Het is het wachten waard.quote:Op maandag 6 september 2010 12:51 schreef vosss het volgende:
Kut want het is nog geen vrijdag!
Hoe Voel Je Je Nu #627
Ongetwijfeldquote:
Wacht vrijdag maar, dan zal ik je eens gelukkig makenquote:Ontopic: Gelukkig!
Pics or it didnt happen.quote:Op maandag 6 september 2010 12:56 schreef rubje het volgende:
ik voel me prima en net gegeten en een volle pens.![]()
Wij gaan om de beurt naar de supermarkt. Dus of je het nou thuis smeert, of op het werk, maakt niet uit.quote:Op maandag 6 september 2010 12:56 schreef rubje het volgende:
Je kan ook wat van huis meenemen zoals het hoort..
ik voel me prima en net gegeten en een volle pens.![]()
ja die begint bij mij ook al op te komenquote:Op maandag 6 september 2010 15:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Beetje spierpijn, maar verder wel prima
stom nog wel, wat heb je gedaan dan?quote:
Ik niet zo zeer iets... Maak me vast te drukquote:Op maandag 6 september 2010 15:47 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
stom nog wel, wat heb je gedaan dan?
ah al een stuk duidelijker zoquote:Op maandag 6 september 2010 16:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik niet zo zeer iets... Maak me vast te druk
Ze waren wel lief iddquote:Op maandag 6 september 2010 14:45 schreef Soempie het volgende:
Beetje sip en verdrietig, omdat de twee kittens net weggebracht zijn, maar ook blij omdat ze zo lang bij ons hebben gelogeerd en het nu heel lieve sociale katjes zijn.![]()
En trots, omdat ze bij het inenten en het inbrengen van de chip -haast- geen krimp gaven.![]()
Wat goed! Uitleggen is meestal het beste dat je kan doen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 02:07 schreef zyx1981 het volgende:
Opgelucht. Net een heel erg moeilijk mailtje naar mijn scriptie-begeleider gestuurd en uitgelegd dat het hier niet goed gaat. Tevens een vraag gesteld waar ik al jaren tegenop zag.
Wat ontzettend goed van je. Hoop dat het antwoord je wat rust gaat geven. Ik duim voor je.quote:Op dinsdag 7 september 2010 02:07 schreef zyx1981 het volgende:
Opgelucht. Net een heel erg moeilijk mailtje naar mijn scriptie-begeleider gestuurd en uitgelegd dat het hier niet goed gaat. Tevens een vraag gesteld waar ik al jaren tegenop zag.
begin nu dus afkickverschijnselen te krijgen ..quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:36 schreef DeBassist het volgende:
1 dagje zonder xanax proberen, we zien wel hoe het uitpakt
verder anders, maar toch ook weer niet goed
ff doorzetten gozer. Ga lekker sporten, het liefst in gezelschap of teamverband. Echt, ook al heb je er geen zin in sport doet wonderen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:00 schreef DeBassist het volgende:
[..]
begin nu dus afkickverschijnselen te krijgen ..
geen idee of het wegtrekt binnen een dag
ben juist gestopt met sporten omdat het niet meer ging in verband met misselijkheid/maagpijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:52 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
ff doorzetten gozer. Ga lekker sporten, het liefst in gezelschap of teamverband. Echt, ook al heb je er geen zin in sport doet wonderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |