprutst toch al het goede in zn leven, zijn zn eigen woorden.
ben m ook beter kwijt, maar doet toch fucking pijn, heb nog nooit zoveel van iemand gehoudenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, dan ben je hem maar beter kwijt dan rijk.![]()
Onvolwassen gedrag van zijn kant zeg.
Geen dingen meer lezen over zijn leven dan.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:45 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ben m ook beter kwijt, maar doet toch fucking pijn, heb nog nooit zoveel van iemand gehouden
idd al een paar weken niet meer gedaan, tot vandaag, STOM.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen dingen meer lezen over zijn leven dan.
Terwijl je je juist beter voelde de laatste tijd. Tenminste, dat las ik uit de posts hier. Dus, volhouden dat niet-lezen, hoe moeilijk het ook is.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:53 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
idd al een paar weken niet meer gedaan, tot vandaag, STOM.
gedaan, ik ga morgen over op 0.5mg per dag, dat moet voorlopig genoeg zijnquote:Op woensdag 8 september 2010 21:32 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Kun je niet beter afkicken met behulp van een arts ?
dat soort mensen moeten ze ter plekke neerschietenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:27 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja ging idd ook beter. Wist ook wel dat ik er niet vrolijk van zou worden, en toch doen he, stomme trut.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Terwijl je je juist beter voelde de laatste tijd. Tenminste, dat las ik uit de posts hier. Dus, volhouden dat niet-lezen, hoe moeilijk het ook is.
zoek anders iemand die wel echt van je houdquote:Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ze komt er nog wel achter, hij verprutst toch al het goede in zn leven, zijn zn eigen woorden.
Mja heb paar x gedate met n jongen, dacht dat kan ik ook(hoe triest)maar dat werkte niet, te snel, hou nog van hem helaas, dus daar heb ik een punt achter gezet.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:03 schreef DeBassist het volgende:
[..]
zoek anders iemand die wel echt van je houd? (wanneer je eraan toe bent dan)
als het niet werkt dan werkt het nietquote:Op woensdag 8 september 2010 22:06 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Mja heb paar x gedate met n jongen, dacht dat kan ik ook(hoe triest)maar dat werkte niet, te snel, hou nog van hem helaas, dus daar heb ik een punt achter gezet.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:27 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
beter geen dan datquote:Op woensdag 8 september 2010 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]daar heb ik geen verstand van heb nog nooit een relatie gehad
succesquote:Op woensdag 8 september 2010 22:22 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik begin zenuwachtig te worden. Morgen rij examen =)
geen relatie gehad lijkt me af en toe niet eens zo slechtquote:Op woensdag 8 september 2010 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]daar heb ik geen verstand van heb nog nooit een relatie gehad
Scoor een beetje coke, ben je er zo vanaf!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:22 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik begin zenuwachtig te worden. Morgen rij examen =)
en terecht... beetje valsspelen met stoppen met rokenquote:Op donderdag 9 september 2010 00:09 schreef francis998 het volgende:
Ik voel me moe, en brak.
En erger me aan mezelf, na ruim 6maanden te zijn gestopt met roken vandaag weer eentje geprobeerd, maar vondt het zo vies, dat ik hem na een paar trekken wegdeed. Maar ben dus een beetje boos opmezelf
valsspelen hoezo??quote:Op donderdag 9 september 2010 00:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
en terecht... beetje valsspelen met stoppen met roken![]()
quote:
goed planquote:Op donderdag 9 september 2010 08:41 schreef francis998 het volgende:
Moe, ben nog niet uitgeslapen maar kan niet verder slapen.
Heb honger.
Kortom ik ga maar ff ontbijten.
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:38 schreef Soempie het volgende:
Nog steeds niet in vakantiestemming.Wel te veel geld uitgegeven aan drie uil knuffeltjes zojuist. Voor mezelf ook nog, dus, voel me een beetje een geldverspiller en kinderlijk nu.
nou dat noem ik uitslapen hoorquote:
datquote:Op donderdag 9 september 2010 09:26 schreef JoeBravo het volgende:
gespannen en last van gevoelens die ik ff niet wil hebben.
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:26 schreef JoeBravo het volgende:
Interlocal boks!quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:26 schreef JoeBravo het volgende:
Ik was al gedouched en zat aan m'n eerste bak koffie. In tijden niet zo op tijd opgestaan.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:24 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
nou dat noem ik uitslapen hoor
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
Knap steeds meer op, alleen die vervelende hoestbuien mogen wel weg verder:blij
Zo leef jij ook nogquote:Op donderdag 9 september 2010 10:40 schreef laforest het volgende:
Zo geil dat ik wel een harem kapot zou kunnen neuken.
Precies. En ik heb net mijn 2e ontbijt gehadquote:Op donderdag 9 september 2010 08:43 schreef DeBassist het volgende:
[..]
goed plan
OT: nog steeds maagpijn/misselijk ofcourse, maar toch maar even ontbijten
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 september 2010 12:15 schreef WeirdlyWired het volgende:
Geslaagd voor mijn rijbewijs!!![]()
![]()
Sterkte en gecondoleerd.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo zwaar klote, zo lief van haar, god ik mis hem zo erg. Wanneer gaat dit voorbij? Ik wil hem terug in mijn leven, ik was nog druk met hem te leren kennen. Hij is te vroeg gegaan, te vroeg. Veel te vroeg.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 9 september 2010 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo zwaar klote, zo lief van haar, god ik mis hem zo erg. Wanneer gaat dit voorbij? Ik wil hem terug in mijn leven, ik was nog druk met hem te leren kennen. Hij is te vroeg gegaan, te vroeg. Veel te vroeg.
Beter iemand die je nog moet leren kennen dan iemand die je al veel langer kent, liefhebt en onlosmakelijk van je leven hebt gedoopt!quote:Op donderdag 9 september 2010 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
maar goed dat je san 't afbouwen bent.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:04 schreef DeBassist het volgende:
beetje duizelig van afbouwen xanax verder goed![]()
lees trouwens net dat Xanax libidoverlagend is, dat heb ik weer..
(mijn libido, wat doe je)
quote:
Thnx maar is al 5 jaar geledenquote:
Uhm ik denk dat je mijn post verkeerd hebt begrepen. Lees hem nog maar eensquote:Op donderdag 9 september 2010 18:00 schreef Underverse het volgende:
[..]
Beter iemand die je nog moet leren kennen dan iemand die je al veel langer kent, liefhebt en onlosmakelijk van je leven hebt gedoopt!
Niettemin blijft het fijn...
quote:
same here, op het gesprek ña dat was gisteren bij mij.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:25 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Moe. Hoofd vol van gesprek vanmiddag. Overwegend goed gevoel, maar wazig in mn hoofd met welke keuze ik nu weer wil maken. Zal waarschijnlijk wel goed slapen vanaaf
thankssss, kan ik weer rustig gaan slapen.quote:
Er is overal een oplossing voorquote:Ik ben alles nu gewoon zo zat.
Dat hielp echt enormquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:34 schreef Brennie het volgende:
Vanavond zie ik hem dan eindelijk!![]()
Hoi Vosss, ik ben er bijna!
![]()
quote:
goed plan ..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |