Een dartbordquote:Op maandag 6 september 2010 09:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Fijn dat het gezellig was! Wat heb je gewonnen en hoe is het met J?
binnenkort kom ik wel langs met mn jas, maar zeg maar tegen colt dat ik er wel kleren onder aan doequote:Op maandag 6 september 2010 09:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit maar we krijgen natuurlijk pas een goed beeld wanneer je de jas aanhebt
Flauwquote:Op maandag 6 september 2010 09:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
binnenkort kom ik wel langs met mn jas, maar zeg maar tegen colt dat ik er wel kleren onder aan doe
quote:Op maandag 6 september 2010 11:42 schreef amaranta het volgende:
Mijn zoon is een banaan aan het eten. En gromt daarbij.
Ik laat het ook wel zitten, maar ik wil er toch ook wel wat voor. In de totaalprijs zat ook die vloer en de kraan enzo, dus nu ze de wasmachine niet meer wil wil ik nog wel geld voor de rest. Ik wil die 50 euro eigenlijk ook wel voor de overlast dat ik nu alsnog alles eruit moet halen. Ze had ingestemd en anders had ik rustig iets kunnen regelen en nu moet alles snel snel.quote:Op maandag 6 september 2010 11:43 schreef amaranta het volgende:
Als ze daar voor getekend heeft, dan zou ik het laten zitten. Klaar
Desnoods loop je dan die 50 euro mis, maar ik ging het er nu niet uithalen iig.
Ze heeft toch getekend? Dan haalt ze die vloer er mooi zelf uit.quote:Op maandag 6 september 2010 12:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik laat het ook wel zitten, maar ik wil er toch ook wel wat voor. In de totaalprijs zat ook die vloer en de kraan enzo, dus nu ze de wasmachine niet meer wil wil ik nog wel geld voor de rest. Ik wil die 50 euro eigenlijk ook wel voor de overlast dat ik nu alsnog alles eruit moet halen. Ze had ingestemd en anders had ik rustig iets kunnen regelen en nu moet alles snel snel.
Nee, ze wilde de vloer echt hebben, dus wil ik wel geld zien. En voor de thermostaatkraan ookquote:Op maandag 6 september 2010 12:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze heeft toch getekend? Dan haalt ze die vloer er mooi zelf uit.
Toen wij weggingen uit de 8e barrier, zou de mevrouw onze tuinpoorten (carport) overnemen. 50 euro. Ik zou haar pas de sleutel ervan geven als ik het geld had.
Ik heb nooit geld gezien. Ik heb nog overwogen om de deur eruit te halen en mee te nemen, maar wat heb ik nou aan eeen garagedeur
Dan zou ik hem naar de stort moeten brengen.
De vloer had ze wel gewild, maar ze heeft het huis pas toegezegd gekregen nadat wij eruit waren, dus we hebben echt ALLES eruit moeten slopen.
Wel iets gehoord dat hij een andere kreeg maar nog niet wat voor iets.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 12:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wel iets gehoord dat hij een andere kreeg maar nog niet wat voor iets.
quote:
Fuck you zaterdag?quote:
Ik ga zondag verhuizenquote:Op maandag 6 september 2010 13:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
Fuck you zaterdag?
Underwereld op 19-11?
Dance!
Mietje, het is overdagquote:Op maandag 6 september 2010 13:20 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ga zondag verhuizenDus dat lijkt me geen goed plan.
Bij de wereld onder ben ik natuurlijk wel bij.
Als je gaat, ga je ook naar alles toe he !quote:Op maandag 6 september 2010 13:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
Mietje, het is overdagje hoeft niet perse daarna naar de effenaar
verhuis ze
das ook weer zo ja.quote:Op maandag 6 september 2010 16:10 schreef Blueman het volgende:
[..]
Als je gaat, ga je ook naar alles toe he !
Klote als dingen niet in een keer goed kunnen gaanquote:Op maandag 6 september 2010 16:27 schreef febster het volgende:
Koppijn. Van alles regelen enzo denk ik.
Net internet/digitale tv aangevraagd bij Ziggo en nu al problemen. Ik vrees met grote vrezen...
That's the spiritquote:Op maandag 6 september 2010 23:22 schreef febster het volgende:
Tsjaa ach, koppijn is weg en als weg A niet werkt, dan weg B wel.
Dat was dus de eerste maal vandaag danquote:Op maandag 6 september 2010 23:39 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb hier nog niet gepost vandaag
Van 6 tot 23 uur kei druk geweest...kapodt
quote:Op dinsdag 7 september 2010 02:27 schreef febster het volgende:
Snap ik eindelijk HDTV 1080P shizzle en het verschil tussen analoog en digitale tv en welke ik dan wel en of de tv dan weer het Ziggo certificaat heeft en of er wel genoeg HDMI poorten opzitten enzo en dan loop je vast op de router.
Ik wil een router met 4 ingangen voor de normale UTP kabel (RPJ-45 ofzoiets) en hij moet tegelijkertijd wel Wifi a/b/g/n zijn. Maar die schijnt dan weer niet te bestaan.
Edit: Bestaat dus wel, ik ben gewoon scheel. Linksys WRT320N it is.
Fine, beetje last van ontwenningsverschijnselenquote:
Maar goed dat wij mannen geen hormonen hebbenquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zo, ik voel me weer helemaal goed. Gisteren was een pmsdramadagMaar na n nacht goed slapen en de hormonen wee ronder controle heb ik er weer helemaal zin in.
Dan zou iedereen een collectieve vrije dag hebben op die ene dag van de maand.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar goed dat wij mannen geen hormonen hebben
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dan zou iedereen een collectieve vrije dag hebben op die ene dag van de maand.
Bleh, ik heb me gisteren echt enorm aangesteld.
ach, je zult maar postbode zijn, of willekeurig elk beroep waarbij je de hele dag buiten loopt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:21 schreef Blueman het volgende:
Wat een weer...
Schoonouders op het vliegtuig gezet, mijn ouders zijn ook al vertrokken met het vliegtuig... wat een vakantiedagje en wij maar in de regen zitten...
Ja, dat lijkt me ook niets..quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
ach, je zult maar postbode zijn, of willekeurig elk beroep waarbij je de hele dag buiten loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |