quote:
wilde avond gehad?quote:
Ik was om half 3 thuis.quote:
kei middagquote:
wat braafquote:Op zondag 5 september 2010 14:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik was om half 3 thuis.
Maar niet ernstig wild, gewoon lol gehad met een vriendengroep en nog lang blijven napraten bij de kruising bij het Catharinaziekenhuis.
Edit: ik heb trouwens geen Febster gedaan, ben gewoon blijven staan.
we zullen het anders nooit vergetenquote:Op zondag 5 september 2010 14:24 schreef febster het volgende:
Pfff, het is heel lang geleden dat ik een febster gedaan heb hoor.
Dat is toch niet zo gek duur!?quote:Op zondag 5 september 2010 13:54 schreef ArTiC het volgende:
2 spijkerbroeken, 2 overhemden en een vest/sweater.
Dik 300 euro...wtf?
ik heb toch het idee dat het meer is dan normaal.quote:
60 euro per ding. mwa, normaal in 2010 volgens mij.quote:Op zondag 5 september 2010 14:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb toch het idee dat het meer is dan normaal.
Ik vind t wel veel geld eigenlijk. 60 euro voor een broek of een goed vest vind ik redelijk maar voor overhemden vind ik t wel veel eigenlijk.quote:Op zondag 5 september 2010 14:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
60 euro per ding. mwa, normaal in 2010 volgens mij.
Ik kan nooit een broek kopen voor 60 euro.quote:Op zondag 5 september 2010 15:02 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik vind t wel veel geld eigenlijk. 60 euro voor een broek of een goed vest vind ik redelijk maar voor overhemden vind ik t wel veel eigenlijk.
Okay. Mijn laatste broek kostte 60 euro, was een spijkerbroek. En pantalons koop ik meestal bij H&M en kosten dan 40 euro. Bovenkleding wisselt, shirtjes enzo zijn meestal tot 20 euro als het onder een colbertje gaat, en als bovenkleding meestal tot 40 euro.quote:Op zondag 5 september 2010 15:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik kan nooit een broek kopen voor 60 euro.![]()
Broek 80 a 90 euro en een overhemd tussen de 40 en 50 euro.
Voor vrouwen is het allemaal veeeel goedkoper.quote:Op zondag 5 september 2010 15:15 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Okay. Mijn laatste broek kostte 60 euro, was een spijkerbroek. En pantalons koop ik meestal bij H&M en kosten dan 40 euro. Bovenkleding wisselt, shirtjes enzo zijn meestal tot 20 euro als het onder een colbertje gaat, en als bovenkleding meestal tot 40 euro.
Ik denk het. Al betaal ik me wel weer blauw aan ondergoed en panties.quote:Op zondag 5 september 2010 15:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Voor vrouwen is het allemaal veeeel goedkoper.![]()
Alles meer dan lingerie is ook overbodig.quote:Op zondag 5 september 2010 15:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Voor vrouwen is het allemaal veeeel goedkoper.![]()
En terechtquote:Op zondag 5 september 2010 15:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik denk het. Al betaal ik me wel weer blauw aan ondergoed en panties.
Mja, daar denken ze op mijn werk toch echt anders over.quote:Op zondag 5 september 2010 15:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alles meer dan lingerie is ook overbodig.
een lamme loze zondagquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 20:36 schreef ArTiC het volgende:
ik kan niet wachten op het volgende weekend
sieus, leuk weekendquote:
Aha, dan kan ik het begrijpen jaquote:Op zondag 5 september 2010 20:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sieus, leuk weekend![]()
vr: bruiloft, za: bierproeverij
Jij loopt achterquote:Op maandag 6 september 2010 02:48 schreef Blueman het volgende:
Pompidom!
Artic... heb jij een andere auto? Zie geen wagen meer staan zonder antenne...
quote:Op maandag 6 september 2010 08:48 schreef amaranta het volgende:
Gisteren naar (o.a.) de primark geweest. Best een leuke winkel maar ik dacht even dat ik in de moskee was.
Pics!quote:Op maandag 6 september 2010 08:57 schreef amaranta het volgende:
Ja een superfoute jas
Alle moslimas liepen er ook mee, maar ja die wonen in R'dam dus daar heb k geen last van.
Fijn dat het gezellig was! Wat heb je gewonnen en hoe is het met J?quote:Op maandag 6 september 2010 09:10 schreef Inu het volgende:
Ik zie altijd hordes meisjes met uitpuilende tassen daarvandaan komen, het is toch veelal troep?
Dit weekend familieweekend gehad, ben kapotWel heel leuk
Heb de bingo gewonnen
Ziet er wel leuk uit maar we krijgen natuurlijk pas een goed beeld wanneer je de jas aanhebtquote:Op maandag 6 september 2010 09:21 schreef amaranta het volgende:
http://i52.tinypic.com/ajkvlv.jpg
zoals ik al zei, een aparte jas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |