Floria, gefeliciteerd!!!! Ben benieuwd naar de details!
 Floria, gefeliciteerd!!!! Ben benieuwd naar de details!

Op mijn verjaardag nog wel!
  Op mijn verjaardag nog wel!  Ben ook super benieuwd naar de details
  Ben ook super benieuwd naar de details  

Huup, het is maar goed dat jij dit zei, want ik dacht hetzelfde!quote:Op maandag 6 september 2010 18:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik dacht heel even halleluja das een beste placenta

duurde een tijdje voor er een lichtje ging knipperen
Fijn dat alles goed was!!en fijn dat ie al naar beneden ligt. Mooi!
 En als jij niets had gepost, had ik het nog steeds gedacht (weet ik veel, is allemaal nieuw).
  En als jij niets had gepost, had ik het nog steeds gedacht (weet ik veel, is allemaal nieuw).  

Ligt het aan mij dat ik hier niets van begrijp?quote:Op maandag 6 september 2010 22:52 schreef huuphuup het volgende:
-edit-
oh!

er gaat een wereld voor me open dat die en die dezelfde zijn
mooie naam zeg!

Floria, gefeliciteerd!
 Floria, gefeliciteerd! 
Ze heeft zich al op Twitter gemeld... Ws wist Huup niet dat diegene op Twitter Floria isquote:Op dinsdag 7 september 2010 06:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik hier niets van begrijp?
Floria, gefeliciteerd!

Dat wordt weer een rondje huisarts vandaag ben ik bang.
 Dat wordt weer een rondje huisarts vandaag ben ik bang.

Mooie naam en prachtige foto!Geniet ervan en rust lekker uit.
 Mooie naam en prachtige foto!Geniet ervan en rust lekker uit.

Ik zit niet op die hyves, dus ik ben errrg benieuwd naar meer info! Dat heb je voor een eerste toch knap gedaan dacht ik zo
 Ik zit niet op die hyves, dus ik ben errrg benieuwd naar meer info! Dat heb je voor een eerste toch knap gedaan dacht ik zo

Floria
 Floria 

Wat een flinke kerel ook weer!
  Wat een flinke kerel ook weer!  

met je megabijzondere bevalling
  met je megabijzondere bevalling   . Flinke knul is jullie Joop.
 . Flinke knul is jullie Joop. .
 .

Ik zou ook wel graag een pm hebben met de echte naam...
 Ik zou ook wel graag een pm hebben met de echte naam...

Voor ijzerprikken kun je ook gewoon even je huisarts bellen hè! T is zo gepiept en de assistente kan dat doen met zo'n vingerprikje. Ik weet niet of er over 2 weken uitgebreid bloed afgenomen wordt of niet maar wellicht als je nu zou bellen kun je morgen al wel even langskomen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb over 2 weken weer een afspraak en dan wordt er onder andere naar mijn ijzer gekeken. Misschien geen gek idee om te vragen of dat iets eerder kan.
Met een dagje vrij ben ik niet geholpen, hoor. Ik heb zoveel vrije dagen opgenomen, maar ik wil toch echt nog het een en ander afkrijgen in de komende maanden. Het suffe is dat het helemaal niet als te veel voelt. Rationeel gezien moet het makkelijk kunnen. Toen ik zwanger was van Ivan voelde ik me ook moe, maar mentaal was ik behoorlijk fit en geconcentreerd.
 ) vraagt het natuurlijk toch de nodige energie en aandacht om voor zo'n kleintje te zorgen, hoe goed ej de zorg ook verdeeld hebt, het blijft wel even een extra baal hooi op je vork die je niet zomaar kunt lozen.
 ) vraagt het natuurlijk toch de nodige energie en aandacht om voor zo'n kleintje te zorgen, hoe goed ej de zorg ook verdeeld hebt, het blijft wel even een extra baal hooi op je vork die je niet zomaar kunt lozen.

Ik heb niks gehad en wel gevraagdquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:33 schreef Floria het volgende:
Zo heb pmmetjes gestuurd naar de vragers en ga mezelf maar eens ergens anders melden
Estrys: gaan met die banaan!
 .
 .

Nu welquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:35 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ik heb niks gehad en wel gevraagd.

Heel eerlijk gezegd denk ik inderdaad niet dat je aan beide gespreksvormen iets hebt. Je lijkt me inderdaad bijdehand genoeg om het zelf aan te kunnen pakken als het op practische dingen aankomt en je moet er voor waken dat je inderdaad niet straks alleen nog maar thuis zit omdat dat het beste wordt geacht. Soms krijg je juist energie van dingen wél doen, maar het is zo lastig om uit te vinden wat en hoe enzo.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:36 schreef Claudia_x het volgende:
Och, toen ik zwanger was van Ivan had ik de hond nog rondlopen en die kostte me veel meer energie.
Ik zit te dubben of ik het van de psychologische kant of de praktische kant aan moet pakken. Ik zou een afspraak kunnen maken met onze 'werkcoach', maar ik ben bang dat ik dan tips krijg als 'maak een lijstje met dingen die je deze week af kunt krijgen' en 'formuleer concrete, goed afgebakende taken voor jezelf'. Ik wéét wel hoe dat moet. Anderzijds ben ik bang dat ik mezelf met een psychologische benadering een burn-out of zo aanpraat.
Tegen een ander kan ik veel makkelijker zeggen dat die niet te streng voor zichzelf moet zijn. Ik voel me nu daarentegen gewoon onprofessioneel. Get over it, hier word je niet voor betaald.

Nou, precies! Als ik een dag vrij neem voel ik me dan ook net zo waardeloos. Ik voel me eigenlijk alleen nuttig als ik iets lekker praktisch kan doen waar ik me even helemaal op kan concentreren. De domme klusjes, zeg maar. Het balkon opknappen, scholen in Amsterdam-Noord vergelijken, een begroting maken voor het nieuwe huis. Ik probeer dat zoveel mogelijk op mijn werk toe te passen, maar het houdt een keer op. Er moet uiteindelijk een proefschrift komen en de administratieve klusjes zijn niet het doel op zich. Nu probeer ik dus een compromis uit: ik maak mijn dagen iets korter, ik begin met het theoretische werk en ik sluit af met iets praktisch. Het werkt niet echt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:41 schreef huuphuup het volgende:
Soms krijg je juist energie van dingen wél doen, maar het is zo lastig om uit te vinden wat en hoe enzo.
Ik heb twee lieve promoteren. De vrouw was juist degene die schrok en het te druk vond.quote:Is het een optie om te spreken met je promotor? Zij was wel enthousiast over de zwangerschap toch? (dat praat allicht wat minder beladen dan met iemand die gelijk in een 'zie je wel!' houding schiet...)
 Ik wil het eigenlijk niet met hen hierover hebben, maar ik kan er zo ook niet al te lang mee rond blijven lopen. Intussen zit ik mooi weer te spelen: gister heb ik nog een mail gestuurd dat het lekker gaat. Ja, net daarvoor had ik 2 uur goed gewerkt.
 Ik wil het eigenlijk niet met hen hierover hebben, maar ik kan er zo ook niet al te lang mee rond blijven lopen. Intussen zit ik mooi weer te spelen: gister heb ik nog een mail gestuurd dat het lekker gaat. Ja, net daarvoor had ik 2 uur goed gewerkt.Heb je helemaal gelijk in. Vanavond eerst maar eens toegeven aan m'n vriend.quote:Soms is het misschien ook een stukje van toegeven aan jezelf als je het toegeeft aan een ander.
 Dan zien we wel weer verder.
 Dan zien we wel weer verder.

quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, precies! Als ik een dag vrij neem voel ik me dan ook net zo waardeloos. Ik voel me eigenlijk alleen nuttig als ik iets lekker praktisch kan doen waar ik me even helemaal op kan concentreren. De domme klusjes, zeg maar. Het balkon opknappen, scholen in Amsterdam-Noord vergelijken, een begroting maken voor het nieuwe huis. Ik probeer dat zoveel mogelijk op mijn werk toe te passen, maar het houdt een keer op. Er moet uiteindelijk een proefschrift komen en de administratieve klusjes zijn niet het doel op zich. Nu probeer ik dus een compromis uit: ik maak mijn dagen iets korter, ik begin met het theoretische werk en ik sluit af met iets praktisch. Het werkt niet echt.
[..]
Ik heb twee lieve promoteren. De vrouw was juist degene die schrok en het te druk vond.Ik wil het eigenlijk niet met hen hierover hebben, maar ik kan er zo ook niet al te lang mee rond blijven lopen. Intussen zit ik mooi weer te spelen: gister heb ik nog een mail gestuurd dat het lekker gaat. Ja, net daarvoor had ik 2 uur goed gewerkt.
Het voelt voor mij heel sterk als 'ik heb voor deze zwangerschap gekozen tijdens mijn promotie, dus ik moet er maar professioneel mee omgaan'. Ik heb een collega die net bevallen is van haar tweede en al lange tijd uit de roulatie ligt vanwege vermoeidheid/ziekte/burn-out/zwangerschap. Zo wil ik niet zijn. En als ik dit zo opschrijf dan vind ik dat eigenlijk ook heel fout van mezelf. Het klinkt alsof ik het haar aanreken en eigenlijk vind dat ze zich er gewoon overheen moet zetten. Ik weet wel beter.
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Vanavond eerst maar eens toegeven aan m'n vriend.Dan zien we wel weer verder.
 !
 !  maar das van later probleem
 maar das van later probleem 

Ik heb het gister al gedaan, maar ze doen het nog steeds niet. Hopelijk worden ze snel gemaakt, want ik geloof niet dat ik dan nog thuis mag bevallen.
 Ik heb het gister al gedaan, maar ze doen het nog steeds niet. Hopelijk worden ze snel gemaakt, want ik geloof niet dat ik dan nog thuis mag bevallen. 

Zo, dat is balen! Zal vast wel snel gerepareerd worden, toch? Hebben jullie geen huismeester of zo waar je het aan kunt vragen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:37 schreef Noa24 het volgende:
Over 4 dagen ben ik uitgerekend en juist nu doen de liften van onze flat het niet meer, vanwege een stroomstoring! Dat betekent 14 trappen op en afIk heb het gister al gedaan, maar ze doen het nog steeds niet. Hopelijk worden ze snel gemaakt, want ik geloof niet dat ik dan nog thuis mag bevallen.
 Mijn moeheid is meer een mentale moeheid.
 Mijn moeheid is meer een mentale moeheid.

Ik ook... 't Is zelfs zo erg dat ik klusjes die ik boven moet doen cluster om maar niet te vaak de trap op en neer hoef te lopen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik sta tegenwoordig al hijgend bovenaan een enkele trap.

Voor zover ik weet is ze niet aan het bevallenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:03 schreef Fannetje het volgende:
Heeft iemand tessie al gespot vandaag? Ze zal toch niet stiekem aan het voorkruipen zijn?
 Of ze zit me voor de gek te houden met haar mails ;-)
 Of ze zit me voor de gek te houden met haar mails ;-)

en dan zitten wij hier nog allemaal (positief) verbaasd te doen dat je buik dit keer veel meer bescheiden is
 en dan zitten wij hier nog allemaal (positief) verbaasd te doen dat je buik dit keer veel meer bescheiden is  pfoe.
 pfoe. 

)
 )
 Morgen komt Anna gewoon! Wat een prachtdatum om te bevallen ( mits ze meewerkt, maar 09-09-10 is ook mooi) ....sterkte
 Morgen komt Anna gewoon! Wat een prachtdatum om te bevallen ( mits ze meewerkt, maar 09-09-10 is ook mooi) ....sterkte  

Kijk maar naar de vorige 2 mama's
 Kijk maar naar de vorige 2 mama's 

succes!
  succes!

trouwdag
 trouwdag   

Mijn vriend was zo lief om gisteravond en vanochtend te bellen en te zeggen dat zijn hoogzwangere vriendin toch echt werkende liften nodig heeft hihi. Dat zal natuurlijk wel niet de reden zijn geweest, maar lief is het wel!
  Mijn vriend was zo lief om gisteravond en vanochtend te bellen en te zeggen dat zijn hoogzwangere vriendin toch echt werkende liften nodig heeft hihi. Dat zal natuurlijk wel niet de reden zijn geweest, maar lief is het wel!

. Zet hem op vrouwke. Nog even en dan heb je gewoon jullie meisje in je armen. Zou ze rood zijn
 . Zet hem op vrouwke. Nog even en dan heb je gewoon jullie meisje in je armen. Zou ze rood zijn  ?
 ?

Zwanger zijn is niet niets!
 Zwanger zijn is niet niets! 

Floria, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!
 Floria, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! 
 Dan ben je ook moeder van 2
 Dan ben je ook moeder van 2  

Whehe echt hé? En wij staan gewoon al in de top 20!quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, zolang augustus niet afgerond was kon september niet beginnen

Ja... als ik naar de lijst kijk dan kijk ik nog steeds eerst onderaan om m'n eigen naam te zoeken, en het is iedere keer weer schrikken als ik zie hoe hoog..... maar darn, top 20quote:Op woensdag 8 september 2010 00:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehe echt hé? En wij staan gewoon al in de top 20!

daar reken je oop niet op zo vlak voor je bevalling
 daar reken je oop niet op zo vlak voor je bevalling  hoop dat ze t snel weer doen !
 hoop dat ze t snel weer doen !  

of Chell? <3
 of Chell? <3  bijna weer tante joh!
 bijna weer tante joh!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |