abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86086379
Zwangerschap en geboorte deel 692

2010

September:
11 september 2010: Noa24 (meisje)
*** 18 september 2010: Fannetje en Tackleberry *** (meisje)
20 september 2010: Tessie (meisje)
21 september 2010: Rixtje
27 september 2010: Troeta (jongetje)

Oktober:
06 oktober 2010: Hik
09 oktober 2010: devilishbaby
13 oktober 2010: kaatjejannie (meisje)
19 oktober 2010: Barbabientje01 en Pipo_de_clown (meisje)
24 oktober 2010: Suzanna
25 oktober 2010: Veerle1982
28 oktober 2010: Hobbesje

November:
*** 04 november 2010: Silmarwen en Knut ***
15 november 2010: Pvoesss (jongetje)
16 november 2010: Koningin
23 november 2010: Tierrr

December:
02 december 2010: Shirley
*** 06 december 2010: Leandra en Nostalgist ***
10 december 2010: Jore
14 december 2010: DoctorB (meisje)
20 december 2010: Diesz (jongen)
27 december 2010: mrien (jongetje)

2011
Januari:
11 januari 2011: Claudia_x (meisje)
12 januari 2011: Sugarsnap
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel
29 januari 2011: ik80lll

Februari:
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
06 februari 2011: HuupHuup (meisje)
18 februari 2011: Hassanjassan

Maart:
10 maart 2011: stengeltje
12 maart 2011: DJMO
26 maart 2011: She-wolf

April:
04 april 2011: Twentemeisje
06 april 2011: Nienna
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear
15 april 2011: Jeetjejom

Mei:
02 mei 2011: Danic
05 mei 2011: Loffie

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

ik zag dat er nog geen nieuwe was, dus: game on ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 08-09-2010 11:09:52 ]
pi_86086420
laatste posts:
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:09 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb morgen mijn placenta echo in het ziekenhuis.
Ik ben heel benieuwd. :Y
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:41 schreef Troeta het volgende:
Waarom krijg je een placenta-echo Pvoess?
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:41 schreef Floria het volgende:

[..]

Hoop dat ie mooi op de goede plek ligt. Dat gaan ze checken toch? Hoe laat?
pi_86086476
Ik vind het echt zo tof dat ik niet meer in de lijst sta!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86086578
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:13 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het echt zo tof dat ik niet meer in de lijst sta!
:Y ik ook! (dat jij je baby eindelijk hebt dan he... :* ) nu nog een nieuwe ticker voor de kleine meid, en het is helemaal compleet... :D
pi_86086663
Spannend Pvoesss!
Ik hoop voor je dat ie mooi weggetrokken is en dat je een fijne kutbevalling hebt, om maar even de Tico-sfeer in dit topic te gooien :P ;)

Ik ben ook heel benieuwd met de 20-weken echo of mijn placenta al een hortje opgeschoven is. Ik verwacht van wel, mocht t niet zo zijn dan krijg k met 30 weken nog een echo, maar ik verwacht hier eigenlijk geen problemen, geloof dat ie niet zo ver over de uitgang hangt dus t zal allemaal wel.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86086667
Ik meld me ook weer. Vanmorgen één pijnlijke kramp, maar dat was ook de enige, dus nog niks in aantocht :)
  zondag 5 september 2010 @ 13:19:49 #7
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86086698
*O*

Happy new topic! Waar we ein-de-lijk geen Ticootje meer in de lijst hebben :D

Zou er iemand gaan bevallen? Ik denk voor mezelf dat het nog wel een dikke week zal duren met die kloterige voorweeën van me >:)
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_86086740
Ja ik meld me ook weer :') Bloederig chagarijnig. Wat is dat toch met mensen die voor je uitgerekende datum al elke dag vragen 'of er al wat aan de gang is' of dat Anna er al is? :')
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86087046
bloederig chagerijnig tessie :o doe je voorzichtig :D hihi

Ik snap dat ook niet zo nee, alsof je gaat zeggen van nou, eigenlijk komen de weeën nu om het kwartier dus eh...
Maar goed, vaak is het lief bedoelt en is het meer om maar wat te zeggen te hebben, maar op het moment zelf is het wel irritant.

Bij Amélie belde mn oma vaak of ze dr al was en mn vader en moeder smsten om de haverklap. Alsof we het hen niet zouden vertellen :?
Het omgekeerde vond ik wel schattig, mn vriendinnetje durfde me niet aan te spreken op gmail omdat ze bang was dat ze stoorde ofzo haha en als ik dan een keer mn gmail niet open had staan zat ze gelijk in de stress maar ze durfde niet te bellen/smsen :D vet lief O+ Ik hoop voor haar dat ze zich deze keer niet vanaf 36 weken al druk maakt :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86088274
Ja ik zeg vaak ook gewoon dat ze vorige week al geboren is, en of ze het kaartje dan niet ontvangen hebben. Stomme vraag, stom antwoord hoor :{w
pi_86088322
Oh en ik heb buikpijn. Ik hoop toch dat dit gewoon last van mn darmen of voorwerk is. Als ik vandaag moet bevallen, heb ik echt medelijden met de vk :') :+
pi_86090893
quote:
Op zondag 5 september 2010 14:11 schreef tessie het volgende:
Ja ik zeg vaak ook gewoon dat ze vorige week al geboren is, en of ze het kaartje dan niet ontvangen hebben. Stomme vraag, stom antwoord hoor :{w
Zou zo mijn antwoord kunnen zijn. Stomme vraag idd!
  zondag 5 september 2010 @ 15:49:35 #13
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86091042
Zeg, gewoon informatief hoor maar hoe voelen rugweeën? Komen die ook in golven of is het meer steady af en aan trng erge rugpijn?
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  zondag 5 september 2010 @ 16:00:45 #14
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86091370
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:49 schreef Floria het volgende:
Zeg, gewoon informatief hoor maar hoe voelen rugweeën? Komen die ook in golven of is het meer steady af en aan trng erge rugpijn?
Gegoogled en het fijne babybytes gaf antwoord.

Ik ga maar weer eens in bad liggen :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 5 september 2010 @ 16:05:45 #15
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86091536
Floria: voor wat ik me kan herinneren van de bevalling van mijn dochter, was het een vrij constante pijn die in golven heftiger werd. Lastig te omschrijven wat ik precies bedoel maar ik denk dat je het wel herkent als je idd rugweeën hebt ..

sterkte!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86092687
Dat lijkt me juist zoiets wat je dan niet herkent eigenlijk :@
Hoop dat het bad helpt Floria!

Hier nog steeds buikpijn. Muh -O-
pi_86093125
Huuu Floria :{
Ik weet niet zo goed wat ik voor ej moet hopen eigk :') t zou best tof zijn als je bevalling begon nu, maar rugweeën liever niet lijkt me. Hoe dan ook, ik hoop dat je badje helpt! Of t nou voor het doorzetten is of juist voor het afnemen ;)

Ik merk echt best veel harde buiken bij mezelf. Nu al. Boh. Niet per se pijnlijk maar wel als ik net toevallig buk en dan een harde buik krijg en dan overeind wil komen, das wel een vervelend gevoel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 5 september 2010 @ 17:03:53 #18
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86093258
goeie rugweeen zijn k*t . dat weet ik nog wel van Yolanda :X t enige wat toen bij mij hielp tegen de pijn was hete douche's nemen. Dan zakte de pijn wat, maar zodra ik eronder uit was begon het weer. Ik geloof trouwens dat je met weeën niet meer in bad mag ? Of heb ik dat nou mis ?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86093283
Welnee.
Met gebroken vliezen wordt het afgeraden om in bad te gaan ivm infectiegevaar. Met weeën mag je gewoon in bad hoor.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86093604
Ik kom me hier even voorzichtig melden. Had ook al wat gepost links en rechts in het "Wachten" topic, maar pieste vanmiddag een hele dikke streep!!!

3w nu, ik blijf hier lekker lurken totdat ik mijn 1e echo heb gehad

En ja ik ben een kloon, want er leest teveel volk mee dat mij kent via mijn nick.

:*
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
  zondag 5 september 2010 @ 17:26:07 #21
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86093888
Gefeliciteerd Narr! Kom je tzt wel uit de kast?

In bad ebte het gelukkig wel, echter ben ik er nu 15min uit en ik weet al weer niet hoe ik moet zitten of moet staan. Ook steeds kloterige harde buiken die auw doen. Ik hekel die laatste loodjes die bij mij schijnbaar altijd auw moeten doen.

Verder heb ik niet de illusie dat er iets is begonnen, tis gewoon kt.

Oh well, komt vast een leuk kindje van!
pi_86093976
Het klinkt wel serieus hoor Floria :o

En gefeliciteerd Narr! *O*
  zondag 5 september 2010 @ 17:32:18 #23
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_86094076
Floria ik had bij de eerste ook enkel rugweeen en harde buiken en geen een wee in/aan mijn buik gevoeld en dacht eerst ook dat het nog niet echt was maar het was wel echt en bij jou klinkt het ook wel echt hoor.

Narr welkom...
pi_86094126
Feli Narr! Ben wel erg benieuwd wie je bent :Y
#geen
pi_86094450
quote:
Op zondag 5 september 2010 17:26 schreef Floria het volgende:
Gefeliciteerd Narr! Kom je tzt wel uit de kast?

Uiteraard, maar eerst dit lekker voor mezelf houden...

Enne, jouw verhaal klinkt toch wel erg serieus, ben je echt niet begonnen?
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 5 september 2010 @ 17:47:38 #26
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86094479
Floria bel voor de zekerheid je vk anders effe .. zij kan je wel uitsluitsel geven of het voorwerk is of het echte werk ;)

en feli Narr! k ben benieuwd wie je bent :P doe es hinten?

pi_86094517
Wat DJMO zegt, hoor Floria.

Tijdens mijn eerste bevalling interpreteerde ik de 1e weeen ook niet als zodanig. Pas toen ik (heel snel) de persweeen kreeg, dacht ik "dan moeten die harde ongesteldheidsbuikpijnkrampen dus weeen zijn geweest"

:*

das dan ook de 1e hint DJMO ;) maar ik ben ook niet enorm actief verder hier aaahgrrr 2e hint
pi_86094612
Ik zou dan toch eerst kijken of je het wat kan timen ofzo, voordat je de vk belt. Toch?
En nu ga ik douchen, kijken of mijn irritante buikpijn weg wil gaan.
pi_86094810
Gefeliciteerd Narr! *O* *O* *O*
  zondag 5 september 2010 @ 18:06:52 #30
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86095069
Ik voel niet echt de behoefte om de VK te bellen en er valt bar weinig te timen dus dan gata het zo'n gesprek worden denk ik

Flora: ik heb rugpijnen en harde buiken en alles doet auw auw auw. Ik weet niet hoe ik moet zitten of liggen of staan, is dit een begin?
VK: ja dat kan maar hoeft niet, bel maar terug als de pijnen regelmatig zijn
Floria: ok

Toch? Als dit nog uren gaat aanhouden en nog pijnlijker gaat worden dan bel ik wel. Ik vertrouw er op dat ik het weet wanneer het echt is.
En ondertussen ijsbeer, rol en kruip ik voort.

Komt goed! (maar als dit wel rugweeen zijn en ze worden heftiger dan zijn ze wel echt mega mega mega nasty...)
pi_86096491
Ja zo zou ik het ook doen denk ik Floria.
Bij mij heeft de warme douche wel geholpen, buikpijn is een stuk minder nu. Gelijk maar even mijn ziekenhuistas en een tas voor Graeme ingepakt, dus was nog ergens goed voor :P
  zondag 5 september 2010 @ 19:40:40 #32
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86097891
Dat klinkt erg onprettig Floria. Benieuwd of het door gaat zetten!

Narr: gefeliciteerd.
  zondag 5 september 2010 @ 20:03:18 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86098679
Floria :o
Mijsje en ik hadden je pas komende zondag in de planning voor de bevalling ;)
Ik hoop dat de pijn een beetje hanteerbaar wordt, en zo niet, dat het dan doorzet :*

Narr, gefeliciteerd en welkom :s)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86098879
Narr gefeliciteerd!!! *O* Spannend weer!! Onwerkelijk nog?
pi_86099538
Ik had weer weeen in mn benen. Ik vond het deze keer heel prettig als M. mn benen wat steviger beetpakte precies op de plek waar de kramp zat...

Deze keer hebben we echt een soort van samen gedaan. Ik kon hem heel goed verdragen (en dan heb ik het over aanraken) en hij kon me heel goed bijstaan. Ik was gewoon veel helderder dan de eerste bevalling. heel fijn ook, gewoon omdat ik me alles goed weer kan herrinneren... Bij Jen weet ik bijna niets meer.
  zondag 5 september 2010 @ 20:27:17 #36
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86099641
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:03 schreef Leandra het volgende:
Floria :o
Mijsje en ik hadden je pas komende zondag in de planning voor de bevalling ;)
Ik hoop dat de pijn een beetje hanteerbaar wordt, en zo niet, dat het dan doorzet :*

Narr, gefeliciteerd en welkom :s)
Alles is weer rustig :D Beetje harde buiken nog maar dat is ok. Volgende week zondag it is! *O*
pi_86099730
Narr gefeli en welkom!! *O* en ik zit alweer te puzzelen en denken wie je dan bent :') :D

Floria hoe is het nu? te langzaam :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86099874
Ik ben ook supernieuwsgierig naar Narr...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86100173
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:32 schreef Vicky het volgende:
Ik ben ook supernieuwsgierig naar Narr...
nou idd :)
pi_86100268
Dat klinkt wel heel fijn Tico! Daar hoop ik ook op deze keer.
En bij mij is de buikpijn weer terug -O-
pi_86100330
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:37 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

nou idd :)
Jij bent het gewoon hè!! o|O :+

Ik vind t zo leuk om weer zwanger te zijn O+ zeker nu kleine Leyla geboren is en ik vind haar best op Jen lijken Tico! maar nu vraag ik me helemaal af hoe een tweede van mij eruit zal zien, wat overeen komt en wat anders is O+ en hoe mn kleine meiske op het andere kleine meiske zal reageren en en en, nouja dat dus.

Danic hoe is het nu met de misselijkheid trouwens?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 september 2010 @ 20:42:05 #42
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86100478
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:38 schreef tessie het volgende:
Dat klinkt wel heel fijn Tico! Daar hoop ik ook op deze keer.
En bij mij is de buikpijn weer terug -O-
Joh dan ga jij gewoon bevallen vandaag *O*

Ik ga voor deel 695 :P
pi_86100650
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Jij bent het gewoon hè!! o|O :+
je hebt me door :P
pi_86100777
Ik ga voor deel 700 *)
  zondag 5 september 2010 @ 20:51:17 #45
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86100996
van harte gefeliciteerd Narr! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_86101347
Gefeliciteerd Narr!!
pi_86106517
Narr, gefeliciteerd!

Tessie, hoe is het nu? Zakt het een beetje?

Wij gaan morgen lekker op vakantie! Nog ff een weekje samen kneuteren in een centerparcs huisje ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86107078
Huup lief dat je het vraagt.
De misselijkheid is gelukkig weg. Mijn teamleidster had vrijdag geen tijd voor me, dus ze weet nog van niks. Ik ga proberen zo te houden tot na mijn vakantie, want dan zit ik rond de 11/12 weken.
Wat wel even hielp tegen de misselijkheid was idd de lauwe cola, maar dat duurde maar eventjes.
Ik ben ook begonnen met drinken van roosvicee fero, omdat ik van mezelf al een lage bloeddruk heb en makkelijk flauwval.
Ik ben nu niet meer misselijk, maar het zou toch wel fijn zijn als mijn energie weer lekker op pijl is.
Nu moet ik alles in 3 uurtjes 's avonds doen, omdat ik overdag niet vooruit te trappen ben......gaat vast wel over en het is voor het goede doel :+
  zondag 5 september 2010 @ 22:19:59 #49
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86107182
Energie zal nog wel even duren Danic. Maar de misselijkheid minder, das fijn!

Narr, gefeliciteerd!
pi_86108744
barbabientje fijne vakantie alvast! *O*

Danic fijn dat de misselijkheid wat gezakt is! Het is ook een beetje een kwestie van wennen of hoe zeg je dat, uitvogelen wat voor jou werkt om de misselijkheid onder de duim te houden. Hopelijk kun je het gewoon comfortabel verborgen houden tot je het zelf wilt vertellen.

En die energie daar is jammer genoeg weinig over te zeggen. Ik heb nu gewoon weer normale energie maar bij Amélie ben ik de hele zwangerschap enorm moe geweest. Dat was toen ook echt een kwestie van goed opletten, op tijd pauze nemen en de werkdingen verdelen. Ik merkte dat ik me voor een bepaalde tijd goed kon concentreren en daarna was het weer even een uur of wat "op". Dan deed ik eerst alle dingen die concentratie vroegen, daarna suffe dingen zoals mail wegwerken en dan even lopen buiten, wat eten, wat drinken gewoon even eruit zeg maar en dan weer verder. Dat hielp voor mij het beste, maar ook daar is het een beetje een kwestie van uitproberen hoe het gaat en wat werkt enzo.
Komt vast goed! :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 september 2010 @ 07:42:31 #51
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86116039
llm-check :+

maandag 6 september 2010 @ 09:06:17 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86116893
Môgguh c_/

Vandaag 27 weken, vannacht amper geslapen wegens brandend maagzuur }:| en vanmorgen om 07.00 uur zat ik in m'n slipje op de vloer in wat de babykamer moet worden een bak met videobanden opnieuw in te richten... even later hetzelfde verhaal bovenaan de zoldertrap met net zo'n bak met DVD's.
Anyway... we zijn gisteren wederom druk, druk, druk geweest met het puinruimen in de toekomstige babykamer, en er moet nog meer weggewerkt worden maar er is eindelijk zicht op leegheid :Y

En woensdag komt zoonlief langs om te helpen... dus met een beetje mazzel zijn de twee kasten die er nog staan woensdag verdeeld over zolder en in de andere kamer, en dan is de babykamer vrij voor de opslag van babykamermeubels en alles wat nodig is voor de verbouwing van de badkamer :X

Hoe dan ook: het gaat de goede kant op.... nou alleen nog eens zien dat ik straks weer bij Ikea kom om nog wat extra bakken te halen.
En alle was is weg... schoon, droog en gevouwen/gestreken *O*

Oh, en ik zet in op topic # 747 voor de bevalling :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86117595
Narr gefeliciteerd! evenals alle andere nieuwe zwangere die ik heb gemist!

geldt natuurlijk ook voor diegene die inmiddels bevallen zijn, heb er een aantal gemist geloof ik

ga ik nu weer in lurk stand...
pi_86117798
Gefeliciteerd Narr *O*
pi_86118385
Narr..welkom en gefeliciteerd!
Leandra...mijlpaaltje *O*

Hier ook een bijzondere dag...ik ben jarig vandaag. Niet dat ik me zo voel overigens... Zo gek om te beseffen dat het m'n laatste keer zonder kindje zal zijn....volgend jaar is m'n mannetje gewoon al 9 maanden oud! :o
Zometeen eerst maar eens naar de kapper om mezelf es even onder handen te laten nemen.
Bizar...
Back in business.
  maandag 6 september 2010 @ 10:30:20 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86118613
Gefeliciteerd Shirley :* *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86119028
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:49 schreef Floria het volgende:
Ik had ook rugweeen met de laatste bevalling.
gewone buikweeen heb ik helemaal niet gehad, het enige wat hielp was dat Peter me in de rug tegendruk gaf.
Ik heb het eerste gedeelte tot ongeveer 7cm op de skippybal gezeten, Peter daar achter staand, en tegendruk geven met zijn hele gewicht duwend.

ik vond ze verschrikkelijk
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 6 september 2010 @ 10:53:10 #58
54772 Silmarwen
pi_86119237
Ik heb rugweeen gehad en er was geen golfje niets. Een constante pijn alsof iemand mij ontzettend hard in mijn nieren had gestompt. Zijn ook lastig op te vangen, puffen helpt namelijk gewoon niet. Druk in mij rug hielp heel goed. Ik herkende ze ook niet als weeen omdat de pijn heel constant was.
Op mijn zij liggen vond ik goed te doen, op mijn rug aan de CTG was echt niet leuk. Dat deed echt wel pijn. Maar ik heb maar tot 4 cm weeen gehad, en toen kwam de keizersnede al. Ik vond die 4 cm goed te doen, kan me wel voorstellen dat als ze pijnlijker worden, je niet meer weet hoe je moet zitten, vooral omdat er geen pauze tussen zit.

Shirley gefeliciteerd! Gek idee he. Ik voelde me toen ineens heel volwassen. :D

Bij de gyn geweest, en alles gaat goed met de baby. Moet wel elke week op controle ivm diabetes. Maar de baby was precies groot genoeg en er was niet teveel vruchtwater. Hij wilde me meteen bij de diabetes verloskundige en internist hebben om vandaag te leren prikken voor insuline. Ik moest hem tot twee keer zeggen dat ik mijn uitslagen moest doorbellen vandaag en als ze niet goed waren, dat ik vanmiddag om 14:15 ging leren spuiten.

En mijn uitslagen zijn niet goed. Iig niet na de maaltijden, nuchter zijn ze normaal. Ik denk zelf dat ik 3 keer moet gaan spuiten. Voordeel is dat ik dan wel iets normaler kan eten. Ik leef momenteel echt van maaltijd tot maaltijd op een best strak schema. Dat kluistert je behoorlijk aan huis. Want of ik moet iets eten, en dat is dan beperkt tot wat, of ik moet mijn glucose controleren. Ach, alweer ruim 31 weken. Het gaat snel.
pi_86122203
*meldt*
Waar zijn de andere meldplichtigen? :+
Mijn buikpijn was vanmorgen gelukkig weg! *O* En vandaag 38 weken alweer!

Gefeliciteerd Shirley!
  maandag 6 september 2010 @ 12:39:52 #60
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86122569
Meld! Vandaag 39 weken!

En...

GEBROKEN VLIEZEN! *O*

VK is geweest en het gutst eruit... nog geen noemenswaardige weeën dus we wachten rustig af. Ondertussen sleep ik mijn celstof matje achter me aan want ai, das best veel water.

Spannend!
*O*
pi_86122636
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:39 schreef Floria het volgende:
Meld! Vandaag 39 weken!

En...

GEBROKEN VLIEZEN! *O*

VK is geweest en het gutst eruit... nog geen noemenswaardige weeën dus we wachten rustig af. Ondertussen sleep ik mijn celstof matje achter me aan want ai, das best veel water.

Spannend!
*O*
*O* Zettemop meis!! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86122782
Wow Floria, succes meid! Ik hoop op een spoedige bevalling, zo eentje als van Tico!
Binnen 24 uur heb jij ook zo'n kleintje in je armen! Ben benieuwd wat het wordt!
pi_86122911
jaaaa, Floria, succes!!!
pi_86122975
Jaaaaaaa Floria!!!! Spannend! Zet hem op meid!! :% :% :%
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 september 2010 @ 12:57:41 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86123135
Floria!!!! Wat goed, succes!! :% :% :%
Wullie bin KOEL © Soneal
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 september 2010 @ 13:15:12 #66
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86123725
:% :% :% :% floria! :% :% :% :%

pi_86123796
*O* Floria!! Spannend!!!!! :% :% :%
pi_86123858
Hup Floria :%

Heb je toch al wat voorwerk gehad gisteren *O*
  maandag 6 september 2010 @ 13:22:23 #69
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86124029
Floria yay *O* :% *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86124151
*O* Floria! *O* Wat spannend zeg! *O* Ben benieuwd wanneer de weeën gaan doorzetten!

*meldt*

Hier nog helemaal niks, alleen steeds meer vocht aan het vasthouden...
  maandag 6 september 2010 @ 13:25:16 #71
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86124152
Inmiddel ben ik wat weeig aan het worden, moge het doorzetten!
pi_86124166
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:25 schreef Floria het volgende:
Inmiddel ben ik wat weeig aan het worden, moge het doorzetten!
ik hoop het voor je!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 6 september 2010 @ 13:27:49 #73
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86124255
Floria: succes!!!
pi_86124478
Zet 'm op floria!!! :%

Heb zelf weer een mooie sticker gehad van de vk. Buik was mooi gegroeid, en verder eigenlijk geen bijzonderheden. Over 2,5 week weer terug!
*poef* nu is het weg
pi_86125035
Floria! Succes :% :% :% Wie weet heb je vanaaf al je kleine bij je! :D
Ik wil een verse baby op m'n verjaardag! 6 september is een top datum! :Y
Back in business.
  † In Memoriam † maandag 6 september 2010 @ 13:50:58 #76
43556 miss_dynastie
pi_86125221
Woehoe Floria, maak er een 'ticootje' van, zou ik zeggen *O* :% *O*
  maandag 6 september 2010 @ 13:55:09 #77
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86125395
Nee nog geen baby hoor! Ik wacht op pittige klootzakken van weeeen, die zijn er nog niet. Ik laat het wel weten als ik naar het ZH vertrek.
pi_86125887
Spannend hoor Floria!

Ik heb elke keer kramp in mijn scheenbeen, is dat ook weer een of ander zwangerschapskwaaltje?
pi_86125996
:D Floria wat doe je nu!! Kruip je voor!
Maar wat spannend! Succes!
Begon het met het breken van je vliezen? Wat was je aan het doen?
pi_86126048
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:10 schreef tessie het volgende:
Spannend hoor Floria!

Ik heb elke keer kramp in mijn scheenbeen, is dat ook weer een of ander zwangerschapskwaaltje?
Ik heb het nog niet gehad, maar het schijnt wel een zwangerschapskwaaltje te zijn ja!
  maandag 6 september 2010 @ 14:55:35 #81
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86127417
Ik gok dat dit mijn laatste berichtje gaat zijn zonder verse baby.

Inmiddels motherfuckers van weeën. Zo om de 3/4 minuten. Zo maar weer de VK bellen ook.

Noah,
ik had lekker uitgeslapen en wilde gaan plassen, draaide me om en dacht ' oeh ik moet haasten!' en toen was mijn boxer nat. Daarna ben ik eigenlijk niet meer opgehouden met vocht verliezen. Toen ik ging douchen liep het gewoon in straaltjes langs mijn benen naar beneden.

Ok wee. Ik ga laters!
  maandag 6 september 2010 @ 14:56:28 #82
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86127454
Whoohoo serieuze bedrijvigheid *O*
pi_86127525
:% *O* :% *O* :% Floriaaaa!
  maandag 6 september 2010 @ 14:58:39 #84
144006 chacama
Ondernemend!
pi_86127537
Voor Floria :% :%

Kom maar lekker terug met een verse baby

@ Tessie, is een kwaal, maar ook een symtoom. Geloof dat het magnesiumgebrek is. Maar - graaft in geheugen- er was ook iets met een staaf ijzer onder je matras leggen. Dat deed wonderen. Was dat tegen kramp....geloof het wel. Misschien dat iemand anders mij aan kan vullen.
pi_86127551
Oeh succes Floria :%

Wij gaan morgen voor 12 dagen weg dus ik ben even afwezig mocht iemand mij missen :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_86127572
Floria *O* gefeliciteerd alvast! Zet hem op meid!!!
pi_86127650
Zet 'm op Floria! :% :% :%
pi_86127677
Whoehoe Floria! Spannend!!! Zet m op! *O*
  maandag 6 september 2010 @ 15:17:13 #89
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86128099
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:10 schreef tessie het volgende:
Dat is idd een zwangerschapskwaal. Ik heb het in m'n schenen, kuiten en ondertussen ook de binnenkant van de bovenbenen.
Wat helpt: je matras aan het voeteneinde wat omhoog, bananen eten (of je magnesium aanvullen).
Erg vervelend die krampen 's nachts...
pi_86128146
Gaat Floria het ook op de "Tico" manier doen?? Zou toch wat zijn zeg, 2 recordbevallingen achter elkaar :D
Back in business.
pi_86128473
Zettemop Floria!! :%
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 6 september 2010 @ 15:40:53 #92
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86128788
Succes Floria! :% :% :%
A grand adventure has begun.
pi_86129482
Ooooh spannend hier!!! Floria zet het op meid!! :% :% :%
dat die motherfuckers van weeën je maar mooi een heel eind op weg geholpen mogen hebben. Bijna je kindje ontmoeten!! *O* O+

DML fijne vakantie!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86129793
Floria zet 'm op :)
Succes!
  maandag 6 september 2010 @ 16:10:33 #95
54772 Silmarwen
pi_86129849
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:58 schreef chacama het volgende:
Voor Floria :% :%

Kom maar lekker terug met een verse baby

@ Tessie, is een kwaal, maar ook een symtoom. Geloof dat het magnesiumgebrek is. Maar - graaft in geheugen- er was ook iets met een staaf ijzer onder je matras leggen. Dat deed wonderen. Was dat tegen kramp....geloof het wel. Misschien dat iemand anders mij aan kan vullen.
Klopt.

Voeding waar veel magnesium in zit is:
cacao
volkoren/meergranenbrood
tarwezemelen
sojaproducten
noten (vooral pecan, amandelen en cashewnoten)
pinda's
bonen
roggebrood
donkere bananen
risotto en zilvervliesrijst
spinazie
ananas
pompoenpitten
makreel
krab
heilbot
pruimen

Dat lijstje heb ik even gecopy paste. :+ Wist ze niet allemaal meer uit mijjn hoofd.

Zou ik het bijna vergeten. Floria! :% Zet hem op!
pi_86133685
Go Floria *O* :% :%

Alles was goed bij mijn placenta echo :D
Hij weegt ongeveer 1,4 kilo en ze heeft het gezichtje nog even laten zien en de handjes en voetjes.
En even gecheckt of het nog steeds een jongetje is en ook dat zit goed O+ O+

Hij ligt heel mooi met het kopje naar beneden al O+
pi_86133744
Thanx voor de tips! We hebben nog een ananas liggen, dus die ga ik dan vanavond maar eens opeten. Met hart en al :+

En *O* voor Pvoess!
pi_86133840
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:58 schreef Pvoesss het volgende:
Go Floria *O* :% :%

Alles was goed bij mijn placenta echo :D
Hij weegt ongeveer 1,4 kilo en ze heeft het gezichtje nog even laten zien en de handjes en voetjes.
En even gecheckt of het nog steeds een jongetje is en ook dat zit goed O+ O+

Hij ligt heel mooi met het kopje naar beneden al O+
Ik dacht heel even halleluja das een beste placenta :o :X
duurde een tijdje voor er een lichtje ging knipperen :')

Fijn dat alles goed was!! *O* en fijn dat ie al naar beneden ligt. Mooi!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86134154
Fijn dat alles goed was Pvoesss! :)

Ben benieuwd hoe het met Floria is!
pi_86135601
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:D!
Back in business.
pi_86135812
Oeh...Floria aan het bevallen, spannend weer!
pi_86141007
Floria, zet 'm op! Ik hoop dat het niet meer nodig is en dat je al lekker ligt te knuffelen met je nieuwe mensje.
pi_86144683
Succes, Floria, mocht je dat nog nodig hebben!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 6 september 2010 @ 22:41:08 #104
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86147259
Ik heb vernomen dat Floria inmiddels is bevallen. Weet niet of ze wil dat ik alles hier neerzet, dus ik zal er verder niets over zeggen nog.
pi_86147836
Oh!!

Floria gefeliciteerd alvast! Ik ben benieuwd naar de rest van de info en hopelijk is alles goed gegaan *O*

-edit-
oh! :D _O-
er gaat een wereld voor me open dat die en die dezelfde zijn :')
mooie naam zeg!

[ Bericht 48% gewijzigd door huuphuup op 06-09-2010 22:59:02 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86149251
*O* Floria, gefeliciteerd!!!! Ben benieuwd naar de details!
pi_86150979
*O* *O* Floria en Floriaman, gefeliciteerd!!! *O* *O*
pi_86152221
Gefeliciteerd Floria! *O* Op mijn verjaardag nog wel! *O* Ben ook super benieuwd naar de details :D
Back in business.
pi_86154053
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Huup, het is maar goed dat jij dit zei, want ik dacht hetzelfde! _O- En als jij niets had gepost, had ik het nog steeds gedacht (weet ik veel, is allemaal nieuw).

Floria!! gefeliciteerd! Kom je gauw vertellen hoe het gaat en wat het geworden is? :*
pi_86154095
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:52 schreef huuphuup het volgende:
-edit-
oh! :D _O-
er gaat een wereld voor me open dat die en die dezelfde zijn :')
mooie naam zeg!
Ligt het aan mij dat ik hier niets van begrijp?

Floria, gefeliciteerd! *O*
pi_86154119
*O* Floria, gefeliciteerd! *O*

quote:
Op dinsdag 7 september 2010 06:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ligt het aan mij dat ik hier niets van begrijp?

Floria, gefeliciteerd! *O*
Ze heeft zich al op Twitter gemeld... Ws wist Huup niet dat diegene op Twitter Floria is :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 september 2010 @ 07:16:29 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86154209
ik ziet een half oog dat Floria bevallen is? gelfeliciteerd *O*

volgens de dokter was dat oogje van jan niet besmettelijk, ik zie dus nog maar max 50% van wat ik normaal zie. Mijn linkeroog zit dicht, het voelt alsof er iets een in zit, een haar ofzo, maar dar kan ik dus niet zien. Mijn rechteroog is een lui ook, en daar zie ik dus al heel weinig mee. Grote dingen enzo is geen probleem, maar bv de maatverdeling op een fles is ondoenlijk. Ik heb dan ook de buurman moeten vragen om te helpen met de fles van jan _O- :') Dat wordt weer een rondje huisarts vandaag ben ik bang.

pi_86154296
Ik heb even gespiekt. Wat ligt ie lekker te slapen! En wat een mooie naam!!
pi_86154513
Floria, van harte gefeliciteerd met je mooie kereltje! *O* Mooie naam en prachtige foto!Geniet ervan en rust lekker uit.
pi_86154646
Floria gefeliciteerd!!
*O* Ik zit niet op die hyves, dus ik ben errrg benieuwd naar meer info! Dat heb je voor een eerste toch knap gedaan dacht ik zo
  dinsdag 7 september 2010 @ 08:27:26 #116
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86154694
Floria gefeliciteerd!
pi_86154965
Floria gefeliciteerd :)
  dinsdag 7 september 2010 @ 08:54:28 #118
54772 Silmarwen
pi_86154988
Floria, gefeliciteerd!
  dinsdag 7 september 2010 @ 09:19:26 #119
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86155336
Nou hij is er! Een hij!

Gisterochtend bij het omdraaien in bed bleek ik toch niet incontinent maar waren dus de vliezen gebroken (in bed dus, zonder zeiltje [cheesygrin] ) Toen ik na het plassen vocht bleef verliezen werd het toch wat verdacht en belde ik mijn moeder 'wat nu!' VK bellen dus om te kijken of het inderdaad vruchtwater was. Ondertussen kwam man terug van werk. Ik wilde eigenlijk niet dat hij kwam want straks kwam hij voor een beetje plas.
Toen de Vk kwam moest ik op een matje liggen en op mijn hand blazen en het gutste eruit ' stop!' [cool]

En toen wachten op weeën. Ik kreeg zo gaande weg meer harde buiken en beginnende weeën. Toen tegen 4uur de weeën iets sterker werden zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Ik wilde toch graag daar bevallen in de kraamsuite. Thuis was de schoonmaakster ondertussen bezig en ik wilde heeeel graag een schoon huis.

In het ziekenhuis vielen de weeën even stil. Om 17.00 ben ik gaan douchen en toen kwamen langzaam aan de giga kloterige, goede weeën. Om 18.00 belde man nog naar zijn ouders die bij dochter waren dat het nog wel even ging duren. Ik had 5 centimeter toen ik onder de douche vandaan kwam.
Om 18.15 ben ik onder de douche vandaan gekomen (denk ik, tijden zijn wat fuzzy). Met 3 knijters van een weeën ben ik van 5 naar 10 cm gegaan en ging ik voorzichtig meepersen.

De baby wilde niet indalen en blijkbaar was het even spannend want de VK dacht dat hij niet door mijn bekken zou passen omdat hij maar niet goed zakte. Uiteindelijk moest ik mega hard mee persen en kwam hij. Hij had zijn beide vuisten naast zijn wangen en had gigantisch veel navelstreng 'beet'.

Maar hij was er! Hij heeft lang bloot bij me gelegen en aan de borst gedronken. We hebben een goede nacht gehad waarin hij 1 x nog heeft gedronken en ik zal he zo met 'geweld' weer gaan aanleggen want hij slaapt alleen maar.

Ik blijk een mega lange en dikke navelstreng ge had te hebben die helemaal de uitgang blokkeerde waardoor hij de spildraai niet goed kon maken. Gelukkig is het toch gelukt!

De 'schade' is echt minimaal en ik voel me goed (post bevalling rush)

Hij weegt maar liefst 3960 gram en heet 'Joop' echte naam via PM. diegene op twitter weten het ook dus onderling pmmen kan ook :s)
*O*
pi_86155403
Gefeliciteerd floria!!!!
  dinsdag 7 september 2010 @ 09:24:05 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86155414
Floria, gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!!! *O* *O* *O*

* Leandra kan niet wachten op foto's en dergelijke :s)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86155484
Gefeliciteerd Floria! *O*
Leuke naam inderdaad.
pi_86156327
Gefeliciteerd *O* Floria

een hele vent hoor
pi_86160312
Floria, gefeliciteerd met "Joop"! *O* *O* *O* Wat een flinke kerel ook weer!

Fijn dat de bevalling goed is gegaan ondanks de dikke navelstreng en ook fijn dat je je goed voelt! ^O^

Ik meld me maar eens zonder enige voortekenen... nu sta ik tweede op de lijst! :o
  dinsdag 7 september 2010 @ 12:46:43 #125
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_86160568
Gefeli Floria, geniet er maar fijn van !
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  dinsdag 7 september 2010 @ 12:57:11 #126
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86160893
Floria, heel veel geluk gewenst met Joop! *O*
in de haak.
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:04:22 #127
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86161103
Gefeliciteerd Floria O+ met je megabijzondere bevalling :P . Flinke knul is jullie Joop.

Ik lust wel een pmmetje met de echte naam :Y .
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2010 @ 13:27:39 #128
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_86161830
Floria, ook hier gefeliciteerd met "Joop"! Wat een heftig gepers moet dat geweest zijn met die dikke navelstreng erbij.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:30:13 #129
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86161906
Floria, van harte gefeliciteerd met Joop *O* Ik zou ook wel graag een pm hebben met de echte naam...
Make love, not war ☮
pi_86162106
Floria!! Gefeliciteerd met jullie "Joop" Ook ik ben heeeeeeeeeel benieuwd naar zijn echt naam! En ook naar "het lichtje" van Huup, die ik geloof ik ook niet helemaal begrijp ;)

Geniet met en van elkaar! Een hele fijne kraamtijd gewenst!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86162135
Floria feli! Ik ben heel benieuwd naar foto's van Joop O+ (Echte naam =...? PM!)
#geen
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:39:13 #132
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86162184
Floria van harte *O* *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_86162197
Floria gefelicteerd met jullie zoon O+
Van jullie oudste zijn we op dezelfde dag bevallen en jij nu 'al' van de tweede, zucht. RAMMEL
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_86162653
Gefeliciteerd met je zoon, Floria! Wat een prachtig formaat!

Ik weet even niet meer zo goed wat ik met mezelf moet. Ik ben zo moe en het werken valt me zwaar, niet alleen fysiek maar ook mentaal. Ik vraag me af hoe ik mezelf hier overheen kan zetten. Ik weiger toe te geven dat het te zwaar is, want het voelt alsof het prima te doen moet zijn. Maarja, intussen begin ik me schuldiger en schuldiger te voelen. Blegh.
pi_86162829
Hè claudia wat vervelend -O-
echt hoor, ik meen het wat ik gister zei, wees niet te streng voor jezelf want het breekt je op en je voelt je alleen maar rotter als je je eigen gestelde doelen dan niet haalt. Het valt ook niet mee als die beloofde energie-rush van het 2e semester gewoon niet komt, ik wacht er nog steeds op van Amélie, en nu weer :')
Ik zou zeggen geef toe aan moeheid als het mogelijk is zodat je fysiek in ieder geval genoeg slaap krijgt. En stel prioriteiten in de dingen die echt moeten gebeuren in je onderzoek. Wat moet nu en wat kan ook later.
Misschien een idee om je ijzer even te laten checken?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 september 2010 @ 14:01:32 #136
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_86162837
Gefeliciteerd Floria! Met je zoon. *O*

Ik ben heel benieuwd naar de echte naam, wie wil mij pm-en?? O+

Vervelend is dat Claudia, heb je nog een dagje vrij ofzo binnenkort, om even op te laden oid?
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_86163133
Ik heb over 2 weken weer een afspraak en dan wordt er onder andere naar mijn ijzer gekeken. Misschien geen gek idee om te vragen of dat iets eerder kan.

Met een dagje vrij ben ik niet geholpen, hoor. Ik heb zoveel vrije dagen opgenomen, maar ik wil toch echt nog het een en ander afkrijgen in de komende maanden. Het suffe is dat het helemaal niet als te veel voelt. Rationeel gezien moet het makkelijk kunnen. Toen ik zwanger was van Ivan voelde ik me ook moe, maar mentaal was ik behoorlijk fit en geconcentreerd.
pi_86163308
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb over 2 weken weer een afspraak en dan wordt er onder andere naar mijn ijzer gekeken. Misschien geen gek idee om te vragen of dat iets eerder kan.

Met een dagje vrij ben ik niet geholpen, hoor. Ik heb zoveel vrije dagen opgenomen, maar ik wil toch echt nog het een en ander afkrijgen in de komende maanden. Het suffe is dat het helemaal niet als te veel voelt. Rationeel gezien moet het makkelijk kunnen. Toen ik zwanger was van Ivan voelde ik me ook moe, maar mentaal was ik behoorlijk fit en geconcentreerd.
Voor ijzerprikken kun je ook gewoon even je huisarts bellen hè! T is zo gepiept en de assistente kan dat doen met zo'n vingerprikje. Ik weet niet of er over 2 weken uitgebreid bloed afgenomen wordt of niet maar wellicht als je nu zou bellen kun je morgen al wel even langskomen.

Vergeet niet dat je nu ook Ivan hebt. Ondanks dat hij geen terrorbaby is ( :P ) vraagt het natuurlijk toch de nodige energie en aandacht om voor zo'n kleintje te zorgen, hoe goed ej de zorg ook verdeeld hebt, het blijft wel even een extra baal hooi op je vork die je niet zomaar kunt lozen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 september 2010 @ 14:33:54 #139
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86163927
Zo heb pmmetjes gestuurd naar de vragers en ga mezelf maar eens ergens anders melden :D

Estrys: gaan met die banaan! :D
  dinsdag 7 september 2010 @ 14:35:37 #140
313287 Groofsken3
pi_86163995
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:33 schreef Floria het volgende:
Zo heb pmmetjes gestuurd naar de vragers en ga mezelf maar eens ergens anders melden :D

Estrys: gaan met die banaan! :D
Ik heb niks gehad en wel gevraagd :'( .
pi_86164019
Och, toen ik zwanger was van Ivan had ik de hond nog rondlopen en die kostte me veel meer energie. :P

Ik zit te dubben of ik het van de psychologische kant of de praktische kant aan moet pakken. Ik zou een afspraak kunnen maken met onze 'werkcoach', maar ik ben bang dat ik dan tips krijg als 'maak een lijstje met dingen die je deze week af kunt krijgen' en 'formuleer concrete, goed afgebakende taken voor jezelf'. Ik wéét wel hoe dat moet. Anderzijds ben ik bang dat ik mezelf met een psychologische benadering een burn-out of zo aanpraat.

Tegen een ander kan ik veel makkelijker zeggen dat die niet te streng voor zichzelf moet zijn. Ik voel me nu daarentegen gewoon onprofessioneel. Get over it, hier word je niet voor betaald.
  dinsdag 7 september 2010 @ 14:39:44 #142
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86164158
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:35 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Ik heb niks gehad en wel gevraagd :'( .
Nu wel :*
pi_86164234
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:36 schreef Claudia_x het volgende:
Och, toen ik zwanger was van Ivan had ik de hond nog rondlopen en die kostte me veel meer energie. :P

Ik zit te dubben of ik het van de psychologische kant of de praktische kant aan moet pakken. Ik zou een afspraak kunnen maken met onze 'werkcoach', maar ik ben bang dat ik dan tips krijg als 'maak een lijstje met dingen die je deze week af kunt krijgen' en 'formuleer concrete, goed afgebakende taken voor jezelf'. Ik wéét wel hoe dat moet. Anderzijds ben ik bang dat ik mezelf met een psychologische benadering een burn-out of zo aanpraat.

Tegen een ander kan ik veel makkelijker zeggen dat die niet te streng voor zichzelf moet zijn. Ik voel me nu daarentegen gewoon onprofessioneel. Get over it, hier word je niet voor betaald.
Heel eerlijk gezegd denk ik inderdaad niet dat je aan beide gespreksvormen iets hebt. Je lijkt me inderdaad bijdehand genoeg om het zelf aan te kunnen pakken als het op practische dingen aankomt en je moet er voor waken dat je inderdaad niet straks alleen nog maar thuis zit omdat dat het beste wordt geacht. Soms krijg je juist energie van dingen wél doen, maar het is zo lastig om uit te vinden wat en hoe enzo.

Is het een optie om te spreken met je promotor? Zij was wel enthousiast over de zwangerschap toch? (dat praat allicht wat minder beladen dan met iemand die gelijk in een 'zie je wel!' houding schiet...)
Misschien als je tegenover die promotor kunt laten vallen dat het je zwaar valt omdat je fysiek en mentaal gewoon Moe met een hoofdletter bent dat er al een last van je valt als daar begrip voor je is.
Soms is het misschien ook een stukje van toegeven aan jezelf als je het toegeeft aan een ander.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86164577
Floria gefeliciteerd met Joop! *O*
Ik ben ook heel benieuwd naar de echte naam O-)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86164712
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:41 schreef huuphuup het volgende:

Soms krijg je juist energie van dingen wél doen, maar het is zo lastig om uit te vinden wat en hoe enzo.
Nou, precies! Als ik een dag vrij neem voel ik me dan ook net zo waardeloos. Ik voel me eigenlijk alleen nuttig als ik iets lekker praktisch kan doen waar ik me even helemaal op kan concentreren. De domme klusjes, zeg maar. Het balkon opknappen, scholen in Amsterdam-Noord vergelijken, een begroting maken voor het nieuwe huis. Ik probeer dat zoveel mogelijk op mijn werk toe te passen, maar het houdt een keer op. Er moet uiteindelijk een proefschrift komen en de administratieve klusjes zijn niet het doel op zich. Nu probeer ik dus een compromis uit: ik maak mijn dagen iets korter, ik begin met het theoretische werk en ik sluit af met iets praktisch. Het werkt niet echt.

quote:
Is het een optie om te spreken met je promotor? Zij was wel enthousiast over de zwangerschap toch? (dat praat allicht wat minder beladen dan met iemand die gelijk in een 'zie je wel!' houding schiet...)
Ik heb twee lieve promoteren. De vrouw was juist degene die schrok en het te druk vond. :+ Ik wil het eigenlijk niet met hen hierover hebben, maar ik kan er zo ook niet al te lang mee rond blijven lopen. Intussen zit ik mooi weer te spelen: gister heb ik nog een mail gestuurd dat het lekker gaat. Ja, net daarvoor had ik 2 uur goed gewerkt.

Het voelt voor mij heel sterk als 'ik heb voor deze zwangerschap gekozen tijdens mijn promotie, dus ik moet er maar professioneel mee omgaan'. Ik heb een collega die net bevallen is van haar tweede en al lange tijd uit de roulatie ligt vanwege vermoeidheid/ziekte/burn-out/zwangerschap. Zo wil ik niet zijn. En als ik dit zo opschrijf dan vind ik dat eigenlijk ook heel fout van mezelf. Het klinkt alsof ik het haar aanreken en eigenlijk vind dat ze zich er gewoon overheen moet zetten. Ik weet wel beter.

quote:
Soms is het misschien ook een stukje van toegeven aan jezelf als je het toegeeft aan een ander.
Heb je helemaal gelijk in. Vanavond eerst maar eens toegeven aan m'n vriend. :Y) Dan zien we wel weer verder.
  dinsdag 7 september 2010 @ 15:05:16 #146
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_86165153
Claudia, het is dus duidelijk meer dan je inderdaad met een dagje vrij op kan lossen, begrijp ik.

Ik heb niet echt tips voor je, behalve dan, wees niet te hard voor jezelf.
Tijdens mijn vorige zwangerschap en toen mijn dochter net geboren was, was ik bezig met afstuderen. En ik had ook mijn oudste dochter nog, die toen 3 was. Ook werkte ik nog 24 uur per week. En dat is allemaal goed gegaan en alles, maar toch kreeg ik daar later wel last van. Niet heel ernstig allemaal, maar wel vervelend.
  dinsdag 7 september 2010 @ 15:23:40 #147
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86165926
Bijzondere bevalling Floria!
Benieuwd naar de echte naam van Joop is...
pi_86166085
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nou, precies! Als ik een dag vrij neem voel ik me dan ook net zo waardeloos. Ik voel me eigenlijk alleen nuttig als ik iets lekker praktisch kan doen waar ik me even helemaal op kan concentreren. De domme klusjes, zeg maar. Het balkon opknappen, scholen in Amsterdam-Noord vergelijken, een begroting maken voor het nieuwe huis. Ik probeer dat zoveel mogelijk op mijn werk toe te passen, maar het houdt een keer op. Er moet uiteindelijk een proefschrift komen en de administratieve klusjes zijn niet het doel op zich. Nu probeer ik dus een compromis uit: ik maak mijn dagen iets korter, ik begin met het theoretische werk en ik sluit af met iets praktisch. Het werkt niet echt.
[..]

Ik heb twee lieve promoteren. De vrouw was juist degene die schrok en het te druk vond. :+ Ik wil het eigenlijk niet met hen hierover hebben, maar ik kan er zo ook niet al te lang mee rond blijven lopen. Intussen zit ik mooi weer te spelen: gister heb ik nog een mail gestuurd dat het lekker gaat. Ja, net daarvoor had ik 2 uur goed gewerkt.

Het voelt voor mij heel sterk als 'ik heb voor deze zwangerschap gekozen tijdens mijn promotie, dus ik moet er maar professioneel mee omgaan'. Ik heb een collega die net bevallen is van haar tweede en al lange tijd uit de roulatie ligt vanwege vermoeidheid/ziekte/burn-out/zwangerschap. Zo wil ik niet zijn. En als ik dit zo opschrijf dan vind ik dat eigenlijk ook heel fout van mezelf. Het klinkt alsof ik het haar aanreken en eigenlijk vind dat ze zich er gewoon overheen moet zetten. Ik weet wel beter.
[..]

Heb je helemaal gelijk in. Vanavond eerst maar eens toegeven aan m'n vriend. :Y) Dan zien we wel weer verder.

:D !

Nouja komt vast goed. Je vriend klinkt als een lieverd en hij heeft zn ogen ook niet in zn broekzak zitten natuurlijk. Hoewel mannen wel snel de neiging hebben om direct oplossingsgericht te denken terwijl jij misschien enkel maar even kwijt wil dat je er doorheen zit :P maar das van later probleem ;)

Ha! ik wist dat er 1 iemand was die beren op de weg zag en een ander die enthousiast was :D
Nouja goed, je moet in ieder geval in je achterhoofd houden, hoe zwaar het ook is met moeheid, dat het wel normaal is, dat het uiteindelijk weer over gaat en dat je heus je oude geconcentreerde zelf weer wordt. Het duurt alleen even. Ik kon echt moedeloos worden van die periode, voelde me echt een faalhaas omdat het studeren gewoon niet lukte en mn werk ging ook minder. Ik kreeg het idee dat dit mn nieuwe ik was ofzo, maar het ging gelukkig weer over. Ik moest er alleen even voor bevallen oO<
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86166529
Over 4 dagen ben ik uitgerekend en juist nu doen de liften van onze flat het niet meer, vanwege een stroomstoring! Dat betekent 14 trappen op en af :o Ik heb het gister al gedaan, maar ze doen het nog steeds niet. Hopelijk worden ze snel gemaakt, want ik geloof niet dat ik dan nog thuis mag bevallen.

@ Claudia: Sterkte!
@ Floria: ook ik ben erg benieuwd! :P
pi_86167644
Noa, 14 trappen? :o

En nee, ik vrees ook dat je dan niet thuis mag bevallen, ik zie je in geval van nood niet die 14 trappen aflopen (of gedragen worden). Ik hoop met je mee dat de lift dan gemaakt is!

Heeft iemand tessie al gespot vandaag? Ze zal toch niet stiekem aan het voorkruipen zijn?
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:07:22 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86167826
Noa, wat verschrikkelijk balen van die kapotte lift :{
14 trappen op en af, darn ;(

Claudia :*
Soms is het wat zwaarder, maar je maakt het niet lichter voor jezelf door het en er niet aan toe te geven..... en je had misschien nog wel een hond die verzorgd moest worden toen je zwanger was van Ivan, maar ik neem aan dat je de hond niet regelmatig hoefde op te tillen, en dat moet met Ivan wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86168061
Noa :o hallo zeg!
Pfoe, ik hoop voor jou dat de lift het snel weer doet, das geen doen zo :{
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86168171
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:37 schreef Noa24 het volgende:
Over 4 dagen ben ik uitgerekend en juist nu doen de liften van onze flat het niet meer, vanwege een stroomstoring! Dat betekent 14 trappen op en af :o Ik heb het gister al gedaan, maar ze doen het nog steeds niet. Hopelijk worden ze snel gemaakt, want ik geloof niet dat ik dan nog thuis mag bevallen.
Zo, dat is balen! Zal vast wel snel gerepareerd worden, toch? Hebben jullie geen huismeester of zo waar je het aan kunt vragen?

Ik vind het heel lief dat jullie me proberen gerust te stellen door te zeggen dat het ook zwaar ís, maar Ivan is écht niet zwaar. Ivan is geweldig en geeft me juist zoveel energie! Ohja, hij begint qua gewicht reuze zwaar te worden, maar als ik hem niet zou sjouwen dan zou ik met vuilniszakken rondzeulen en andere dingen die ik beter kan laten staan. :+ Mijn moeheid is meer een mentale moeheid.
pi_86168196
Ik denk dat ik het huis niet meer uit zou komen als ik 14 trappen moest lopen... :{
pi_86168367
Ik sta tegenwoordig al hijgend bovenaan een enkele trap.
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:20:09 #156
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_86168392
gefeliciteerd met de geboorte van 'Joop' Floria!!! fijn dat alles goed gaat en wat een mooi groot mannetje zeg!!!

ik ben erg benieuwd naar de naam; iemand een PM voor me over??
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86168519
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik sta tegenwoordig al hijgend bovenaan een enkele trap.
Ik ook... 't Is zelfs zo erg dat ik klusjes die ik boven moet doen cluster om maar niet te vaak de trap op en neer hoef te lopen...

that reminds me, ik moet de droger nog aanzetten en dan kan ik meteen de badkamervloer even swifferen.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 7 september 2010 @ 16:27:50 #158
95752 crew  Chell
Kluns
pi_86168805
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:03 schreef Fannetje het volgende:
Heeft iemand tessie al gespot vandaag? Ze zal toch niet stiekem aan het voorkruipen zijn?
Voor zover ik weet is ze niet aan het bevallen :) Of ze zit me voor de gek te houden met haar mails ;-)
pi_86169103
Ah, dan heeft ze haar meldplicht dus gewoon verzuimd ;)
pi_86171363
*O* *O* Het is een Hij Floria! *O* *O* nogmaals gefeliciteerd!!!
pi_86174069
Ik moet zo weer naar het zh, ze gaan me morgen inleiden ivm te weinig vruchtwater! :o
pi_86174292
@ Floria, GEfeliciteerd.
Ben benieuwd naar de naam.

@ Tessie, wow zeg, die zag je zeker niet aankomen?
Heel veel succes!
pi_86174367
Wauw Tessie dat had ik niet verwacht :o en dan zitten wij hier nog allemaal (positief) verbaasd te doen dat je buik dit keer veel meer bescheiden is :{ pfoe.
Jeetje. Wat vind je er zelf van? Gek idee zeker, morgen je eerst stap op weg naar de kennismaking met Anna!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86174418
Floria, van harte gefeliciteerd met de geboorte van "Joop"!!

Oeh, Tessie, dat wordt ineens spannend voor je. Morgen weer F5en dus.

Noa, ik hoop heel hard voor je dat de lift het snel weer doet.
pi_86174456
tessie :o
anna komt eraan! alleen de reden is minder. hopelijk gaat t inleiden voorspoedig!
pi_86174650
tessie, ga je toch voorkruipen! :o

De reden is natuurlijk wel minder leuk, maar ik neem aan dat er nog wel genoeg vruchtwater is om nog een dagje door te komen. En Anna krijgt dan wel echt een geweldige geboortedatum (als alles tenminste goed verloopt): 08-09-10! O+

Ik heb trouwens behoorlijke buikpijn nu, maar het is een constante buikpijn, dus geen weeën... Helaas, want ik zag 08-09-10 ook wel zitten als datum!
pi_86175321
Nogmaals gefeliciteerd Floria! (Wie wil me de naam pm-en? O-) )

Claudia :*
Noa, ik hoop dat die lift snel gemaakt is! Ik word al gek van de 2 trappen hier in m'n eigen huis.
Tessie! :o Morgen komt Anna gewoon! Wat een prachtdatum om te bevallen ( mits ze meewerkt, maar 09-09-10 is ook mooi) ....sterkte :* :%
Fannetje, het kan snel lopen hé, je weet het maar nooit. :) Kijk maar naar de vorige 2 mama's :)

Ik weet eindelijk wanneer ik met verlof ga! 22 oktober is m'n laatste werkdag, dus nog 6 weekjes vanaf nu! *O*
Ik kan eindelijk gaan aftellen, gelukkig maar, want het werken gaat me met de week zwaarder af. En als ouders op m'n werk (werk op een kinderdagveblijf) dan ook nog steeds maar vragen: ''En, trek je het nog een beetje, kan me voorstellen dat het zwaar is" zakt de moed me soms verder in de schoenen, maar we blijven positief! :)
Back in business.
pi_86175904
Claudia, jezelf overeind houden is ook niet echt een optie, toch? En ik weet hoe lastig het is om toe te geven dat het niet meer gaat, maar he, tis toch ook een aanslag op je lijf? Daar mag je best een keer aan toegeven. Leg anders op je werk uit dat het wat minder gaat, neem wat meer pauze en probeer wat minder te werken. Ik merkte zelf dat ik in minder tijd meer deed dan als ik de hele dag had. Alsof mijn concentratieboogje wat korter was. Succes in ieder geval!

Tessie :o succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86176490
Allemaal bevallingen gemist! :D

Tico, gefeliciteerd met Leyla! Mooie naam met bijpassende schoonheid zag ik op een foto. O+

Floria, gefeliciteerd met 'Joop'! O+

Tessie, wat spannend! Ik ben heel benieuwd naar Anna. Sterkte en succes! :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86176907
Oehh spannend Tessie!!
DOe maar morgen.. dat is mijn ^) trouwdag ^)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:05:29 #171
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_86177131
oeee Tessie wat spannend zeg! reden is niet leuk; maaaaaar je mag Anna bijna gaan ontmoeten! wat heerlijk joh! :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:08:54 #172
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86177264
tessie wat spannend! De reden is dan wel wat minder, maar je hoeft zo niet eens te wachten op Anna :D
Succes morgen!
pi_86178676
Spannend Tessie! De reden is inderdaad niet leuk, fijn dat ze zo snel actie ondernemen
pi_86178755
Tessie! De reden is niet leuk natuurlijk, maar wel fijn dat ze morgen gewoon komt!!!
Hoe laat kan je er morgen terecht? Heel veel succes!!

Hoe kunnen ze eigenlijk zien dat je te weinig vruchtwater hebt? Alleen door middel van een echo?

En de liften doen het weer *O* Mijn vriend was zo lief om gisteravond en vanochtend te bellen en te zeggen dat zijn hoogzwangere vriendin toch echt werkende liften nodig heeft hihi. Dat zal natuurlijk wel niet de reden zijn geweest, maar lief is het wel!
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:41:25 #175
313287 Groofsken3
pi_86178853
Oh Tessie, wat spannend :o . Zet hem op vrouwke. Nog even en dan heb je gewoon jullie meisje in je armen. Zou ze rood zijn O+ ?
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:46:27 #176
54772 Silmarwen
pi_86179141
Wow Tessie, dat is even spannend, wordt zo je hele avond even op z'n kop getrokken! Ik hoop dta je vanavond nog lekker slaapt door alle spanning, en je morgen goed uitgerust kunt gaan beginnen!

Noa, gelukkig doen die liften het weer. Hallelujah, zoveel trappen. Ik was al kapot na 6 trappen bij vrienden. Had echt een paar minuten nodig om op adem te komen.

Claudia, wat vervelend dat je zo moe bent. En misschien komt er idd wel wat uit de bloedtest. Maar misschien is het gewoon ook wat veel, en dat mag je best toegeven hoor. ;) Zwanger zijn is niet niets!

Vandaag bij de diabetesverpleegkundige geweest. Ik moet gewoon elke week minstens 1 keer naar het ziekenhuis tegenwoordig.
Ik moet 2 keer per dag insuline spuiten. Niet veel gelukkig. 's Ochtends 4, 's middags 2 en 's avonds gaat nog redelijk ok. Ik piek alleen na het ontbijt heel erg. Het is nu een beetje vogelen hoeveel insuline ik nodig heb, dus vrijdag weer de waardes doorgeven en dan kijken we weer verder. Ik vind het wel een beetje eng, morgenochtend voor het eerst mijzelf prikken. Maar goed, wat moet dat moet!
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:48:02 #177
190853 RockabeIIa
pi_86179232
*O* Floria, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! *O*

Tessie, heel veel sterkte en succes morgen! :* Dan ben je ook moeder van 2 O+
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:49:22 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86179350
Tessie... succes morgen, de reden is minder maar dat valt in het niet tegen de komst van Anna ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86179639
Hield ik iedereen op ofzo? :D
pi_86180367
Jemig, tessie, ik schrik er zelf gewoon van! Morgen heeft Graeme een zusje!
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:17:35 #181
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86180939
spannend zeg Tessie! morgen ontmoet je jullie Anna! ik hoop dat alles vlot en goed zal verlopen, succes! :*
in de haak.
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:23:09 #182
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_86181249
Tessie morgen mogen jullie jullie dochter in de armen sluiten O+ :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:32:43 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86181826
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:53 schreef Ticootje het volgende:
Hield ik iedereen op ofzo? :D
Dat moet haast wel, zolang augustus niet afgerond was kon september niet beginnen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86190168
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat moet haast wel, zolang augustus niet afgerond was kon september niet beginnen :')
Whehe echt hé? En wij staan gewoon al in de top 20! :X
Back in business.
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 00:34:36 #185
43556 miss_dynastie
pi_86190816
Oh, wat spannend tessie :o *O*
pi_86193168
Zo, wat gaat september ineens snel! Heel veel succes Tessie!!!
  woensdag 8 september 2010 @ 07:24:18 #187
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86193294
Succes vandaag Tessie!
*O*
pi_86193333
Tessie succes! ^O^
  woensdag 8 september 2010 @ 07:41:21 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86193375
quote:
Op woensdag 8 september 2010 00:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehe echt hé? En wij staan gewoon al in de top 20! :X
Ja... als ik naar de lijst kijk dan kijk ik nog steeds eerst onderaan om m'n eigen naam te zoeken, en het is iedere keer weer schrikken als ik zie hoe hoog..... maar darn, top 20 :o

Tessie, heel veel succes vandaag ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86193516
Tessie succes! :% *O*
pi_86193706
Succes vandaag Tessie!
  woensdag 8 september 2010 @ 08:31:55 #192
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86193871
Tessie succes vandaag!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 september 2010 @ 08:34:42 #193
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86193911
noa -O- daar reken je oop niet op zo vlak voor je bevalling :N hoop dat ze t snel weer doen !

tessie succes!

shirley nog gefeliciteerd met je verjaardag! :*

pi_86193948
Tessie succes !
pi_86193978
Tessie, succes! *O* 08/09/10! O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86194363
Tessie, succes! :*
pi_86196100
Ik heb morgen een extra afspraak met de verloskundige en daarvoor kan ik bloed af laten nemen. De assistente zei wel dat ze in het 1e trimester al zwangerenbloed af hadden moeten laten nemen, maar dat is er bij mij tussendoor geglipt. Ik was daar stiekem al bang voor. De vorig keer vroeg ik er nog naar, maar ik denk dat die echoscopiste mijn vraag niet helemaal goed begrepen heeft.

Oh well, fijn dat ik in ieder geval morgen langs kan komen. In het ergste geval kan ik lekker mijn hart luchten en in het gunstigste geval is er iets wat ze voor me kan doen. Ik heb ook een collega die in een soort begeleidersrol zit ingelicht en dat voelt ook wel fijn. (Zijn vrouw was niet zo lang geleden zwanger en ze proberen nu weer een kindje te krijgen, dus hij begrijpt het heel goed.)
pi_86196240
Oh fijn Claudia!
Sowieso erg fijn van het begrip van je collega en mooi dat je toch eerder mag voor het bloed afnemen.

Tessie! :% :% :%
zet hem op vandaag joh!
Wie houdt ons op de hoogte? Komt Jaap posten :D of Chell? <3
Chell hou je het nog een beetje van de zenuwen? ;) bijna weer tante joh!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86196703
Oh, spannend Tessie! Hopelijk laat Anna niet heel lang meer op zich wachten!

(En Tico en Floria nog gefeliciteerd met jullie dochter en zoon!)
pi_86197046
Nou, 14 trappen is idd wat teveel voor een zwangere, maar die liften maken ze toch zeker wel snel in zo'n gebouw?
Fijn dat je morgen al terecht kan Claudia!

Hier is de baby volgens mij ingedaald sinds gister! Kreeg wat leuke steken onder de douche en zijn billetjes zitten lager en het vervelende gevoel bij mijn maag is weg. En ik had zowaar geen maagzuur vannacht.
Ben ik wel blij mee na het verhaal van Floria.
pi_86197107
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:39 schreef Noa24 het volgende:
Tessie! De reden is niet leuk natuurlijk, maar wel fijn dat ze morgen gewoon komt!!!
Hoe laat kan je er morgen terecht? Heel veel succes!!

Hoe kunnen ze eigenlijk zien dat je te weinig vruchtwater hebt? Alleen door middel van een echo?

En de liften doen het weer *O* Mijn vriend was zo lief om gisteravond en vanochtend te bellen en te zeggen dat zijn hoogzwangere vriendin toch echt werkende liften nodig heeft hihi. Dat zal natuurlijk wel niet de reden zijn geweest, maar lief is het wel!
*O* Super dat de liften het weer doen Noa! 14 trappen wens je sowieso al niemand toe, zeker niet als die iemand ook nog eens hoogzwanger is....

Succes vandaag Tessie! :* ik hoop op een fijnere bevalling dan bij Graeme, waar je positief op terug kunt kijken... :*
pi_86197316
Succes vandaag Tessie!
pi_86197363
o, ze doen het gelukkig weer!
pi_86198478
Tessie, Anna komt eraan! Veel succes.. Misschien ben je wel net zo snel.
  woensdag 8 september 2010 @ 11:53:50 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86198843
Tessie, succes vandaag!
pi_86200004
*meldt* na een slapeloze nacht... gelukkig vanmorgen nog wel even kunnen slapen. :O
Ik wilde vandaag bevallen, maar dat gaat niet gebeuren hoor :N

Noa, wat fijn dat de liften het weer doen!
tessie, nogmaals succes, ook al lees je het natuurlijk niet meer!
pi_86200250
vanwege 08-09-10 Fannetje? Is idd een mooie geboortedag!
pi_86200428
Had ik me al gemeld vandaag? 8-)
Vanmorgen vliezen gebroken, merk weinig van dat weinige vruchtwater hoor. Heb een zuster al natte sokken bezorgd :9
Vanmorgen had ik 1,5cm en nu net 2cm. Dus schiet niet zo op, maar heb ook nog geen pijnlijke weeen ofzo, alleen regelmatige harde buiken. Pomp begon op 4 en staat inmiddels op 10, dus hoop dat er straks toch wat meer gaat gebeuren. Of dat ik straks gewoon pijnloos op 10cm zit natuurlijk, dat vind ik ook best :+ maar goed, ze hadden ook al gezegd dat de eerste 4cm ws heel langzaam zou gaan omdat mijn bmmond nog niet geheel versteken was.
pi_86200536
Hopelijk gaat het snel maar niet te pijnlijk Tessie.
Succes!
  woensdag 8 september 2010 @ 12:55:42 #210
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86200852
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:44 schreef ymme het volgende:
Hopelijk gaat het snel maar niet te pijnlijk Tessie.
Succes!
En niet in 3 weeën van 5 naar 10 :X

succes! :%
pi_86200862
Tessie! Anna is onderweg! :D *O* WOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! O+
Sterkte meid! :%
#geen
pi_86205490
Ben ik hier in het goede topic voor Tessie-updates? :P

Jongens wat is het stil hier...geen Tessienieuws maar ook geen andere berichtjes meer...?
#geen
pi_86205678
Ik heb in ieder geval niets boeiends te melden, behalve dat ik me niet zo top voel door het slaaptekort... :{
pi_86205743
Ik quote Tessie even: Volgens mij zijn de harde buiken inmiddels weeen aan het worden *O*

van Twitter
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_86205903
Ah Estrys het begin is er dus :Y

Fannetje :*
#geen
pi_86208913
Goedemiddag allemaal,

Floria, al bevallen joh :o gefeliciteerd met 'Joop' ik wil ook wel een pm'tje met de echte naam O-)

Noa, fijn dat de liften weer gemaakt zijn. 14 trappen is wel erg veel!

Fannetje, als je net zo snel bent als Ticoo en Floria moet het nog wel lukken vandaag hoor ;)

Tessie, wat doe je nou :o hopelijk heb je snel Anna in je armen! Succes :%

Zo, wij zijn weer terug van vakantie, het viel een beetje tegen.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86209857
Floria, een heuse HIJ! Gefeliciteerd!

Tessie :o
Anna komt er gewoon aan. Ik hoop dat het allemaal snel en voorspoedig en zo pijnloos ;) mogelijk gaat!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_86210785
Floria gefeliciteerd met je zoon! *O* *O* *O*

Tessie :% *O* :%
pi_86212333
Ik heb 2 contracten op mijn werk, 1 vaste van 4,5 uur en een contract wat 30 augustus afgelopen is en daar hebben ze geen zwangerschapsuitkering voor aangevraagd.
UWV kan niks doen, want dat moet mijn werk regelen. Mijn leidinggevende is op vakantie en de andere leidinggevende was er vandaag niet en daar wil ik het liever ook niet mee regelen, want hij is net nieuw en weet niks (in het algemeen niet) en over mij weet hij al helemaal niks.
Hij laat ook altijd alle zaken eerst 3 weken op zijn bureau liggen voor hij het eens bekijkt en dat kan ik nu echt niet hebben.
De personeelsconsulente die niemand kent, maar dit soort dingen wel voor ons moet regelen neemt maar niet op en er is verder geen nummer te vinden van iets van personeelszaken.
Ik ga morgen maar langs m'n werk om te kijken of er iemand is die die personeelsconsulente kan bereiken, maar ik baal er zo van.
Het kost hun geen rooie rotcent, UWV vergoed alles, dus waarom moet het nou weer zo...
Voor ik met verlof ging heb ik nog nagevraagd of hun alles hadden geregeld en ik moest maar niet zeuren,pffff
pi_86212598
oh gatverdamme Troeta :{
als je op je werk geen sjoege krijgt zou ik a la minute een mobiel nummer eisen van je werkgever en die op zn vakantieadres bellen. Hij gaat het maar regelen vanaf daar dan. Het is toch te idioot voor woorden, zo'n kleine moeite -O- en voor jou heeft het grote gevolgen als zij het niet regelen :X

Ik had het ook met mijn werk, en dan werk je gewoon op een grote universiteit ook dus niet op een klein eigen bedrijfje ofzo :') Maar omdat er een lakse knurft zat op personeelszaken was mn hele verlof bijna niet doorgegaan. Hij had mn aanvraag op de stapel gegooid en er niet meer naar gekeken. Toen ik met 34 weken het uwv belde omdat ik nog niets gehoord had kreeg ik ook te horen dat er nog niets aangevraagd was. God wat was ik kwaad zeg. Met 20 weken aangevraagd }:|
En ik heb nu weer buikpijn van t stomme verlof gedoe.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 september 2010 @ 18:50:44 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86213290
Vervelend Troeta, zeker als ze ook nog eens zo vaag reageren op je vraag of het allemaal geregeld is.

Huup, ik neem aan dat je nu dus in een half jaar WW zit.... en omdat dat half jaar net een paar weken te vroeg is afgelopen heb je vervolgens geen recht op zwangerschapsverlof?? Darn...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86213459
Nog geen laatste nieuwsupdates van tessie? Ben benieuwd of ze al verder is dan het laatste bericht...

Troeta, wat vervelend zeg, het hoort gewoon allemaal netjes geregeld te zijn, en jij kan ervoor opdraaien. Hopelijk morgen op je werk meer duidelijkheid en zekerheid.

Hier in een jubelstemming...kreeg vandaag volop complimentjes op m'n werk van een stagiaire en ouders....Dat ik zo mooi zwanger ben, er goed uit zie en straal... :@
Heerlijk om te horen, ook al voel ik me niet altijd zo. Maar toch fijn :D
Back in business.
pi_86213467
Zo, dat is ook een vervelend verhaal zeg! Vooral ook als je zwanger bent kan je hier echt niet tegen.
Wat nou als ik vanavond beval, moet ik het dan vanuit m'n kraambed regelen met een huilend baby'tje op de achtergrond? dat soort scenario's..
Is het toen wel goedgekomen met die aanvraag,heb je alles gehad?

En dat is helemaal balen dat van 1 december, dat heeft te maken met die 10-wekenregel toch?
Geen buikpijn krijgen hoor van mijn stomme verhaal! Ik voelde het net ook dat ik te gespannen was, dus ben even gaan douchen.
Ga nu even van alles uitprinten zodat ik het voor hun neus neer kan leggen waar ik recht op heb.
Die leidinggevende die op vakantie is heeft in principe alles goed doorgegeven, de personeelsconsulente moet verder alles regelen, die heeft de fout gemaakt.
Ik werk bij TNT en alles moet daar via omwegen en vermoed dat ik een van de weinige ben die daar een zwangerschapsuitkering aanvraagt, want het is verder een mannenbedrijf en andere vrouwen worden meestal weggewerkt voordat ze teveel moeite moeten doen.
pi_86213472
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:50 schreef Leandra het volgende:
Vervelend Troeta, zeker als ze ook nog eens zo vaag reageren op je vraag of het allemaal geregeld is.

Huup, ik neem aan dat je nu dus in een half jaar WW zit.... en omdat dat half jaar net een paar weken te vroeg is afgelopen heb je vervolgens geen recht op zwangerschapsverlof?? Darn...
3 maanden, t wettelijke minimale waar iedereen recht op heeft zeg maar. En inderdaad, het hangt dus op 3 weken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86213583
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:55 schreef Troeta het volgende:
Zo, dat is ook een vervelend verhaal zeg! Vooral ook als je zwanger bent kan je hier echt niet tegen.
Wat nou als ik vanavond beval, moet ik het dan vanuit m'n kraambed regelen met een huilend baby'tje op de achtergrond? dat soort scenario's..
Is het toen wel goedgekomen met die aanvraag,heb je alles gehad?

En dat is helemaal balen dat van 1 december, dat heeft te maken met die 10-wekenregel toch?
Geen buikpijn krijgen hoor van mijn stomme verhaal! Ik voelde het net ook dat ik te gespannen was, dus ben even gaan douchen.
Ga nu even van alles uitprinten zodat ik het voor hun neus neer kan leggen waar ik recht op heb.
Die leidinggevende die op vakantie is heeft in principe alles goed doorgegeven, de personeelsconsulente moet verder alles regelen, die heeft de fout gemaakt.
Ik werk bij TNT en alles moet daar via omwegen en vermoed dat ik een van de weinige ben die daar een zwangerschapsuitkering aanvraagt, want het is verder een mannenbedrijf en andere vrouwen worden meestal weggewerkt voordat ze teveel moeite moeten doen.
10 weken regel?

En het is toen wel goedgekomen omdat ik toen zelf wat gegevens door kon geven. Ik was flink aan het vloeken en zeuren aan de telefoon tegen de mevrouw :@ en ik was niet de eerste van die pz-afdeling met zo'n navraag-verhaal dus ze moest er zelf ook van zuchten. Het is uiteindelijk geregeld, mede dankzij het UWV die er een spoedaanvraag van heeft gemaakt en snel gewerkt heeft.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86213760
Shirley, wat fijn van die complimentjes! Dat doet een mens goed he!

ja dit huuphuup:
Bent u zwanger? Dan kunt u een zwangerschaps- en bevallingsuitkering krijgen als één van de onderstaande situaties voor u geldt:

* U heeft een werkgever.
* U heeft een WW-uitkering, Ziektewet-uitkering of loongerelateerde WGA-uitkering.
* Uw vermoedelijke bevalling is binnen 10 weken na het einde van uw dienstverband of na één van bovengenoemde uitkeringen van UWV.

Die onderste regel, wat jij bedoelt met 3 weken verschil denk ik? Wel vervelend allemaal zeg!
Fijn dat het UWV toen zo goed meewerkte, geeft mij ook een beetje hoop!
  woensdag 8 september 2010 @ 19:05:52 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86213877
Bij het UWV zijn ze ook niet altijd even helder hoor.... een vriendin van mij was haar uitgerekende datum voorbij en toen werd haar zwangerschapsverlof stopgezet, vervolgens zegt die knul aan de telefoon dat dat normaal is en dat ze pas weer recht op bevallingsverlof heeft na de bevalling, dat ze nog niet bevallen was, was hun probleem niet :')

Dat is uiteindelijk een officiele klacht geworden, maar alleen het indienen van de klacht was al voldoende om het op te lossen (Wilt u, ondanks het oplossen, nog steeds de klacht doorzetten mevrouw?? Ja, want anders dan komen er nooit structurele oplossingen voor dit soort fouten, want alleen de officiele klachten tellen mee voor het overzicht.) maar je vraagt je soms af wat voor types ze de telefoon laten beantwoorden en dan ook nog zo'n stupide antwoord laten geven.

Het gaat om 2006 overigens, dus ik ga er vanuit dat ze zulke fouten inmiddels niet meer maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 8 september 2010 @ 19:07:02 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86213911
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:02 schreef Troeta het volgende:
Shirley, wat fijn van die complimentjes! Dat doet een mens goed he!

ja dit huuphuup:
Bent u zwanger? Dan kunt u een zwangerschaps- en bevallingsuitkering krijgen als één van de onderstaande situaties voor u geldt:

* U heeft een werkgever.
* U heeft een WW-uitkering, Ziektewet-uitkering of loongerelateerde WGA-uitkering.
* Uw vermoedelijke bevalling is binnen 10 weken na het einde van uw dienstverband of na één van bovengenoemde uitkeringen van UWV.

Die onderste regel, wat jij bedoelt met 3 weken verschil denk ik? Wel vervelend allemaal zeg!
Fijn dat het UWV toen zo goed meewerkte, geeft mij ook een beetje hoop!
Ik denk dat je met deze post Huup heel goed nieuws gebracht hebt ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 8 september 2010 @ 19:08:26 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86213963
Shirley, wat heerlijk die complimentjes O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86214070
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat je met deze post Huup heel goed nieuws gebracht hebt ;)
ik zit ook al te rekenen, als zij 26 december 34 weken is, is zij 1 december dus net iets over de 30 weken..dus binnen de 10 weken grens..

Wil geen valse hoop geven huup, maar kijk het eens goed na? Zou wel super zijn!
  woensdag 8 september 2010 @ 19:14:45 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86214210
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:11 schreef Troeta het volgende:
[..]
ik zit ook al te rekenen, als zij 26 december 34 weken is, is zij 1 december dus net iets over de 30 weken..dus binnen de 10 weken grens..

Wil geen valse hoop geven huup, maar kijk het eens goed na? Zou wel super zijn!
Ja, ik realiseerde me ook al dat het om 2 dagen zou hangen...
Maar binnen de grens is binnen de grens.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86214320
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik realiseerde me ook al dat het om 2 dagen zou hangen...
Maar binnen de grens is binnen de grens.
Ja, daarom, als ik haar uitgerekende datum bekijk ziet het er goed uit, maar goed, eerst zien dan geloven! En misschien spelen er andere dingen mee, want weet natuurlijk niet hoe het echt werkt bij UWV.
pi_86214352
:o
nooooh :o

heb ik daar nou zes mensen van het uwv voor gesproken :?
ik ga eens even een paar keer tellen. Ik durf namelijk wel te wedden dat als het om twee dagen gaat dat ik mn vk best bereidt zou kunnen vinden om de UD aan te passen op de zwangerschapsverklaring.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86214401
9 februari is 1 dec + 10 weken.
Dus dan heb ik gewoon nog recht op een verlof enzo, want de UD is 6 feb.

Noujaaaaaa

nou je krijgt een taartje van me troeta :D waar woon je? :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 september 2010 @ 19:20:27 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86214427
Zoals die 10-weken regeling eruitziet val je zelfs met je huidige UD binnen de regeling... dan hoeft er niet eens iets aangepast te worden ;)

Maar dat kun je zelf waarschijnlijk het beste even terugtellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86214560
Wat stom dat die mensen dan zeggen dat ik nergens recht op heb? Ik had het zelf ook geprobeerd op te zoeken maar kwam er niet helemaal wijs uit, ik leek me niet de eerste zwangere die hiermee te maken had dus kon het best even vragen dacht ik... wat een idiotigheid :o

ik ga t is even goed uitpluizen.

Ik denk dat k vanavond weer buikpijn heb maar dan van chocolaatjes ofzo :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86214592
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:20 schreef Leandra het volgende:
Zoals die 10-weken regeling eruitziet val je zelfs met je huidige UD binnen de regeling... dan hoeft er niet eens iets aangepast te worden ;)

Maar dat kun je zelf waarschijnlijk het beste even terugtellen.
Ja 1 dec is de laatste dag + 10 weken is 9 feb, de UD is 6 feb dus als ze 30 nov zouden nemen als laatste dag uitkering zit k ook nog goed.

Goh.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 september 2010 @ 19:27:56 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86214763
Vanaf 1 december tot 26 december (of 2 weken later) heb je waarschijnlijk nergens recht op, maar met zo'n 10-weken regeling zou je dus vanaf je geplande verlofdatum wel recht moeten hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86214835
Ja, hoeft niks aangepast worden joh!! Wat leuk dit!!!! Maar idd, alles goed natellen en uitrekenen en dan alles opschrijven en weer dat UWV bellen. En naam vragen van die persoon!
Heb je alleen van 1 tot 26 december niks, maar als het eerst al te redden was, dan nu helemaal!
En koop maar een heel duur, geweldig kledingsetje voor je baby ipv een taart voor mij:)
pi_86214871
Nee ja die 3 weken overleef ik wel dat vind ik niet zo boeiend (ik krijg de komende 2 maanden ook niets want ze moeten eerst eens alles rustig op hun dooie gemakje controleren en narekenen en checken enzo :') kan is groot dat ik straks in november in 1 keer 3 maanden krijg betaald :') magoe...)

Dan zou ik zelfs gewoon met mn geplande 36 weken met 'verlof' kunnen.
T is namelijk niet alsof ik dan 2 weken langer door moet werken _O- maar ik kan wel 2 weken langer "betaald" bij mn baby zijn als die er eenmaal is...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86214957
Oh Huup, wat zou dat geweldig voor je zijn!!
pi_86214986
Wat een goed nieuws voor je Huup! Ff goed uitzoeken en dan snel dat uwv bellen!

Shirley, wat leuk al die complimentjes!

Hoe zou het met Tessie zijn?? Doet er niemand updaten? O-)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86215026
Dit is trouwens de bron van de informatie van Troeta.
pi_86215080
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:33 schreef Claudia_x het volgende:
Oh Huup, wat zou dat geweldig voor je zijn!!
ja :D *O*
jij krijgt ook een taartje van me :+ iedereen taartjes!! :P

troeta niks dr van! dat veel te dure setje komt er toch wel :') je bent geweldig! echt! <3

en momenteel verbaas ik me erover dat het uwv hier niet van weet? ik ben toch niet de enige zwangere die daar aanklopt?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86215124
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:34 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is trouwens de bron van de informatie van Troeta.
nice, thanks!
dan heb ik daar in mn blinde paniek tien keer falikant overheen gelezen denk ik _O- :D

geeft niks, troeta saves the day w/
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 september 2010 @ 19:38:18 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86215185
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:35 schreef huuphuup het volgende:
en momenteel verbaas ik me erover dat het uwv hier niet van weet? ik ben toch niet de enige zwangere die daar aanklopt?
Ik zat me op de UWV-site ook al te verbazen dat je na 6 keer bellen gewoon niet zo'n antwoord hebt gekregen terwijl het in het eerste blok over zwangerschapsverlof staat :|W
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86215215
Ik vind het een schande dat die mevrouw van het UWV je daar niet op gewezen heeft. Ze zei toch zelfs nog dat het 'zuur' was voor je?
pi_86215283
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zat me op de UWV-site ook al te verbazen dat je na 6 keer bellen gewoon niet zo'n antwoord hebt gekregen terwijl het in het eerste blok over zwangerschapsverlof staat :|W
Verbaast me niks, ze luisteren meestal niet eens naar je vraag, maar blaten een standaard negatief antwoord op:)
  woensdag 8 september 2010 @ 19:43:44 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86215452
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:40 schreef Troeta het volgende:
[..]
Verbaast me niks, ze luisteren meestal niet eens naar je vraag, maar blaten een standaard negatief antwoord op:)
Dat dus, plus dat die telefoonfiguren geen enkel benul van de regels hebben... ongeacht of ze er voor WW, ZW of WIA zitten, maar in dit geval vond ik het wel heel erg voor de neus staan zeg maar :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86215571
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het een schande dat die mevrouw van het UWV je daar niet op gewezen heeft. Ze zei toch zelfs nog dat het 'zuur' was voor je?
ja zuur. En niet 1 keer maar een keer of 5 :')
ze had ook wel oprecht medelijden met me geloof ik, dat dan weer wel, maar toont dus wel dat ze het zelf ook écht niet wist. En ze kwam echt niet dom op me over verder en t was ook geen heel vervelend gesprek ofzo. (terwijl ik van de telefonistes wel een heel vervelend gevoel kreeg. Ze waren heel vijandig en defensief ofzo terwijl ik me heel netjes opstelde. )

Leandra och ik had t zelf ook niet gezien dus :+ maar goed, je zou van hen verwachten dat ze alle ins en outs kennen en weten. En daarnaast heb ik dit gisterochtend te horen gekregen dus ik was nog een beetje aan het balen + globaal rondzoeken maar wel stom zeg. Nouja. Ik ga morgen gelijk even een mailtje opstellen en bellen om het te regelen en vast te laten leggen.
T zal vast ook niet van een heel leien dakje gaan maar goed, beter dan nu alvast regelen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86215692
Ik vind dit niet zomaar een obscuur regeltje, maar iets vrij fundamenteels waar ze van op de hoogte zouden moeten zijn.
  woensdag 8 september 2010 @ 19:51:01 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86215767
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef huuphuup het volgende:
Leandra och ik had t zelf ook niet gezien dus :+
Jij bent zwanger, dat is jouw excuus... wat was het hare? :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86216764
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jij bent zwanger, dat is jouw excuus... wat was het hare? :')
:D

ik vond het ook al stom dat ze mij geen koffie of thee aanbood maar zelf wel ging halen uit de automaat :')
erg hè? maar ik vond het zo suf, lekker uitgebreid aan dr thee-uit-plastic-bekertje sippen.
ze zullen wel denken ja je hoela! je krijgt straks maandelijks genoeg van ons om je eigen koffie en thee te halen :P

Nouja goed, ik ben blij, jullie maken mn dag weer helemaal :D

En hoe zou het met Tessie zijn?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86217177
Op d'r hyves zie ik ook geen nieuws...spannend!!!
#geen
pi_86218462
Goh wat fijn huup! Ik heb tijdens mijn vorige verlof ook gebruik gemaakt van die regeling maar het kostte enorm veel moeite om dat bij mijn personeelszakencontactpersoon aan z'n verstand te peuteren. Uiteindelijk heb ik wel 10 keer naar het UWV gebeld, ben ik dooverwezen naar het CWI, weer terugverwezen naar het UWV, je kent het wel :') . Mijn contract liep toen af op 1 december en ik was uitgerekend op 27 januari. Uiteindelijk is het goedgekomen met dank aan iemand anders in de organisatie (ook van P&O) die de regeling kende. Gelukkig. Ik denk dat jij het dan met het CWI moet kortsluiten? Dat zij die aanvraag voor je moeten regelen? Succes ermee!

Tessie, succes nog even! Bijna jullie Anna in je armen O+ . Wat gaat het snel hier ineens, leuk! Ik krijg er zin in m'n eigen bevalling van.
pi_86222233
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:D

ik vond het ook al stom dat ze mij geen koffie of thee aanbood maar zelf wel ging halen uit de automaat :')
erg hè? maar ik vond het zo suf, lekker uitgebreid aan dr thee-uit-plastic-bekertje sippen.
ze zullen wel denken ja je hoela! je krijgt straks maandelijks genoeg van ons om je eigen koffie en thee te halen :P

Nouja goed, ik ben blij, jullie maken mn dag weer helemaal :D

En hoe zou het met Tessie zijn?
dat schijnen ze niet te mogen, koffie en thee aanbieden. zei mijn jobcoach toen ie koffie ging halen voor me ;) want hij had zelf zin in koffie.

en uwv :') ik moest per se in een bepaalde week bellen voor mijn zwangerschapsuitkering, eerder kon niet...ging om een week ofzo...
maar fijn van je uitkering iig!
pi_86224246
Anna is er!! *O* *O* *O* om 8 uur precies geboren!

Meer info volgt van Tessie :)
  woensdag 8 september 2010 @ 22:50:41 #258
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86224375
Jaaaa, ze is er!! *O* *O* *O*

Van harte Tessie :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 22:53:22 #259
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_86224470
*O* Anna *O* Gefeliciteerd Tessie en man en Graeme!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_86224542
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

dat schijnen ze niet te mogen, koffie en thee aanbieden. zei mijn jobcoach toen ie koffie ging halen voor me ;) want hij had zelf zin in koffie.

en uwv :') ik moest per se in een bepaalde week bellen voor mijn zwangerschapsuitkering, eerder kon niet...ging om een week ofzo...
maar fijn van je uitkering iig!
stel je voor dat mensen gratis koffie komen halen :')
albert heijn is gastvrijer :D

Tessie woehoeeee!! *O* *O* *O* *O*
gefeliciteerd! Zomaar ineens, daar is ze dan, Anna O+ O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 september 2010 @ 22:56:34 #261
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86224598
Tessie gefeliciteerd met Anna *O*
pi_86224676
Tessie gefeliciteerd *O*
pi_86224737
Hey, daar is Anna! Gefeliciteerd Tessie, man en Graeme! *O* *O* *O*
Oh, ik ben zo benieuwd of ze net zo'n mooie rooie is als haar grote broer. O+
pi_86224789
Wow Tessie, Anna is er *O*
Gefeliciteerd :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86224921
Ze mogen nu naar huis, dus ze hoeven niet in het zkh te blijven :)
pi_86224957
Gefeliciteerd Tessie met Anna!!!!!! *O* *O*
*poef* nu is het weg
pi_86225047
Ooh Tessie, daar is je meisje O+ :'( Gefeliciteerd!!! *O*
#geen
pi_86225165
Waaaah Tessie daar is Anna! Gefeliciteerd Tessie en Tessie-man! Greame van harte, grote broer *O*
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86225185
*O* *O* Tessie, Tessieman en Greame, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter en zusje, Anna! *O* *O*
  woensdag 8 september 2010 @ 23:23:24 #270
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_86225523
Gefelie alle huize Tessie bewoners :D welkom Anna *O*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_86225603
Oh en ze is niet rood! :D maar pikzwart en veel haar heeft ze :)
pi_86225692
:o niet rood? hoe kan dat nou :?
maar zwart kan nog veranderen... ;) en is bij babies ook heel schattig! O+
pi_86225721
Orea, fotootje O-)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86225784
Gefeliciteerd Tessie! Op een hele mooie datum geboren vind ik!

Jore, jij had het zelfde probleem dus, ik ga mijn borst maar nat maken voor veel telefoontjes...
pi_86226321
Tessie en familie: *O* *O* gefeliciteerd!! *O* *O*
Foto!!!
  woensdag 8 september 2010 @ 23:45:29 #276
190853 RockabeIIa
pi_86226345
Tessie en familie, van harte gefeliciteerd met Anna's geboorte! *O*
pi_86226362
Oh zwart! Tessie, plaats je morgen een foto?
pi_86226464
Tessie! Gefeliciteerd met Anna, wat een prachtige datum om een kindje op de wereld te zetten!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 8 september 2010 @ 23:51:34 #279
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86226556
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:28 schreef mijsje het volgende:
:o niet rood? hoe kan dat nou :?
maar zwart kan nog veranderen... ;) en is bij babies ook heel schattig! O+
bij volwassenen ook hoor! :D
heel fijn om te lezen dat ze er is, Tessie. gefeliciteerd met jullie Anna! *O*
in de haak.
  woensdag 8 september 2010 @ 23:51:47 #280
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_86226561
Tessie van harte gefeliciteerd met de geboorte van Anna *O*
Be happy with the little things in life
  donderdag 9 september 2010 @ 00:06:52 #281
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_86227088
Anna is er! *O* *O*
Gefeliciteerd tessie en familie!
pi_86230982
tessie en familie gefeliciteerd met anna *O*
ben benieuwd naar de foto's, maar eerst genieten
O+
  Jubileum moderator donderdag 9 september 2010 @ 06:36:07 #283
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_86231048
Tessie gefeliciteerd!! *O*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_86231051
*O* Tessie, gefeliciteerd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86231078
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:51 schreef trui het volgende:

[..]

bij volwassenen ook hoor! :D
heel fijn om te lezen dat ze er is, Tessie. gefeliciteerd met jullie Anna! *O*
:D maar bij volwassenen zou ik het niet zozeer schattig noemen... meer erg mooi of aantrekkelijk :+
pi_86231132
Jaaaaah, daar is ze! Gefeliciteerd met Anna! *O* *O* *O*
pi_86231305
*O* *O* Jaaa daar is ze dan! Gefeliciteerd met Anna!! *O* *O*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_86231373
Tessie, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_86231402
*O* *O* *O* Jaaaa gefeliciteerd met jullie dochter en zusje, Tessie, man en grote broer Graeme *O* *O* *O*
Jeetje, had helemaal niet meegekregen dat je onverwachts een stuk eerder moest bevallen!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 9 september 2010 @ 07:56:09 #290
24188 Belana
kloon van belana
pi_86231428
Tessie van harte gefeliciteerd!! *O*
stormy waters...
sailin'
  donderdag 9 september 2010 @ 08:15:01 #291
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_86231600
Tessie van harte met je dochter!!!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  donderdag 9 september 2010 @ 08:24:54 #292
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86231731
Tessie gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!
pi_86231805
Tessie, gefeliciteerd met de geboorte van Anna! *O* Ik ben ook heel benieuwd naar een foto. Het klinkt als een voorspoedige inleiding, ik hoop dat dat het ook was voor je!
pi_86231824
Tessie proficiat met Anna. Een mooie naam ook *O*
pi_86231846
Tessie, van harte met Anna *O*
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_86231929
*O* Tessie gefeliciteerd met de geboorte van Anna *O*
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_86231958
Anna gefeliciteerd met je geboortedag! Tessie super joh! Je meisje is er *O*
pi_86232128
Jaaaaaaaaaaa Anna is er!!! *O* Welkom lief klein meiske, ik ben heel benieuwd naar je dikke bos met zwarte haren! Tessie, lief en Graeme, ongelooflijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! Heel veel, geluk, liefde en vooral plezier voortaan met zn 4tjes!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86232325
Poppedein, wat zeg je toch altijd mooie, rake dingen als er weer een kindje is geboren!

En Tessie, gefeliciteerd uiteraard!
  donderdag 9 september 2010 @ 09:06:11 #300
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86232329
*O* Gefeliciteerd tessie met je dochter en zusje *O*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 9 september 2010 @ 09:23:33 #301
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86232682
Gefeliciteerd Tessie en man! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')