abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86135812
Oeh...Floria aan het bevallen, spannend weer!
pi_86141007
Floria, zet 'm op! Ik hoop dat het niet meer nodig is en dat je al lekker ligt te knuffelen met je nieuwe mensje.
pi_86144683
Succes, Floria, mocht je dat nog nodig hebben!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 6 september 2010 @ 22:41:08 #104
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86147259
Ik heb vernomen dat Floria inmiddels is bevallen. Weet niet of ze wil dat ik alles hier neerzet, dus ik zal er verder niets over zeggen nog.
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86147836
Oh!!

Floria gefeliciteerd alvast! Ik ben benieuwd naar de rest van de info en hopelijk is alles goed gegaan *O*

-edit-
oh! :D _O-
er gaat een wereld voor me open dat die en die dezelfde zijn :')
mooie naam zeg!

[ Bericht 48% gewijzigd door huuphuup op 06-09-2010 22:59:02 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86149251
*O* Floria, gefeliciteerd!!!! Ben benieuwd naar de details!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86150979
*O* *O* Floria en Floriaman, gefeliciteerd!!! *O* *O*
pi_86152221
Gefeliciteerd Floria! *O* Op mijn verjaardag nog wel! *O* Ben ook super benieuwd naar de details :D
Back in business.
pi_86154053
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik dacht heel even halleluja das een beste placenta :o :X
duurde een tijdje voor er een lichtje ging knipperen :')

Fijn dat alles goed was!! *O* en fijn dat ie al naar beneden ligt. Mooi!
Huup, het is maar goed dat jij dit zei, want ik dacht hetzelfde! _O- En als jij niets had gepost, had ik het nog steeds gedacht (weet ik veel, is allemaal nieuw).

Floria!! gefeliciteerd! Kom je gauw vertellen hoe het gaat en wat het geworden is? :*
pi_86154095
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:52 schreef huuphuup het volgende:
-edit-
oh! :D _O-
er gaat een wereld voor me open dat die en die dezelfde zijn :')
mooie naam zeg!
Ligt het aan mij dat ik hier niets van begrijp?

Floria, gefeliciteerd! *O*
pi_86154119
*O* Floria, gefeliciteerd! *O*

quote:
Op dinsdag 7 september 2010 06:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ligt het aan mij dat ik hier niets van begrijp?

Floria, gefeliciteerd! *O*
Ze heeft zich al op Twitter gemeld... Ws wist Huup niet dat diegene op Twitter Floria is :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 september 2010 @ 07:16:29 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86154209
ik ziet een half oog dat Floria bevallen is? gelfeliciteerd *O*

volgens de dokter was dat oogje van jan niet besmettelijk, ik zie dus nog maar max 50% van wat ik normaal zie. Mijn linkeroog zit dicht, het voelt alsof er iets een in zit, een haar ofzo, maar dar kan ik dus niet zien. Mijn rechteroog is een lui ook, en daar zie ik dus al heel weinig mee. Grote dingen enzo is geen probleem, maar bv de maatverdeling op een fles is ondoenlijk. Ik heb dan ook de buurman moeten vragen om te helpen met de fles van jan _O- :') Dat wordt weer een rondje huisarts vandaag ben ik bang.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86154296
Ik heb even gespiekt. Wat ligt ie lekker te slapen! En wat een mooie naam!!
pi_86154513
Floria, van harte gefeliciteerd met je mooie kereltje! *O* Mooie naam en prachtige foto!Geniet ervan en rust lekker uit.
pi_86154646
Floria gefeliciteerd!!
*O* Ik zit niet op die hyves, dus ik ben errrg benieuwd naar meer info! Dat heb je voor een eerste toch knap gedaan dacht ik zo
  dinsdag 7 september 2010 @ 08:27:26 #116
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86154694
Floria gefeliciteerd!
pi_86154965
Floria gefeliciteerd :)
  dinsdag 7 september 2010 @ 08:54:28 #118
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86154988
Floria, gefeliciteerd!
  dinsdag 7 september 2010 @ 09:19:26 #119
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86155336
Nou hij is er! Een hij!

Gisterochtend bij het omdraaien in bed bleek ik toch niet incontinent maar waren dus de vliezen gebroken (in bed dus, zonder zeiltje [cheesygrin] ) Toen ik na het plassen vocht bleef verliezen werd het toch wat verdacht en belde ik mijn moeder 'wat nu!' VK bellen dus om te kijken of het inderdaad vruchtwater was. Ondertussen kwam man terug van werk. Ik wilde eigenlijk niet dat hij kwam want straks kwam hij voor een beetje plas.
Toen de Vk kwam moest ik op een matje liggen en op mijn hand blazen en het gutste eruit ' stop!' [cool]

En toen wachten op weeën. Ik kreeg zo gaande weg meer harde buiken en beginnende weeën. Toen tegen 4uur de weeën iets sterker werden zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Ik wilde toch graag daar bevallen in de kraamsuite. Thuis was de schoonmaakster ondertussen bezig en ik wilde heeeel graag een schoon huis.

In het ziekenhuis vielen de weeën even stil. Om 17.00 ben ik gaan douchen en toen kwamen langzaam aan de giga kloterige, goede weeën. Om 18.00 belde man nog naar zijn ouders die bij dochter waren dat het nog wel even ging duren. Ik had 5 centimeter toen ik onder de douche vandaan kwam.
Om 18.15 ben ik onder de douche vandaan gekomen (denk ik, tijden zijn wat fuzzy). Met 3 knijters van een weeën ben ik van 5 naar 10 cm gegaan en ging ik voorzichtig meepersen.

De baby wilde niet indalen en blijkbaar was het even spannend want de VK dacht dat hij niet door mijn bekken zou passen omdat hij maar niet goed zakte. Uiteindelijk moest ik mega hard mee persen en kwam hij. Hij had zijn beide vuisten naast zijn wangen en had gigantisch veel navelstreng 'beet'.

Maar hij was er! Hij heeft lang bloot bij me gelegen en aan de borst gedronken. We hebben een goede nacht gehad waarin hij 1 x nog heeft gedronken en ik zal he zo met 'geweld' weer gaan aanleggen want hij slaapt alleen maar.

Ik blijk een mega lange en dikke navelstreng ge had te hebben die helemaal de uitgang blokkeerde waardoor hij de spildraai niet goed kon maken. Gelukkig is het toch gelukt!

De 'schade' is echt minimaal en ik voel me goed (post bevalling rush)

Hij weegt maar liefst 3960 gram en heet 'Joop' echte naam via PM. diegene op twitter weten het ook dus onderling pmmen kan ook :s)
*O*
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_86155403
Gefeliciteerd floria!!!!
  dinsdag 7 september 2010 @ 09:24:05 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86155414
Floria, gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!!! *O* *O* *O*

* Leandra kan niet wachten op foto's en dergelijke :s)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86155484
Gefeliciteerd Floria! *O*
Leuke naam inderdaad.
pi_86156327
Gefeliciteerd *O* Floria

een hele vent hoor
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_86160312
Floria, gefeliciteerd met "Joop"! *O* *O* *O* Wat een flinke kerel ook weer!

Fijn dat de bevalling goed is gegaan ondanks de dikke navelstreng en ook fijn dat je je goed voelt! ^O^

Ik meld me maar eens zonder enige voortekenen... nu sta ik tweede op de lijst! :o
  dinsdag 7 september 2010 @ 12:46:43 #125
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_86160568
Gefeli Floria, geniet er maar fijn van !
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  dinsdag 7 september 2010 @ 12:57:11 #126
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86160893
Floria, heel veel geluk gewenst met Joop! *O*
in de haak.
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:04:22 #127
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86161103
Gefeliciteerd Floria O+ met je megabijzondere bevalling :P . Flinke knul is jullie Joop.

Ik lust wel een pmmetje met de echte naam :Y .
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2010 @ 13:27:39 #128
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_86161830
Floria, ook hier gefeliciteerd met "Joop"! Wat een heftig gepers moet dat geweest zijn met die dikke navelstreng erbij.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:30:13 #129
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86161906
Floria, van harte gefeliciteerd met Joop *O* Ik zou ook wel graag een pm hebben met de echte naam...
Make love, not war ☮
pi_86162106
Floria!! Gefeliciteerd met jullie "Joop" Ook ik ben heeeeeeeeeel benieuwd naar zijn echt naam! En ook naar "het lichtje" van Huup, die ik geloof ik ook niet helemaal begrijp ;)

Geniet met en van elkaar! Een hele fijne kraamtijd gewenst!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86162135
Floria feli! Ik ben heel benieuwd naar foto's van Joop O+ (Echte naam =...? PM!)
#geen
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:39:13 #132
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86162184
Floria van harte *O* *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_86162197
Floria gefelicteerd met jullie zoon O+
Van jullie oudste zijn we op dezelfde dag bevallen en jij nu 'al' van de tweede, zucht. RAMMEL
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_86162653
Gefeliciteerd met je zoon, Floria! Wat een prachtig formaat!

Ik weet even niet meer zo goed wat ik met mezelf moet. Ik ben zo moe en het werken valt me zwaar, niet alleen fysiek maar ook mentaal. Ik vraag me af hoe ik mezelf hier overheen kan zetten. Ik weiger toe te geven dat het te zwaar is, want het voelt alsof het prima te doen moet zijn. Maarja, intussen begin ik me schuldiger en schuldiger te voelen. Blegh.
pi_86162829
Hè claudia wat vervelend -O-
echt hoor, ik meen het wat ik gister zei, wees niet te streng voor jezelf want het breekt je op en je voelt je alleen maar rotter als je je eigen gestelde doelen dan niet haalt. Het valt ook niet mee als die beloofde energie-rush van het 2e semester gewoon niet komt, ik wacht er nog steeds op van Amélie, en nu weer :')
Ik zou zeggen geef toe aan moeheid als het mogelijk is zodat je fysiek in ieder geval genoeg slaap krijgt. En stel prioriteiten in de dingen die echt moeten gebeuren in je onderzoek. Wat moet nu en wat kan ook later.
Misschien een idee om je ijzer even te laten checken?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 september 2010 @ 14:01:32 #136
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_86162837
Gefeliciteerd Floria! Met je zoon. *O*

Ik ben heel benieuwd naar de echte naam, wie wil mij pm-en?? O+

Vervelend is dat Claudia, heb je nog een dagje vrij ofzo binnenkort, om even op te laden oid?
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_86163133
Ik heb over 2 weken weer een afspraak en dan wordt er onder andere naar mijn ijzer gekeken. Misschien geen gek idee om te vragen of dat iets eerder kan.

Met een dagje vrij ben ik niet geholpen, hoor. Ik heb zoveel vrije dagen opgenomen, maar ik wil toch echt nog het een en ander afkrijgen in de komende maanden. Het suffe is dat het helemaal niet als te veel voelt. Rationeel gezien moet het makkelijk kunnen. Toen ik zwanger was van Ivan voelde ik me ook moe, maar mentaal was ik behoorlijk fit en geconcentreerd.
pi_86163308
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb over 2 weken weer een afspraak en dan wordt er onder andere naar mijn ijzer gekeken. Misschien geen gek idee om te vragen of dat iets eerder kan.

Met een dagje vrij ben ik niet geholpen, hoor. Ik heb zoveel vrije dagen opgenomen, maar ik wil toch echt nog het een en ander afkrijgen in de komende maanden. Het suffe is dat het helemaal niet als te veel voelt. Rationeel gezien moet het makkelijk kunnen. Toen ik zwanger was van Ivan voelde ik me ook moe, maar mentaal was ik behoorlijk fit en geconcentreerd.
Voor ijzerprikken kun je ook gewoon even je huisarts bellen hè! T is zo gepiept en de assistente kan dat doen met zo'n vingerprikje. Ik weet niet of er over 2 weken uitgebreid bloed afgenomen wordt of niet maar wellicht als je nu zou bellen kun je morgen al wel even langskomen.

Vergeet niet dat je nu ook Ivan hebt. Ondanks dat hij geen terrorbaby is ( :P ) vraagt het natuurlijk toch de nodige energie en aandacht om voor zo'n kleintje te zorgen, hoe goed ej de zorg ook verdeeld hebt, het blijft wel even een extra baal hooi op je vork die je niet zomaar kunt lozen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 september 2010 @ 14:33:54 #139
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86163927
Zo heb pmmetjes gestuurd naar de vragers en ga mezelf maar eens ergens anders melden :D

Estrys: gaan met die banaan! :D
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  dinsdag 7 september 2010 @ 14:35:37 #140
313287 Groofsken3
pi_86163995
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:33 schreef Floria het volgende:
Zo heb pmmetjes gestuurd naar de vragers en ga mezelf maar eens ergens anders melden :D

Estrys: gaan met die banaan! :D
Ik heb niks gehad en wel gevraagd :'( .
pi_86164019
Och, toen ik zwanger was van Ivan had ik de hond nog rondlopen en die kostte me veel meer energie. :P

Ik zit te dubben of ik het van de psychologische kant of de praktische kant aan moet pakken. Ik zou een afspraak kunnen maken met onze 'werkcoach', maar ik ben bang dat ik dan tips krijg als 'maak een lijstje met dingen die je deze week af kunt krijgen' en 'formuleer concrete, goed afgebakende taken voor jezelf'. Ik wéét wel hoe dat moet. Anderzijds ben ik bang dat ik mezelf met een psychologische benadering een burn-out of zo aanpraat.

Tegen een ander kan ik veel makkelijker zeggen dat die niet te streng voor zichzelf moet zijn. Ik voel me nu daarentegen gewoon onprofessioneel. Get over it, hier word je niet voor betaald.
  dinsdag 7 september 2010 @ 14:39:44 #142
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86164158
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:35 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Ik heb niks gehad en wel gevraagd :'( .
Nu wel :*
pi_86164234
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:36 schreef Claudia_x het volgende:
Och, toen ik zwanger was van Ivan had ik de hond nog rondlopen en die kostte me veel meer energie. :P

Ik zit te dubben of ik het van de psychologische kant of de praktische kant aan moet pakken. Ik zou een afspraak kunnen maken met onze 'werkcoach', maar ik ben bang dat ik dan tips krijg als 'maak een lijstje met dingen die je deze week af kunt krijgen' en 'formuleer concrete, goed afgebakende taken voor jezelf'. Ik wéét wel hoe dat moet. Anderzijds ben ik bang dat ik mezelf met een psychologische benadering een burn-out of zo aanpraat.

Tegen een ander kan ik veel makkelijker zeggen dat die niet te streng voor zichzelf moet zijn. Ik voel me nu daarentegen gewoon onprofessioneel. Get over it, hier word je niet voor betaald.
Heel eerlijk gezegd denk ik inderdaad niet dat je aan beide gespreksvormen iets hebt. Je lijkt me inderdaad bijdehand genoeg om het zelf aan te kunnen pakken als het op practische dingen aankomt en je moet er voor waken dat je inderdaad niet straks alleen nog maar thuis zit omdat dat het beste wordt geacht. Soms krijg je juist energie van dingen wél doen, maar het is zo lastig om uit te vinden wat en hoe enzo.

Is het een optie om te spreken met je promotor? Zij was wel enthousiast over de zwangerschap toch? (dat praat allicht wat minder beladen dan met iemand die gelijk in een 'zie je wel!' houding schiet...)
Misschien als je tegenover die promotor kunt laten vallen dat het je zwaar valt omdat je fysiek en mentaal gewoon Moe met een hoofdletter bent dat er al een last van je valt als daar begrip voor je is.
Soms is het misschien ook een stukje van toegeven aan jezelf als je het toegeeft aan een ander.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86164577
Floria gefeliciteerd met Joop! *O*
Ik ben ook heel benieuwd naar de echte naam O-)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86164712
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:41 schreef huuphuup het volgende:

Soms krijg je juist energie van dingen wél doen, maar het is zo lastig om uit te vinden wat en hoe enzo.
Nou, precies! Als ik een dag vrij neem voel ik me dan ook net zo waardeloos. Ik voel me eigenlijk alleen nuttig als ik iets lekker praktisch kan doen waar ik me even helemaal op kan concentreren. De domme klusjes, zeg maar. Het balkon opknappen, scholen in Amsterdam-Noord vergelijken, een begroting maken voor het nieuwe huis. Ik probeer dat zoveel mogelijk op mijn werk toe te passen, maar het houdt een keer op. Er moet uiteindelijk een proefschrift komen en de administratieve klusjes zijn niet het doel op zich. Nu probeer ik dus een compromis uit: ik maak mijn dagen iets korter, ik begin met het theoretische werk en ik sluit af met iets praktisch. Het werkt niet echt.

quote:
Is het een optie om te spreken met je promotor? Zij was wel enthousiast over de zwangerschap toch? (dat praat allicht wat minder beladen dan met iemand die gelijk in een 'zie je wel!' houding schiet...)
Ik heb twee lieve promoteren. De vrouw was juist degene die schrok en het te druk vond. :+ Ik wil het eigenlijk niet met hen hierover hebben, maar ik kan er zo ook niet al te lang mee rond blijven lopen. Intussen zit ik mooi weer te spelen: gister heb ik nog een mail gestuurd dat het lekker gaat. Ja, net daarvoor had ik 2 uur goed gewerkt.

Het voelt voor mij heel sterk als 'ik heb voor deze zwangerschap gekozen tijdens mijn promotie, dus ik moet er maar professioneel mee omgaan'. Ik heb een collega die net bevallen is van haar tweede en al lange tijd uit de roulatie ligt vanwege vermoeidheid/ziekte/burn-out/zwangerschap. Zo wil ik niet zijn. En als ik dit zo opschrijf dan vind ik dat eigenlijk ook heel fout van mezelf. Het klinkt alsof ik het haar aanreken en eigenlijk vind dat ze zich er gewoon overheen moet zetten. Ik weet wel beter.

quote:
Soms is het misschien ook een stukje van toegeven aan jezelf als je het toegeeft aan een ander.
Heb je helemaal gelijk in. Vanavond eerst maar eens toegeven aan m'n vriend. :Y) Dan zien we wel weer verder.
  dinsdag 7 september 2010 @ 15:05:16 #146
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_86165153
Claudia, het is dus duidelijk meer dan je inderdaad met een dagje vrij op kan lossen, begrijp ik.

Ik heb niet echt tips voor je, behalve dan, wees niet te hard voor jezelf.
Tijdens mijn vorige zwangerschap en toen mijn dochter net geboren was, was ik bezig met afstuderen. En ik had ook mijn oudste dochter nog, die toen 3 was. Ook werkte ik nog 24 uur per week. En dat is allemaal goed gegaan en alles, maar toch kreeg ik daar later wel last van. Niet heel ernstig allemaal, maar wel vervelend.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  dinsdag 7 september 2010 @ 15:23:40 #147
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86165926
Bijzondere bevalling Floria!
Benieuwd naar de echte naam van Joop is...
pi_86166085
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nou, precies! Als ik een dag vrij neem voel ik me dan ook net zo waardeloos. Ik voel me eigenlijk alleen nuttig als ik iets lekker praktisch kan doen waar ik me even helemaal op kan concentreren. De domme klusjes, zeg maar. Het balkon opknappen, scholen in Amsterdam-Noord vergelijken, een begroting maken voor het nieuwe huis. Ik probeer dat zoveel mogelijk op mijn werk toe te passen, maar het houdt een keer op. Er moet uiteindelijk een proefschrift komen en de administratieve klusjes zijn niet het doel op zich. Nu probeer ik dus een compromis uit: ik maak mijn dagen iets korter, ik begin met het theoretische werk en ik sluit af met iets praktisch. Het werkt niet echt.
[..]

Ik heb twee lieve promoteren. De vrouw was juist degene die schrok en het te druk vond. :+ Ik wil het eigenlijk niet met hen hierover hebben, maar ik kan er zo ook niet al te lang mee rond blijven lopen. Intussen zit ik mooi weer te spelen: gister heb ik nog een mail gestuurd dat het lekker gaat. Ja, net daarvoor had ik 2 uur goed gewerkt.

Het voelt voor mij heel sterk als 'ik heb voor deze zwangerschap gekozen tijdens mijn promotie, dus ik moet er maar professioneel mee omgaan'. Ik heb een collega die net bevallen is van haar tweede en al lange tijd uit de roulatie ligt vanwege vermoeidheid/ziekte/burn-out/zwangerschap. Zo wil ik niet zijn. En als ik dit zo opschrijf dan vind ik dat eigenlijk ook heel fout van mezelf. Het klinkt alsof ik het haar aanreken en eigenlijk vind dat ze zich er gewoon overheen moet zetten. Ik weet wel beter.
[..]

Heb je helemaal gelijk in. Vanavond eerst maar eens toegeven aan m'n vriend. :Y) Dan zien we wel weer verder.

:D !

Nouja komt vast goed. Je vriend klinkt als een lieverd en hij heeft zn ogen ook niet in zn broekzak zitten natuurlijk. Hoewel mannen wel snel de neiging hebben om direct oplossingsgericht te denken terwijl jij misschien enkel maar even kwijt wil dat je er doorheen zit :P maar das van later probleem ;)

Ha! ik wist dat er 1 iemand was die beren op de weg zag en een ander die enthousiast was :D
Nouja goed, je moet in ieder geval in je achterhoofd houden, hoe zwaar het ook is met moeheid, dat het wel normaal is, dat het uiteindelijk weer over gaat en dat je heus je oude geconcentreerde zelf weer wordt. Het duurt alleen even. Ik kon echt moedeloos worden van die periode, voelde me echt een faalhaas omdat het studeren gewoon niet lukte en mn werk ging ook minder. Ik kreeg het idee dat dit mn nieuwe ik was ofzo, maar het ging gelukkig weer over. Ik moest er alleen even voor bevallen oO<
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86166529
Over 4 dagen ben ik uitgerekend en juist nu doen de liften van onze flat het niet meer, vanwege een stroomstoring! Dat betekent 14 trappen op en af :o Ik heb het gister al gedaan, maar ze doen het nog steeds niet. Hopelijk worden ze snel gemaakt, want ik geloof niet dat ik dan nog thuis mag bevallen.

@ Claudia: Sterkte!
@ Floria: ook ik ben erg benieuwd! :P
pi_86167644
Noa, 14 trappen? :o

En nee, ik vrees ook dat je dan niet thuis mag bevallen, ik zie je in geval van nood niet die 14 trappen aflopen (of gedragen worden). Ik hoop met je mee dat de lift dan gemaakt is!

Heeft iemand tessie al gespot vandaag? Ze zal toch niet stiekem aan het voorkruipen zijn?
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:07:22 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86167826
Noa, wat verschrikkelijk balen van die kapotte lift :{
14 trappen op en af, darn ;(

Claudia :*
Soms is het wat zwaarder, maar je maakt het niet lichter voor jezelf door het en er niet aan toe te geven..... en je had misschien nog wel een hond die verzorgd moest worden toen je zwanger was van Ivan, maar ik neem aan dat je de hond niet regelmatig hoefde op te tillen, en dat moet met Ivan wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86168061
Noa :o hallo zeg!
Pfoe, ik hoop voor jou dat de lift het snel weer doet, das geen doen zo :{
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86168171
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:37 schreef Noa24 het volgende:
Over 4 dagen ben ik uitgerekend en juist nu doen de liften van onze flat het niet meer, vanwege een stroomstoring! Dat betekent 14 trappen op en af :o Ik heb het gister al gedaan, maar ze doen het nog steeds niet. Hopelijk worden ze snel gemaakt, want ik geloof niet dat ik dan nog thuis mag bevallen.
Zo, dat is balen! Zal vast wel snel gerepareerd worden, toch? Hebben jullie geen huismeester of zo waar je het aan kunt vragen?

Ik vind het heel lief dat jullie me proberen gerust te stellen door te zeggen dat het ook zwaar ís, maar Ivan is écht niet zwaar. Ivan is geweldig en geeft me juist zoveel energie! Ohja, hij begint qua gewicht reuze zwaar te worden, maar als ik hem niet zou sjouwen dan zou ik met vuilniszakken rondzeulen en andere dingen die ik beter kan laten staan. :+ Mijn moeheid is meer een mentale moeheid.
pi_86168196
Ik denk dat ik het huis niet meer uit zou komen als ik 14 trappen moest lopen... :{
pi_86168367
Ik sta tegenwoordig al hijgend bovenaan een enkele trap.
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:20:09 #156
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_86168392
gefeliciteerd met de geboorte van 'Joop' Floria!!! fijn dat alles goed gaat en wat een mooi groot mannetje zeg!!!

ik ben erg benieuwd naar de naam; iemand een PM voor me over??
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86168519
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik sta tegenwoordig al hijgend bovenaan een enkele trap.
Ik ook... 't Is zelfs zo erg dat ik klusjes die ik boven moet doen cluster om maar niet te vaak de trap op en neer hoef te lopen...

that reminds me, ik moet de droger nog aanzetten en dan kan ik meteen de badkamervloer even swifferen.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 7 september 2010 @ 16:27:50 #158
95752 crew  Chell
Kluns
pi_86168805
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:03 schreef Fannetje het volgende:
Heeft iemand tessie al gespot vandaag? Ze zal toch niet stiekem aan het voorkruipen zijn?
Voor zover ik weet is ze niet aan het bevallen :) Of ze zit me voor de gek te houden met haar mails ;-)
pi_86169103
Ah, dan heeft ze haar meldplicht dus gewoon verzuimd ;)
pi_86171363
*O* *O* Het is een Hij Floria! *O* *O* nogmaals gefeliciteerd!!!
pi_86174069
Ik moet zo weer naar het zh, ze gaan me morgen inleiden ivm te weinig vruchtwater! :o
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86174292
@ Floria, GEfeliciteerd.
Ben benieuwd naar de naam.

@ Tessie, wow zeg, die zag je zeker niet aankomen?
Heel veel succes!
pi_86174367
Wauw Tessie dat had ik niet verwacht :o en dan zitten wij hier nog allemaal (positief) verbaasd te doen dat je buik dit keer veel meer bescheiden is :{ pfoe.
Jeetje. Wat vind je er zelf van? Gek idee zeker, morgen je eerst stap op weg naar de kennismaking met Anna!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86174418
Floria, van harte gefeliciteerd met de geboorte van "Joop"!!

Oeh, Tessie, dat wordt ineens spannend voor je. Morgen weer F5en dus.

Noa, ik hoop heel hard voor je dat de lift het snel weer doet.
pi_86174456
tessie :o
anna komt eraan! alleen de reden is minder. hopelijk gaat t inleiden voorspoedig!
pi_86174650
tessie, ga je toch voorkruipen! :o

De reden is natuurlijk wel minder leuk, maar ik neem aan dat er nog wel genoeg vruchtwater is om nog een dagje door te komen. En Anna krijgt dan wel echt een geweldige geboortedatum (als alles tenminste goed verloopt): 08-09-10! O+

Ik heb trouwens behoorlijke buikpijn nu, maar het is een constante buikpijn, dus geen weeën... Helaas, want ik zag 08-09-10 ook wel zitten als datum!
pi_86175321
Nogmaals gefeliciteerd Floria! (Wie wil me de naam pm-en? O-) )

Claudia :*
Noa, ik hoop dat die lift snel gemaakt is! Ik word al gek van de 2 trappen hier in m'n eigen huis.
Tessie! :o Morgen komt Anna gewoon! Wat een prachtdatum om te bevallen ( mits ze meewerkt, maar 09-09-10 is ook mooi) ....sterkte :* :%
Fannetje, het kan snel lopen hé, je weet het maar nooit. :) Kijk maar naar de vorige 2 mama's :)

Ik weet eindelijk wanneer ik met verlof ga! 22 oktober is m'n laatste werkdag, dus nog 6 weekjes vanaf nu! *O*
Ik kan eindelijk gaan aftellen, gelukkig maar, want het werken gaat me met de week zwaarder af. En als ouders op m'n werk (werk op een kinderdagveblijf) dan ook nog steeds maar vragen: ''En, trek je het nog een beetje, kan me voorstellen dat het zwaar is" zakt de moed me soms verder in de schoenen, maar we blijven positief! :)
Back in business.
pi_86175904
Claudia, jezelf overeind houden is ook niet echt een optie, toch? En ik weet hoe lastig het is om toe te geven dat het niet meer gaat, maar he, tis toch ook een aanslag op je lijf? Daar mag je best een keer aan toegeven. Leg anders op je werk uit dat het wat minder gaat, neem wat meer pauze en probeer wat minder te werken. Ik merkte zelf dat ik in minder tijd meer deed dan als ik de hele dag had. Alsof mijn concentratieboogje wat korter was. Succes in ieder geval!

Tessie :o succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86176490
Allemaal bevallingen gemist! :D

Tico, gefeliciteerd met Leyla! Mooie naam met bijpassende schoonheid zag ik op een foto. O+

Floria, gefeliciteerd met 'Joop'! O+

Tessie, wat spannend! Ik ben heel benieuwd naar Anna. Sterkte en succes! :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86176907
Oehh spannend Tessie!!
DOe maar morgen.. dat is mijn ^) trouwdag ^)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:05:29 #171
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_86177131
oeee Tessie wat spannend zeg! reden is niet leuk; maaaaaar je mag Anna bijna gaan ontmoeten! wat heerlijk joh! :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:08:54 #172
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86177264
tessie wat spannend! De reden is dan wel wat minder, maar je hoeft zo niet eens te wachten op Anna :D
Succes morgen!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86178676
Spannend Tessie! De reden is inderdaad niet leuk, fijn dat ze zo snel actie ondernemen
pi_86178755
Tessie! De reden is niet leuk natuurlijk, maar wel fijn dat ze morgen gewoon komt!!!
Hoe laat kan je er morgen terecht? Heel veel succes!!

Hoe kunnen ze eigenlijk zien dat je te weinig vruchtwater hebt? Alleen door middel van een echo?

En de liften doen het weer *O* Mijn vriend was zo lief om gisteravond en vanochtend te bellen en te zeggen dat zijn hoogzwangere vriendin toch echt werkende liften nodig heeft hihi. Dat zal natuurlijk wel niet de reden zijn geweest, maar lief is het wel!
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:41:25 #175
313287 Groofsken3
pi_86178853
Oh Tessie, wat spannend :o . Zet hem op vrouwke. Nog even en dan heb je gewoon jullie meisje in je armen. Zou ze rood zijn O+ ?
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:46:27 #176
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86179141
Wow Tessie, dat is even spannend, wordt zo je hele avond even op z'n kop getrokken! Ik hoop dta je vanavond nog lekker slaapt door alle spanning, en je morgen goed uitgerust kunt gaan beginnen!

Noa, gelukkig doen die liften het weer. Hallelujah, zoveel trappen. Ik was al kapot na 6 trappen bij vrienden. Had echt een paar minuten nodig om op adem te komen.

Claudia, wat vervelend dat je zo moe bent. En misschien komt er idd wel wat uit de bloedtest. Maar misschien is het gewoon ook wat veel, en dat mag je best toegeven hoor. ;) Zwanger zijn is niet niets!

Vandaag bij de diabetesverpleegkundige geweest. Ik moet gewoon elke week minstens 1 keer naar het ziekenhuis tegenwoordig.
Ik moet 2 keer per dag insuline spuiten. Niet veel gelukkig. 's Ochtends 4, 's middags 2 en 's avonds gaat nog redelijk ok. Ik piek alleen na het ontbijt heel erg. Het is nu een beetje vogelen hoeveel insuline ik nodig heb, dus vrijdag weer de waardes doorgeven en dan kijken we weer verder. Ik vind het wel een beetje eng, morgenochtend voor het eerst mijzelf prikken. Maar goed, wat moet dat moet!
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:48:02 #177
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86179232
*O* Floria, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! *O*

Tessie, heel veel sterkte en succes morgen! :* Dan ben je ook moeder van 2 O+
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:49:22 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86179350
Tessie... succes morgen, de reden is minder maar dat valt in het niet tegen de komst van Anna ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86179639
Hield ik iedereen op ofzo? :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86180367
Jemig, tessie, ik schrik er zelf gewoon van! Morgen heeft Graeme een zusje!
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:17:35 #181
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86180939
spannend zeg Tessie! morgen ontmoet je jullie Anna! ik hoop dat alles vlot en goed zal verlopen, succes! :*
in de haak.
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:23:09 #182
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_86181249
Tessie morgen mogen jullie jullie dochter in de armen sluiten O+ :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:32:43 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86181826
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:53 schreef Ticootje het volgende:
Hield ik iedereen op ofzo? :D
Dat moet haast wel, zolang augustus niet afgerond was kon september niet beginnen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86190168
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat moet haast wel, zolang augustus niet afgerond was kon september niet beginnen :')
Whehe echt hé? En wij staan gewoon al in de top 20! :X
Back in business.
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 00:34:36 #185
43556 miss_dynastie
pi_86190816
Oh, wat spannend tessie :o *O*
pi_86193168
Zo, wat gaat september ineens snel! Heel veel succes Tessie!!!
  woensdag 8 september 2010 @ 07:24:18 #187
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86193294
Succes vandaag Tessie!
*O*
pi_86193333
Tessie succes! ^O^
  woensdag 8 september 2010 @ 07:41:21 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86193375
quote:
Op woensdag 8 september 2010 00:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehe echt hé? En wij staan gewoon al in de top 20! :X
Ja... als ik naar de lijst kijk dan kijk ik nog steeds eerst onderaan om m'n eigen naam te zoeken, en het is iedere keer weer schrikken als ik zie hoe hoog..... maar darn, top 20 :o

Tessie, heel veel succes vandaag ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86193516
Tessie succes! :% *O*
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_86193706
Succes vandaag Tessie!
  woensdag 8 september 2010 @ 08:31:55 #192
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86193871
Tessie succes vandaag!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 september 2010 @ 08:34:42 #193
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86193911
noa -O- daar reken je oop niet op zo vlak voor je bevalling :N hoop dat ze t snel weer doen !

tessie succes!

shirley nog gefeliciteerd met je verjaardag! :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86193948
Tessie succes !
pi_86193978
Tessie, succes! *O* 08/09/10! O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86194363
Tessie, succes! :*
pi_86196100
Ik heb morgen een extra afspraak met de verloskundige en daarvoor kan ik bloed af laten nemen. De assistente zei wel dat ze in het 1e trimester al zwangerenbloed af hadden moeten laten nemen, maar dat is er bij mij tussendoor geglipt. Ik was daar stiekem al bang voor. De vorig keer vroeg ik er nog naar, maar ik denk dat die echoscopiste mijn vraag niet helemaal goed begrepen heeft.

Oh well, fijn dat ik in ieder geval morgen langs kan komen. In het ergste geval kan ik lekker mijn hart luchten en in het gunstigste geval is er iets wat ze voor me kan doen. Ik heb ook een collega die in een soort begeleidersrol zit ingelicht en dat voelt ook wel fijn. (Zijn vrouw was niet zo lang geleden zwanger en ze proberen nu weer een kindje te krijgen, dus hij begrijpt het heel goed.)
pi_86196240
Oh fijn Claudia!
Sowieso erg fijn van het begrip van je collega en mooi dat je toch eerder mag voor het bloed afnemen.

Tessie! :% :% :%
zet hem op vandaag joh!
Wie houdt ons op de hoogte? Komt Jaap posten :D of Chell? <3
Chell hou je het nog een beetje van de zenuwen? ;) bijna weer tante joh!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86196703
Oh, spannend Tessie! Hopelijk laat Anna niet heel lang meer op zich wachten!

(En Tico en Floria nog gefeliciteerd met jullie dochter en zoon!)
pi_86197046
Nou, 14 trappen is idd wat teveel voor een zwangere, maar die liften maken ze toch zeker wel snel in zo'n gebouw?
Fijn dat je morgen al terecht kan Claudia!

Hier is de baby volgens mij ingedaald sinds gister! Kreeg wat leuke steken onder de douche en zijn billetjes zitten lager en het vervelende gevoel bij mijn maag is weg. En ik had zowaar geen maagzuur vannacht.
Ben ik wel blij mee na het verhaal van Floria.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')