quote:
wilde avond gehad?quote:
Ik was om half 3 thuis.quote:
kei middagquote:
wat braafquote:Op zondag 5 september 2010 14:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik was om half 3 thuis.
Maar niet ernstig wild, gewoon lol gehad met een vriendengroep en nog lang blijven napraten bij de kruising bij het Catharinaziekenhuis.
Edit: ik heb trouwens geen Febster gedaan, ben gewoon blijven staan.
we zullen het anders nooit vergetenquote:Op zondag 5 september 2010 14:24 schreef febster het volgende:
Pfff, het is heel lang geleden dat ik een febster gedaan heb hoor.
Dat is toch niet zo gek duur!?quote:Op zondag 5 september 2010 13:54 schreef ArTiC het volgende:
2 spijkerbroeken, 2 overhemden en een vest/sweater.
Dik 300 euro...wtf?
ik heb toch het idee dat het meer is dan normaal.quote:
60 euro per ding. mwa, normaal in 2010 volgens mij.quote:Op zondag 5 september 2010 14:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb toch het idee dat het meer is dan normaal.
Ik vind t wel veel geld eigenlijk. 60 euro voor een broek of een goed vest vind ik redelijk maar voor overhemden vind ik t wel veel eigenlijk.quote:Op zondag 5 september 2010 14:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
60 euro per ding. mwa, normaal in 2010 volgens mij.
Ik kan nooit een broek kopen voor 60 euro.quote:Op zondag 5 september 2010 15:02 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik vind t wel veel geld eigenlijk. 60 euro voor een broek of een goed vest vind ik redelijk maar voor overhemden vind ik t wel veel eigenlijk.
Okay. Mijn laatste broek kostte 60 euro, was een spijkerbroek. En pantalons koop ik meestal bij H&M en kosten dan 40 euro. Bovenkleding wisselt, shirtjes enzo zijn meestal tot 20 euro als het onder een colbertje gaat, en als bovenkleding meestal tot 40 euro.quote:Op zondag 5 september 2010 15:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik kan nooit een broek kopen voor 60 euro.![]()
Broek 80 a 90 euro en een overhemd tussen de 40 en 50 euro.
Voor vrouwen is het allemaal veeeel goedkoper.quote:Op zondag 5 september 2010 15:15 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Okay. Mijn laatste broek kostte 60 euro, was een spijkerbroek. En pantalons koop ik meestal bij H&M en kosten dan 40 euro. Bovenkleding wisselt, shirtjes enzo zijn meestal tot 20 euro als het onder een colbertje gaat, en als bovenkleding meestal tot 40 euro.
Ik denk het. Al betaal ik me wel weer blauw aan ondergoed en panties.quote:Op zondag 5 september 2010 15:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Voor vrouwen is het allemaal veeeel goedkoper.![]()
Alles meer dan lingerie is ook overbodig.quote:Op zondag 5 september 2010 15:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Voor vrouwen is het allemaal veeeel goedkoper.![]()
En terechtquote:Op zondag 5 september 2010 15:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik denk het. Al betaal ik me wel weer blauw aan ondergoed en panties.
Mja, daar denken ze op mijn werk toch echt anders over.quote:Op zondag 5 september 2010 15:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alles meer dan lingerie is ook overbodig.
een lamme loze zondagquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 20:36 schreef ArTiC het volgende:
ik kan niet wachten op het volgende weekend
sieus, leuk weekendquote:
Aha, dan kan ik het begrijpen jaquote:Op zondag 5 september 2010 20:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sieus, leuk weekend![]()
vr: bruiloft, za: bierproeverij
Jij loopt achterquote:Op maandag 6 september 2010 02:48 schreef Blueman het volgende:
Pompidom!
Artic... heb jij een andere auto? Zie geen wagen meer staan zonder antenne...
quote:Op maandag 6 september 2010 08:48 schreef amaranta het volgende:
Gisteren naar (o.a.) de primark geweest. Best een leuke winkel maar ik dacht even dat ik in de moskee was.
Pics!quote:Op maandag 6 september 2010 08:57 schreef amaranta het volgende:
Ja een superfoute jas
Alle moslimas liepen er ook mee, maar ja die wonen in R'dam dus daar heb k geen last van.
Fijn dat het gezellig was! Wat heb je gewonnen en hoe is het met J?quote:Op maandag 6 september 2010 09:10 schreef Inu het volgende:
Ik zie altijd hordes meisjes met uitpuilende tassen daarvandaan komen, het is toch veelal troep?
Dit weekend familieweekend gehad, ben kapotWel heel leuk
Heb de bingo gewonnen
Ziet er wel leuk uit maar we krijgen natuurlijk pas een goed beeld wanneer je de jas aanhebtquote:Op maandag 6 september 2010 09:21 schreef amaranta het volgende:
http://i52.tinypic.com/ajkvlv.jpg
zoals ik al zei, een aparte jas
Een dartbordquote:Op maandag 6 september 2010 09:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Fijn dat het gezellig was! Wat heb je gewonnen en hoe is het met J?
binnenkort kom ik wel langs met mn jas, maar zeg maar tegen colt dat ik er wel kleren onder aan doequote:Op maandag 6 september 2010 09:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit maar we krijgen natuurlijk pas een goed beeld wanneer je de jas aanhebt
Flauwquote:Op maandag 6 september 2010 09:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
binnenkort kom ik wel langs met mn jas, maar zeg maar tegen colt dat ik er wel kleren onder aan doe
quote:Op maandag 6 september 2010 11:42 schreef amaranta het volgende:
Mijn zoon is een banaan aan het eten. En gromt daarbij.
Ik laat het ook wel zitten, maar ik wil er toch ook wel wat voor. In de totaalprijs zat ook die vloer en de kraan enzo, dus nu ze de wasmachine niet meer wil wil ik nog wel geld voor de rest. Ik wil die 50 euro eigenlijk ook wel voor de overlast dat ik nu alsnog alles eruit moet halen. Ze had ingestemd en anders had ik rustig iets kunnen regelen en nu moet alles snel snel.quote:Op maandag 6 september 2010 11:43 schreef amaranta het volgende:
Als ze daar voor getekend heeft, dan zou ik het laten zitten. Klaar
Desnoods loop je dan die 50 euro mis, maar ik ging het er nu niet uithalen iig.
Ze heeft toch getekend? Dan haalt ze die vloer er mooi zelf uit.quote:Op maandag 6 september 2010 12:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik laat het ook wel zitten, maar ik wil er toch ook wel wat voor. In de totaalprijs zat ook die vloer en de kraan enzo, dus nu ze de wasmachine niet meer wil wil ik nog wel geld voor de rest. Ik wil die 50 euro eigenlijk ook wel voor de overlast dat ik nu alsnog alles eruit moet halen. Ze had ingestemd en anders had ik rustig iets kunnen regelen en nu moet alles snel snel.
Nee, ze wilde de vloer echt hebben, dus wil ik wel geld zien. En voor de thermostaatkraan ookquote:Op maandag 6 september 2010 12:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze heeft toch getekend? Dan haalt ze die vloer er mooi zelf uit.
Toen wij weggingen uit de 8e barrier, zou de mevrouw onze tuinpoorten (carport) overnemen. 50 euro. Ik zou haar pas de sleutel ervan geven als ik het geld had.
Ik heb nooit geld gezien. Ik heb nog overwogen om de deur eruit te halen en mee te nemen, maar wat heb ik nou aan eeen garagedeur
Dan zou ik hem naar de stort moeten brengen.
De vloer had ze wel gewild, maar ze heeft het huis pas toegezegd gekregen nadat wij eruit waren, dus we hebben echt ALLES eruit moeten slopen.
Wel iets gehoord dat hij een andere kreeg maar nog niet wat voor iets.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 12:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wel iets gehoord dat hij een andere kreeg maar nog niet wat voor iets.
quote:
Fuck you zaterdag?quote:
Ik ga zondag verhuizenquote:Op maandag 6 september 2010 13:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
Fuck you zaterdag?
Underwereld op 19-11?
Dance!
Mietje, het is overdagquote:Op maandag 6 september 2010 13:20 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ga zondag verhuizenDus dat lijkt me geen goed plan.
Bij de wereld onder ben ik natuurlijk wel bij.
Als je gaat, ga je ook naar alles toe he !quote:Op maandag 6 september 2010 13:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
Mietje, het is overdagje hoeft niet perse daarna naar de effenaar
verhuis ze
das ook weer zo ja.quote:Op maandag 6 september 2010 16:10 schreef Blueman het volgende:
[..]
Als je gaat, ga je ook naar alles toe he !
Klote als dingen niet in een keer goed kunnen gaanquote:Op maandag 6 september 2010 16:27 schreef febster het volgende:
Koppijn. Van alles regelen enzo denk ik.
Net internet/digitale tv aangevraagd bij Ziggo en nu al problemen. Ik vrees met grote vrezen...
That's the spiritquote:Op maandag 6 september 2010 23:22 schreef febster het volgende:
Tsjaa ach, koppijn is weg en als weg A niet werkt, dan weg B wel.
Dat was dus de eerste maal vandaag danquote:Op maandag 6 september 2010 23:39 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb hier nog niet gepost vandaag
Van 6 tot 23 uur kei druk geweest...kapodt
quote:Op dinsdag 7 september 2010 02:27 schreef febster het volgende:
Snap ik eindelijk HDTV 1080P shizzle en het verschil tussen analoog en digitale tv en welke ik dan wel en of de tv dan weer het Ziggo certificaat heeft en of er wel genoeg HDMI poorten opzitten enzo en dan loop je vast op de router.
Ik wil een router met 4 ingangen voor de normale UTP kabel (RPJ-45 ofzoiets) en hij moet tegelijkertijd wel Wifi a/b/g/n zijn. Maar die schijnt dan weer niet te bestaan.
Edit: Bestaat dus wel, ik ben gewoon scheel. Linksys WRT320N it is.
Fine, beetje last van ontwenningsverschijnselenquote:
Maar goed dat wij mannen geen hormonen hebbenquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zo, ik voel me weer helemaal goed. Gisteren was een pmsdramadagMaar na n nacht goed slapen en de hormonen wee ronder controle heb ik er weer helemaal zin in.
Dan zou iedereen een collectieve vrije dag hebben op die ene dag van de maand.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar goed dat wij mannen geen hormonen hebben
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dan zou iedereen een collectieve vrije dag hebben op die ene dag van de maand.
Bleh, ik heb me gisteren echt enorm aangesteld.
ach, je zult maar postbode zijn, of willekeurig elk beroep waarbij je de hele dag buiten loopt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:21 schreef Blueman het volgende:
Wat een weer...
Schoonouders op het vliegtuig gezet, mijn ouders zijn ook al vertrokken met het vliegtuig... wat een vakantiedagje en wij maar in de regen zitten...
Ja, dat lijkt me ook niets..quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
ach, je zult maar postbode zijn, of willekeurig elk beroep waarbij je de hele dag buiten loopt.
Hebben ook een balustrade.. zit je lekker droogquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:39 schreef FUFR het volgende:
ik denk dat ik vanmiddag es lekker op het terras ga zitten, in Weert
Hier buiten zijn de stratenmakers bezig in de regenquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
ach, je zult maar postbode zijn, of willekeurig elk beroep waarbij je de hele dag buiten loopt.
Ik moet er straks even doorheen maar ben blij dat ik gewoon op n kantoor werk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier buiten zijn de stratenmakers bezig in de regen
Heb jij nu zo'n auto?quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:24 schreef ArTiC het volgende:
Ik was vanmorgen alle files voor![]()
Het was wel alsof ik met de boot was...wat een water
Boeit mij ook niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:28 schreef FUFR het volgende:
het gaat jullie geen flikker aan wat ik eet.
goed zo, tegen de tijd dat zoiets boeit ben je verkeerd bezig.quote:
dat weet ik wel maar tochquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Sjee, je bent toch op kantoor... niemand die je kan zien
lekker is ie he...quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat weet ik wel maar toch
normaal ben ik al halverwege het pakje, nu heb ik alleen mijn ochtendsiggie gehad.![]()
he kijk! zoethoutstokjes
de stokjes of de ochtendsig?quote:
Ik was zelf ook wel een beetje klaar met het roken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik doelde op zoethoutstokje(s).![]()
Maar knap van je dat je het doet en vol gaat houden........
Vooral de grote hoeveelheden die rokers roken, snap ik niet. Ja het is lekker, maar 25x of meer per dagquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ik was zelf ook wel een beetje klaar met het roken.
En nu dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:34 schreef febster het volgende:
Juup! Ik bedacht me vandaag dat wij twee ongeveer de enige zijn die elkaar nog nooit gezien hebben.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:18 schreef FUFR het volgende:
En ja Rinus, dan word ik nog irritanter.
Kan ook via internet zie ik nuquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:43 schreef Juup© het volgende:
En maar wachten tot er een medewerker bij Ohra beschikbaar is
Ja, eeuh niks, ik dacht, ik post het evenquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:49 schreef febster het volgende:
[..]
Ja, eeuh niks, ik dacht, ik post het even.
Ja precies, hang bijna 10 jaar op Fok! rond dus echt snel weggaan doe ik nietquote:
Vind ik ook, heb staan twijfelen bij de Galaxy S maar vond het teveel op een speelgoedtelefoon lijken en voelde niet stevig en lekker genoeg aan.quote:
Mijn pa heeft nu de Galaxy S (ja ik heb ze 2.0 gemaakt) en het ding voelt idd behoorlijk plastic aanquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vind ik ook, heb staan twijfelen bij de Galaxy S maar vond het teveel op een speelgoedtelefoon lijken en voelde niet stevig en lekker genoeg aan.
juist door zijn lichtheid valt ie minder snel stuckquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:17 schreef febster het volgende:
[..]
Mijn pa heeft nu de Galaxy S (ja ik heb ze 2.0 gemaakt) en het ding voelt idd behoorlijk plastic aan. Werkt voor de rest wel prima, maar de Desire (die heeft zijn partner) is toch net wat steviger
.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:19 schreef febster het volgende:
Zo, de router en de tv zijn besteld, nu hopen dat alles dit weekend in mijn bezit is.
ik vinnut vooral veel werk...quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:47 schreef febster het volgende:
En god wat is verhuizen toch een walk down memory lane.
Dat ook ja. Ik trek colleges erbij echt nietquote:
Vergeet de verplichte zuipfeestjes nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:17 schreef febster het volgende:
[..]
Dat ook ja. Ik trek colleges erbij echt niet. Morgen schilderen en randzaken voor school doen en dat geldt ook zo voor donderdag en vrijdag.
Dit was Inu's laatste post blijkbaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:13 schreef Inu het volgende:
Mjn verhuizing is klaarVanmiddag sleutels ingeleverd en nu dood op de bank ploffen
Jammer van die boter, wat lekkerder is is tomaat. En dan niet in plakjes, maar uitknijpen, en het sap uitsmeren over het brood.quote:
Dat is een goed idee, ga ik een keertje maken. Wat voor olie kan ik het beste pakken? 10W40?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jammer van die boter, wat lekkerder is is tomaat. En dan niet in plakjes, maar uitknijpen, en het sap uitsmeren over het brood.
Delicatesse, alleen het brood met totaal (olie en zout) is al een deli!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:13 schreef Inu het volgende:
Mjn verhuizing is klaarVanmiddag sleutels ingeleverd en nu dood op de bank ploffen
nee, daar moet nog versgemalen peper bij!quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jammer van die boter, wat lekkerder is is tomaat. En dan niet in plakjes, maar uitknijpen, en het sap uitsmeren over het brood.
Delicatesse, alleen het brood met totaal (olie en zout) is al een deli!
Oké danquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:11 schreef amaranta het volgende:
ik heb vandaag met een digibord mogen werken
en juup, olijfolie volstaat
Is toch weer minimaal een kratje whiskey o.i.d.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:24 schreef ArTiC het volgende:
UWV heeft eindelijk mijn vakantiegeld, vakantiedagen en onkostendeclaraties uitbetaald...na een half jaar
verrekes luxe kratje danquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is toch weer minimaal een kratje whiskey o.i.d.![]()
supermarkten verkopen geen sterke drankquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja heej, ik heb het ook niet over de supermarkt rommel![]()
Gall & Gall b.v.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
supermarkten verkopen geen sterke drank![]()
of ze moeten er een slijterij naast hebben.
Ernstig gezellig dus!quote:Op woensdag 8 september 2010 01:33 schreef febster het volgende:
Ja en Levi heeft ons ook meteen verlaten.
Nu zit ik trouwens echt in de zooi trouwens, alles zit in dozen en kasten en bed is afgebroken.
Snap ik!quote:Op woensdag 8 september 2010 01:41 schreef febster het volgende:
Jaa, das waar. Zondag hopelijk. Dan ga ik beginnen om mijn nachtritme af te leren, nu ben ik vaak tot 04:00 wakker en dan vind je om 09:00 op al te vroeg
.
Dat lijkt me dus kut, maar goed, 9 tot 5 vind ik ook maar kut dus jaquote:Op woensdag 8 september 2010 01:43 schreef Blueman het volgende:
[..]
Snap ik!
Ken dat... heb vaak wisselende diensten en ja.. ritme vinden is dan bagger...
Oftewel dan ben je de ene week met de late diensten laat wakker maar ook met de vroege diensten kun je niet slapen..
quote:Op woensdag 8 september 2010 01:41 schreef febster het volgende:
Jaa, das waar. Zondag hopelijk. Dan ga ik beginnen om mijn nachtritme af te leren,
Levi heeft besloten dat ze teveel fokt in de baas z'n tijd. Ik zit midden in mijn cold-turkeyquote:Op woensdag 8 september 2010 01:33 schreef febster het volgende:
Ja en Levi heeft ons ook meteen verlaten.
Nu zit ik trouwens echt in de zooi trouwens, alles zit in dozen en kasten en bed is afgebroken.
Ben je eruit gescheurd?quote:Op woensdag 8 september 2010 07:59 schreef Inu het volgende:
Mn favo broek is overledenZit een hele grote scheur in en ze hebben hem niet meer bij de Steps
Jaquote:
Bij mij gaan ze daar ook altijd als eerstquote:Op woensdag 8 september 2010 09:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja
Stof was heel dun geworden aan de binnenkant van mn bovenbeen en gisteren met schoonmaken scheurde het
Ja, bloed gutste naar benedenquote:Op woensdag 8 september 2010 09:42 schreef FUFR het volgende:
Was je vies aan de binnenkant van je been?
Oh, bij mij gewoon van lopen... Als ik fiets zit daar namelijk het zadelquote:Op woensdag 8 september 2010 09:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze daar ook altijd als eerst. Komt van het fietsen
.
Precies. Wrijvingquote:Op woensdag 8 september 2010 09:43 schreef Inu het volgende:
Oh, bij mij gewoon van lopen... Als ik fiets zit daar namelijk het zadel
Zo vaak fiets ik nietquote:Op woensdag 8 september 2010 10:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Precies. Wrijving.
En nog een dienstmededeling: je PM-box zit vol.
Hence the "O-)"quote:Op woensdag 8 september 2010 10:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Zo vaak fiets ik nietEn jij trouwens ook niet
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:49 schreef -moppie- het volgende:
benen moesten toch tegen elkaar aankomen meen ik me te herinneren, tsja daar krijg je kapotte broeken van!
Daar groei je uit?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:58 schreef Inu het volgende:
[..]![]()
Het is eigenlijk de eerste keer dat het gebeurd, andere broeken krijgen de kans niet om stuk te gaan
Niks mis met schurende bovenbenenquote:Op woensdag 8 september 2010 11:13 schreef -moppie- het volgende:
schurende bovenbenen lijken mij niet de bedoeling.
Jawel. Of ze hebben dan x-benen of zijn te dik.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Niks mis met schurende bovenbenen.
Juup/Artic, plaatjes hoeven niet.
preciesquote:Op woensdag 8 september 2010 11:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jawel. Of ze hebben dan x-benen of zijn te dik.
Noem je Inu te dik?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jawel. Of ze hebben dan x-benen of zijn te dik.
Ja, ik kan ook met mn benen wijd gaan lopen, maar dat lijkt me helemaal zo raarquote:Op woensdag 8 september 2010 11:13 schreef -moppie- het volgende:
schurende bovenbenen lijken mij niet de bedoeling.
en dan bel ik en dan neem je niet op.quote:
Toen was ik nog maar net wakker. Eerst koffie en een peuk en dan pas praten.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dan bel ik en dan neem je niet op.
Hoe kom je daar bij. Ik heb je nooit te dik genoemd.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Voor zijn smaak ben ik zeker te dik ja
ik heb dat wel gedaanquote:Op woensdag 8 september 2010 11:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij. Ik heb je nooit te dik genoemd.
wel de voicemail geheurd?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Toen was ik nog maar net wakker. Eerst koffie en een peuk en dan pas praten.
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:38 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En Artic ook.![]()
En jullie zijn trouwens wel dik.
Nee, maar je vond moppie mooier als ze wat slanker was en moppie is ongeveer de helft van mijquote:Op woensdag 8 september 2010 11:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij. Ik heb je nooit te dik genoemd.
ja, ik ga nu in onderhandeling met iemand die nog een vespa heeft, maar dan moet ie eerst zn vorige woorden intrekkenquote:Op woensdag 8 september 2010 11:38 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat je die tomos niet hebt gekocht.
Welnee gekkie, zo dik ben jij toch niet?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar je vond moppie mooier als ze wat slanker was en moppie is ongeveer de helft van mij
Het is toch niet erg om een bepaalde smaak te hebben? Ik vind mezelf niet echt dik, maar ik kan wel begrijpen dat sommige mannen me te dik vinden.
Overdrijving om punt te makenquote:Op woensdag 8 september 2010 11:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
Welnee gekkie, zo dik ben jij toch niet?
Dat stond niet op de voicemail dikke.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, ik ga nu in onderhandeling met iemand die nog een vespa heeft, maar dan moet ie eerst zn vorige woorden intrekken
Dat is leuk!quote:Op woensdag 8 september 2010 11:44 schreef Inu het volgende:
Wel tof trouwens, mag eind oktober naar Ljubljana voor mn werk
De bijeenkomst voor roodharigenquote:
ik werk thuis ivm afgeven auto ivm verjaardagfeestje vriendin Sam.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:53 schreef ColtZ40 het volgende:
Ben je trouwens op de zaak en heb je tijd voor een lunch?
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik werk thuis ivm afgeven auto ivm verjaardagfeestje vriendin Sam.
ja sorry!quote:
Binnen een uur ben je er wel.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja sorry!
Ik had ook weinig zin om op de snor naar de LHW te rijden
minder, is maar 7 km.quote:
minder zelfs, maar zie je me al gaanquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 12:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
minder zelfs, maar zie je me al gaan
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Niks mis met schurende bovenbenen.
Juup/Artic, plaatjes hoeven niet.
Dan ben jij wel heeeel erg dik. Ik geloof er NIETS van dan -moppie- ongeveer de helft is van jou. -moppie- is niet dik en dat maakt jou ook niet dik vind ik.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar je vond moppie mooier als ze wat slanker was en moppie is ongeveer de helft van mij
nee voor mezelluf, Sam vind het leuk achterop bij mama.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je wil er nog een bij kopen!?![]()
Voor Sam?
knap, want je hebt r nooit gezien.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan ben jij wel heeeel erg dik. Ik geloof er NIETS van dan -moppie- ongeveer de helft is van jou. -moppie- is niet dik en dat maakt jou ook niet dik vind ik.
Wel.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
knap, want je hebt r nooit gezien.
Inu is qua heupen breder en daardoor lijkt het allemaal wat groter.
Correct ik heb Inu nog nooit gezien helaas, maar ik ga uit van wat ik op foto's heb gezienquote:Op woensdag 8 september 2010 12:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
knap, want je hebt r nooit gezien.
Inu is qua heupen breder en daardoor lijkt het allemaal wat groter.
op foto's houdt ze dr buik inquote:Op woensdag 8 september 2010 12:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Correct ik heb Inu nog nooit gezien helaas, maar ik ga uit van wat ik op foto's heb gezien
Nee, want mijn buik is een van de zeven schoonheden.quote:
dikkerd!quote:
Oh komopquote:
FUFR-tonnetjequote:Op woensdag 8 september 2010 13:43 schreef FUFR het volgende:
stoppen met roken is goed voor mijn eetlust. Ben nu een kilo runderlappen aan het stoven, maar we eten preischotel vanavond
is mager vlees hoor!quote:
ik kan niet, het is game avond op ekkersrijtquote:Op woensdag 8 september 2010 13:50 schreef -moppie- het volgende:
Colt gaat lekker chili maken voor vanavond.
Daarna ben ik heulemaal alleenig
Que?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kan niet, het is game avond op ekkersrijt
wat vrienden en ik gamen vaak op de woensdagavond,meestal bij een van ons op kantoor.quote:
Zie uitleg tonnetjequote:
Ik wil ookquote:Op woensdag 8 september 2010 14:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat vrienden en ik gamen vaak op de woensdagavond,meestal bij een van ons op kantoor.
In dit case op ekkersrijt, recht tegenover de .... burgerking
ik probeer me in te houden als ik er langs rijquote:
Nee, gamenquote:Op woensdag 8 september 2010 14:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik probeer me in te houden als ik er langs rij
ben jij ook zoon idioot die heel zijn pc zut in een auto gooit om een avondje te schieten?quote:
Geen avondje, vanaf 3 dagen ga ik eens nadenken.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
ben jij ook zoon idioot die heel zijn pc zut in een auto gooit om een avondje te schieten?
(ik doe laptop)
ja je mag het gerust 2 dagen langer laten staanquote:Op woensdag 8 september 2010 14:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Geen avondje, vanaf 3 dagen ga ik eens nadenken.
KUTquote:Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef Juup© het volgende:
Goffedome, TNT is nog niet aan de deur geweest met mijn pakketje
quote:08.09.2010:
Delivery delayed until next workday
Dat kan bij jou nog wel eens heeeeeeel lang duren.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
KUT
[08.09.2010:
Delivery delayed until next workday]
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat kan bij jou nog wel eens heeeeeeel lang duren.
I knowquote:Op woensdag 8 september 2010 21:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan heb jij de normale snelheid nog nooit meegemaakt, dan zijn het meerdere topics op 1 dag
ga werken, dan ben je van 6 tot 23 uur van huisquote:Op woensdag 8 september 2010 21:35 schreef ReWout het volgende:
[..]
I knowmaar ik ben ook traag met het checken van FOK sinds ik van 7:30 tot 19:00 weg ben
iedere dag (klote lestijden
)
Tot hoelaat speulen gullie eigenlijk ?quote:Op donderdag 9 september 2010 00:01 schreef FUFR het volgende:
update, 6 gamende volwassenen:
2 grote zakken chips, 10 hazelnootchocolawafels, zak drop, zak banaantjes, zak popcorn, kilo m&ms, het nodige drinken en dan nog om 2200 uur met zn allen een whopper nemen
Verder gaat alles goed?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:21 schreef r8ality het volgende:
Ik wilde nog even terugkomen op mijn compliment aan het adres van Inu aangaande haar prima derriere. Een jaar en een beetje geleden kon ik geen complimenten genoeg maken. En nu ineens is het raar en creepy. Screw that.
Ik hoop dat je heel burgerlijk wegrot in die stinkende tyfusflat in de rottige Randstad. En weet je wat? De gemiddelde Pool schildert nog een mooier motiefje op een kozijn dan die emotioneel instabiele emo van je op een doek.
Beweren dat je me mist in IJsland. Men, hoe naief kon ik zijn.
Weltrusten.
Alleen voor de Whopper (die ik niet op krijg) zou ik het al doenquote:Op donderdag 9 september 2010 00:01 schreef FUFR het volgende:
update, 6 gamende volwassenen:
2 grote zakken chips, 10 hazelnootchocolawafels, zak drop, zak banaantjes, zak popcorn, kilo m&ms, het nodige drinken en dan nog om 2200 uur met zn allen een whopper nemen
Is net zoiets als een goedkope SCART kabel en een duurdere SCART kabel. de goedkope SCART kabel mist diverse aansluitingen en heeft vaak een slechte afscherming , en de duurdere SCART kabel niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 07:24 schreef ColtZ40 het volgende:
HDMI kabels uit china voor 2 euro doen het niet. Een HDMI kabel van 15 euro bij de handyman werkt prima.
En daar hebben ze nou de pm voor uitgevonden!quote:Op woensdag 8 september 2010 23:21 schreef r8ality het volgende:
Ik wilde nog even terugkomen op mijn compliment aan het adres van Inu aangaande haar prima derriere. Een jaar en een beetje geleden kon ik geen complimenten genoeg maken. En nu ineens is het raar en creepy. Screw that.
Ik hoop dat je heel burgerlijk wegrot in die stinkende tyfusflat in de rottige Randstad. En weet je wat? De gemiddelde Pool schildert nog een mooier motiefje op een kozijn dan die emotioneel instabiele emo van je op een doek.
Weltrusten.
Hoi mops.quote:
Met het verschil dat scart analoog is en hdmi niet. Kortom, als je een goedkope hdmi kabel van max 2m koopt in een nl winkel werkt ie vrijwel zeker perfect.quote:Op donderdag 9 september 2010 07:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is net zoiets als een goedkope SCART kabel en een duurdere SCART kabel. de goedkope SCART kabel mist diverse aansluitingen en heeft vaak een slechte afscherming , en de duurdere SCART kabel niet.
Whehe, alcohol is badquote:Op woensdag 8 september 2010 23:21 schreef r8ality het volgende:
Weltrusten.
Nuchter getypt...quote:Op donderdag 9 september 2010 08:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Whehe, alcohol is bad.
En naïef ben je idd. Tis jammer dat ik net een week of twee geleden al mijn pm's heb weggegooid...
Dat je niet ziet dat je jezelf enorm voor lul zetquote:Op donderdag 9 september 2010 09:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nuchter getypt...
En nee Levi, en publique is in deze wel even gerechtvaardigd.
Ik denk dat een aantal mensen daar anders over denkt.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat je niet ziet dat je jezelf enorm voor lul zet
De jaloersheid spat van het scherm, je wenst haar van alles toe, dat is echt een teken van slapheid.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal mensen daar anders over denkt.
wie dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal mensen daar anders over denkt.
Oh, ik ook gisteren! Wel na een reclame over pannenkoekenquote:Op donderdag 9 september 2010 09:18 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb ineens trek in pannenkoeken!
Morgenavond ga ik pannenkoeken bakken.....![]()
en waarom morgenavond? omdat we vandaag nog de pan chili leeg moeten eten.
brr.. dat lijkt me helemaal niks.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, ik ook gisteren! Wel na een reclame over pannenkoeken
En mn moeder eet meestal chili op pannenkoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |