Het is alsof Stromae duitser is geworden en pillen heeft geslikt.quote:Op maandag 6 september 2010 19:17 schreef -Hans- het volgende:
Is die kerel die je nu hoort aan de drugs?! wat vaag dit!
Rofl !quote:Op maandag 6 september 2010 19:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is alsof Stromae duitser is geworden en pillen heeft geslikt.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 6 september 2010 19:16 schreef tleemhuis het volgende:Ohja, vandaag een aflevering opgenomen voor That's The Question. Hoe het ging? Dat zie je op woensdag 13 oktober.
Je Weet.quote:Op maandag 6 september 2010 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Je typt gewoon een echte rienel-s! Of hoe zoiets ook heet.
Nog niet eens leuk om één keer te horen, laat staan dat je ermee kapot gegooid wordt. 3FM kennende...quote:Op maandag 6 september 2010 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat de fuck is dit voor Duitse crap??
Kijkende naar hoe het met Loesje is gegaan vrees ik ook wel een beetje dat we nog niet af zijn van Nein Mannquote:Op maandag 6 september 2010 19:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog niet eens leuk om één keer te horen, laat staan dat je ermee kapot gegooid wordt. 3FM kennende...
Mwa, heb het eigenlijk wel een beetje gehoord en die Bumpy ride swingt veel beterquote:Op maandag 6 september 2010 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar zit je dan met je cassettedeck.Maar dit nummer is toch veulllll beter!
Hij is hier regelmatig maar ookal laat ie zich niet horen, hij verschuilt zich volgens mij nog dagelijks achter de ficus in de huiskamer dat het 3fm-topic heet.quote:Op maandag 6 september 2010 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
Veensta zien we hier ook niet meer héél vaak of ben ik er gewoon een aantal keren 's avonds niet geweest ?
Zeg maar eens iets over dat de megahit niet democratisch wordt verkozen, dan meld ie zich altijd wel met een vlammend betoog.quote:Op maandag 6 september 2010 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
Veensta zien we hier ook niet meer héél vaak of ben ik er gewoon een aantal keren 's avonds niet geweest ?
Nee hoor ben er wel !quote:Op maandag 6 september 2010 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Op maandag 6 september 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee hoor ben er wel !
edit:
kud verkeerde account. Sorry!
[..]
Nee hoor ben er wel !
edit:
[..]
Nee hoor ben er wel !
edit:
[..]
Nee hoor ben er wel !
edit:
Zeg, kan je me even komen opvegen? Ik ben van m'n stoel gevallen van het lachen!quote:Op maandag 6 september 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee hoor ben er wel !
edit:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |