Ik heb rugweeen gehad en er was geen golfje niets. Een constante pijn alsof iemand mij ontzettend hard in mijn nieren had gestompt. Zijn ook lastig op te vangen, puffen helpt namelijk gewoon niet. Druk in mij rug hielp heel goed. Ik herkende ze ook niet als weeen omdat de pijn heel constant was.
Op mijn zij liggen vond ik goed te doen, op mijn rug aan de CTG was echt niet leuk. Dat deed echt wel pijn. Maar ik heb maar tot 4 cm weeen gehad, en toen kwam de keizersnede al. Ik vond die 4 cm goed te doen, kan me wel voorstellen dat als ze pijnlijker worden, je niet meer weet hoe je moet zitten, vooral omdat er geen pauze tussen zit.
Shirley gefeliciteerd! Gek idee he. Ik voelde me toen ineens heel volwassen.

Bij de gyn geweest, en alles gaat goed met de baby. Moet wel elke week op controle ivm diabetes. Maar de baby was precies groot genoeg en er was niet teveel vruchtwater. Hij wilde me meteen bij de diabetes verloskundige en internist hebben om vandaag te leren prikken voor insuline. Ik moest hem tot twee keer zeggen dat ik mijn uitslagen moest doorbellen vandaag en als ze niet goed waren, dat ik vanmiddag om 14:15 ging leren spuiten.
En mijn uitslagen zijn niet goed. Iig niet na de maaltijden, nuchter zijn ze normaal. Ik denk zelf dat ik 3 keer moet gaan spuiten. Voordeel is dat ik dan wel iets normaler kan eten. Ik leef momenteel echt van maaltijd tot maaltijd op een best strak schema. Dat kluistert je behoorlijk aan huis. Want of ik moet iets eten, en dat is dan beperkt tot wat, of ik moet mijn glucose controleren. Ach, alweer ruim 31 weken. Het gaat snel.