quote:Op zondag 5 september 2010 12:09 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb morgen mijn placenta echo in het ziekenhuis.
Ik ben heel benieuwd.
quote:Op zondag 5 september 2010 12:41 schreef Troeta het volgende:
Waarom krijg je een placenta-echo Pvoess?
quote:Op zondag 5 september 2010 12:41 schreef Floria het volgende:
[..]
Hoop dat ie mooi op de goede plek ligt. Dat gaan ze checken toch? Hoe laat?

quote:Op zondag 5 september 2010 13:13 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het echt zo tof dat ik niet meer in de lijst sta!
 ik ook! (dat jij je baby eindelijk hebt dan he...
 ik ook! (dat jij je baby eindelijk hebt dan he...  ) nu nog een nieuwe ticker voor de kleine meid, en het is helemaal compleet...
 ) nu nog een nieuwe ticker voor de kleine meid, en het is helemaal compleet...  

Bloederig chagarijnig. Wat is dat toch met mensen die voor je uitgerekende datum al elke dag vragen 'of er al wat aan de gang is'  of dat Anna er al is?
  Bloederig chagarijnig. Wat is dat toch met mensen die voor je uitgerekende datum al elke dag vragen 'of er al wat aan de gang is'  of dat Anna er al is?   

doe je voorzichtig
 doe je voorzichtig  hihi
 hihi 
  vet lief
 vet lief  Ik hoop voor haar dat ze zich deze keer niet vanaf 36 weken al druk maakt
 Ik hoop voor haar dat ze zich deze keer niet vanaf 36 weken al druk maakt  

Zou zo mijn antwoord kunnen zijn. Stomme vraag idd!quote:Op zondag 5 september 2010 14:11 schreef tessie het volgende:
Ja ik zeg vaak ook gewoon dat ze vorige week al geboren is, en of ze het kaartje dan niet ontvangen hebben. Stomme vraag, stom antwoord hoor

Gegoogled en het fijne babybytes gaf antwoord.quote:Op zondag 5 september 2010 15:49 schreef Floria het volgende:
Zeg, gewoon informatief hoor maar hoe voelen rugweeën? Komen die ook in golven of is het meer steady af en aan trng erge rugpijn?

t zou best tof zijn als je bevalling begon nu, maar rugweeën liever niet lijkt me. Hoe dan ook, ik hoop dat je badje helpt! Of t nou voor het doorzetten is of juist voor het afnemen
 t zou best tof zijn als je bevalling begon nu, maar rugweeën liever niet lijkt me. Hoe dan ook, ik hoop dat je badje helpt! Of t nou voor het doorzetten is of juist voor het afnemen 

t enige wat toen bij mij hielp tegen de pijn was hete douche's nemen. Dan zakte de pijn wat, maar zodra ik eronder uit was begon het weer. Ik geloof trouwens dat je met weeën niet meer in bad mag ? Of heb ik dat nou mis ?
 t enige wat toen bij mij hielp tegen de pijn was hete douche's nemen. Dan zakte de pijn wat, maar zodra ik eronder uit was begon het weer. Ik geloof trouwens dat je met weeën niet meer in bad mag ? Of heb ik dat nou mis ?

Uiteraard, maar eerst dit lekker voor mezelf houden...quote:Op zondag 5 september 2010 17:26 schreef Floria het volgende:
Gefeliciteerd Narr! Kom je tzt wel uit de kast?

doe es hinten?
 doe es hinten?

maar ik ben ook niet enorm actief verder hier aaahgrrr 2e hint
 maar ik ben ook niet enorm actief verder hier aaahgrrr 2e hint 

Alles is weer rustigquote:Op zondag 5 september 2010 20:03 schreef Leandra het volgende:
Floria
Mijsje en ik hadden je pas komende zondag in de planning voor de bevalling
Ik hoop dat de pijn een beetje hanteerbaar wordt, en zo niet, dat het dan doorzet
Narr, gefeliciteerd en welkom
 Beetje harde buiken nog maar dat is ok. Volgende week zondag it is!
 Beetje harde buiken nog maar dat is ok. Volgende week zondag it is!   

en ik zit alweer te puzzelen en denken wie je dan bent
 en ik zit alweer te puzzelen en denken wie je dan bent  

nou iddquote:Op zondag 5 september 2010 20:32 schreef Vicky het volgende:
Ik ben ook supernieuwsgierig naar Narr...

Jij bent het gewoon hè!!quote:

zeker nu kleine Leyla geboren is en ik vind haar best op Jen lijken Tico! maar nu vraag ik me helemaal af hoe een tweede van mij eruit zal zien, wat overeen komt en wat anders is
 zeker nu kleine Leyla geboren is en ik vind haar best op Jen lijken Tico! maar nu vraag ik me helemaal af hoe een tweede van mij eruit zal zien, wat overeen komt en wat anders is  en hoe mn kleine meiske op het andere kleine meiske zal reageren en en en, nouja dat dus.
 en hoe mn kleine meiske op het andere kleine meiske zal reageren en en en, nouja dat dus.  

Joh dan ga jij gewoon bevallen vandaagquote:Op zondag 5 september 2010 20:38 schreef tessie het volgende:
Dat klinkt wel heel fijn Tico! Daar hoop ik ook op deze keer.
En bij mij is de buikpijn weer terug

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |