Zo, dat is balen! Zal vast wel snel gerepareerd worden, toch? Hebben jullie geen huismeester of zo waar je het aan kunt vragen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:37 schreef Noa24 het volgende:
Over 4 dagen ben ik uitgerekend en juist nu doen de liften van onze flat het niet meer, vanwege een stroomstoring! Dat betekent 14 trappen op en afIk heb het gister al gedaan, maar ze doen het nog steeds niet. Hopelijk worden ze snel gemaakt, want ik geloof niet dat ik dan nog thuis mag bevallen.
Ik ook... 't Is zelfs zo erg dat ik klusjes die ik boven moet doen cluster om maar niet te vaak de trap op en neer hoef te lopen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik sta tegenwoordig al hijgend bovenaan een enkele trap.
Voor zover ik weet is ze niet aan het bevallenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:03 schreef Fannetje het volgende:
Heeft iemand tessie al gespot vandaag? Ze zal toch niet stiekem aan het voorkruipen zijn?
Whehe echt hé? En wij staan gewoon al in de top 20!quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, zolang augustus niet afgerond was kon september niet beginnen
Ja... als ik naar de lijst kijk dan kijk ik nog steeds eerst onderaan om m'n eigen naam te zoeken, en het is iedere keer weer schrikken als ik zie hoe hoog..... maar darn, top 20quote:Op woensdag 8 september 2010 00:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehe echt hé? En wij staan gewoon al in de top 20!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |