Ik was net post aan het invoeren, toen het topic sloot
On topic:
Voel me iets beter dan gisteren maar niet al te veel. Heb nog steeds spijt van die afspraak die ik heb gemaakt. En wat duurt het lang tot je soms de oplossing inziet, welke ik nog niet inzie, en dus maar blijf twijfelen en piekeren en overstuur raken.
verder best wel oke, zo maar even wat proberen te eten
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist? Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist? Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
wordt altijd ziek vlak voordat ik iets leuks ga doen (begint al 2 dagen van te voren ) en ik had nooit aan xanax moeten beginnen Het is dat de HA me er van te voren niks over heeft verteld ..