quote:dat we zoiets niet zouden willen opvoeden.
Als je zo over kinderen praat kun je er maar beter uberhaupt geen krijgenquote:Maar als het een iq van een steen heeft of lijkt op Julianna Wetmore
Ja, precies. Dat kind verdient liefde en dat kan ik zo'n kind niet geven. Ik zou het verwijten voor het verneuken van mijn leven omdat zo'n kind 24/7 verzorging nodig heeft.quote:Op zondag 5 september 2010 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Als je zo over kinderen praat kun je er maar beter uberhaupt geen krijgenJe kunt niet alles zien op een echo. Stel dat je kind toch gehandicapt is.. Dan doe je hem/haar gewoon weg en probeert het nog eens?
Misschien is het ook maar beter dan jij in dat geval je kind laat adopteren. Komt het in ieder geval bij mensen die het wel liefde kunnen geven.quote:Op zondag 5 september 2010 12:19 schreef Lentilka het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat kind verdient liefde en dat kan ik zo'n kind niet geven. Ik zou het verwijten voor het verneuken van mijn leven omdat zo'n kind 24/7 verzorging nodig heeft.
Wat denk je wat de TS zijn ouders hebben gedaan? Precies hetzelfde |:)quote:Op zondag 5 september 2010 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Als je zo over kinderen praat kun je er maar beter uberhaupt geen krijgenJe kunt niet alles zien op een echo. Stel dat je kind toch gehandicapt is.. Dan doe je hem/haar gewoon weg en probeert het nog eens?
Precies! Het hele leven draait immers alleen om zelf zo gelukkig mogelijk te zijn. 't Is maar je kind, dat dump je gewoon, als het je eigen geluk in de weg staat. Zo'n achterlijke kutmongool, die verdient het gewoon niet om door jouzelf opgevoed te worden, daar zijn wel andere (mindere) mensen voor om dat smerige werkje op zich te nemen.quote:
je bent pas schijnheilig als je zon kind wilt opvoeden verneuk lekker je eigen leven jajajajajaquote:Op zondag 5 september 2010 12:26 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
Precies! Het hele leven draait immers alleen om zelf zo gelukkig mogelijk te zijn. 't Is maar je kind, dat dump je gewoon, als het je eigen geluk in de weg staat. Zo'n achterlijke kutmongool, die verdient het gewoon niet om door jouzelf opgevoed te worden, daar zijn wel andere (mindere) mensen voor om dat smerige werkje op zich te nemen.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 5 september 2010 12:36 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zal er niet mee kunnen leven. Ik dank God op mijn blote knieën dat mijn (vandaag 4 jaar geworden) 2 kinderen kerngezond zijn.
Je wilt toch dat je kinderen evenredig aan of zelfs een verbeterde versie van jezelf is. Klinkt egoïstisch (en dat gaat me vast een hoop kritiek opleveren) maar ik zal niet kunnen houden van een kind dat zwaar gehandicapt is.
Bedanktquote:Op zondag 5 september 2010 12:37 schreef Frishe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En als één van die 2 jantjes nu op deze leeftijd zwaar gehandicapt raakt? Of allebei?
Dus er moet een moord (abortus) gepleegd worden, voor je egoistisch leventje.quote:Op zondag 5 september 2010 12:19 schreef Lentilka het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat kind verdient liefde en dat kan ik zo'n kind niet geven. Ik zou het verwijten voor het verneuken van mijn leven omdat zo'n kind 24/7 verzorging nodig heeft.
Who cares? Zo'n 'ding' verdient het niet zelf te leven, omdat z'n leven nooit normaal zou zijn. Zoiets laat je toch niet jouw eigen fijne leven in de weg staan? 't Is niet veel meer dan een hinderlijke strontvlieg, pats, weg!quote:Op zondag 5 september 2010 12:52 schreef matthijs8200 het volgende:
Dus er moet een moord (abortus) gepleegd worden, voor je egoistisch leventje.
Abortus als moord zien...quote:Op zondag 5 september 2010 12:52 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Dus er moet een moord (abortus) gepleegd worden, voor je egoistisch leventje.
Ben ik een troll omdat ik de boodschap van TS en jou iets zwartwitter en ongenuanceerder uitdruk? Zeg ik niet hetzelfde als jullie, maar draai ik er niet wat minder omheen? Maakt me dat een troll? Of vind je het eng om je eigen woorden zo direct terug te lezen? Of ontgaat de analogie je?quote:
Wie adopteert er een mongool?quote:Op zondag 5 september 2010 12:57 schreef Lentilka het volgende:
LOL! Ik zou zo'n kind nooit mishandelen, ik zou het ter adoptie afstaan. Zo geef ik het het leven wat het verdient, toch? Ik kan hem/haar dat leven niet geven.
Ik troll helemaal niet, denken jullie nou echt dat er alleen maar mensen zijn met jullie mening?
De ouders van TS. Ze wachten het juiste moment nog af om het haar te vertellen.quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
De ouders van TS. Ze wachten het juiste moment nog af om het haar te vertellen.
Jezus wat ben jij een egoïstisch en naïef wijf zeg...quote:Op zondag 5 september 2010 12:57 schreef Lentilka het volgende:
LOL! Ik zou zo'n kind nooit mishandelen, ik zou het ter adoptie afstaan. Zo geef ik het het leven wat het verdient, toch? Ik kan hem/haar dat leven niet geven.
Ik troll helemaal niet, denken jullie nou echt dat er alleen maar mensen zijn met jullie mening?
ja ze houden toch zo oprecht van ej en ze zijn gelukkig!!!! Als ik er van moet houden is het raar dat niemand anders er een zou adopteren, ja toch>quote:Op zondag 5 september 2010 13:01 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die een mongool wel leuk vind
Er is toch wel even een groot verschil tussen een bevrucht eitje ter grootte van een speldenpunt en een mens met een bewustzijn.quote:Op zondag 5 september 2010 13:01 schreef Maanvis het volgende:
Ikzelf vind abortus eigenlijk gewoon moord, maar ik wil het topique niet die kant uit trekken.
Wat doe je als je kind na de geboorte zwaar gehandicapt wordt, bijv. door een ongeluk of door een ernstige ziekte? Doe je het dan ook weg?
Overduidelijk inderdaad. Geloof dat TS sowieso issues heeft met aandoeningen. Het volgende over een autistisch jongetje:quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 02:35 schreef Lentilka het volgende:
waarom plaatsen ze hem niet in een inrichting als hij zo vermoeiend is? Maargoed, gewoon een hondenriem.
quote:Op zondag 5 september 2010 03:30 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Dat jongetje van 8 jaar oud is geen dier! Ze houden echt van hem, vind je dat gek?
quote:
Alle mensen zou je het idee moeten ontnemen dat kinderen krijgen een recht is. Tis een gift, en je hebt de plicht het te verzorgen nadat je een kind KRIJGT.quote:Op zondag 5 september 2010 12:45 schreef Crutch het volgende:
Sommige mensen zou je het recht op kinderen krijgen meteen moeten ontnemen.
Het is wel erg gemakkelijk om iemand als TS af te doen als een troll. Ik ben bang dat ze wel degelijk serieus is. Helaas.quote:Op zondag 5 september 2010 13:11 schreef Copycat het volgende:
De trollen zijn echt niet meer wat ze zijn geweest.
Dit geld dus ook voor mij.quote:Op zondag 5 september 2010 13:01 schreef Maanvis het volgende:
Ikzelf vind abortus eigenlijk gewoon moord, maar ik wil het topique niet die kant uit trekken.
Wat doe je als je kind na de geboorte zwaar gehandicapt wordt, bijv. door een ongeluk of door een ernstige ziekte? Doe je het dan ook weg?
Ik wil echt geen kinderen alleen voor mijn eigen geluk, dat vind ik zelfs erg egoistisch.quote:Op zondag 5 september 2010 13:38 schreef moomoo het volgende:
Wat een verontwaardiging in dit topic, alsof je, wanneer je zwanger bent, je foetus al meteen boven jezelf moet verkiezen. Alsof het asociaal is om een normaal kind te willen. Newsflash: iedereen die kinderen wil wil dat voor zijn/haar eigen geluk, niet voor die van het kind. En iedereen heeft liever een normaal kind dan een gehandicapt. Dat kun je asociaal vinden, maar zo werkt het nou eenmaal.
Bovendien, de maatschappij heeft meer aan iemand die normaal kan functioneren, dus zo asociaal is het niet eens. Je zou zelfs kunnen zeggen dat het asocialer is om een kind waar de wereld nooit iets aan zal hebben niet te aborteren, omdat je er zelf al aan gehecht bent ofzo.
Ik weet dat het enorm cru klinkt, maar een geestelijk gehandicapt kind zal nooit kunnen meedraaien of iets kunnen bijdragen. Natuurlijk kun je er dan nog prima van houden, maar zeggen dat het je plicht is om bij wijze van spreken je hele leven weg te gooien om de rest van je jaren voor iemand te blijven zorgen die nooit geestelijk ouder dan 4 zal worden vind ik te gek.
Hoewel TS uit andere topics blijkt een enorme doos te zijn, kan ik me best voorstellen dat je, als er bij de echo iets goed mis blijkt te zijn, tot abortus besluit over te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |