abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86229343
Ghehe... gaat weer over aarschen en ik mis het!
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_86229554
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:01 schreef FUFR het volgende:
update, 6 gamende volwassenen:
2 grote zakken chips, 10 hazelnootchocolawafels, zak drop, zak banaantjes, zak popcorn, kilo m&ms, het nodige drinken en dan nog om 2200 uur met zn allen een whopper nemen :Y)
Tot hoelaat speulen gullie eigenlijk ?
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_86230486
Ooh ja, nachtritme enzo :').
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_86230504
Even voor de nerds onder ons, ik meende laatst iets over HDMI kabels te lezen, zit daar nog verschil tussen of is de standaard HDMI kabel ook prima :P?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_86231200
HDMI kabels uit china voor 2 euro doen het niet. Een HDMI kabel van 15 euro bij de handyman werkt prima.
pi_86231233
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:21 schreef r8ality het volgende:
Ik wilde nog even terugkomen op mijn compliment aan het adres van Inu aangaande haar prima derriere. Een jaar en een beetje geleden kon ik geen complimenten genoeg maken. En nu ineens is het raar en creepy. Screw that.

Ik hoop dat je heel burgerlijk wegrot in die stinkende tyfusflat in de rottige Randstad. En weet je wat? De gemiddelde Pool schildert nog een mooier motiefje op een kozijn dan die emotioneel instabiele emo van je op een doek.

Beweren dat je me mist in IJsland. Men, hoe naief kon ik zijn.

Weltrusten.
Verder gaat alles goed?
pi_86231236
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:01 schreef FUFR het volgende:
update, 6 gamende volwassenen:
2 grote zakken chips, 10 hazelnootchocolawafels, zak drop, zak banaantjes, zak popcorn, kilo m&ms, het nodige drinken en dan nog om 2200 uur met zn allen een whopper nemen :Y)
Alleen voor de Whopper (die ik niet op krijg) zou ik het al doen :9~
pi_86231246
quote:
Op donderdag 9 september 2010 07:24 schreef ColtZ40 het volgende:
HDMI kabels uit china voor 2 euro doen het niet. Een HDMI kabel van 15 euro bij de handyman werkt prima.
Is net zoiets als een goedkope SCART kabel en een duurdere SCART kabel. de goedkope SCART kabel mist diverse aansluitingen en heeft vaak een slechte afscherming , en de duurdere SCART kabel niet.
pi_86231250
Poging nummero 2 vandaag denk ik :')
pi_86231791
quote:
Op donderdag 9 september 2010 07:33 schreef Juup© het volgende:
Poging nummero 2 vandaag denk ik :')
Om te poepen? :9

Moggel!

En overigens eenzijdige relatieproblemen :9~
pi_86231793
quote:
Ik wilde nog even terugkomen op mijn compliment aan het adres van Inu aangaande haar prima derriere. Een jaar en een beetje geleden kon ik geen complimenten genoeg maken. En nu ineens is het raar en creepy. Screw that.

Ik hoop dat je heel burgerlijk wegrot in die stinkende tyfusflat in de rottige Randstad. En weet je wat? De gemiddelde Pool schildert nog een mooier motiefje op een kozijn dan die emotioneel instabiele emo van je op een doek.

Weltrusten.
En daar hebben ze nou de pm voor uitgevonden! :*
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_86231837
Hoi Levi :W
pi_86231884
quote:
Op donderdag 9 september 2010 08:35 schreef -moppie- het volgende:
Hoi Levi :W
Hoi mops. :W
Ik ga weer offline, werken. 8-) :P
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 9 september 2010 @ 08:46:51 #289
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_86231996
quote:
Op donderdag 9 september 2010 07:32 schreef Juup© het volgende:

[..]

Is net zoiets als een goedkope SCART kabel en een duurdere SCART kabel. de goedkope SCART kabel mist diverse aansluitingen en heeft vaak een slechte afscherming , en de duurdere SCART kabel niet.
Met het verschil dat scart analoog is en hdmi niet. Kortom, als je een goedkope hdmi kabel van max 2m koopt in een nl winkel werkt ie vrijwel zeker perfect.

Verhalen van hdmi kabels die pennen in de stekker missen zijn trouwens nieuw voor mij :)
  donderdag 9 september 2010 @ 08:48:39 #290
36431 bleiblei
pi_86232028
quote:

Weltrusten.
Whehe, alcohol is bad :P .
En naïef ben je idd. Tis jammer dat ik net een week of twee geleden al mijn pm's heb weggegooid...
  donderdag 9 september 2010 @ 08:56:38 #291
36431 bleiblei
pi_86232176
En dat was live from praha airport :P .
Nog spannende dingen gebeurt?
pi_86232244
quote:
Op donderdag 9 september 2010 08:48 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Whehe, alcohol is bad :P .
En naïef ben je idd. Tis jammer dat ik net een week of twee geleden al mijn pm's heb weggegooid...
Nuchter getypt...

En nee Levi, en publique is in deze wel even gerechtvaardigd.
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_86232280
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:01 schreef r8ality het volgende:

[..]

Nuchter getypt...

En nee Levi, en publique is in deze wel even gerechtvaardigd.
Dat je niet ziet dat je jezelf enorm voor lul zet -O-
pi_86232322
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:02 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Dat je niet ziet dat je jezelf enorm voor lul zet -O-
Ik denk dat een aantal mensen daar anders over denkt.
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_86232354
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:05 schreef r8ality het volgende:

[..]

De jaloersheid spat van het scherm, je wenst haar van alles toe, dat is echt een teken van slapheid.
Respecteer haar keuze en mensen roepen / doen in tijden dat ze even niet lekker in hun vel zitten wel eens iets waar ze later op terug komen.
  donderdag 9 september 2010 @ 09:14:49 #296
36431 bleiblei
pi_86232498
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:05 schreef r8ality het volgende:

[..]

wie dan?
pi_86232586
Ik heb ineens trek in pannenkoeken!
Morgenavond ga ik pannenkoeken bakken..... *O* *O* en waarom morgenavond? omdat we vandaag nog de pan chili leeg moeten eten.
pi_86232638
Sorry hoor, maar opmerkingen over mijn kont heb ik altijd al raar gevonden :W

En verder heb ik al genoeg mn excuses aangeboden voor wat ik heb gezegd en gedaan, dus vind ik het niet nodig om het nogmaals te doen.
pi_86232652
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:18 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb ineens trek in pannenkoeken!
Morgenavond ga ik pannenkoeken bakken..... *O* *O* en waarom morgenavond? omdat we vandaag nog de pan chili leeg moeten eten.
Oh, ik ook gisteren! Wel na een reclame over pannenkoeken :')

En mn moeder eet meestal chili op pannenkoeken ;)
pi_86232712
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:21 schreef Inu het volgende:

[..]

Oh, ik ook gisteren! Wel na een reclame over pannenkoeken :')

En mn moeder eet meestal chili op pannenkoeken ;)
brr.. dat lijkt me helemaal niks.
spekpannenkoeken en pannenkoeken met tonijn en ui en met gewoon stroop en bruine suiker :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')