Continues..quote:Op maandag 6 september 2010 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Rab is heerlijke platen aan het draaien.
Ja bij mij ookquote:Op maandag 6 september 2010 14:47 schreef Waalwijker het volgende:
Waarom kun ik geen enkel programma terugluisteren? PSRadio niet, @work niet.
het zijn nieuwe programma's ze worden nog onder de oude naam (die voorheen op dat tijdstip zat) automatisch online gezet.quote:Op maandag 6 september 2010 15:21 schreef Henkiepsv het volgende:
[..]
Ja bij mij ook. Eerst kon ik Stenders Late Vermaak en ODOF ook niet terugluisteren, inmiddels al wel.
Snap niet waarom ze dat niet meteen online kunnen zetten.
quote:Op maandag 6 september 2010 15:19 schreef michielveenstra het volgende:Goud! @tleemhuis wordt net last minute gevraagd om mee te spelen in That's The Question. Hij moet, hebben we besloten.
Zegt Rab nog dat ze mee moeten doen. Dat mag heulemaal nietquote:Op maandag 6 september 2010 15:48 schreef Paul-89 het volgende:
Oej dat is wel bagger ze moet stoppen omdat ze morgen een presentatie heeft.
adrian lux - teenage crimequote:Op maandag 6 september 2010 15:55 schreef Arcee het volgende:
Welk nummer (gezongen door een zangeres) werd er een half uurtje geleden gedraaid, vlak voor The Offspring - Pretty Fly (For A White Guy)?
Voor, niet naquote:Op maandag 6 september 2010 15:57 schreef Etcetera het volgende:
# 15:47 a silent express - will i be around
# 15:38 script - for the first time
# 15:34 snow patrol - just say yes
# 15:30 offspring - pretty fly (for a white guy)
En het was zo goed bedoeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |