quote:Op zondag 5 september 2010 12:09 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb morgen mijn placenta echo in het ziekenhuis.
Ik ben heel benieuwd.
quote:Op zondag 5 september 2010 12:41 schreef Troeta het volgende:
Waarom krijg je een placenta-echo Pvoess?
quote:Op zondag 5 september 2010 12:41 schreef Floria het volgende:
[..]
Hoop dat ie mooi op de goede plek ligt. Dat gaan ze checken toch? Hoe laat?
quote:Op zondag 5 september 2010 13:13 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het echt zo tof dat ik niet meer in de lijst sta!
Zou zo mijn antwoord kunnen zijn. Stomme vraag idd!quote:Op zondag 5 september 2010 14:11 schreef tessie het volgende:
Ja ik zeg vaak ook gewoon dat ze vorige week al geboren is, en of ze het kaartje dan niet ontvangen hebben. Stomme vraag, stom antwoord hoor
Gegoogled en het fijne babybytes gaf antwoord.quote:Op zondag 5 september 2010 15:49 schreef Floria het volgende:
Zeg, gewoon informatief hoor maar hoe voelen rugweeën? Komen die ook in golven of is het meer steady af en aan trng erge rugpijn?
Uiteraard, maar eerst dit lekker voor mezelf houden...quote:Op zondag 5 september 2010 17:26 schreef Floria het volgende:
Gefeliciteerd Narr! Kom je tzt wel uit de kast?
Alles is weer rustigquote:Op zondag 5 september 2010 20:03 schreef Leandra het volgende:
Floria![]()
Mijsje en ik hadden je pas komende zondag in de planning voor de bevalling
Ik hoop dat de pijn een beetje hanteerbaar wordt, en zo niet, dat het dan doorzet
Narr, gefeliciteerd en welkom
nou iddquote:Op zondag 5 september 2010 20:32 schreef Vicky het volgende:
Ik ben ook supernieuwsgierig naar Narr...
Jij bent het gewoon hè!!quote:
Joh dan ga jij gewoon bevallen vandaagquote:Op zondag 5 september 2010 20:38 schreef tessie het volgende:
Dat klinkt wel heel fijn Tico! Daar hoop ik ook op deze keer.
En bij mij is de buikpijn weer terug
Ik had ook rugweeen met de laatste bevalling.quote:Op zondag 5 september 2010 15:49 schreef Floria het volgende:
Zeg, gewoon informatief hoor maar hoe voelen rugweeën? Komen die ook in golven of is het meer steady af en aan trng erge rugpijn?
quote:Op maandag 6 september 2010 12:39 schreef Floria het volgende:
Meld! Vandaag 39 weken!
En...
GEBROKEN VLIEZEN!![]()
VK is geweest en het gutst eruit... nog geen noemenswaardige weeën dus we wachten rustig af. Ondertussen sleep ik mijn celstof matje achter me aan want ai, das best veel water.
Spannend!
ik hoop het voor je!!quote:Op maandag 6 september 2010 13:25 schreef Floria het volgende:
Inmiddel ben ik wat weeig aan het worden, moge het doorzetten!
Ik heb het nog niet gehad, maar het schijnt wel een zwangerschapskwaaltje te zijn ja!quote:Op maandag 6 september 2010 14:10 schreef tessie het volgende:
Spannend hoor Floria!
Ik heb elke keer kramp in mijn scheenbeen, is dat ook weer een of ander zwangerschapskwaaltje?
Dat is idd een zwangerschapskwaal. Ik heb het in m'n schenen, kuiten en ondertussen ook de binnenkant van de bovenbenen.quote:Op maandag 6 september 2010 14:10 schreef tessie het volgende:
Ik heb elke keer kramp in mijn scheenbeen, is dat ook weer een of ander zwangerschapskwaaltje?
Klopt.quote:Op maandag 6 september 2010 14:58 schreef chacama het volgende:
Voor Floria![]()
Kom maar lekker terug met een verse baby
@ Tessie, is een kwaal, maar ook een symtoom. Geloof dat het magnesiumgebrek is. Maar - graaft in geheugen- er was ook iets met een staaf ijzer onder je matras leggen. Dat deed wonderen. Was dat tegen kramp....geloof het wel. Misschien dat iemand anders mij aan kan vullen.
Ik dacht heel even halleluja das een beste placentaquote:Op maandag 6 september 2010 17:58 schreef Pvoesss het volgende:
Go Floria![]()
![]()
![]()
Alles was goed bij mijn placenta echo
Hij weegt ongeveer 1,4 kilo en ze heeft het gezichtje nog even laten zien en de handjes en voetjes.
En even gecheckt of het nog steeds een jongetje is en ook dat zit goed![]()
![]()
Hij ligt heel mooi met het kopje naar beneden al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |