quote:dat we zoiets niet zouden willen opvoeden.
Als je zo over kinderen praat kun je er maar beter uberhaupt geen krijgenquote:Maar als het een iq van een steen heeft of lijkt op Julianna Wetmore
Ja, precies. Dat kind verdient liefde en dat kan ik zo'n kind niet geven. Ik zou het verwijten voor het verneuken van mijn leven omdat zo'n kind 24/7 verzorging nodig heeft.quote:Op zondag 5 september 2010 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Als je zo over kinderen praat kun je er maar beter uberhaupt geen krijgenJe kunt niet alles zien op een echo. Stel dat je kind toch gehandicapt is.. Dan doe je hem/haar gewoon weg en probeert het nog eens?
Misschien is het ook maar beter dan jij in dat geval je kind laat adopteren. Komt het in ieder geval bij mensen die het wel liefde kunnen geven.quote:Op zondag 5 september 2010 12:19 schreef Lentilka het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat kind verdient liefde en dat kan ik zo'n kind niet geven. Ik zou het verwijten voor het verneuken van mijn leven omdat zo'n kind 24/7 verzorging nodig heeft.
Wat denk je wat de TS zijn ouders hebben gedaan? Precies hetzelfde |:)quote:Op zondag 5 september 2010 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Als je zo over kinderen praat kun je er maar beter uberhaupt geen krijgenJe kunt niet alles zien op een echo. Stel dat je kind toch gehandicapt is.. Dan doe je hem/haar gewoon weg en probeert het nog eens?
Precies! Het hele leven draait immers alleen om zelf zo gelukkig mogelijk te zijn. 't Is maar je kind, dat dump je gewoon, als het je eigen geluk in de weg staat. Zo'n achterlijke kutmongool, die verdient het gewoon niet om door jouzelf opgevoed te worden, daar zijn wel andere (mindere) mensen voor om dat smerige werkje op zich te nemen.quote:
je bent pas schijnheilig als je zon kind wilt opvoeden verneuk lekker je eigen leven jajajajajaquote:Op zondag 5 september 2010 12:26 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
Precies! Het hele leven draait immers alleen om zelf zo gelukkig mogelijk te zijn. 't Is maar je kind, dat dump je gewoon, als het je eigen geluk in de weg staat. Zo'n achterlijke kutmongool, die verdient het gewoon niet om door jouzelf opgevoed te worden, daar zijn wel andere (mindere) mensen voor om dat smerige werkje op zich te nemen.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 5 september 2010 12:36 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zal er niet mee kunnen leven. Ik dank God op mijn blote knieën dat mijn (vandaag 4 jaar geworden) 2 kinderen kerngezond zijn.
Je wilt toch dat je kinderen evenredig aan of zelfs een verbeterde versie van jezelf is. Klinkt egoïstisch (en dat gaat me vast een hoop kritiek opleveren) maar ik zal niet kunnen houden van een kind dat zwaar gehandicapt is.
Bedanktquote:Op zondag 5 september 2010 12:37 schreef Frishe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En als één van die 2 jantjes nu op deze leeftijd zwaar gehandicapt raakt? Of allebei?
Dus er moet een moord (abortus) gepleegd worden, voor je egoistisch leventje.quote:Op zondag 5 september 2010 12:19 schreef Lentilka het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat kind verdient liefde en dat kan ik zo'n kind niet geven. Ik zou het verwijten voor het verneuken van mijn leven omdat zo'n kind 24/7 verzorging nodig heeft.
Who cares? Zo'n 'ding' verdient het niet zelf te leven, omdat z'n leven nooit normaal zou zijn. Zoiets laat je toch niet jouw eigen fijne leven in de weg staan? 't Is niet veel meer dan een hinderlijke strontvlieg, pats, weg!quote:Op zondag 5 september 2010 12:52 schreef matthijs8200 het volgende:
Dus er moet een moord (abortus) gepleegd worden, voor je egoistisch leventje.
Abortus als moord zien...quote:Op zondag 5 september 2010 12:52 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Dus er moet een moord (abortus) gepleegd worden, voor je egoistisch leventje.
Ben ik een troll omdat ik de boodschap van TS en jou iets zwartwitter en ongenuanceerder uitdruk? Zeg ik niet hetzelfde als jullie, maar draai ik er niet wat minder omheen? Maakt me dat een troll? Of vind je het eng om je eigen woorden zo direct terug te lezen? Of ontgaat de analogie je?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |