Heftig! ben erg benieuwd hoe het zal klinkenquote:Op maandag 6 september 2010 09:17 schreef Sirolf het volgende:
Gerard zegt dus op Twitter al 3 nachten niet geslapen te hebben...
Blijkbaar een beetje zenuwachtig.
Waar zijn trouwens de OP plaatjes van de 3FM servert?quote:Op maandag 6 september 2010 09:17 schreef Sirolf het volgende:
Gerard zegt dus op Twitter al 3 nachten niet geslapen te hebben...
Blijkbaar een beetje zenuwachtig.
Ik vrees ervoor.. Zal vast niet méér vrijheid dan tijdens de AV hebben, maar ik hoop natuurlijk eropquote:Op maandag 6 september 2010 09:34 schreef kres het volgende:
Nog een half uurtje.. Ben benieuwd...
Weet iemand of Ekdom zijn muziek keuze in de middagprogramma gaat voortzetten ?
Dat past niet echt bij Gerard..quote:Op maandag 6 september 2010 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor.. Zal vast niet méér vrijheid dan tijdens de AV hebben, maar ik hoop natuurlijk erop.
quote:Op maandag 6 september 2010 09:43 schreef Pino112 het volgende:
Radiocijfers
http://twitter.com/radiocijfers/status/23126803373
20-49 JAAR (juni/juli)
3FM=16.8 (+0.8)
538=15.8 (+0.3)
Ha ha!quote:Op maandag 6 september 2010 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uit de tijd dat Green Day nog wel wat goeds wist te maken.
Nou hun nieuwe werk is ook nog wel aan te horen.. Op Pinkpop waren ze wel goed bezig. Alleen jammer dat Pinkpop geen reet aan is...quote:Op maandag 6 september 2010 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uit de tijd dat Green Day nog wel wat goeds wist te maken.
Freak 11 plaat..quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 09:41 schreef themauster het volgende:
Paul de Leeuw wil echt geen kijkers he de hele week Miss Mondriool uitnodigen om te zingen
Ik luister wel...quote:Op maandag 6 september 2010 10:02 schreef alors het volgende:
[..]
nou ik ga niet eens de moeite doen om in te schakelen...
Goedemorgeneven het debuut van Domien kijken
Nou, Roel heeft daar imho wel degelijk een punt.quote:
Dat was de vorige periode ook al zo hoor.quote:Op maandag 6 september 2010 09:43 schreef Pino112 het volgende:
Radiocijfers
20-49 JAAR (juni/juli)
3FM=16.8 (+0.8)
538=15.8 (+0.3)
Niet eensquote:
toch vind ik het knap dat 538 als een van de weinige radiostations winst maaktquote:Op maandag 6 september 2010 09:43 schreef Pino112 het volgende:
Radiocijfers
20-49 JAAR (juni/juli)
3FM=16.8 (+0.8)
538=15.8 (+0.3)
I fucked the DNS up. Een uurtje geleden weer goed gezet, maar kan even duren...quote:Op maandag 6 september 2010 09:19 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Waar zijn trouwens de OP plaatjes van de 3FM servert?
Zeker!quote:Op maandag 6 september 2010 10:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, Roel heeft daar imho wel degelijk een punt.
Ik heb dr nooit een klap aangevondenquote:
Paar tracks zijn wel OK, maar de restquote:Op maandag 6 september 2010 10:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dr nooit een klap aangevonden
Wachten tot de TTL waarde is verlopen. Gaat bij deze ISP gelukkig vrij snelquote:Op maandag 6 september 2010 10:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I fucked the DNS up. Een uurtje geleden weer goed gezet, maar kan even duren...
Ik was er denk ik al gewoon te oud voor toen ze begonnen, ik vond het echt van die pubermuziekquote:Op maandag 6 september 2010 10:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Paar tracks zijn wel OK, maar de rest
quote:Op maandag 6 september 2010 10:43 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Goed idee! En ik heb gezonde trek, dus ik zal vast wat luchtdrumsticks warm maken
Zo'n luchtdrumstel scheelt wel enorm veel poetswerk.quote:Op maandag 6 september 2010 10:41 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben blij da'k ook thuis een luchtdrumstel heb staan. Het neemt een hoop ruimte in, maar dan heb je wel wat.
En bedanktquote:Op maandag 6 september 2010 10:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was er denk ik al gewoon te oud voor toen ze begonnen, ik vond het echt van die pubermuziek![]()
Maar nu dan wel een heel lief liedje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
En dat komt verdomd mooi uit, want als ik ergens een hekel aan heb...quote:Op maandag 6 september 2010 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo'n luchtdrumstel scheelt wel enorm veel poetswerk.
Ik vind 't eik wel prima zo. Niet teveel blij geneuzel tussendoor. Laat de muziek het werk maar doen.quote:Op maandag 6 september 2010 10:50 schreef Intrepidity het volgende:
Domien draait erg plezante muziek tot nu toeIk mis alleen nog wat leuke items..
quote:Op maandag 6 september 2010 10:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En bedankt![]()
Nou is het wel zo da'k 19 was toen Dookie uitkwam, dus het is op het randje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Zou ze werkelijk verrast zijn?quote:Nr 1 albumchart entry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Woooohoooooooooo
[twents accent]oh echt?? nee echt?? ooh stoa ik op één, ooh jeetje mineetje, oehh nou da had ik echt niet gedacht hoor!! ooh nee, jeetje!!! wat leeeeeuuuuk!![/twents accent]quote:Op maandag 6 september 2010 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ilse op Facebook:
[..]
Zou ze werkelijk verrast zijn?
quote:Op maandag 6 september 2010 11:12 schreef alors het volgende:
[..]
[twents accent]oh echt?? nee echt?? ooh stoa ik op één, ooh jeetje mineetje, oehh nou da had ik echt niet gedacht hoor!! ooh nee, jeetje!!! wat leeeeeuuuuk!![/twents accent]
Dat doet ze beter als presenteren.quote:Op maandag 6 september 2010 11:20 schreef Evertjan het volgende:
Roos is ook nog altijd aangebleven als muzieksamensteller voor tussen 10-12
Opa vertelt:quote:@gerardekdom: Zo raar, ik zit voor het eerst in mijn leven op dit tijdstip op een redactie! Overigens: de site is online! www.effeekdom.avro.nl
quote:@jandehoop: @gerardekdom in mijn tijd had ik bij de Avro niet eens een bureau Laat staan een redactie
Ilsequote:Op maandag 6 september 2010 11:12 schreef alors het volgende:
[..]
[twents accent]oh echt?? nee echt?? ooh stoa ik op één, ooh jeetje mineetje, oehh nou da had ik echt niet gedacht hoor!! ooh nee, jeetje!!! wat leeeeeuuuuk!![/twents accent]
daarom heeft ze ook geen programmaquote:Op maandag 6 september 2010 11:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat doet ze beter als presenteren.
Dat is ook niet de bedoeling van 10-12. Gerard haalde er eigenlijk nog het meeste uit wat je kan op zo'n tijdslot. Want eerlijk is eerlijk het is voor een DJ het meest oninteressanste tijdstip om op te draaien. Nu ben ik ook niet zo'n fan van Domien Verschuuren dus eigenlijk is hij prima op zijn plaats.quote:Op maandag 6 september 2010 10:50 schreef Intrepidity het volgende:
Domien draait erg plezante muziek tot nu toeIk mis alleen nog wat leuke items..
quote:Op maandag 6 september 2010 11:46 schreef themauster het volgende:
Zitten hier van de bouwvakkers in de buurt die keihard hardcoremuziek hebben opstaan komt de dreun komt hier gewoon over de radio heen
Iddquote:Op maandag 6 september 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:Spice Girls
![]()
Ik word dr zo heerlijk melig van
Laat me raden je radio staat op Veronicaquote:
Belachelijk.quote:Op maandag 6 september 2010 11:55 schreef Dichterbijer het volgende:
En nu gaat de webcam weer naar de gang?
Ik kan je erger vertellen mijn vrouw is nog 1 van de weinige fans die over is van de Spice Girls en heeft mij meegesleept naar Londen in 2007 naar 1 van hun reunieconcerten viel niet tegen moet ik eerlijk zeggenquote:Op maandag 6 september 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt een zwak voor de Spice Girls sinds ik die ooit es op heb zien treden bij de MTV Awards in Rotterdam![]()
omg mag ik je aanraken??? jij hebt ze in het echt gezien???? oh ik was zooooooooooooooooo fan van hunquote:Op maandag 6 september 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt een zwak voor de Spice Girls sinds ik die ooit es op heb zien treden bij de MTV Awards in Rotterdam![]()
omg jij ook alquote:Op maandag 6 september 2010 11:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kan je erger vertellen mijn vrouw is nog 1 van de weinige fans die over is van de Spice Girls en heeft mij meegesleept naar Londen in 2007 naar 1 van hun reunieconcerten viel niet tegen moet ik eerlijk zeggen
Nee 1e Maandag van de maand.quote:Op maandag 6 september 2010 12:01 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Eerste nummer van Gerard PSB?
Prioriteiten !quote:Op maandag 6 september 2010 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus je mag kaarten weggeven voor U2 in Rome en wat doe je... Een week lang zo ongeveer elk uur reclame maken voor kaarten voor ene Jacqueline.
Die kaarten van U2 zijn toch gewoon een eenmalige actie om @work een beetje bekendheid te geven, dat is verder niet in andere programma's, dacht ik.quote:Op maandag 6 september 2010 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus je mag kaarten weggeven voor U2 in Rome en wat doe je... Een week lang zo ongeveer elk uur reclame maken voor kaarten voor ene Jacqueline.
Nee, maar dat hadden ze dan in plaats van die Jacqueline moeten doen. Als je alleen tijdens @work daar aandacht aan besteed, trek je alleen mensen die toch al luisteren...quote:Op maandag 6 september 2010 12:06 schreef alors het volgende:
[..]
Die kaarten van U2 zijn toch gewoon een eenmalige actie om @work een beetje bekendheid te geven, dat is verder niet in andere programma's, dacht ik.
Vond het ook niet super geslaagd...quote:Op maandag 6 september 2010 12:27 schreef alors het volgende:
Ik ben zeker de enige die Tante Jopie niet bepaald hilarisch vind? [..]
Bijzonder slecht eigenlijk..quote:Op maandag 6 september 2010 12:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Vond het ook niet super geslaagd...
Als het een item is, moeten ze het of leuker maken of gewoon schrappenquote:Op maandag 6 september 2010 12:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Vond het ook niet super geslaagd...
@work vond ik iig vandaag meer dan primaquote:Op maandag 6 september 2010 12:30 schreef gerbenp het volgende:
En hoe vonden jullie @work? Heb nog iets geslapen tot 12:00, nu het nog kon. Want dit is m'n laatste vrije dag, ja moet vandaag nog even naar school toe om rooster te halen.
quote:Op maandag 6 september 2010 11:12 schreef alors het volgende:
[..]
Twee keer zelfsquote:
Zal bij het popduel ook wel vaak genoeg gebeuren hoorquote:Op maandag 6 september 2010 13:27 schreef Paul-89 het volgende:
En dan snel de songtekst googelen. Zijn echt van die paupers die maar alles willen winnen al is het een zak verrotte aardappels.
Iddquote:Op maandag 6 september 2010 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Jezelf fan noemen van Krezip en dan met dit komen.
Olla!quote:Op maandag 6 september 2010 13:45 schreef 3rdRock het volgende:
goedemiddag!
ben weer terug van een half dagje werken en voel me nu niet zo heel lekker. ff bijkomen met ff ekdom dus
iemand vanochtend bij Giel collega van de week gehoord? de opgever was ik en de collega was dus mijn collega. wat hebben we gelachen vanochtend
kan iemand mij trouwens aan een opname daarvan helpen? Het laatste uur van Giel vana vandaag dus...
Iddquote:Op maandag 6 september 2010 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
GOEDEMIDDAG ADMINISTRATIE MET BEERT!!!
Damn.
goedemiddag was dat hans?quote:Op maandag 6 september 2010 13:45 schreef 3rdRock het volgende:
goedemiddag!
ben weer terug van een half dagje werken en voel me nu niet zo heel lekker. ff bijkomen met ff ekdom dus
iemand vanochtend bij Giel collega van de week gehoord? de opgever was ik en de collega was dus mijn collega. wat hebben we gelachen vanochtend
kan iemand mij trouwens aan een opname daarvan helpen? Het laatste uur van Giel vana vandaag dus...
Yeahquote:Op maandag 6 september 2010 14:12 schreef Paul-89 het volgende:
aah daar is die 'James Bond' plaat weer.
dat met die polsen was wat overdreven hoorquote:
Continues..quote:Op maandag 6 september 2010 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Rab is heerlijke platen aan het draaien.
Ja bij mij ookquote:Op maandag 6 september 2010 14:47 schreef Waalwijker het volgende:
Waarom kun ik geen enkel programma terugluisteren? PSRadio niet, @work niet.
het zijn nieuwe programma's ze worden nog onder de oude naam (die voorheen op dat tijdstip zat) automatisch online gezet.quote:Op maandag 6 september 2010 15:21 schreef Henkiepsv het volgende:
[..]
Ja bij mij ook. Eerst kon ik Stenders Late Vermaak en ODOF ook niet terugluisteren, inmiddels al wel.
Snap niet waarom ze dat niet meteen online kunnen zetten.
quote:Op maandag 6 september 2010 15:19 schreef michielveenstra het volgende:Goud! @tleemhuis wordt net last minute gevraagd om mee te spelen in That's The Question. Hij moet, hebben we besloten.
Zegt Rab nog dat ze mee moeten doen. Dat mag heulemaal nietquote:Op maandag 6 september 2010 15:48 schreef Paul-89 het volgende:
Oej dat is wel bagger ze moet stoppen omdat ze morgen een presentatie heeft.
adrian lux - teenage crimequote:Op maandag 6 september 2010 15:55 schreef Arcee het volgende:
Welk nummer (gezongen door een zangeres) werd er een half uurtje geleden gedraaid, vlak voor The Offspring - Pretty Fly (For A White Guy)?
Voor, niet naquote:Op maandag 6 september 2010 15:57 schreef Etcetera het volgende:
# 15:47 a silent express - will i be around
# 15:38 script - for the first time
# 15:34 snow patrol - just say yes
# 15:30 offspring - pretty fly (for a white guy)
En het was zo goed bedoeldquote:
quote:
Prima! iets voor jou Roel??quote:Op maandag 6 september 2010 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://nos.nl/artikel/183(...)it-tweede-kamer.html
Klink
quote:Op maandag 6 september 2010 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://nos.nl/artikel/183(...)it-tweede-kamer.html
Klink
Het was vorige week nogal druk op de redactie, en het kost toch wat tijd om alles netjes in te regelen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:21 schreef Henkiepsv het volgende:
[..]
Ja bij mij ook. Eerst kon ik Stenders Late Vermaak en ODOF ook niet terugluisteren, inmiddels al wel.
Snap niet waarom ze dat niet meteen online kunnen zetten.
Hahaquote:Op maandag 6 september 2010 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nee. Ik wil nog niet het eindstation van m'n carrière bereiken
>
Ik ga niet na 2 uurtjes al een programma beoordelen. Ik geef het een paar weken de tijd.quote:Op maandag 6 september 2010 16:30 schreef Diaan73 het volgende:
Even hier peilen wat jullie van de nieuwe radio 3FM dag vonden... van wat ik gehoord heb, vond ik FF Ekdom erg tegenvallen. Ik wil Robterug...
Ja, dat snap ik... en dat doe ik ook wel. Maar op 1e gehoor werd ik nog niet enthousiast.quote:Op maandag 6 september 2010 16:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ga niet na 2 uurtjes al een programma beoordelen. Ik geef het een paar weken de tijd.
Jaaaaaaaa 90squote:Op maandag 6 september 2010 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat maakten ze toen toch heerlijke ongedwongen vrolijke plaatjes... Dat Dear Jessie toch ook, dat is toch gewoon heerlijk blij?
De minuten, uren, dagen dat ik dit vroeger heb gedaan. Alle Mega Top 50 blaadjes (ken je ze nog?) verzamelen, de nummers die je leuk vindt aanvinken en dan startklaar rec-play-pause met je cassetterecordertje en dan #$&*@#$&*@# wanneer de dj het intro vollult en weer een #*$&@#$ als ie 'm niet helemaal draait en dan proberen een zo natuurlijk mogelijk klinkende abrupt eind aan het liedje te maken door het op het juiste moment te stoppen, voordat de dj begint, vervolgens een vereiste paar seconden 'stilte' opnemen en dan wachten op het volgend nummer.quote:Op maandag 6 september 2010 19:09 schreef -Hans- het volgende:
Zit al klaar met een leeg cassettebandje om de nmr. 1 op te nemen. Hoop op Bumpy Ride
Vroeger op Woensdagmiddag zat ik altijd klaar voor de top40 te wachten om op record te duwen voor de Backstreet Boys moest ik net pissen kwam je terug helft van de clip gemist.quote:Op maandag 6 september 2010 19:09 schreef -Hans- het volgende:
Zit al klaar met een leeg cassettebandje om de nmr. 1 op te nemen. Hoop op Bumpy Ride
quote:Op maandag 6 september 2010 19:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vroeger op Woensdagmiddag zat ik altijd klaar voor de top40 te wachten om op record te duwen voor de Backstreet Boys moest ik net pissen kwam je terug helft van de clip gemist.![]()
Schaamteloos.
Echt fantastisch dit. Zo herkenbaar namelijkquote:Op maandag 6 september 2010 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
De minuten, uren, dagen dat ik dit vroeger heb gedaan. Alle Mega Top 50 blaadjes (ken je ze nog?) verzamelen, de nummers die je leuk vindt aanvinken en dan startklaar rec-play-pause met je cassetterecordertje en dan #$&*@#$&*@# wanneer de dj het intro vollult en weer een #*$&@#$ als ie 'm niet helemaal draait en dan proberen een zo natuurlijk mogelijk klinkende abrupt eind aan het liedje te maken door het op het juiste moment te stoppen, voordat de dj begint, vervolgens een vereiste paar seconden 'stilte' opnemen en dan wachten op het volgend nummer.
[/80's en '90's]
lolquote:Op maandag 6 september 2010 19:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vroeger op Woensdagmiddag zat ik altijd klaar voor de top40 te wachten om op record te duwen voor de Backstreet Boys moest ik net pissen kwam je terug helft van de clip gemist.![]()
Schaamteloos.
Ein deutsche SCHALLPLATTE, MENSCH!quote:Op maandag 6 september 2010 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol. Gelukkig voor jou kwam die clip destijds erg vaak voorbij
.
Wat de fuck is dit voor Duitse crap??
Het is alsof Stromae duitser is geworden en pillen heeft geslikt.quote:Op maandag 6 september 2010 19:17 schreef -Hans- het volgende:
Is die kerel die je nu hoort aan de drugs?! wat vaag dit!
Rofl !quote:Op maandag 6 september 2010 19:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is alsof Stromae duitser is geworden en pillen heeft geslikt.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 6 september 2010 19:16 schreef tleemhuis het volgende:Ohja, vandaag een aflevering opgenomen voor That's The Question. Hoe het ging? Dat zie je op woensdag 13 oktober.
Je Weet.quote:Op maandag 6 september 2010 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Je typt gewoon een echte rienel-s! Of hoe zoiets ook heet.
Nog niet eens leuk om één keer te horen, laat staan dat je ermee kapot gegooid wordt. 3FM kennende...quote:Op maandag 6 september 2010 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat de fuck is dit voor Duitse crap??
Kijkende naar hoe het met Loesje is gegaan vrees ik ook wel een beetje dat we nog niet af zijn van Nein Mannquote:Op maandag 6 september 2010 19:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog niet eens leuk om één keer te horen, laat staan dat je ermee kapot gegooid wordt. 3FM kennende...
Mwa, heb het eigenlijk wel een beetje gehoord en die Bumpy ride swingt veel beterquote:Op maandag 6 september 2010 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar zit je dan met je cassettedeck.Maar dit nummer is toch veulllll beter!
Hij is hier regelmatig maar ookal laat ie zich niet horen, hij verschuilt zich volgens mij nog dagelijks achter de ficus in de huiskamer dat het 3fm-topic heet.quote:Op maandag 6 september 2010 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
Veensta zien we hier ook niet meer héél vaak of ben ik er gewoon een aantal keren 's avonds niet geweest ?
Zeg maar eens iets over dat de megahit niet democratisch wordt verkozen, dan meld ie zich altijd wel met een vlammend betoog.quote:Op maandag 6 september 2010 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
Veensta zien we hier ook niet meer héél vaak of ben ik er gewoon een aantal keren 's avonds niet geweest ?
Nee hoor ben er wel !quote:Op maandag 6 september 2010 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Op maandag 6 september 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee hoor ben er wel !
edit:
kud verkeerde account. Sorry!
[..]
Nee hoor ben er wel !
edit:
[..]
Nee hoor ben er wel !
edit:
[..]
Nee hoor ben er wel !
edit:
Zeg, kan je me even komen opvegen? Ik ben van m'n stoel gevallen van het lachen!quote:Op maandag 6 september 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee hoor ben er wel !
edit:
Hans is al onderweg.quote:Op maandag 6 september 2010 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg, kan je me even komen opvegen? Ik ben van m'n stoel gevallen van het lachen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |