omg mag ik je aanraken??? jij hebt ze in het echt gezien???? oh ik was zooooooooooooooooo fan van hunquote:Op maandag 6 september 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt een zwak voor de Spice Girls sinds ik die ooit es op heb zien treden bij de MTV Awards in Rotterdam![]()
omg jij ook alquote:Op maandag 6 september 2010 11:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kan je erger vertellen mijn vrouw is nog 1 van de weinige fans die over is van de Spice Girls en heeft mij meegesleept naar Londen in 2007 naar 1 van hun reunieconcerten viel niet tegen moet ik eerlijk zeggen
Nee 1e Maandag van de maand.quote:Op maandag 6 september 2010 12:01 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Eerste nummer van Gerard PSB?
Prioriteiten !quote:Op maandag 6 september 2010 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus je mag kaarten weggeven voor U2 in Rome en wat doe je... Een week lang zo ongeveer elk uur reclame maken voor kaarten voor ene Jacqueline.
Die kaarten van U2 zijn toch gewoon een eenmalige actie om @work een beetje bekendheid te geven, dat is verder niet in andere programma's, dacht ik.quote:Op maandag 6 september 2010 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus je mag kaarten weggeven voor U2 in Rome en wat doe je... Een week lang zo ongeveer elk uur reclame maken voor kaarten voor ene Jacqueline.
Nee, maar dat hadden ze dan in plaats van die Jacqueline moeten doen. Als je alleen tijdens @work daar aandacht aan besteed, trek je alleen mensen die toch al luisteren...quote:Op maandag 6 september 2010 12:06 schreef alors het volgende:
[..]
Die kaarten van U2 zijn toch gewoon een eenmalige actie om @work een beetje bekendheid te geven, dat is verder niet in andere programma's, dacht ik.
Vond het ook niet super geslaagd...quote:Op maandag 6 september 2010 12:27 schreef alors het volgende:
Ik ben zeker de enige die Tante Jopie niet bepaald hilarisch vind? [..]
Bijzonder slecht eigenlijk..quote:Op maandag 6 september 2010 12:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Vond het ook niet super geslaagd...
Als het een item is, moeten ze het of leuker maken of gewoon schrappenquote:Op maandag 6 september 2010 12:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Vond het ook niet super geslaagd...
@work vond ik iig vandaag meer dan primaquote:Op maandag 6 september 2010 12:30 schreef gerbenp het volgende:
En hoe vonden jullie @work? Heb nog iets geslapen tot 12:00, nu het nog kon. Want dit is m'n laatste vrije dag, ja moet vandaag nog even naar school toe om rooster te halen.
quote:Op maandag 6 september 2010 11:12 schreef alors het volgende:
[..]
[twents accent]oh echt?? nee echt?? ooh stoa ik op één, ooh jeetje mineetje, oehh nou da had ik echt niet gedacht hoor!! ooh nee, jeetje!!! wat leeeeeuuuuk!![/twents accent]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |