Tot hoelaat speulen gullie eigenlijk ?quote:Op donderdag 9 september 2010 00:01 schreef FUFR het volgende:
update, 6 gamende volwassenen:
2 grote zakken chips, 10 hazelnootchocolawafels, zak drop, zak banaantjes, zak popcorn, kilo m&ms, het nodige drinken en dan nog om 2200 uur met zn allen een whopper nemen
Verder gaat alles goed?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:21 schreef r8ality het volgende:
Ik wilde nog even terugkomen op mijn compliment aan het adres van Inu aangaande haar prima derriere. Een jaar en een beetje geleden kon ik geen complimenten genoeg maken. En nu ineens is het raar en creepy. Screw that.
Ik hoop dat je heel burgerlijk wegrot in die stinkende tyfusflat in de rottige Randstad. En weet je wat? De gemiddelde Pool schildert nog een mooier motiefje op een kozijn dan die emotioneel instabiele emo van je op een doek.
Beweren dat je me mist in IJsland. Men, hoe naief kon ik zijn.
Weltrusten.
Alleen voor de Whopper (die ik niet op krijg) zou ik het al doenquote:Op donderdag 9 september 2010 00:01 schreef FUFR het volgende:
update, 6 gamende volwassenen:
2 grote zakken chips, 10 hazelnootchocolawafels, zak drop, zak banaantjes, zak popcorn, kilo m&ms, het nodige drinken en dan nog om 2200 uur met zn allen een whopper nemen
Is net zoiets als een goedkope SCART kabel en een duurdere SCART kabel. de goedkope SCART kabel mist diverse aansluitingen en heeft vaak een slechte afscherming , en de duurdere SCART kabel niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 07:24 schreef ColtZ40 het volgende:
HDMI kabels uit china voor 2 euro doen het niet. Een HDMI kabel van 15 euro bij de handyman werkt prima.
En daar hebben ze nou de pm voor uitgevonden!quote:Op woensdag 8 september 2010 23:21 schreef r8ality het volgende:
Ik wilde nog even terugkomen op mijn compliment aan het adres van Inu aangaande haar prima derriere. Een jaar en een beetje geleden kon ik geen complimenten genoeg maken. En nu ineens is het raar en creepy. Screw that.
Ik hoop dat je heel burgerlijk wegrot in die stinkende tyfusflat in de rottige Randstad. En weet je wat? De gemiddelde Pool schildert nog een mooier motiefje op een kozijn dan die emotioneel instabiele emo van je op een doek.
Weltrusten.
Hoi mops.quote:
Met het verschil dat scart analoog is en hdmi niet. Kortom, als je een goedkope hdmi kabel van max 2m koopt in een nl winkel werkt ie vrijwel zeker perfect.quote:Op donderdag 9 september 2010 07:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is net zoiets als een goedkope SCART kabel en een duurdere SCART kabel. de goedkope SCART kabel mist diverse aansluitingen en heeft vaak een slechte afscherming , en de duurdere SCART kabel niet.
Whehe, alcohol is badquote:Op woensdag 8 september 2010 23:21 schreef r8ality het volgende:
Weltrusten.
Nuchter getypt...quote:Op donderdag 9 september 2010 08:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Whehe, alcohol is bad.
En naïef ben je idd. Tis jammer dat ik net een week of twee geleden al mijn pm's heb weggegooid...
Dat je niet ziet dat je jezelf enorm voor lul zetquote:Op donderdag 9 september 2010 09:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nuchter getypt...
En nee Levi, en publique is in deze wel even gerechtvaardigd.
Ik denk dat een aantal mensen daar anders over denkt.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat je niet ziet dat je jezelf enorm voor lul zet
De jaloersheid spat van het scherm, je wenst haar van alles toe, dat is echt een teken van slapheid.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal mensen daar anders over denkt.
wie dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal mensen daar anders over denkt.
Oh, ik ook gisteren! Wel na een reclame over pannenkoekenquote:Op donderdag 9 september 2010 09:18 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb ineens trek in pannenkoeken!
Morgenavond ga ik pannenkoeken bakken.....![]()
en waarom morgenavond? omdat we vandaag nog de pan chili leeg moeten eten.
brr.. dat lijkt me helemaal niks.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, ik ook gisteren! Wel na een reclame over pannenkoeken
En mn moeder eet meestal chili op pannenkoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |